Doktor je pohvalio 1.6 HDi 92

gužva

New member
Mojoj sestri je 1.6 16v 92 u 307 radio grde probleme, turbina kihnula, pumpu ulja su mijenjali, kompletnu centralu i to sve do 40 000km i u garanciji, i evo sad ima 210 000 i ide bez problema.
 

skafetin

New member
Opet o Marušiću,pa kako da se složite s njim.Bere čovjek proviziju od deuche auto kuća.Većinom piše o golfovima i škodama...
Nije mi jasno osim pustih pohvala koje im udjeljuje,kako to da ama baš nigdje nije spomenuo toliku neudobdost tih auta,toliko tvrd ovjes,a sicevi ko da na bukvi sjediš,guzica otpadne...
Na svom autu imam preko 180.000tkm,ne troši kap ulja... znači preša je marušićev prag od 150.000tkm...
Kupujem ulje u metrou za 270 kn 5 litara, mjenjam ga svakih 15.000...
I peri deri...
Doktore pozdrav...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Opet o Marušiću,pa kako da se složite s njim.Bere čovjek proviziju od deuche auto kuća.Većinom piše o golfovima i škodama...
Nije mi jasno osim pustih pohvala koje im udjeljuje,kako to da ama baš nigdje nije spomenuo toliku neudobdost tih auta,toliko tvrd ovjes,a sicevi ko da na bukvi sjediš,guzica otpadne...Na svom autu imam preko 180.000tkm,ne troši kap ulja... znači preša je marušićev prag od 150.000tkm...
Kupujem ulje u metrou za 270 kn 5 litara, mjenjam ga svakih 15.000...
I peri deri...
Doktore pozdrav...


u 20 let vožnje, na tome sam hemeroide kak šaka zaradil:gaah::gaah:
od golfa1.. do pasata
 

Marko

Well-known member
Dečki pa kaj se zamarate, u ono vrijeme pa i danas čovjek kupi diplomu koju god hoće! Kaj znate kaj u pozadini. Stekneš diplomu u roku keks i preko noći postaneš stručnjak. :weeabooface:
A ta sponzorstva su toliko očita, da su naše auto-tiskovine za plakati.
 

liberty

Well-known member
vozio sam puno turbodizelaša
i inaće ih ne preferiram
ali 1.6 hdi, osobito u ovoj novijoj izvedbi, i to čak ovaj slabiji je zaista fenomenalan motor
nikad nisam vozio bolji turbodizelaš manje zapremnine
 

c4 power

New member
vozio sam puno turbodizelaša
i inaće ih ne preferiram
ali 1.6 hdi, osobito u ovoj novijoj izvedbi, i to čak ovaj slabiji je zaista fenomenalan motor
nikad nisam vozio bolji turbodizelaš manje zapremnine
Potpisujem!!!! :angel:
 

knez-bj

New member
Mene fascinira kad motor tiho radi, čak i kad je hladan. Neki dan stao kraj mene polo tdi a ja skočio u stranu jer sam mislio da me neki traktor oće pogazit, ko da će mu ventili izbit kroz haubu.
 

c4 power

New member
znači slažeš se i sa doktorom tada?

:)
Ma neeee.....potpisujem da je ovaj novi 1.6hdi fenomenalan motor, osobno ga imam. Uvijek me nanovo iznenadi koliko je tih i kad je hladan a vani minus, zagrijan gotovo nečujan u kabini, udoban, lijep, male potrošnje,sa medveščak paketom opreme ima sve potrebno, uglavnom idealan za moje potrebe. Ovo mi je prvi citroen u životu i kupio sam ga iako se po raznim forumima pljuje sve što je francusko (citroen , peugeot, renault ). Imao sam 2 vw passata 1.9 tdi 110ks i 1.8t 150ks i ko kaže da su "nepoderivi i neuništivi švabe"-LAŽE! Izuli su me iz cipela što dijelovima što potrošnjom. Za šta god sam pitao majstore pa kako se to i to pokvarilo, odgovor bi bio: ma, to im je bolest, to je normalno itd....a kune cure iz džepa. Ali to je vw i to se nesmije dirat i blatit.
 

c4 power

New member
dok nisi izguglo ovaj forum ;)



to ti je ovaj mentalitet balkana. ajd još onaj golf II sa 1.6D motorom je bio nečemu. sve ovo poslije je preseravanje IMHO
Najskuplja verzija Golfa VII 2.0 TDI DSG Highline stoji 229.502 kuna, baš me zanima koliko košta C4 II 2.0 hdi exclusive tj. koja je razlika u cijeni i količini opreme.
 

