Da li je Citroen C5 u klasi Xantie ili XM-a?

sasa.rajs

New member
Imam C5 2.2hdi i trudim se nebiti pristran. Konstrukcijski XM je 11 godina stariji o d C5 i stom pretpostavkom nema dvojbe da je c5 naprednij u svakom pogledu, a i po broji prodanih jedinica. S druge strane vratimo se u ´89. godinu i usporedi s konkurencijom i onda donesimo zaključak. Osim toga XM je bio automobil godine, što nije pošlo za rukom C5.
Osim XM-a automobili godine su bili GS i CX (čak dva puta zbog mjenjanja pravila).
 

deda

New member
Svi auti uglavnom,koji su proglašavani autom godine su pušiona,kaj se tiče prolaska na tržištu,tak sve aute koji su osvojili taj naslov treba izbjegavati.
 

Automatic

Well-known member
Konstrukcijski XM je 11 godina stariji o d C5 i stom pretpostavkom nema dvojbe da je c5 naprednij u svakom pogledu, a i po broji prodanih jedinica
O tom i govorim .XM je bio auto za svoje vrijeme i sad je auto koji je udoban i fino se vozit u njemu ali pregazilo ga vrijeme,vrijeme gazi i c5 .Ali tvrdnje da je xm bolji od c5 me ubijaju .Možda ako usporedimo odnos autaprošlog vremena kad je izašao XM je prema ostalim autima tih godišta bio zvijer ,što možda c5 u vremenu kad je priozveden te u odnosu ostalih auta tog godišta nije jer su se i drugi proizvođači unaprijedili.
Sjećam se vremena kad bi vidjeli nekog sa XM mislili bi da je iz budućnosti ali bez obzira što je auto u većoj klasi(tak bar kažete),ne može bit bolji od c5 jer je tehnologija naprednija i linija vozila je drugačija,a iako je C5 niža klasa ima više opreme (barem moj) od XM sa najjačom opremom.
 

Dalibor

Dado Tornado
c5 je bio zamišljen kao jedna vrsta međuklase jer citro u to vrijeme nije imao konkurenta u višoj srednjoj klasi (XM, E klasa, 5 serija), tako da iako je C5 konkurent srednjoj klasi (tako je bio i cjenovno pozicioniran) trebao je biti i konkurent u klasi iznad.

toj misiji posebno su se posvetili sa redizajnom C5, koji je otvoreno pucao i na višu srednju klasu, do pojave C6-ica.

klasa se određuje prema međuosovinskom razmaku kotača.
tako je npr. C5 imao par mm duži međuosovinski razmak od Xantie, a 100mm krači od XM-a.
iako ima i izuzetaka, recimo ZX je imao par mm kraći od alfe 156, a 200mm kraći Xantie... tako da to ovisi i o proizvođaču. citroeni inače imaju dosta duge međuosovinske razmake.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
tako je npr. C5 imao par mm duži međuosovinski razmak od Xantie, a 10mm krači od XM-a.
Ne pratim baš tak auto scenu, al kaj nije istina da svaki novi model iz kojeg god segmenta dolazi, stiže s većom međuosovinskom duljinom od prethodnika? Dok izbace treću generaciju C-četvorke isto bude imala par mm veću duljinu od osovine do osovine.
 

deda

New member
Neznam kako tko,ali po meni,XM je daleko bolji auto od C5,nema šanse da se uspoređuju po stabilnosti i udobnosti,e sad tehnološki se ne mogu uspoređivati,jer je svaki u nekim drugim vremenima,ali C5 po voznim svojstvima nije dostigao XMa,makar ima sve moguće elktronske đinđe i bakrače.
 

Automatic

Well-known member
Pa ne znam ja bi C5 metnuo u neku srednju višu klasu,jer opet xantia je ipak auto srednje klase,moguće da je Xm u svoje vrijeme bio u klasi genshera S, moguće je i da stvarno spada u višu klasu poput A8,BMW7ice,čak i da je njegov naljednik C6.
A6 ,bmw5,opel omega recimo u tu vrstu bi stavio i C5 jer visoka klasa tih auta je A8,bMW 7,opel senator,mercedes S, po mom to su auti visoke klase.
Prije kupnje C5 probao sam i A6 2000god i BMW 5 99 godinu i citroen mi je bio puno ljepši i imao najviše opreme,a oduševio me hidroovjesom i svojom mekoćom a opet kad stavim sport ovjes dobijem perfomanse i BMWa i Audija tak da sam se odlučio za citra.Inače citro je bio duplo jeftiniji od ovih koje sam naveo ,a po meni ima sve isto ko i oni ,pa čak neke stvari i bolje.Glavni problem je bio u usporedbi XMa I C5 da je xm bolji auto od c5.U svom vremenu možda i je i bio u odnosu na aute koji su se proizvodili u to doba.Ali ne mogu prihvatit recimo da je XM 98 godina bolji od C5 2001 ,ipak je to model 91 a to je razlika 10 godina.Ne tvrdim ni da je izgubio na kvaliteti ali jednostavno ljudi ga ne kupuju jer ga se boje ,ista stvar napreduje i sa c5 .Nisam niš loše mislio kad sam pokušao da podignemo cijene c5 da i XM može imat realnu cijenu
ali dobio sam odgovor da će za koje vrijeme xm vrijedit više od c5,mislim da za koje vrijeme neće ni jedan ni drugi vrijedit ništa ak ih bumo poklanjali.Kako god pogledali ali Xantia ipak još uvijek drži nekakvu cijenu ,ali sve ovisi i od auta u kakvom je stanju.Znam da ima zaljubljenika u određeni model ali i ljudi koji imaju spačeke i DSe nebi svoj auto dali ni za C5 ,ni XMa ,makar su i xm ic5 bolji auti od ova dva spomenuta ali nemaju karmu,nisu kultni auti i to nikad neće ni bit jer su rođeni u krivo vrijeme i rađeni da završe u preši.
 

Automatic

Well-known member
I kaj sad svi auti koji su stari su bolji od novih.Stvar je samo kaj su to počeci i kaj tih moela više nije tak puno jer su završili u preši.90ih godina si imal i ds i spačeka po kili koliko si htel i sad ima ds za 4500 eura ,ono kaj stave na spačeka 6000 eura ili više ,doslovno ti ljudi ne žele prodat taj auto već se samo hvale,poštojem spaću ali za mene sređen ne vrijedi više 1500 eura (znači da limarija i lakiranje dođe oko soma) i da se kupi za 5oo eura.Volio bi upoznat nekog ko bi dao i 10 000 eura za njega.I ja mogu stavit cijenu 500000 eura na svog .Mislim da su to specijalci koji svojevremeno nisu imsli para za bolji auto ,e sad je to kultni auto i sad vrijedi 10 soma.Pa za deset soma bum uzel c6 a ne spačeka ili neku staru ragu koju bum vozil po zimi u kapi i kaputu te imal rukavice na rukamadase ne smrznem.Inače sam ljubitelj oldtimera i imao sam ih jako puno ali ako nije svaki šaraf original od tog vremena i nesmije bit nikakve prerade , inačetaj auto vrijedi samo za osobno gušt a kao oltimer za ljude koji se time bave vrijedi samo po kilaži.Ja sam ih imao radi vlastitog gušta i vozio sam ih svaki dan ali to je samo moja volja.Za mene su vrijedili mnogo ali za druge niš.To je stvar samo onog što voliš ti osobno a ne što kaže tržište jer 90 posto naših oltimera na tržištu ne vrijedi ništa.Mogu samo uživat u vožnji ak im ne stane negdje.Meni je lijepo vidjet i cx i bx na cesti iako ti auti neće nikad bit oldtimeri kao ni svi koji su rađeni kasnijih godina.To može bit za osobni gušt.Ali ima ljudi koji nemaju potrebu kupit bolji auto recimo od Bx,CX,xm jer ih tii auti u potpunosti zadovoljavaju ,voze ih i ne kvare se.Jednostavno služe ih ko potpuno novi auto i imaju manje brige sa održavanjem kad ih jednom srede
 

Lakii

Well-known member
Pa, C5 je naslijednik Xantie.
Tako ga je i Citroen ponosno najavljivao kada je izlazio.
Dalje, C5 je srednja klasa auta.

Na kraju ostaje samo komentirati da nema smisla usporedivati aute koji su po +10 godina udaljeni dizajnom, tehnologijom i ostalim.
Tehnologina se mjenja, ukusi kupaca i trendovi se mjenjaju, same definicije klasa automobila se mjenjaju takoreci izlaskom svakog novog modela.
Jednio ako je to stvar ega, onda tu objektivnost ionako ne igra ulogu tako da svatko moze reci sto hoce.

Za kraj, C6 je naslijedio Xm i sto sada? Dali je to ista klasa? Dali su to obadva potpuno nova modela koja se medusobno konkuriraju na trzistu pa ih se mora tako usporedivati?
Dali je C6 manje vrijedan ako se kaze da mu je prethodnik bio Xm?
 

