Da li je Citroen C5 u klasi Xantie ili XM-a?

Automatic

Well-known member
Pošto je xm tak bil skup,onda je valjda i kvalitetan ,pa za svaki slučaj jednog vozim u bunkeru ako me c5 slučajno iznjeveri .Ne smijem ga previše pokazivati da nem još moral porez na klasu platit pa bolje nek je tam gdje je.
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
Pozdrav .......................

Ma uopće me više ne dira koja je klasa ,znam da je C5 moja klasa i da je bolji od od svakog xm ili spaćka pa taman da ih ukrasili dijamantima jer su stare krame.Spaček može imat cijenu ne jer je kvalitetan već jer je ikona citroena u doba siromaštva jer je i napravljen po naredbi ---napravite auto da si ga svaki student može vozit ,i da na svakoj benzinskoj ima dio za kupit( gledao dokumentarac o spačeku).Jednostavno auto ima neku karmu i postao je zaštitni znak u citroenu.A o XMu je svaka daljna rečenica suvišna jer vidim da ih niko od vlasnika C5 ne želi ni komentirat(ni vrijedno komentara).Treba se samo potrudit da C5 ne stigne ista situacija ko XM a to je da je najneprodavaniji auto marke citroen kojeg je citro napravio i čak ga ni romi ne voze jer stalno ima neku bolest .Kupit ću jednog iz samilosti da ne završi u preši.A i mogu bolje upoznat hidrauliku,te mi ga nije šteta ako kaj za...em jer uvijek te novce dobim po kilaži(jedino dobro ):D

Bila ovo sala ili ne, ovakvo isto razmisljanje imaju vozaci ostalih marki (npr. VW) prema C5. I zato ce dijeliti sudbinu svih hidraulicara a to je mala vrijednost i klanje od krkana koji su za male pare kupili auto koji "ionako nis ne vrijedi".
 

Automatic

Well-known member
ovakvo isto razmisljanje imaju vozaci ostalih marki (npr. VW) prema C5
Ajd bar netko da pogleda garažu.Pa dobro to je samo njihovo razmišljanje ,pa i mi tak mislimo o vw bilo kojem modelu ,jedino kaj si oni ne ruše cijenu (i trulog gnojlfa cijene ko najskupljeg citra),jedino mi pljujemo po novijim autima i govorimo kak niš ne vrijede pa kome ih bumo kasnije prodali kad nam već ko novi ništ ne vrijede.Ili ćemo se zvat retro klub citroen (kupujte staro jer novo ne vredi niš).Okrenimo se oko sebe i pogledajmo stvarnost,citro je što se tiće prosječnih rabljenih auta najjeftiniji a od svih auta pruža najviše.Tu priću smo si sami složili.Danas sam bil sa tipom koji je kupil novog C5 i kaj sam mu trebal reći da je bed.k.Pa auto izgleda mrrrrak,kakav mercedes ili jaguar ,a6 to su naspram ovog auta tačke doslovno građevinarska kolica.Hidraulika je zakon samo da još ljudi shvate o ćem se radi.Treba im objasnit da baš ono od čega bježe se ne kvari a daje poseban ugođaj u vožnji.Prije sve drugo krepa na autu hidrauličarima nego hidraulika.Zbog takvih ljudi su i napravili c5 bez hidraulike i pos...i se sami sebi između gaća i hlaća.Bolje da su osposobili više servisa za servisiranje i pojeftinili neke stvari što se tiće hidraulike, nego počeli uništavat ono po čemu je citro citro.XM bum još par dana držal u bunkeru onda ga bum izvadil jer mi je ipak dragi auto bez obzira na sve napisano od prije a i vozim sličnu stvar pa nije u redu da ga dugo držim u gepeku ipak zaslužuje bolje mjesto a to je da ga vidimo češće u funkciji za koju je namjenjen.
 
Posljednje uređivanje:

bruno veseli

New member
XM je ipak klasa za sebe i nema nimalo osnove po kojoj se ta dva modela mogu stavljati u usporedbu. XM ce za koju godinu biti zanimljivi oldtimer, kao danas CX ili DS. Dok C5 tu sudbinu nebu dozivio. Sudbina C5 je sudbina Xsantie, od koje je i nastao. Prva generacija Xsantie, auto koji se vise ni za dijelove nemoze prodati. I sta ima lose sta Citroeni imaju malu cijenu, barem su nama ljubiteljima dostupni.
 

Automatic

Well-known member
Mislim da xm nikad neće bit zanimljiv oldtimer,a cijena u porastu može bit samo utjeha.Možda c6 uspije zbog specifičnog izgleda postat oldtimer ali c5 ima današnju prosječnu liniju ostalih vozila ,dok xm nema ni to ko da ga netko zbil iz dasaka isto ko nekadašnji volvo.Ak ste primetili većina oldtimera su oble linije osim onih iz 20ih.Sve ostalo propada ko oldtimer jer nije rađen da bude lijep već je rađen za brzu eksplataciju (trenutni hir i preša).To je samo moje mišljenje isto kao i ono da je c5 lijepši i bolji od xm i tak kod mene ostaje svidjelo se to kome ili ne.Gledam realno i ne vidim ni jedan auto iznad 80ih kao oldtimer.Jednostavno ima previše auta u godišnjij proizvodnji i proizvode se ko wc papir ,za jednokratnu upotrebu.Nemaju onu klasiku koju imaju auti ispod 80ih godina ,a vrijeme ne možemo vratiti(oni koji imaju oldtimere će me razumijeti oni koji nisu probali neće shvatiti o ćem pišem)
 

ExOduS442xb

Racing
Citroen i nije ista firma kakva je bio. Ne kaže se bez razloga da je XM zadnji pravi Citroen. Inače XM je ogroman, sjedio sam u autu iza dok su prednja sjedala bila pomaknuta do kraja nazad i ni blizu koljenima. XM je zvijerka 80ih, i ima taj razr dizajn, i stvarno je pila. Ali eto, Citroen kao Citroen, nakrcali su masu tehnologije u njega, može se reći i testne tehnologije, i XM je služio kao pokusni kunić, a tako je prošao. Većina tih problema je izmjenjena i riješena kasnije u novim modelima. Može se donekle reći da je XM popločio put novim hidrauličarima jer svi poslije njega dijele istu ali napredniju tehnologiju. Kad govorim o tehnologiji govorim o elektronici kao i o hidroactive sustavu.

C5 je glomazan i full opremi je stvarno impresivan i moram reć da sam se vozio i u starijem passatu i a4 iz kraja 90ih i niti jedan nema tu udobnost i niti jedan nema prostora. Potpuno se slažem sa Daliborom koji je rekao da je C5 izašao kada je Citroen tek razvijao C6 i sigurno je istina da su ga malo 'pojačali' da se može nositi i sa jačim konkurentima dok C6 ne izadje.

Mora se uzeti u obzir da su auti sve veći, iako se klase u pravilu ne mjenjanju one rastu zajedno sa autima jer danas auto srednje kategorije i prije 50 godina nemaju veze. Svi auti stari 60g koji su bili u veliki klasama danas mi bili barem klasu niži da se mjeri sve po bagaritima.

Osobno mislim da je sve podložno promjenama i da veličina auta i kategorija pomalo prate jedno drugo i postepeno postaju sve veći.
Baš sam istrkeljo svašta sad:whistling:
 

deda

New member
XM nikada neće postati clasic auto i nije posljednji pravi Citroen,jer nema veze sa citroenovom mehanikom.Zadnji pravi Citroen je bio GS i GSA,te Visa club i prvi CXevi koji su imali motore od žabe.Sve ostalo dalje je samo konfekcija PSA.
 

Automatic

Well-known member
A je xm je stvarno bio hit ka dje izašao ali i svaki auto kad izađe se nekome dopadne.Teško je govorit o autima jer svaki je u svoje vrijeme bio novitet.Meni je i xantia danas lijep auto .Problem današnjice je trend linije i trend klijentele.Više nije bitno kakav je bitno da se proda u čim večim količinama.
 

djmika4

New member
Neki dan sam vodio raspravu s covjekom sto radi s mojim starim.Oboje su vjerni citroenu od 89.U isto vrijeme su kupili bx stari uvijek benzin prijatelj dizel.Iste godine prodali kupili xm.S jednom godine razlikee u promjeni prelaze na xantie.2004 se rastaju stari uzima c5 prijatelj c8.U raspravi s njim skoro i pala i oklada on tvrdi da je c5 nasljednik Cx-a.Malo sam se zapitao zadnji farovi slicni linija slicna tak da ne znam.. Cx x=5 :cool:
 

Automatic

Well-known member
Evo ja sam tu raspravu zakuhao,,i bio u krivu.Gledajuči sve originalne podatke C5 je nasljednik xantie.Ni meni nije drago i istina boli ,jedina utjeha je nada da je xantia bila ili je dobar auto.Istina je da su ta dva auta dosta različita i c5 djeluje mnogo rubosnije ali nježnijom linijom,puno više opreme, novijih materijala i novijeg doba ipak mama mu je xantia.
Smjestili smo ga u srednju -višu klasu,ali svaki auto je svom vlasniku jako,jako dobra klasa,pogotovo ako se ne kvari.Prije bi rekao da je xm nasljednik cx,u stvari sve to je nebitno
 

Dalibor

Dado Tornado
da, s tim da je C5 prve serije nakon redizajna bio produžen kako bi bio među klasa između srednje i više srednje, i zanimljiviji većem broju kupaca
 

Dalibor

Dado Tornado
tako su pisali za vrijeme predstavljanja redizajniranog C5, više se ne sjećam detalja...
tad je citroen imao neku rupu u ponudi, valjda im C6 još nije izašao ili nije bio na svim tržištima, pa su sa redizajnom C5 kompenzirali. najviše se spominjao međuosovinski razmak, ali vjerojatno je s redizajnom i cijeli auto bio nešto duži, bez obzira na to je li karavan ili limuzina.
 
Na vrh