Economy mode

poginaldo

Active member
opet proGlem sa galskim smecem :)
dakle pali mi se povremeno economy mode, znam sta je to ali mi nije jasno zasto se pali. recimo nakon putovanja od 190km parkiram auto na dva sata i kad ga palim javi se ta poruka. ili nakon citavog dana vozikanja po gradu to se ne desi, nego tek ujutro opet. ne svako jutro, i ne svaki dan. akumulator i punjenje ispitani i u odlicnom stanju su. ovaj akumulator koristim skoro dvije godine a ''problemi'' su poceli zadnjih 4-5 dana.
je li neko imao slican proGlem?
 

Milosh

Test
Kako je ispitan akumulator, jel stvarno testiran ili je samo mjeren napon?

Koliki je napon ujutro nakon što auto prenoći bez voženja?
 

pokra89

Well-known member
ista stvar je kod mene. otkad sam kupio auto prati me economy mode. pošto je u autu bio originalni vartin akumulator, nekako mi je bilo logično, pa nisam obraćao pažnju previše na to, dok se stvari nisu počele komplicirati na način da auto prvo dva puta nije htjelo upaliti, jednom je ušao u safe mode itd. napokon sam se odlučio promijeniti bateriju, stavi sam ovaj euroreparov (možda sam trebao neki jači), ali economy mode je ostao. recimo sad mi je bas bio slucaj, vratio se iz sarajeva (170 km) bez stajanja, kad sam parkirao dok sam povadio djecu iz auta i stvari iz gepeka, economy mode se upalio. mene samo plaši da to nema nekog utjecaja na rad pumpe hidraulike. :confused:

također, nekoliko puta sam primjetio da kada izgasim radio, izgasim auto, zaključam, a ono radi ekran od navigacije :shock: pa ga opet na dugmetu od radija moram gasit.
 

Doomsday

U prolazu...
Ekipa, imate vi start-stop sustav ili ne...?

Ako da, ja se ne bi mislio, nego uzeo Exide start-stop AGM akumulator predviđenih Ah, imat će ili točno ili više startnih ampera, i moralo bi radit bez greške...

Ako ne, onda Exide Premium predviđenih Ah, imat će i on ili točno ili više startnih ampera i opet, trebao bi radit bez greške...

Očito je da kompovi u novijim autima mrze nestabilnu struju i padove napona, pa više nije samo bitno može li baterija zavrtit anlaser i upalit, nego kako se ponaša u vožnji i kod dužeg stajanja, koliko je stabilna...

Je, znam, nije mala investicija, pogotovo start-stop AGM, ali tako izbacuješ jednu varijablu van, i onda možeš tražit dalje, a baterija je svakako vrhunska i čak ako nije bilo do nje, neće odmoći...

:D
 

gambler072

C5 enthusiast
Nema veze samo stanje akumulatora, ako je kapacitet (Ah) manji nego sto bi trebao da bude bacat ce ga stalno u economy mode. Meni se to stalno dogadjalo, nakon pola sata stajanja udje u economy mod, svaki put kada prenoci obavezno je u economy, ugasim auto i nakon 4 minute cackanja po playeru odmah u economy, a akumulator ispitan i uredan, star manje od 3 godine, renomiranog proizvodjaca - varta black dynamic. Kada sam provjerio specifikacije, vidim da je auto iz fabrike izasao sa akumulatorom 74Ah - 720A, a autu 70Ah - 640A. Odem i kupim 75Ah - 750A (udarna snaga je poprilicno bitna, posebno za hidraulicare, barem tako kazu) i od tada mi se nijednom nije upalio economy mode, zna stajati 3-4 dana auto bez paljenja. Isto tako Citroen ne trpi bilo kakve akumulatore, slusao sam kod majstora da su ljudi kuburili sa raznim greskama i lampicama, sve zbog loseg akumulatora, bez obzira sto pali "iz prve"
 
Posljednje uređivanje:

Doomsday

U prolazu...

Cutac

Prèkaroš
Meni je na VTS-u palilo ECO ujutro nakon noći, ne bih jednu pjesmu mogao odslušati, a palio je OK(koliko OK je mogao jer je struja bila skoro 150A slabija). Stavio novi aku, od tada nisam vidio niti jednom ECO i kada stoji par dana.
I sa starim aku mi je znao kad zaverglam bas udariti(valjda nešto sa naponom), a sa novim aku mi se još nije dogodilo.
 

Milosh

Test
nakon pola sata stajanja udje u economy mod, svaki put kada prenoci obavezno je u economy, ugasim auto i nakon 4 minute cackanja po playeru odmah u economy
Kod mene se identično ponaša, akumulator je sada star 2 godine i 3 mjeseca, Varta Silver.

