Dugo me nije bilo (bar ne aktivno) na forumu, pa da malo uradim update

U svoj C5 nazalost nisam sjeo 3 mjeseca, i strasno mi nedostaje, i jos nisam provozao nesto udobnije od njega

Promijenio sam lokaciju, i napravio neki zaokret tako da mi su mi trenutno tockovi nesto sto nikad do sada nisam vozio i nesto sto ce se Miloshu sigurno svidjeti, slike slijede, mada je po meni Citroen ipak po mnogo toga mnogo ispred doticnog.
U pitanju je Ford Transit Custom, 06/18 prva registracija, zaduzio ga sa cca 800km, sada ima oko 6000km na satu, more opreme (izmedju ostalog navi, bt+handsfree, 8 incni touch screen, tempomat+limiter, parking senzore naprijed i nazad, kameru za rikverc, 220v uticnicu, lane assistance i jos dosta toga), kao i neke nedostatke koje nov auto ne bi trebao imati. Naravno da ga ne poredim sa C5, nego sa realnim razmisljanjem, ali i Citroenom Jumpy koji sam vozio dan-dva i Mercedesom Vito,a ti nedostaci su izmedju ostalog katastrofalna pozicija za volanom, gdje kako god se nastimas (volan i sjediste idu u svim pravcima) ne mozes da budes za volanom a da ili papucice nisu preblizu ili volan nije predaleko, skripanje vrata i sjedista nakon predjenih 5000km, skripanje plastike koja na svim autima izgleda dolazi po defaultu, neudobnost u voznji (jeste kombi, ali opet....), samoinicijativno smanjenje dubine polozaja volana bez obzira sto je zakocen, volan tezak kao da su mu zaboravili ugraditi servo, i najnevjerovatnije, mrtvilo motora. U pitanju je 2.0 tdci sa 130KS koji apsolutno ne ide nigdje, nema startnosti ni u naznakama, ni snage za medjuubrzanja. Jumpy nisam dugo vozio, ali je dosta udobniji, startniji, i nema ove nedostatke koje sam nabrojao, ima neke druge, kao sto je skucenost, dosta manje opreme (ali to zavisi sta te "zakaci" u firmi), i neprakticnost u kabini koja je opet po defaultu svojstvena za Citroene

Vozio sam i neke druge aute u medjuvremenu (ne kombije, limuzine), izmedju ostalog i C5 bez hidraulike, i i dalje je Citroen po udobnosti Numero Uno.
Miloshe, izvini za Forda
