Da li je Citroen C5 u klasi Xantie ili XM-a?

Automatic

Well-known member
Evo jedno pitanjce gdje se na veliko pljuje po c5 a xm se diže u nebesa pa čak uspoređuje sa c6.
Ak izađe da je c5 klasa xantie ja svog odma prodajem jer kad sam kupovao auto želio sam najjaču klasu i najjači motor a sad ispada po nekima da je citroen c5 srednja klasa auta.Još samo da mi netko navede jaču klasu auta od c5 kad je izašao.
 

La Marche

Iskreni optimist
Što god, kakve glupe klase, čija je to uopće birokratksa izmišljotina i potreba aute trpati u klase?
C5 je sjajan auto, za mene predugačak i nespretan u uskim talijanskim i hrvatskim parkiralištima, pa takve aute ne kupujem.
Jedino što sam mu ja našao kao zamjerku kad sam kupovao zadnji auto, pa gledao i C5, je bilo nebitno, ali čudno... naslon za lakat je unutrašnji na jednom mjestu, a onaj na vratima u odnosu na njega daleko naprijed (čini mi se da je naprijed, ne sjećam se viš dobro, ali svakako su na različitim mjestima).
Po svemu ostalom - za mene sjajan auto!
A u koju ga klasu tko trpa - baš me briga.
 

fullcool

New member
Ako si već pokrenuo temu onda si trebao proučiti povijest Citroena.
Klase postoje, koji model je nasljednik kojeg modela se zna, nema se tu o čemu raspravljati.
Ne možeš mijenjati činjenice i prilagoavati povijest onako kako se tebi sviđa.
C5 je nasljednik Xantie, to je činjenica, nema tu rasprave, cijel razvoj tog auta od ideje do proizvodnje je bio da zamijeni xantiu na tržištu. XM nema nikakve veze ni sa Xantiom ni sa C5.
DS4 nije nasljednik nijednog modela, to je model koji se pravi na bazi c4, paralelno s njim samo sa skupljom opremom, za viši cjenovni rang.

I fali ti nešto u naslovu teme:wtf:
 

markan1000

Well-known member
uopće ne kužim poantu ove rasprave, ko da je bitno koja je klasa auto ako se tebi sviđa, ili čak oduševljava, i ima apsolutno sve što poželiš, od opreme do voznih svojstava. a inače po meni c5 može ići najviše u kako se to kaže "gornju srednju klasu" što bi odgovaralo BMW5, A6 i slično. mislim da bi ga ipak bilo pretjerano trpati u isti koš sa bmw 7, S klasom, A8 i takvim autima. to možda može napadati C6. možda. to šta je C5 u trenutku kupnje bio najjači citroenov model, ne znači da spada i u najjaču klasu auto industrije. moje skromno mišljenje
 

Automatic

Well-known member
I fali ti nešto u naslovu teme
Gle ne intersira me povijest jer nisam tak zagrižnjen .Xantia je za mene dobar auto isto kao i xm, ali po svim karakteristikama su naspram C5 kršine koje više ni cigani ne žele u svojoj ergeli i sve više ih je parkirano kraj plota a knjima se bu i ubrzo pridružil C5 ak ih budu vlasnici poklanjali.Fučka mi se u kojoj je klasi c5 i kam spada ,ja znam koliko za mene vrijedi .I na kraju mislim da bi mnogi rađe vozili C5 nego XMa.Mislim da nijedan auto koji je mlađi od1985 godine nebu nikad ništa vrijedio osim po težini jer nije napravljen da bu oldtimer već da se raspadne da ljudi kupuju novi.Pravopis me ne muči jer nisam na ispitu hrvatskog jezika već na forumu.A Ako neko misli da je xm bolji auto C5 nek se tješi.:grin::D
 

fullcool

New member
Ne govorim ti o pravopisu nego pročitaj naslov teme:whistling:
Ne znam dali znaš, ali V6 motor koji je u c5 je došao direktno iz XM, taj motor je razvijan za XM i zadnja generacija tog motora je ubačena i u C5, po čemu je sad tvoj motor bolji od istog takvog u XM-u.
Imaš li ti u svom c5 kožni srednji naslon za ruke koji se podešava na dugme.
Ima li, taj tvoj c5, diravi volan koji je bio u XM-u? Nema, nego ima obični servo volan. Po čemu je onda to bolje?
Eto ti samo neki primjeri, XM je pravljen da bude skup, C5 nije, u tome je razlika. Neke stvari ne možeš porediti jer nisu auti iz istog vremena, u vrijeme XM-a je klima bila luxuz samo za velike skupe aute, a digitalno pogotovu, danas imaš klimu u skoro svakom autu, često i automatsku.
 

