CITROEN C5 X7 2.2 HDi 125kW

Profiler07

Well-known member
Ja sam u C5 sipao u ovlasetenom(valjda je oridjidji),a u c4 sam neki...nemam pojma u motorexu uzeo.Mislim da je litar dovoljan za 100000KM
 

gambler072

C5 enthusiast
Bas sam gledao da uzmem i gps modul, ali povucen izgleda iz prodaje, nigdje kod kineza ga nema na stanju. Nije ni cudno, obzirom da noviji modeli dolaze sa integrisanim gps
 

gambler072

C5 enthusiast
cijena je ok, kod kineza je bio 10ak uvijek, ali ja sam nekih 1100km od Cro trenutno, tako da ovo pada u vodu :) hvala svakako, a nije mi neka zurba za gps, kada naleti, uzet cu
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
imam ga već 2 godine, od kad je izašao..oke je samo gps modul krepava..a on služi za upozorenje auta ispred tebe i za prelazak crte (nije neš pouzdano :D )
Upravo te dvije funkcije me zanimaju!
Naći pristojni DS5 s AFILom (tako zovu taj paket) bila je nemoguća misija, ali volio bih imati upozorenje na vozilo ispred, kao i na prelazak crte. Kako to kod tebe fonkcionira? Javlja nekim zvučnim upozorenjem?
Kod originalne ugradnje upozorava samo ako se prelazi crta bez žmigavca (i na određenoj brzini). Pretpostavljam da ova kamera ne zna radi li žmigavac pa upozorava stalno tj. i kad svjesno pretječeš?
Može li se regulirati glasnoća upozorenja ili iznad koje brzine prelaska crte se oglašava? Ili podesiti razmak za upozorenje na vozilo ispred?

Jer ako bi non-stop pištala onda je to iritantno i kontraproduktivno zapravo...
Thx!
 

toma

Active member
Upravo te dvije funkcije me zanimaju!
Naći pristojni DS5 s AFILom (tako zovu taj paket) bila je nemoguća misija, ali volio bih imati upozorenje na vozilo ispred, kao i na prelazak crte. Kako to kod tebe fonkcionira? Javlja nekim zvučnim upozorenjem?
Kod originalne ugradnje upozorava samo ako se prelazi crta bez žmigavca (i na određenoj brzini). Pretpostavljam da ova kamera ne zna radi li žmigavac pa upozorava stalno tj. i kad svjesno pretječeš?
Može li se regulirati glasnoća upozorenja ili iznad koje brzine prelaska crte se oglašava? Ili podesiti razmak za upozorenje na vozilo ispred?

Jer ako bi non-stop pištala onda je to iritantno i kontraproduktivno zapravo...
Thx!
vozilo deketira i kaže da je vozilo ispred..ali npr kada si u koloni i krenes i auto ispred tebe ce naglo zakociti nije bas da javlja...vise javlja kada se vozis i dolazis do auta npr dolazis do semafora

sto se tice prelaska crte na 80 km ti javlja ak si presao crtu

imas low mid and high sto se tice zvuka

razmak ne mozes podesavati
 

gambler072

C5 enthusiast
Pozdrav svima :)
Danas mi se u putu desio sljedeci problem:
Nakon malo jace voznje prilikom silaska sa autoputa, auto je "stucnuo", kao da je na trenutak ostao bez dovoda goriva. Vozio sam tako do odredista, nekih 5km, u par navrata je poceo stucati, najmanje davanje gasa bi rijesilo problem. Nema nekog patterna kada se to desava. U isto vrijeme sam primjetio i da je oduzeo vucu, nije klasicni limp mode i nije upalio check engine lampicu, ali def ne isporucuje 100% snage. Po dolasku na odrediste odb scannerom sam ocitao sl greske:
P0402
P0487
P1161
P129B
P2563


Greska klapne gasa je i ranije povremeno iskakala, ali nije nikada pravila probleme u voznji.
Moje misljenje je da je zbog neispravnog senzora na klapni gasa ecu poblesavio, napravio pogresnu smjesu i dao pogresne upute erg-u i turbini, i da je to prouzrokovalo stucanje. Auto ce naravno ici majstoru, trenutno radi bez problema jer sam ocistio greske, ali me interesuje da li je mozda neko imao slican problem, i da li je najpametnije krenuti od klapne gasa ili nekim drugim putem.
Hvala unaprijed svima :)
Takodje da dodam da se prije par mjeseci desio slican problem, ali je auto tada ostao i bez dotoka goriva, ali je to rijeseno zamjenom crijeva + ventila koji gorivo isporucuju diznama. Nakon toga par mjeseci nije bilo nikakvih problema u voznji, osim povremene greske klapne kada bih provjerio odb scannerom
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
P0402
P0487
P1161
P129B
P2563
Na tim motorima hoće otići solenoidi vakuumskog upravljanja uključivanja/isključivanja turbina. To bi bili na shemi dijelovi broj 1. Kat.br. 1618X2.
To se zna prikazati kao da auto slabo vuče do cca 2500 okr/min i onda proradi normalno kada se uključi drugi turbo.

Ova klapna gasa zapravo nije klapna gasa već dozator zraka. Kod regeneracije pomaže podizanju temperature sagorijevanja, a kod gašenja auta se naglo zatvori tako da motor ne zatrese. U tom dozatoru se izližu zupčanici pa ne zatvara kako treba. Na shemi je broj 1, kat.br. 03457F7.

2023-08-21 (1).png
2023-08-21.png
 

gambler072

C5 enthusiast
Hvala ti puno, bio sam i kod majstora, krenut cemo od EGR-a, onda testirati turbo u voznji, pa cemo vidjeti gdje smo. Ispostovat cu svakako i ove procedure, nadam se da nece biti prevelika glavobolja :)
 

gambler072

C5 enthusiast
konaroast konaroast
Izvini na smetnji, mozes li mi molim te izvuci kataloski broj egr ventila? Izgleda da su i on i dozator zraka 🙄
I, ako nije problem, kataloski za el. ventil turbine, kao na slici. Navodno se to zove (8) Turbocharger turbine isolation valve 2 (VT2)
Hvala :) IMG-20230904-WA0004.jpgScreenshot_2023-09-04-15-45-25-812_com.android.chrome-edit.jpg
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
konaroast konaroast
Izvini na smetnji, mozes li mi molim te izvuci kataloski broj egr ventila? Izgleda da su i on i dozator zraka 🙄
I, ako nije problem, kataloski za el. ventil turbine, kao na slici. Navodno se to zove (8) Turbocharger turbine isolation valve 2 (VT2)
Hvala :) Pogledajte privitak 8098Pogledajte privitak 8099
Njega nažalost nema kao poseban dio. Citroen prodaje samo kompletnu turbinu.
Kako si došao do toga da je problem u njemu?
Inače, dozator je 0345F7, EGR je 1618T1 i hladnjak EGR-a je 1618T3. Brtva između hladnjaka i EGR-a je 1618T2.
Kada je meni crknuo EGR auto uopće nije htio upaliti...

Ponavljam, kod tog motora se potroši dozator i problem rade ovi crveno zaokruženi solenoidi.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh