Desna strana ne grije!??

Srdjan_Va

Active member
Evo, bas sam trazio Nissens hladnjak za mog pezoa 380 i platio sam ga sa nekim popustom 50e. Zamenio mi drugar, auto ubija kako greje sada...
 

Cale81

Well-known member
Da ja zaključim svoj problem za ovu temu😬.
Neki dan je majstor zamjenio valeo novi hladnjak koji smo ugradili nekad krajem prošle zime s polovnim originalnim kojeg sam našao zahvaljujući kolegi rakonji na oglasniku
iiiiiiiiiiiii gle čuda sada RADI, grije obadvije strane.
Eto na, nisam vjerovao da novi zamjenski hladnjak NEVALJALA 🙄 ali mi je drago da sam riješio taj problem jer drugih rješenja nije bilo jer je sve drugo kako treba.
Sada zima može krenuti, a i zatoplio je i meni s desne (ženine) strane 😁
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Hmm…
Možda je hladnjak kabine i moj problem?
Meni ljetos lijeva strana nije hladila kako treba (osim u krajnjim položajima) ali desna jest. Pa sam sumnjao na mehanizam motorića, poluga i klapni. Zadnja dva dana sam imao raskopan auto i pregledao oba mehanizma (nisam otvarao/rezao sâm Heater matrix). Izvana gledano obje strane rade uredno, poluge su na mjestu, nema polomljenih zuba na kotačićima i sl. tako da i dalje ne znam zašto ne hladi kako treba.

Ali mislim da uredno grije kabinu? Taman je zahladilo danas pa ću provjeriti kako i koliko puše toplo na obje strane…
 

Prilozi

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Uglavnom problem bude na delu plastike u koju motoric ulazi, tu pukne. Ne vidi se uvek golim okom, vec kad se motoric okrece i zeli doci u krajnji polozaj.
Menjaj smer duvanja i posmatraj da li se obe strane pomeraju
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Gledao sam. Sve izgleda uredno i pomiče se uredno, zub po zub. Osim kad stavim npr. 14 a vani je 20*C onda ide u full položaj (valjda otvori/zatvori do kraja).
Nisam uočio nikakve anomalije u tom mehaničkom dijelu…

Za 10-ak dana mijenjam kompresor klime i hladnjak klime (onaj naprijed, kod ventilatora) pa ću vidjeti…
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Sad ga nema (tlak je 4,2 bara). Zato i ide na zamjenu kompresora i hladnjaka klime.
No ljetos je bilo plina (14,3 bara) pa opet ta lijeva strana nije radila kako treba. Kasnije ni desna…

Danas uredno grijao na obje strane s jednim stupnjem razlike (moguće da vršak toplomjera nisam jednako duboko ugurao, da se naslonio na neku plastiku unutra / stijenku cijevi i sl.).

Ugl: vani 7 stupnjeva, temperatura rashladne tekućine 85-90, klima namještena na 22 u kabini (automatski) te na L i D otvor iznad radija puše 48,6 ond. 49,5. Kasnije je palo na oko 43 (kad se u kabini već ugrijalo). Pretpostavljam da bi i nastavilo smanjivati temp. ali stigao sam na cilj i ugasio auto…
To bi onda trebalo biti u redu?

Budemo videli kako radi AC kad stavim kompresor i napunim plin…
 

Cale81

Well-known member
Sad ga nema (tlak je 4,2 bara). Zato i ide na zamjenu kompresora i hladnjaka klime.
No ljetos je bilo plina (14,3 bara) pa opet ta lijeva strana nije radila kako treba. Kasnije ni desna…

Danas uredno grijao na obje strane s jednim stupnjem razlike (moguće da vršak toplomjera nisam jednako duboko ugurao, da se naslonio na neku plastiku unutra / stijenku cijevi i sl.).

Ugl: vani 7 stupnjeva, temperatura rashladne tekućine 85-90, klima namještena na 22 u kabini (automatski) te na L i D otvor iznad radija puše 48,6 ond. 49,5. Kasnije je palo na oko 43 (kad se u kabini već ugrijalo). Pretpostavljam da bi i nastavilo smanjivati temp. ali stigao sam na cilj i ugasio auto…
To bi onda trebalo biti u redu?

Budemo videli kako radi AC kad stavim kompresor i napunim plin…
Zbog čega mijenjaš i kompresor i hladnjak( kondenzator) klime? Da li si detektirao gdje se gubi plin?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Majstor kaže da je hladnjak na nekim mjestima istrunuo, a na kompresoru se vidi hrđa na onom spoju po sredini - kao da je tu dugo puštao...
 
Na vrh