Automatic

Well-known member
Ma je za.bo sam naslov,nek admin stavi iza citroen C5 da se zna nakoji model mislim.Kaj se tiče opreme taj isti otor u c5 je 152 kw,a u xm 130.Volan je proogresivni čim se stavi u sport položa,super activa 3+,mogu na gumbić u bunkeru povisavat i spuštat auto,auto.zaklapanje retrovizora,nema pol opreme koju ja imam u svom.Ali to i je stvar da taj auto za svoje vrijeme je bio u odnosu na druge marke svemirski brod.Ali jednostavno ga vrijeme pojelo isto kak će i c5 a to je poćelo ak bumo aute poklanjali.Normalno da je auto u to vrijeme bio možda bolji nego c5 u sadašnje,ali isto tak je cx bio u svoje vrijeme bolji auto od xm u njegovo vrijeme ,jer sve ovo kaj nabrajamo je cx imao kad se poćeo proizvodit dok su drugi auti to samo mogli sanjat.Ja ču si sigurno kupit xm ili xantiu jer mi se dopadaju i jedan i drugi ali glupost je raditi usporedbe xm i c5 pa i xantie jer su to tri različita auta,svaki ima svoje čari i svoje nevolje te za svog vlasnika vrijedi.Za kupca ne vrijedi ni jedan ali mi je glupost kad pročitam da Xm bolji auto od C5 u sadašnjem vremenu,ha možda i je ali mi ljepši po liniji nije,to je samo stvar ukusa.Ja sam samo htio pokrenut akciju da ne dajemo aute badava jer se zovu citroen i jer su francuzi ,jer mi žao xm i xantie da imaju tak niske cijene a to vidim da se počelo događat i sa c5.Baš da održimo cijene u odnosu na druge marke vozila sam napisao onaj post ali došlo je do toga da je to radi mene i da nema potrebe da xm idu cijene gore.Pa ljudi ima ih po 500 eura koliko hočete i još se ne prodaju. Baš to hoču ,da ih pokušam spasit od prešanja,i da mladi zavole hidrauličare ali ne zato kaj su jeftini nek zato kaj hoče hidrauličara.Gs su masovno prešali i sad ih nema a jedan od udobnijih auta.Meni osobno svejedno koliko vrijedi na tržištu već koliko vrijedi meni osobno ali ne mogu reći da je bolji od c6 ili ds5 jer za njih je moj citro krama makar je eksclusive V6.
 

deda

New member
Ja sam svojeg GA izvukao iz Ciosa,a samo je još jedan na cesti u Hrvata.Zašto jesam,pa zato jer je taj auto puno,puno napredniji od GSa,makar ljudi ne žeku razliku, to je jedini hidrauličar koji si ja mogu priuštiti i za kojeg sam se opskrbio sa djelovima za sljedećih 10 godina.
Xantiu dobiš za šalu,Xma isto tako,ali su preskupi za održavanje,a kao auti ne vrijede ništa na tržištu,zato će otići u zaborav.Isto se događa i sa P406.To je tako i tu ne možeš ništa,ima i drugih marki koje djele istu sudbinu,a imaju izrsne aute.Alfa 90,Alfa 6,Alfa 33,Rover SD,820,825,Jaguari,gotovo svi modeli,itd.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
inače po meni c5 može ići najviše u kako se to kaže "gornju srednju klasu" što bi odgovaralo BMW5, A6 i slično.
C5 je u klasi i konkurira prema Insigniji, Mazdi 6, Mondeu, Passatu, C-klasi, Audiju A4, i sl.

mislim da bi ga ipak bilo pretjerano trpati u isti koš sa bmw 7, S klasom, A8 i takvim autima.
Veoma pretjerano i nemoguće. :) Ako ništa drugo, prema gabaritima. :D
BMW sedmicu, S-klasu i A osmici bi, što se mene tiče, konkurirao http://www.citroenforum.hr/koncepti-i-buduci-modeli-39/metropolis-concept-buduci-ds9-44/

to možda može napadati C6
C6, tj. novi DS6 može "napadati" E-klasu, Audi A6, BMW 5...

Mislim da nijedan auto koji je mlađi od1985 godine nebu nikad ništa vrijedio osim po težini jer nije napravljen da bu oldtimer već da se raspadne da ljudi kupuju novi.
Tu se slažem. Svaka civilna motorizacija starija od 15 godine je za a) otpad ili b) muzej (u širem smislu za promet u paradi oldija). :cool:
 

