Doktor je pohvalio 1.6 HDi 92

c4 power

New member
Evo baš čitam na netu u poznatoj rubrici "doktore pomozite" koju vodi prof. dr. sc. Željko Marušić gdje se jedan čitatelj raspituje oko kupnje rabljenog vozila sa 1.6 16v hdi motorom. On odgovara da su u pravilu to dobri motori osim ako se ne produžuju servisni intervali duže od 10000km,da imaju neki filter u karteru koji se zaštopa od uljnog taloga pa stradavaju turbine, bregaste a naposlijetku i motori. Pošto je on u dosta navrata bio dosta kritičan prema tim motorima i nije ih preporučavao za ovaj novi je rekao da je potpuno rekonstruiran( jedna bregasta, 8 ventila, prošireni uljni kanali itd...) i da je citiram: " IZVRSAN"!!!
Pa eto, pohvale i od njega.
 

Marko

Well-known member
Nemam niš protiv čovjeka... Ali, mora se priznat da se dotičnog se uvijek pita za njegovo mišljenje i isti je zaslužan za dobar dio zakonika i politika vezanih uz promet. On je postao institucija u očima ministarstva prometa mada sigurno postoje stručnjaci koji su na njegovom nivou sa znanjem i koji možda imaju bolje prijedloge i vizije nego on.

Ah da, Citro 1.6 HDI je ZAkon! :D
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
imaju neki filter u karteru koji se zaštopa od uljnog taloga
Tog tipa sam jendo vreme čital i to kaj on piše, ne znam... da mu nitko od mehaničara nije rekel da lupeta?!?!

glavni savjeti mu se svode na "povjerite i očistitie brizgaljke" i famozni "filter u karteru". Bokte, bum ja poslal mejla da ga pitam neš. Imam par problema sa usisom zraka na webasto grijanju, pa da vidim kaj bu mi rekel.
 

brezC4

New member
čovjek je taman kupio neku aparaturu za čišćenje injektora i hoće je tako žarko isprobati da šta god se dogodi sa autom (blica lampica airbaga, blica lampica ručne kočnice, tandrče auspuh, ne radi pumpa za štrcanje po šoferšajbi...) potrebno je obvezno očistiti injektore :)
a ako nešto vrisne na citroenu, kriva je kriva konstrukcija motora tako da se talog skuplja na uljnim kanalima i to je to, uzrok svog zla na citraćima. i naravno, potrebno je čistiti injektore iliti brizgaljke :D
 

brezC4

New member
...koji nije u "klasi" passata, ali uz ispravno i redovito održavanje može bez problema preći i do 300 tisuća km.
ne... PSA motori mogu maksimalno izdržat do 150.000km prema riječima dotičnog. kada dođe 150.000km to je već kraj životnog vijeka tih motora.

još sitno brojim...za godinu dana morat će novi auto. gledat ću opet četvorke, ovaj put golfa četvorke. hehehe
 

ZoxPa

Member
Eto moj je 1.4 i 75 KS prešao samo 160tkm a nema ni kapi ulja na njemu, izgleda da ga nije napravio PSA, možda su mi ubacili kakvog švabu unutra. :)
 

brezC4

New member
Eto moj je 1.4 i 75 KS prešao samo 160tkm a nema ni kapi ulja na njemu, izgleda da ga nije napravio PSA, možda su mi ubacili kakvog švabu unutra. :)
ili si možda sipao isključivo valvoline ulja i aditive i tako to. jer jedino je to ono što se isplati. :thinking:
 

brezC4

New member
ovlašteni servis, isprva Total ulje , poslije neko drugo ali isto dobro( njihovo ulje)
i nisi poslušao doktora!? :shock:
i koristio isključivo valvoline lubrikante :shock:

to ti je kao da uzmeš kalašnjikov i kažeš da je to precizno oružje :D
 
Na vrh