Citroen vozila za MUP

vborovic

C5 modifikator
Kinezi ih već imaju u pogonu, njihov C-Elysee, nešto drukčiji od Europskog ...



Možda našima isporuče ovak nekaj:



:D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Za SVE državne službe, maksimalno Dacia Sandero, a za graničnu policiju najdalje Dacia Duster. Sve ostalo spada u kategoriju razmetljivog, bahatog i nemoralnog.
 

Doomsday

U prolazu...
Nope... :mad:

Ne Sandero... Odma bi uzeli Stepway Prestige... Nonono... :D

Logan Ambiance, bijeli... :cool:

A Duster Ambiance di bi mogli vidit mrvu terena, sa 4x4 di bi mogli vidit mrvu više terena... :)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Sve ostalo spada u kategoriju razmetljivog, bahatog i nemoralnog.
Pogotovo tzv. "presretači". To je doslovno spalionica našeg novca. Jurenje i glupiranje u preskupim limuzinama, koje prosječan Hrvat pošteno ne može zaraditi niti da živi tri života uzastopno, je šprdanje s narodom.
Da im je doista do sigurnosti, ustrojila bi se jaka jedinica policije na motoru. Policajac na motoru u prometu je brz, učinkovit (u gradu vidi gotovo sve te može brzo intervenirati) i jako je ekonomičan. Na autocesti posebno.
 

Logitech

Active member
A bilo ih je nekad na motorima puno vise... Ne znaju vise ovi danasnji krotit te strojeve :D a I nema dovoljno komfora za gospodu :cool:
 

vborovic

C5 modifikator
Policajac na motoru u prometu je brz, učinkovit (u gradu vidi gotovo sve te može brzo intervenirati) i jako je ekonomičan. Na autocesti posebno.
Iako se u principu slažem sa ekonomičnosti, koncept je da su dvije osobe u presretaču, jedan vozi, drugi za nedaj bože ... pored toga, motor na sebi ne može nositi toliko opreme kao presretač (radar, komp i sve ostalo) ... na motoru nećeš naći dva policajca, a da će motorist pri 230 pucati na auto ako zatreba, neće ... što se tiče motora, realno, ovi GS-ovi koje imaju na raspolaganju, su uvrh glave na razini presretača ako ne i slabiji (max. brzina) ... za nešto ozbiljnije, trebaš i ozbiljniji motor ... no, to nije nekome interesantno ... ne opravdavam presretače, ali oni obavljaju sasvim drugi tip posla u svojoj osnovi, od motora ...
 

Cutac

Prèkaroš
Kako su se u hrvatistanu odlučili na Citroena? :wtf:


A za presretače, moraju imati nešto brzo da bi mogli presresti nekoga tko vozi 240. A za malu lovu nema auta koji mogu bez veće muke doći do 260-ak i mirno biti na toj brzini.
 

La Marche

Iskreni optimist
Kako su se u hrvatistanu odlučili na Citroena?
Na temelju najniže cijene ponuđača, leasing kuće te i te, ne znam sad napamet koje, da ne tražim nebitan podatak.
Dokaz za to je ovdje, javno objavljen na uvid svima:

http://www.sredisnjanabava.hr/default.aspx?id=522&nid=1057

Poziv za nadmetanje 27.12.2016. u točki IV/2 na 7. stranici.

(liberty, jesam li dovoljno pedantno to izložio? :) )


Hvala Bogu da je prošlo vrijeme natječaja za sva vozila npr. razmaka osovina od 2476 mm i volumena prtljažnika od 437 l.

Da li je trebalo postaviti neke druge kriterije moguće je nagađati na forumima u nedogled, no vjerojatno nije, jer se očito ne radi o vozilima posebnih namjena, npr. presretačima, o kojima pišete.

A da je motocikl ekonomičniji od jeftinog automobila, to se ne bih složio. Nabavna cijena je podjednaka, osim ako je baš neki mali motorić u pitanju koji može služiti samo za zujanja po gradu, potrošnja goriva možda tek nešto manja, ali održavanje je skuplje te edukacija vozača dulje traje i više košta, a čini mi se da su i bolovanja vozačima motocikala vjerojatnija. Upotrebnom vrijednošću se ne može mjeriti s automobilom koji može poslužiti za razne namjene, a motocikl baš i ne može.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne možeš baš uspoređivati motor i auto kroz sirovu vrijednost ... za 10000 € dobiješ motor kojem je serijska brzina 300 kmh, dok za tu cijenu dobiješ auto koji ima uvrh glave 1.6 motor ... govorim o cijenama novih vozila ... potrošnja goriva podjednaka ili manja, ali ako bi se na navedenim motoru i autu vozio 100 kmh, motor troši manje .... održavanje motora nije skuplje (ako je pravilno) ... 2 gume, manje ulja, veliki servis manje zahtjevan nego na autu ... e sad, ako bi govorili o dugotrajnosti, naravno, motor tu nema što tražiti ... prosječni auto će ga nadživjeti barem duplo prije nego se raspadne ... edukacija vozača, ne bih se složio ... novače se A kategorije, a ta "sigurna vožnja", tj. specijalizirani tečaj za napredno upravljanje motorom nije ništa dulji i skuplji od recimo presretača ili interventnih vozila ... bolovanja ne možemo uzimati u obzir, gledajmo samo vozilo/sredstvo, ne i operatera ... no, da ćeš u bilo kojem autu moći prevesti uhapšenu osobu, a na motoru ne, to stoji ... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Na temelju najniže cijene ponuđača
Nisi me skužio. Kako se hrvat odlučio na Citroena?!
Retoričko pitanje :whistling:

