CITROEN C5 X7 2.2 HDi 125kW

Brruno

Well-known member
Boja mi je mrak. Takvu sam bio trazio da bude bar malo jaca oprema i redizajn i nisam nasao pa sam uzeo bijeli nacre. I bijela mi je lijepa ali meni je ova titan boja bolja.
 

gambler072

C5 enthusiast
I meni je boja vrh stvarno, ali je osjetljiva, i primjeti se cin se mrvicu isprlja, cak i najmanja prasina. Kada bi jos bio u exclusive opremi, gorio bi.
 

Brruno

Well-known member
Za razliku od 307 cc iliti verzija cabrio/coupea koji je definitivno najruzniji coupe tog doba.
Kad malo bolje razmislim, od starijih peugeota,osim 406 i 406 coupe, svi su mi ruzni. Inace nikad nisam volio peugeot,dizajn mi je bio bezveze uvijek. Citrac mi je bio uvijek ljepsi , xm,xantia,xsara itd.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ne spamate, nek se desava nesto :D Imao je Peugeot finih modela, vise dobrih nego promasaja po meni, ali je uvijek bio malo "umjereniji" od Citroena.

Nije da se ne primjeti kad je prljav :D
 

gambler072

C5 enthusiast
Update :)
Posto mi je pokra iskritikovao zadnju sliku :p gdje se vidi ostecenje na felgama (koje su stvarno bile izgrebane), a posto je stiglo proljece po planu je dosla i reparacija na red.







U medjuvremenu je bio na posudjenim Baltique felgama, fino mu stoje i uvijek sam mislio da su te ljepse od mojih Persique, ali kada sam ih stavio izgledao mi je nekako previse "klasican", tako da mi je ipak drago sto je stigao sa perisque :)



Evo i konacan rezultat, treba jos vratiti ukrasne kapice na sarafe i to je to. Next step je poliranje auta i eventualno preventivna zamjena LDS ulja



 
Posljednje uređivanje:

mengela

Well-known member
Donator foruma
I meni su baltique dosadnjikave... lijepo su odradjene, neki profi lakirer? Gdje ces radit preventivno mjenjanje Lds-a? Ovlasteni to nerade! Bar meni nisu htjeli, kazu da se to radi tek kad nesto ode...
 

gambler072

C5 enthusiast
Da, profi je, radi samo felge, ima svoju komoru i poprilicno je pedantan. Mislio sam u ovlasteni, Ovnak je prilicno nagodan, moguce da i rade to. Ako i ne, neka bar spuste auto na dijagnostici da vidimo tacan nivo ulja i neka vidi kakvo je.
 

gambler072

C5 enthusiast
Dugo me nije bilo (bar ne aktivno) na forumu, pa da malo uradim update :) U svoj C5 nazalost nisam sjeo 3 mjeseca, i strasno mi nedostaje, i jos nisam provozao nesto udobnije od njega :D Promijenio sam lokaciju, i napravio neki zaokret tako da mi su mi trenutno tockovi nesto sto nikad do sada nisam vozio i nesto sto ce se Miloshu sigurno svidjeti, slike slijede, mada je po meni Citroen ipak po mnogo toga mnogo ispred doticnog.









U pitanju je Ford Transit Custom, 06/18 prva registracija, zaduzio ga sa cca 800km, sada ima oko 6000km na satu, more opreme (izmedju ostalog navi, bt+handsfree, 8 incni touch screen, tempomat+limiter, parking senzore naprijed i nazad, kameru za rikverc, 220v uticnicu, lane assistance i jos dosta toga), kao i neke nedostatke koje nov auto ne bi trebao imati. Naravno da ga ne poredim sa C5, nego sa realnim razmisljanjem, ali i Citroenom Jumpy koji sam vozio dan-dva i Mercedesom Vito,a ti nedostaci su izmedju ostalog katastrofalna pozicija za volanom, gdje kako god se nastimas (volan i sjediste idu u svim pravcima) ne mozes da budes za volanom a da ili papucice nisu preblizu ili volan nije predaleko, skripanje vrata i sjedista nakon predjenih 5000km, skripanje plastike koja na svim autima izgleda dolazi po defaultu, neudobnost u voznji (jeste kombi, ali opet....), samoinicijativno smanjenje dubine polozaja volana bez obzira sto je zakocen, volan tezak kao da su mu zaboravili ugraditi servo, i najnevjerovatnije, mrtvilo motora. U pitanju je 2.0 tdci sa 130KS koji apsolutno ne ide nigdje, nema startnosti ni u naznakama, ni snage za medjuubrzanja. Jumpy nisam dugo vozio, ali je dosta udobniji, startniji, i nema ove nedostatke koje sam nabrojao, ima neke druge, kao sto je skucenost, dosta manje opreme (ali to zavisi sta te "zakaci" u firmi), i neprakticnost u kabini koja je opet po defaultu svojstvena za Citroene :)
Vozio sam i neke druge aute u medjuvremenu (ne kombije, limuzine), izmedju ostalog i C5 bez hidraulike, i i dalje je Citroen po udobnosti Numero Uno.
Miloshe, izvini za Forda :D
 

Milosh

Test
Naah, ne volim kombije. :) Nisam ja zaluđen ni za jedan brend, ni Ford ni Citroen niti neki treći. Svaki ima dobrih i loših stvari.
 

gambler072

C5 enthusiast
Screenshot_20210924-105329_WhatsApp.jpg
Pozdrav :)
Dosao je i taj dan, particle filter additive too low. Izgurao je i vise nego sto sam ocekivao, auto je 4 godine kod mene, nisam nikada sipao. Sta preporucujete, iskljucivo origigi PSA ili mogu i zamjenski?
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Meni je to na nekih 145 000 izbacilo, sipao aditiv kod mojih majstora, nešto malo preko 100km za litar ako se ne varam! Usuo sam tad dva litra i tako unio u comp. Sad smo na nekih 230 000, još se ne javlja da mu fali..
 
Na vrh