Automatic

Well-known member
C5 je u klasi i konkurira prema Insigniji, Mazdi 6, Mondeu, Passatu, C-klasi, Audiju A4, i sl.
Nebi se složio sa poredkom jer c 5 bi prije bio u klasi scorpia ,A6,INSIGNIJA,E klasa,bmw 5.To su auti srednje više klase.Bmw 7,A8,S klasa,su auti visoke klase i naravno de se nemože parit sa njima.Imam c klasu mercedesa isto godište ko c5 i nije ni sluga c5,neki dan sam probao A6 i niš posebno ,citro m i išao lijepše,.Nažalost teško je uspoređivat te aute jer,A4 i c klasa,passat nisu po meni auti u klasi c5 jer nemaju ni pol toga kaj ima c5 ,tu se već gleda brend auta i ko šta želi.Meni stari priznao da moj c5 je avion prema njegovoj C klasi ali kad sam ga pitao da bi prodao mercedes i kupio noviji C5 onda me iskritizirao da on neda mercedes za c5.Ja nikak da mu objasnim da je c5 bolji ,imal sam staru c klasu stalno se kvaril a jako malo udobnosti.Imal sam S 500 i to je bil stvarno auto ,imal hidrauliku tj pneumatiku ,imal sam bmw 750 v12 ali ništa ti auti nisu nešto extra klasa iznad c 5.Scorpio mi je bio jedini auto koji je imao grijać prednjeg stakla i svu opremu koju ima c5 osim webasta ,ali bio je cosworth biturbo i vanserijski.Za taj auto jedino mogu reći da mi je bio kao c5.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Nebi se složio sa poredkom jer c 5 bi prije bio u klasi scorpia ,A6,INSIGNIJA,E klasa,bmw 5. Imam c klasu mercedesa isto godište ko c5 i nije ni sluga c5,neki dan sam probao A6 i niš posebno ,citro m i išao lijepše,.
To su subjektivni kriteriji, baš kako je sugerirao kolega La Marche.
Iako ne znam koliko dobro vladaš engleskim, šaljem ti link o klasifikaciji modela, pa baci pogled:
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
 

Automatic

Well-known member
Large family,tu bi ga uvrstil,iako mi je bolji od A6,ili mondea tih godišta a o pasatu da ne govorim.Ovaj moj ima najjaču opremu pa je možda i malo drugaćiji od ostalih c5ica tog godišta,ali baš neki dan sam probao noviji A6 i bmwa veće klase i nisu me se dojmili.Nakon vožnje u bilo kojem kad sam sjeo u c5 vidio sam da mi je auto u odnosu na njih u plusu i po udobnosti i po opremi,jednostavno ljepše ga je vozit,udoban ,lagan na volanu itd...Teško mi bilo što govorit o drugim autima jer da imam spaću on bi mi vjerojatno bio najbolji jer je moj.Ali priznajem da citroen ima boljih auta od mojeg,ali da su xantia ili xm bolji to mi baš i neide u glavu.Kad kupim xm ili xantiu vidjet ću razliku ali sad se već dvoumim da uzmem c5HDI jer će me isto doći kad sredim bilo koji od ova dva ,onda ću rađe imat dva c5,ili idem na oldtimera a to bu spaćo ili DS
 

deda

New member
Da,ali auti se ne klasificiraju po opremi i tehničkim rješenjima,nego po veličini i motoru,ili sam ja u krivu?
 

Automatic

Well-known member
Pa mislim da je 3.0 relativno dobar motor u c5 i da je auto dosta velik,kad naprave jačeg kupil bum jačeg ali za sada je konkurentan samo 2.7 diesel ,a pošto je diesel ne interesira me jer je izvučen maximum iz njega a kad se pokvari katastrofa.Takav motor imaju rover i peugeot ,a poznaniku se razletio rover pa su mu rekli 6000 eura za polumotor.Ne znam kak se klasiciraju ali mi više nije ni bitno jer svaki čovjek kupi ono što može ili ono što voli.
 

HAL9000

New member
C5 je auto rađen da ugodi masovnom tržištu, a priješnji veliki citrosi su bili da ugode posebno finim guzicama. imao sam DS, CX , GS,GA ,ZX, Xantiu i vozio XM-a
Samo Xantia i ZX su mi bili every day car, ostali za vožnje u prošlost i nostalgična vrenena.
Ima taj jedan poseban osjećaj vožnje u tim starima hidrauličarima koji je djelomice izgubljen u XM-u ali ipak postoji. Time je meni XM puno bolji od C5. Ako nisi prije imao/vozio starije modele teško možeš razumjeti zašto je XM subjektivno "bolji" auto od C5. Ti si u tim autima car samome sebi i uživanje je maksimalno. To više nijedan novi nema i tako će vjerojatno i ostati jer su se vremena promijenila a i Citroen odavno nije sam sebi gazda.
 

Automatic

Well-known member
Evo danas sam probao XM 2.0 i mogu reći da me razoćarao u tom komforu ,nakon njega kad sam sjeo u c5 ko da sam sjeo u mnogo višu klasu.Pošto je auto 93 godina teško mi za usporedit ali cx mi izgleda puno modernije iznutra i izvana.Možete pisat šta hočete i može bit istina to što pišete ali moje mišljenje i dalje stoji c5 je bolji auto od XM jedini konkurent po udobnostiu i dizajnu je CX naravno karavan.Makar su ti auti poznati kao bolnički ili mrtvački ali ko ga nije imao i vozio nezna što je propustio jer taj auto me oduševio pošto sam ga vozio jedno vrijeme,i bio je automatic 2.5 GTI caravan.Vidjet ću ako uspijem kupit xm,xantiu ili cx .malo sad mjerkam onog cx 2.5 caravana ili xm caravana.Vidjet ću kad vidim koliko mogu odvojit ili koliko će se cx moći spustiti.
 
Na vrh