Ali slažem se da im ne treba ništa više za patrolu/ne-presretače.
Ako ima sreće, neće im stati multanova u gepek :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
ne vjerujem da je ugradnja radio stanice i rotirke problem
Ovake treba nabaviti kod nas ih ima ovdje. Olakšnje kad ih vidiš :rolleyes:na spram dosadnih vw:D

photo hosting sites

Ali C4-Elysee je ok za policiju. i povoljnije za proračun

a I nema dovoljno komfora za gospodu
Za večinu posla Prometnih policajaca se radi u paru tako da dva motora nikako nisu povoljnija od jednog auta. Temeljna policija obavezno mora raditi u paru zbog sigurnosnih razloga i dr. tu su onda još, kiša, vjetar, bura, snjeg, poledice. itd.
ustrojila bi se jaka jedinica policije na motoru.
Volio bih vidjeti nekoga da radi po 12 h na motoru i ima svu potrebnu opremu na motoru koju ima presretač na sebi i ono što nose u gepeku sa sobom.
također se treba obazirati i na vremenske uvjete. u kojima sa motorom ne možeš niti blizu kao sa autom.
 

mariola

Active member
Sad se bas nesto razmisljam....
Ovdi po dojclandu sam jako malo policijskih auta vidio a da nisu karavani ili kombi (izuzev onih mrcina bez oznaka koje po autobahnu susrecem).
Daklem, mogli su i nasi na karavan verzije ic, vise mjesta imaju 😊.

I to su bas lijepo raspodjelili marke...bavarska - naravno bembare, Stuttgart i okolica - merdjani, a ovdi sjevernije VW.
 

Kanader

Active member
Treba policija i motorkotače i automobile.
Ne znam zašto misite da jedno isključuje drugo. S tim da motorkotači koštaju otprilike koliko i automobili. Pa nisu to skuteri.
Ja mislim da bi trebali imati više civilnih vozila.
A o tipu vozila ovisno o policijskim potrebama. Najjeftiniji automobili su za njih o.k. Napr. Dacia Sandero karavan. Za brdovita područja Duster.
Jasno s najslabijim paketima oprema. A ne neke alu felge i sl.
Policajci trebaju biti minimalno u vozilu.
Ja se ne sjećam da sam ikad vidio kvartovskog policajca noću što je za vrijeme Jugovine bilo normalno. Sad većinom sjede u zasjedi na predvidljivim mjestima.
 

Doomsday

U prolazu...
Dacia Sandero karavan ne postoji... :D

Vjerojatno si mislio na Logan MCV... I to je OK, Logan MCV Ambiance ako im treba prostora... Bijeli, naravno... :cool:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Treba policija i motorkotače i automobile.
Triba policiji, ali ne triba im toliko. Nismo mi amerika. Već san komentira na FB, a mogu i ode opet napisati. Di se oni to vozaju toliko? 95 posto vrimena side i miruju u tim škodama. Mene nikad nije zaustavija policajac u auti. U 20+ godina staža niti jedanput. Uvik su me zaustavljali stoječki i uvik na istim mistima.

Prema tome, njima je dovoljno uzet stol i dvi stolice po patroli.
Ima u bauhausa lipih stolova po 300 kuna i stolica po 100-150 kuna. I opcionalno suncobran.

Još jedan problem, isto povezan s nabavom auta, je i broj policajaca u nas. Mi imamo više policije (na 10.000 ljudi) neg jedna Njemačka. Skroro tri puta više. Šta samo znači da je policija u nas postala socijalna institucija. Nemaš posla? Postanii policajac. E a nemoš regrutirati s Daciom. :) Pa kad to sve triba namiriti, onda opleti s porezom, pa onda triba zaposliti još inspektora šta će guzit nas iznajmljivače apartmana, pa još administracije, pa ovo, ono i tako u krug.
Zapamtite ovo kad van neki bude govorija da su izdvanja za policiju malešna, da fali ljudi u policiji, i bla bla

Zato ja kažen, niti Dacija, neg vrtna garnitura za sidenje.
 
Na vrh