Pa ne znam ja bi C5 metnuo u neku srednju višu klasu,jer opet xantia je ipak auto srednje klase,moguće da je Xm u svoje vrijeme bio u klasi genshera S, moguće je i da stvarno spada u višu klasu poput A8,BMW7ice,čak i da je njegov naljednik C6.
A6 ,bmw5,opel omega recimo u tu vrstu bi stavio i C5 jer visoka klasa tih auta je A8,bMW 7,opel senator,mercedes S, po mom to su auti visoke klase.
Prije kupnje C5 probao sam i A6 2000god i BMW 5 99 godinu i citroen mi je bio puno ljepši i imao najviše opreme,a oduševio me hidroovjesom i svojom mekoćom a opet kad stavim sport ovjes dobijem perfomanse i BMWa i Audija tak da sam se odlučio za citra.Inače citro je bio duplo jeftiniji od ovih koje sam naveo ,a po meni ima sve isto ko i oni ,pa čak neke stvari i bolje.Glavni problem je bio u usporedbi XMa I C5 da je xm bolji auto od c5.U svom vremenu možda i je i bio u odnosu na aute koji su se proizvodili u to doba.Ali ne mogu prihvatit recimo da je XM 98 godina bolji od C5 2001 ,ipak je to model 91 a to je razlika 10 godina.Ne tvrdim ni da je izgubio na kvaliteti ali jednostavno ljudi ga ne kupuju jer ga se boje ,ista stvar napreduje i sa c5 .Nisam niš loše mislio kad sam pokušao da podignemo cijene c5 da i XM može imat realnu cijenu
ali dobio sam odgovor da će za koje vrijeme xm vrijedit više od c5,mislim da za koje vrijeme neće ni jedan ni drugi vrijedit ništa ak ih bumo poklanjali.Kako god pogledali ali Xantia ipak još uvijek drži nekakvu cijenu ,ali sve ovisi i od auta u kakvom je stanju.Znam da ima zaljubljenika u određeni model ali i ljudi koji imaju spačeke i DSe nebi svoj auto dali ni za C5 ,ni XMa ,makar su i xm ic5 bolji auti od ova dva spomenuta ali nemaju karmu,nisu kultni auti i to nikad neće ni bit jer su rođeni u krivo vrijeme i rađeni da završe u preši.