Konrad

New member
GOLF vise nema smisla kao auto...rastezu staru slavu i nadaju se da ce prodavat isti auto samo ga redizajniraju (5,6,7) jer su razlike kao da ih samo lagano osvjezavaju
 

brezC4

New member
Najskuplja verzija Golfa VII 2.0 TDI DSG Highline stoji 229.502 kuna, baš me zanima koliko košta C4 II 2.0 hdi exclusive tj. koja je razlika u cijeni i količini opreme.
bio sam baš neki dan na konfiguratoru na netu (http://konfigurator.citroen.hr)

i uglavnom stavio C4II sa eHDi od 110KS sa svom opremom koja je bila za izabrati (uključujući nosač kajaka) i ispade nešto manje od 160.000kn
da smo u državi koja ne uzima toliko za sebe raznih trošarina i sl., bilo bi to i 130.000kn
 

liberty

Well-known member
dok nisi izguglo ovaj forum ;)



to ti je ovaj mentalitet balkana. ajd još onaj golf II sa 1.6D motorom je bio nečemu. sve ovo poslije je preseravanje IMHO
potpis s moje strane
i ovo što Tec kaže - stara slava

kupiš golf za 150 tkn i rikne turbina pa kažeš jebiga anomalija, sitna greška, švabo ovo ono, a ako ti rikne isto to na c4 koji košta 30 tkn manje e onda je propast svijeta, onda napuštam forum i palim auto na Trgu itd.

jbga
ljudi ne kuže - bit svega je dobiti što više a što manje novaca i imati sreće da se to puno ne kvari...da li je to toster, auto ili LCD nebitno

pa da i potrošiš 20 tkn na popravke c4 kad mu istekne garancija još nisi doegnuo trošak nabave golfa sa crnim kvakama i sivom unutrašnjošću
bosch, marelli, valeo....rade i za c4 i za golf, riknut će nešto i tu i tamo

ljudi ne kuže.....bit je dobiti sve za malo cijene.....a ne robovati nekakvim utopijama da je samo švabo švabo

vozim vw na poslu već9 godina i znam šzo pričam
na cc passatu se mrvi plastični pokrov prednjeg svijetla, hauba malo visi, ima grešku u proizvodnji za lijeva zadnja vrata, a desna zadržavaju vodu, prednji parking senzori čas djeluju čas ne djeluju....prednji ovjes tu i tamo zaškripi itd....sve 5 to je švabo....ali da to je tako na c5 exclusive kojeg za te pare dobiješ sa djevicom na suvozačkom sicu...e onda ne valja...citroen je govno
 

vule sk

New member
Ja imam tog 1.6 hdi-a iz 2005. C4,ima tek 100000 ako je vjerovati satu...taj Marušić stalno nešto baljezga da treba svakih 30000 ili 50tkm(kako kada) skinuti karter i očistit sito na uljnoj pumpi. Neda meni vrag mira išao ja to napravit prošli mjesec.Uglavnom bilo nešto malo nečiszoće u dnu kartera,sito faktički čisto tako da lik zbilja lupa nebuloze! Medjutim ima jedna caka koju svakako treba napravit na tom motooru a to je sito promjera pol centimetra koje se nalazi u lajtungu koji vodi ulje do turbine(zato znaju riknut dosta rano) Ja sam to sito izvadio i bacio jer je po njemu bilo dosta sitne špene koja blokira dotok ulja do turbine. Osim toga motor je za čistu peticu!
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
kupiš golf za 150 tkn i rikne turbina pa kažeš jebiga anomalija, sitna greška, švabo ovo ono, a ako ti rikne isto to na c4 koji košta 30 tkn manje e onda je propast svijeta, onda napuštam forum i palim auto na Trgu itd.
c5 exclusive kojeg za te pare dobiješ sa djevicom na suvozačkom sicu
Da mogu i smijem, u Pravilnik foruma bih ugradio tvoj post! :stovanje: I to uz obavezno čitanje onima sklonim fekaliranju po forumu.
 

vule sk

New member
pa nije to sad šaka špene,to što je bilo ne bi stalo pod nokat! al za 2-3 godine bi se sigurno to sito skroz začepilo i blokiralo dotok ulja. Uostalom, bolje ikakvo podmazivanje nego nikakvo. Zar, ne?
 

brezC4

New member
ma HDi je zakon. ko kaže da nije tako, laže, jede govna :)

uostalom, dvojica kolega imaju golfa 4 (kupili ga novog negdje 2001. ili 2002.g.) sa 1.9SDI motorom. tobože nepoderivo, motor prelazi 500.000km bez ikakvog zahvata i slično hvalisanje. jedino im nitko nije spomenuo da motor troši cca 1,5l ulja na 1000km pod normalno i da svakih 70.000km moraš raditi generalku na motoru.

a kad su vidili C4 reakcija im je bila: citroen si uzeo? pa zašto? pa to ti je zadnje smeće od auta. eto...ja napravio 120.000km (skoro) i, kucam od drvo, sve štima.

jedino što, IMHO, potrebno je prepoloviti propisane servisne intervale, koliko god francuski inženjeri PSA bili pametni :)
 
Na vrh