Doktor je pohvalio 1.6 HDi 92

Matija

New member
potpis s moje strane
pa da i potrošiš 20 tkn na popravke c4 kad mu istekne garancija još nisi doegnuo trošak nabave golfa sa crnim kvakama i sivom unutrašnjošću
bosch, marelli, valeo....rade i za c4 i za golf, riknut će nešto i tu i tamo
:stovanje::stovanje::stovanje::stovanje::stovanje:

Kad već pričamo, najbolji dio je kad kažu ljudi: Golf drži cijenu. LOLLOL

Pa naravno da drži, kad je u startu bazni model skuplji 4000€ od baznog C4. Znači ako prodaješ starog C4 za 5000€, Golfa bi morao za 9000€ da budeš na istome.

Baš sam čitao u novom Auto klubu o Golfu 7 (ilikojemveć). Osrednji model preko 180 000 kuna. Par stranica kasnije Kia, nakrcan model, jeftiniji. Da ne pričamo o dizajnu, što izvana, što unutrašnjosti. Ne kužim osobu koja bi dala toliko novaca i to pravdala "kvalitetom i držanjem cijene". Ako netko kaže: "Ja volim Golf." OK, to poštujem. Ja volim Citroen i to je to, ne opravdavam to nekim lažnim frazama.
 

Hrvoje Marin

Active member
1.6 WV dizel je odličan motor, zadnji golf je odličan auto, po meni ne vrijedi tih 25% više od ostalih. A cijene kao i obično, nije Citroen tu nikakva premija, recimo ja sam C5 2.0 HDI break sa 40.000 kuna popusta platio isto toliko koliko je Avensis 2.2 karavan koštao na izlasku modela nešto kasnije. Nije Avensis bolji auto, ali.
 

Zmix

New member
1.6 WV dizel je odličan motor, zadnji golf je odličan auto, po meni ne vrijedi tih 25% više od ostalih. A cijene kao i obično, nije Citroen tu nikakva premija, recimo ja sam C5 2.0 HDI break sa 40.000 kuna popusta platio isto toliko koliko je Avensis 2.2 karavan koštao na izlasku modela nešto kasnije. Nije Avensis bolji auto, ali.
... ali C5 ima hidraulično vešanje i za japance i nemačke tariguze je po svemu i mama i tata! :cool:
 

Hrvoje Marin

Active member
... ali C5 ima hidraulično vešanje i za japance i nemačke tariguze je po svemu i mama i tata! :cool:
ništa ovjesu Avensisa ne nedostaje, razlika recimo je ogromna kada je u pitanju rad klima uređaja. C5 ne primjetiš i za 5, Avensis koma. Mjenjač nije loš u C5, ali Avensis je bolji. 2.2 je bolji motor od 2.0. Zvuk Avensis 4x. C5 ima JBL tako nije to. Dizajn unutra Avensis koma. C5 meni super. Na autoputu tako tako, Avensis je niži dosta, ali isto pliva kad je samo vozač, kao i C5. C5 kad se natovari postaje bitno bolji. itd itd. i da Xenon far Avensis 12.000 kuna.
 

Marko

Well-known member
Par stranica kasnije Kia, nakrcan model, jeftiniji. Da ne pričamo o dizajnu, što izvana, što unutrašnjosti.
U svim auto-klasama ima toga nije golf klasa jedina to znate jel (mislim na te razlike + 20 do 30%), pomodarstvo i neki "in" dizajn ili oživljavanje nekadašnjih ikona hoću si proizvođači naplatiti masno, IME MARKE (busaju se u prsa) i slične bajke za malu djecu. Naši kupci "kakti-ga" zbrajaju i oduzimaju detaljnije i paze 5x bolje na svaku uloženu kunu i na ono što za to dobiju - meni tim više ne ide u glavu kak su vau-vau modeli i sama marka na vrhu prodajnih lista?!

No dobro možemo dalje s raspravom.... :weeabooface:
 

La Marche

Iskreni optimist
Kak su na prodajnim listama?
Pa i tema 1.6 HDI završava s VW.
Svima su ih puna usta, pa kad moraš dat hrpu novca za auto, onda valjda uzmeš onaj o kojem se priča. U teoriji.

Privatno, kod nas u 2012. kupovao se najviše Opel, Citroen, Hyundai i KIA, o čemu je bilo i na ovom forumu nedavno.

Pa dajte dosta više s tim VW.
 

Marko

Well-known member
Pa dečki su spomenuli fau-ve, nadovezal sam se samo s razlikama u pojedinim klasama.
Ovo da se kupuje o čemu se najviše priča djelomično drži vodu, mazanje očiju jeftinim "socijala" marketingom koji uspijeva jer se društvo sve više odmiče od razuma. :)
Tako su tu i ostale te bapske priče o nepoderivim schvabama, onda i statistike i auto časopisi lažu, ma sve je to pokvareni lobi.

La marš kad buš došel v Međimurje na pivu?
 

liberty

Well-known member
Kak su na prodajnim listama?
Pa i tema 1.6 HDI završava s VW.
Svima su ih puna usta, pa kad moraš dat hrpu novca za auto, onda valjda uzmeš onaj o kojem se priča. U teoriji.

Privatno, kod nas u 2012. kupovao se najviše Opel, Citroen, Hyundai i KIA, o čemu je bilo i na ovom forumu nedavno.

Pa dajte dosta više s tim VW.
odeš u vw salon i kažeš dobar dan-dobar dan koliko dođe ovaj golf 1.6 TDI sa 90 ks - e pa G. to su narodna kola, ta vrijede, evo imamo special edition verziju s ponešto opreme i košta vas sitnicu - 155-160 tkn
a kad vam ode turbina to je bad luck, a nedajbože nosač motora - to se nikada nije desilo

odeš u Citro salon u čijoj pozadini se nalazi servis koji vješto mijenja nosače motora, letve volana i sl. što se tu i tamo pojavi - i kaže ljubazna french prodavačica.....imamo lijepi stilski auto za vas u verziji Medveščak u kojoj nema šta nema, a naš 1.6 hdi sa 92 ks vas košta tek oko 125.000 kn

i sada - da li za golfa dati 30-35 tkn više zbog susjeda, 1-2 godine duže garancije ili imidža nepokvarljive golf II koja to više nije

ili ipak imati istančani ukus i izabrati auto čiji volan ne liči na lavor, a presvlake sjedala ni u najoskudnijoj opremi nisu neka štraca. uz to, u Italiji vam ga neće ukrasti, a nitko neće ni biti zavidan na njega i nećete se isticati ili uz sebe vezati nekakve konotacije tipa seljak, bauštela, viđe rođe

:D

u svakom slučaju - vozio sam 1.6 tdi u verziji 105 ks i nisam oduševljen, hdi je mekši u radu i raspoloženiji na nižim okretajima, pa mi se čak čini i da je mjenjač kod citrača bolje usklađen s mašinom nego kod vw-a

:)
 

La Marche

Iskreni optimist
Kad su spomenuti Talijani...
Stanem kod Bergama na benzinskoj (jasno da sam trebao na zahod, a ne tankirati) i sve ne vjerujem, u zemlji auto-designa, pola ljudi koji su prolazili pored C4 (onako crvena njuška je virila između ostalih mahom crno-sivih auta) se zabuljilo i okretalo glavu da vide koji je to auto, jer ih u Italiji skoro uopće nisam vidio.
 
Na vrh