Citroen vozila za MUP

La Marche

Iskreni optimist
Još samo reci koji je to servis gdje možeš biti 100% siguran da te neće preveslati.
Pregledaj moje postove i shvatit ćeš u koji servis imam povjerenja.
Tvojih 100% nisam nigdje spomenuo, to si ti opet malo dodao, a nisam to spomenuo jer 100% je isto matematiči OBJEKTIVNO, logiči to je zapravo apodiktična tvrdnja i povjerenje u nešto se ne može vjerodostojno izraziti u postotcima. Što bi značilo i kako sam došao do toga da imam npr. 47,8% povjerenja u nešto?

Ova prva tvrdnja je kao dogma i zato sam smatrao da ju ne treba dodatno elaborirati.
Svako negiranje toga je smješno.
Slažem se s tobom - Škoda je bolja od Citroena - to je kao dogma.
Negiranje dogme je smiješno?
Povijest te više puta demantirala.

Da li će uspješno izdržati tri godine bez većih kvarova? Vjerujem da hoće.
Da li je financijski isplatljiviji za kupovinu od Škode? Vjerujem da jest.
Eto. Što se mene tiče, ovom tvojom tvrdnjom sve s MUP automobilima smo zaključili. Ja se više u ovu temu neću uključivati.
 

Brruno

Well-known member
Zašto imaš potrebu imputirati mi što nisam napisao?

Napisao sam da me debljina vrata ne zanima, a to nije isto.

Što se mene tiče:
Da li se otvaraju i zatvaraju za vrijeme životnog vijeka automobila, pri tom ne propuštaju vjetar i vodu, mogu li se otvarati i zatvarati prozori - to je otprilike sve što me zanima o njima. E, da... ima jedna stvar, volio bih kad bi se na današnjim autima prozori mogli spuštati do kraja, na žalost, većinom se ne mogu.
Ja sam mijenjao sarku vrata na c5. 2012 149000km. U garanciji je pa nisam platio ali eto. Razlika u buci se primjeti jer ne propusta vise vjetar i ne preskače više onaj graničnik. Posto ti imas isti auto,nije nemoguce da se i tebi desi. Tako da je meni jako bitna izrada automobila e ne samo konjske snage.
Ali za policiju naravno nije bitna jer ce ih voziti 3 godine i vracaju ih bez obzira u kakvom stanju ce biti ( ne mislim na sudare i takve stvari)
 

Cutac

Prèkaroš
Malo mi je cudno to sto pises da te nista ne zanima, a kupio si Citro perjanicu. :thinking:

Meni osobno je najgore kada auto ima te iritantne probleme i nedostatke. Kao npr. to sa tezinom vrata. Pun zvuk vrata pokazuje da su dampirana dobro recimo. Ne pucketanje od prvog dana pokazuje kvalitetne spojeve i precizne elemente. Pucketanje od drugog dana pokazuje lose prihvate(nedostatak ljepila na vijcima - razlog brencanja u mom c4 na 3500 na punom gasu).
Itd. Itd.
To naravno policiji ne smeta, ali vecini vlasnika da.

A Octavia bi morala biti bolja jer je ipak pravi auto, ne budget. Octavia i c4, to je za usporedbu. Ovako kao da kazes da je c5 bolji od e klase.
 

Kanader

Active member
Nekima je i fićo bolji od Mercedesa.
Ali to je već stvar za doktora, a ne raspravu.
Ove koji bi broj od mog kolege koji vozi Daciu Logan, a ima novčeka i za BMW sedmicu moram razočarati. Neće dobit broj iako novce drži u banci.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Kad se usis i turbo naštela, napravi remap, Dacia vodi za dvi dužine. To bi triba bit jedini kriterij. Prije javne nabave održati drag race.

Pobjednik: najbrži auto za najmanje šoldi.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=fQpMuK4OKFs[/ame]
 

La Marche

Iskreni optimist
Zar nije?
Ne znam. Vozio sam se samo u E coupe. Puno jači, tri puta skuplji i sa simboličnim prostorom otraga. Neusporedivo.

Ako ti je garaža duga 4.90 metara, onda svakako je
Prilično dobar argument protiv kupovine dužeg auta, posebno ako je cijena dužeg zbrojena s cijenom dogradnje garaže bitno veća od cijene kraćeg auta.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Sinoć stoje kraj ceste, možda ponoć. Dnevna samo imaju, blješte, misliš si, koji je ovo šaban, zašto smeta. I povučem duga, i vidim plave trake po vratima :D
Ali ništa oni, ja prolazim, a zaustavljaju kombi iza mene :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobro izgleda... nego ova grafika na slikama sta je Vuk stavio, cini mi se da je to stara. Kod mene su dosli Citraci sa plavom trakom isprekidanom pred kraj.
Stara grafika mi je bolja malo...
 
Na vrh