I ja predlažem Exide, Premium ili AGM, u zavisnosti od opreme. Imam odlična iskustva sa Exide-om.

Btw, kolega ima Insigniu sa 2.0 DTCI motorom i SS sistemom. U njega ide aku od 95 Ah! :surprised:

Pitanje za kolegu koji je otvorio temu: prodaje li neko u BiH Exide akumulatore?
 

gambler072

C5 enthusiast
@Milosh. Ja sam prije 20ak dana mijenjao akumulator, prije toga 10 dana proveo trazeci dobre akumulatore i uporedjujuci cijene po BiH(nije da sam pretrazio citavu BiH, raspitivao sam se u svojoj regiji, Zenica-Sarajevo i okolni gradovi). Exide sam nasao na samo jednom mjestu - Autodijelovi Kare Sarajevo, ali je imao samo jednu vrstu, premium od 72Ah, meni nazalost nije odgovarao. Njegova cijena je bila cca 155KM sa povratom starog akumulatora. Ne znam koji ti kapacitet treba, ako ne nadjes Exide, preporucujem Energizer, promijenio sam u proslosti 3, trajali su u prosjeku 5 godina svaki.
 

Milosh

Test
@ gambler: je li to Premium? Mislim da kod mene ide baš 72 Ah. Znaš li koliku garanciju daju?

Btw, prije 4 godine sam kupovao Exide Premium od 72 Ah kod zastupnika za Srbiju i bio je 200 KM.
 

gambler072

C5 enthusiast
99,9% sam siguran da je Premium. Ako se ne varam 72Ah -720A. I ovdje je oko 190KM, ali daje dobar popust za povrat starog aku, 15-20%. Garancija 2 godine. Moj savjet je da provjeris na service s kojim akumulatorom je auto izasao iz fabrike ili da vidis koji preporucuju kao zamjenski (Ah i A)
 

poginaldo

Active member
Nemam start stop, nemam hidrauliku. U autu je duracell 74ah 680En, star nepune dvije godine ali vjerovatno ce ici na zamjenu.
Exidu je prodavao bosman na mostarskom raskrcu nekad prije, sad cisto sumLJam.
Energizer ima kod mene, i to dvije varijante, ali sve mi se cini da ce biti i treca - premium 77ah :D

cini mi se da vesprom ima eksidu
 

Brruno

Well-known member
Uzmi bolji akku. Ja sam kupio prije godinu i nesto i vec vidim da nije nesto. 72 -650. Original exide premium je trajao 4 godine. Neka se mijenja svake 3 i dovoljno je
 

Brruno

Well-known member
Original mi je bio toliko. I uzmem kao neki svejedno koji ali na kraju nije svejedno. Bolje platis i imas i ne razmisljas jel ovo jel ono.
 
Posljednje uređivanje:

gambler072

C5 enthusiast
Da malo ozivim temu, i da utjesim sve vas koji kuburite sa "economy mode", a vjerujem da je to 90% foruma. Nazalost dosta nas nema priliku voziti i kupovati nova auta, pa i ne znamo kako se ponasaju otpocetka. Igrom slucaja zadnjih 7-8 dana vozim Citroen Jumpy, presao 900km (kod mene 800), i od prvog dana se baca u economy mode. Nije bitno da li je prenocio, da li je vozen 100km bez gasenja ili se gasio svakih 2km, jednostavno nakon 5-10 minuta mirovanja (svi potrosaci pogaseni) pici u economy mode. U njemu je varta 70ah 760A. Pricali smo o ovome vise puta, i spominjali taj problem u autima koja su stara 5/7/10 godina, ali da i dan danas to nisu bolje rijesili, e to stvarno ne mogu da shvatim... Nikada necu biti mrzitelj Citroena, ali neke stvari mi stvarno ne idu u glavu, kako u 2018 mozes imati multimedijalni sistem kojem nekada treba 5 sekundi a nekada 2 minute da se boota, kako u 2018 mozes imati i dalje mrljavi mjenjac kojeg moras milovati da bi usaltao u rikverc ili prvu kad je hladan, kako mozes paliti glupi economy mode nakon 5 minuta... da ne nabrajam ostalo sto je svojstveno jumpy-ju, ovo je feature za manje vise sve citroene... Eto, ne znam :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Economy Mode... nakon dva Citroena mogu samo reći - prvi put čujem. Nikad to nisam na svojima C4 ni na C5 vidio, nemam uopće pojma što je to. Ni kod bratovog C3 to se ne pojavljuje.
Sad čitam u manualu što je to, ali nikad to nisam vidio.
 
Na vrh