Automatic

Well-known member
ko hoćeš Spaleta ili DY,a pogotovo Amia složiti kak spada,5 000€ ti nije dosta ni za djelove.
Za te pare imam DS zrihtanog koji je meni osobno kultniji i ljepši auto od ova navedena.Mislim a ga netko u okolici splita prodaval za 4500 soma.Neznam kam bi u spačka uložil 5000 eura jer vrhunsko lakiranje nemre bit skuplje od 1000 eura,pjeskarenje nek je 500, generalka nek je 500 i limarija 1000 eura i tapiciranje 1000 eura to ispada 4 soma ,ali bilo koji auto ak ieš tak sređivat možeš ulupat i 20000 eura ali to vrijedi samo za tebe za mene kao kupca takav auto kompletno uređen ne vrijedi više 1500 eura i to je preveć.Tak bar velite da auto vrijedi onoliko za koliko se da prodat ,a još nisam čul da je neko dal za spačeka ili dijanu 5000 eura ili više.To su samo bajke koje si vlasnici tih auta misle da budu dobili a i sami znaju da to nije istina.Zakaj da kupim pačka kad za istu lovu morem kupit DSa.To je samo stvar ukusa.
 

deda

New member
Jedno je krparenje i slaganje auta iz rabljenih dijelova,a drugo je srediti auto da bude kak bog zapoveda,sa novim dijelovima.Spaka nemreš složit ispod petaka,plus šljaka.Šasija ti košta 700€,idustrijski repariran motor bez agregata,frguća,i altenatora 1100€,limarija bez 1 500 do 2 000,tapecirungi,kočnice,ležajevi ovjesa,getriba reparirana 300 do 400€,lampe ,branici,gume i još stotine sitnica i još to sve moraš donesti izvana.
Žaba za petaka je drek,na koju moraš zdrobit 15 do 20 somova,ako hoćeš da bude kak spada.Nisi spreman na sve to,bolje se ne upuštati,jer ćeš samo bacit novce i nećeš ništa napraviti,ak ne vjeruješ probaj.
Farbanje nije samo izvana,ono kaj se ne vidi košta te još više,ako auto hoćeš napraviti da je dobar i da stalno ne ruješ po njemu.
 

Automatic

Well-known member
Vrijedi same ne znam ko ga bu platil, a neznam još nekog ko bi dal naručit novog spačeka u dijelovima ,mislim da je to neisplativo,taman i da sve naruči i daga složi komu ga bu prodal.Znam te priče prekrasan ,lijep,stvarno je zvijer,najrađe bi ga kupil itd.....ali niko da kupi.Mislim da je onaj DS za petaka realan i auto uopće ne izgleda niš lošije od ovih ds koji su na forumu. Inače pošto ste me uspijeli uvijerit da je C5 zapravo poluproizvod kak vi tumačite pa sam pred dve vure dopelal nekaj sa micekom na haubi i oznakom serije R , a citro bu onda išel u prodaju ak me bu ovo zadovoljilo,uvijek sam volio velike klase auta i neide mi u glavu kak sam sa citrom mogel tak pogrešit ali sigurno ga nem dal na poklon,uostalom nije mi na teret .
 

sasa.rajs

New member
Vrijedi same ne znam ko ga bu platil, a neznam još nekog ko bi dal naručit novog spačeka u dijelovima ,mislim da je to neisplativo,taman i da sve naruči i daga složi komu ga bu prodal.
Ja osobno nikada nebih stavio Picasso-a na zid ali ljudi ga kupuju i to za velike novce. Isto tako (možda ne kod nas) ali dobar oldtimer uvijek ima cijenu i kupca.

pred dve vure dopelal nekaj sa micekom na haubi i oznakom serije R
Puno sreće s "micekom" sad si sevratio u pravu klasu.

citro bu onda išel u prodaju ak me bu ovo zadovoljilo,uvijek sam volio velike klase auta i neide mi u glavu kak sam sa citrom mogel tak pogrešit ali sigurno ga nem dal na poklon
Sretno s prodajom "Odlikaša", sigurno ćeš ga prodati za gomilu novca!

Vedranov je pri meni i nemam ga namjeru prodavat,napipal sam u oglasu diesela za 2000 eura u požegi istp karavan,pa sad nagovaram ženu da uzmemo i taj .
Kako ovo objasniti?
 

Automatic

Well-known member
Kako ovo objasniti?
Je mislil sam ,ali jednostavno ste mi uzeli volju za odlikaša pa žena dobila popizditis i zvala tetka da dopela miceka jel i on kubuliral komu ga bu utopil.Ima dva cilindra više pa neznam koliko bu me često videla benzinska ali tak mi ide u računicu za jednu kućicu pa mislim da nem loše prešel A citrona, pa nije mi na teret i ostavil ga bum jer mi nije veliki potrošač a i nedam se ucenjivat ljudima koji nemaju ni za kavu.Ipak je to C5.
 
Na vrh