CITROEN C5 X7 2.2 HDi 125kW

gambler072

C5 enthusiast
To je bila ideja majstora, ali mislim da necu ici tim putem. Vidio sam i ja u toku dana na shemama da to nije odvojeni dio. Dozator je zamijenjen i nema vise te greske na dijagnostici, ali neki dan je ponovo stucnuo u voznji, i upalio check engine i limp mode. Na dijagnostici 2 greske, poznate iz proslog nemilog dogadjaja, obe vezane za turbinu, P129B i P2563. Dobar dio dana sam proveo po francuskim forumima, ljudi najcesce spominju selenoide i senzore pritiska, i u tom pravcu ce ici istrazivanje. Nazalost, auto nije trenutno blizu mene, tako da sve radim remote sto me nervira jer mislim da bih ga sam raskopao i trazio uzrok.
Hvala puno na pomoci, javim ishod. Nikakvih dijelova nema na stanju tako da cu morati sacekati koji dan prije nego sto nastavim sa rjesavanjem
 

gambler072

C5 enthusiast
Update: po mom nahodjenju i citanju stranih foruma, kao i ovog, poprilicno sam siguran da je problem u jednom od ovih ventila / selenoida. Ima li iko ideju kako se moze tacno locirati koji od ovih, jer mi je malo apsurdno promijeniti svih 6 i platiti ih ca 300e. Moze li se mozda pracenjem parametara u voznji utvrditi tacno gdje je problem?

Screenshot_2023-09-07-16-01-50-385_com.android.chrome-edit.jpg

Screenshot_2023-09-07-16-03-38-453_com.android.chrome-edit.jpg
 

gambler072

C5 enthusiast
Greske su povremene, kao i problemi u voznji. Vozi, radi normalno, nakon duze dionice "stucne" kao kada npr. karburator prelije i zagusi motor. Tada udje u limp mode i izgubi vucu. Greske koje izbaci su P129B i P2563. Prije ovoga sam imao i P1161 (klapna gasa / dozator zraka) i iste simptome ali ta greska je nestala zamjenom klapne, no problem je ostao. Lik na frenchforumu je identican problem rijesio zamjenom ovih senzora pritiska
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Na senzore, oni bi trebali davati napon.
Da, ali to se povremeno dešava i tada treba izmeriti ako stigneš jer to može da potraje sekund, dva . To rešava, dobar , iskusan i savestan majstor, a takvog ja ne poznajem.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam tek sad pogledao njegove slike, radi se o 6 različitih senzora. U mojoj glavi se radilo o 6 istih senzora i da se trebalo otkriti koji ne radi.

Većinu ovoga sa slike se može provjeriti u Diagboxu dok motor radi.
 

Milosh

Test
Na senzore, oni bi trebali davati napon.
Trebali bi ali pitanje kakvi su. Ja sam na Focusu imao MAF čiji je izlazni signal naizmjenični napon ali napon je konstantan a frekvencija istog se mijenja u zavisnosti od mjerenja. o_O
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Greske su povremene, kao i problemi u voznji. Vozi, radi normalno, nakon duze dionice "stucne" kao kada npr. karburator prelije i zagusi motor. Tada udje u limp mode i izgubi vucu. Greske koje izbaci su P129B i P2563. Prije ovoga sam imao i P1161 (klapna gasa / dozator zraka) i iste simptome ali ta greska je nestala zamjenom klapne, no problem je ostao. Lik na frenchforumu je identican problem rijesio zamjenom ovih senzora pritiska
A kako auto ide? Normalno ili slabije vuče kada se uključi druga turbina?
To je idelano isprobati negdje na komadu ravne ceste, u 4. brzini od 1200okr/min pa punim gasom sve do 4000okr/min.
Ja nekako ciljam na one vakuumske solenoide, na slici su br. 1
 

gambler072

C5 enthusiast
Normalno ili slabije vuče kada se uključi druga turbina?
Vuce normalno, i u jednom trenutku, ne uvijek, "stucne" i izgubi vucu i upali limp mode. Prije toga rade uredno obje tubine, nema onu turbo rupu i veliki boost na 2500rpm
 

gambler072

C5 enthusiast
Update:
Prije par dana ponovo je promijenjen dozator gasa 0345 F7, ali je ovaj put stavljen nov (zadnji put nov nije bio na stanju, a zbog zurbe je postavljen originalni polovan, za koji se ispostavilo da je takodje neispravan). Dozator je proizvodjaca Pierburg, 7.01002.09.0, koji je inace i dobavljac tih dozatora za citroen (istrazivanje je malo potrajalo, ali je definitivno on dobavljac). Uz to, zamijenjen je i MAP senzor 1920 LG, nazalost ne originalnim jer ga nije bilo na stanju, a i cijena je astronomska (3x veca u odnosu na zamjenske). Inace, proizvodjac tog senzora za citroen je Denso, ali njihovih senzora nema u prodaji, moguce da ih nikada nisu ni prodavali. Postavljen je zamjenski Facet, za sada sve radi kako treba, a i dosta ljudi je hvalilo tog proizvodjaca, iako ja nisam imao nikakva iskustva sa njim do sada.
Nakon predjenih 600-700km, cini se da je problem rijesen. Auto vuce ravnomijerno i bez naglog boosta, znaci da obje turbine rade kako treba, nema trzanja i stucanja, potrosnja je malo manja, i ono sto nisam ocekivao - novi dozator je rijesio problem stresanja auta prilikom gasenja. Ja sam smatrao da je uzrok tome plivajuci zamajac jer kilometri su tu, ali ovi dozatori imaju zadatak da naglo zatvore klapnu prilikom gasenja auta kako bi se sprijecilo to da se auto zatrese i novi je to rijesio.
Ostaje jos da se nekada u buducnosti ociste ili zamijene filteri zraka vakumskih solenoida.
Hvala svima na nesebicnoj pomoci, cheers
ravnomijerno
ravnomjerno* :)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh