Legendarni Citroenov krstaš se vraća, i to u najekscentričnijem izdanju do sada.
Naravno, pritom zaboravite na prave Citroenove legende poput CX-a ili XM-a, jer novi C5 će svoju ekstravaganciju prokazivati kroz neke druge stvari. Za početak ostaje nejasno što će C5 na kraju biti, limuzina, karavan, coupe ili SUV? Vrlo vjerojatno sve pomalo, a isto daje naslutiti najavni video.
Svjetska premijera zakazana je za 12. travnja, a najbolji opis onoga što treba očekivati Citroen je najavio 2016. godine konceptom Cxperience. U svakom slučaju, očekuje nas totalna suprotnost od Peugeota 508 koji je igrao na neke druge karte. Vrlo vjerojatno priča ide u smjeru C4,, ali u većem, luksuznijem i tehnološki naprednijem pakiranju. I na kraju recimo kako je E43 kodno ime, a C5 bi lako mogao postati i C6, kao što je to u Kini.

Naravno, pritom zaboravite na prave Citroenove legende poput CX-a ili XM-a, jer novi C5 će svoju ekstravaganciju prokazivati kroz neke druge stvari. Za početak ostaje nejasno što će C5 na kraju biti, limuzina, karavan, coupe ili SUV? Vrlo vjerojatno sve pomalo, a isto daje naslutiti najavni video.
Svjetska premijera zakazana je za 12. travnja, a najbolji opis onoga što treba očekivati Citroen je najavio 2016. godine konceptom Cxperience. U svakom slučaju, očekuje nas totalna suprotnost od Peugeota 508 koji je igrao na neke druge karte. Vrlo vjerojatno priča ide u smjeru C4,, ali u većem, luksuznijem i tehnološki naprednijem pakiranju. I na kraju recimo kako je E43 kodno ime, a C5 bi lako mogao postati i C6, kao što je to u Kini.


Prilozi
-
222,7 KB Pregleda: 0
-
243,5 KB Pregleda: 0
-
260 KB Pregleda: 0
-
292,4 KB Pregleda: 0
-
283,2 KB Pregleda: 0
-
291 KB Pregleda: 0
-
249,7 KB Pregleda: 0
-
259,1 KB Pregleda: 0
-
222,8 KB Pregleda: 0
-
31,4 KB Pregleda: 0
-
36,8 KB Pregleda: 0
-
43,5 KB Pregleda: 0
-
59,9 KB Pregleda: 0