Citroen C5 2.0HDi

Brruno

Well-known member
I ja sam gledao Mondeo. Naci Titanium 2.0 i to onaj malo bolji titanium,a da malo platis je kao da na lotu dobijes :D

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Da kupujem rabljeni pljunuo bi za Jag XE ili Lexus IS..Ali stav je da se uzima novo ili nešto sa lagera ili godišnjak itd..Tako da sam sad u potrazi..Prikupljat ću ponude, gledat malo šta se nudi..Znam samo da na želim nikakve terence (ni kvazi ni real)..Vidjet ćemo što će biti..Citroen će vjerojatno ostati mojima, oni ionako voze dok se ne raspadne..Osim ako i njima ne pukne film..

A ja ću škicati pomalo što ima..
 

pokra89

Well-known member
Neka se nitko ne uvrijedi, ali treba biti dobar komad :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e pa s c5 prijeći na insigniju. Naravno, govorim o istom godištu, sličnom opremom i podjednakom kilometražom
 

Brruno

Well-known member
Ja pikiram svasta ali na kraju mi za budzet koji zelim dati za auto ostaje superb,passat ili mondeo. Posto superb ili passat imaju tvrd ovjes,pikiram modele s promjenjivim ovjesom. Kostaju dosta vise i onda vec mogu dodat jos malo pa uzet nesto bolje, volvo i sl. Zato sam do daljnjeg na C5 dok ne uleti bolji. Mondeo mi ulazi isto u izbor ali za titanium x malo noviji treba izdvojit dosta vise novaca pa opet dolazimo na isto. Gledao sam hyundai i40 ,guzica mi ne stane u sjedalo,a kao limuzina.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
508 odlican auto,novi mislim [emoji16]
To mi je sljedeci za 2-3 godine ,bez obzira koliko zadrzao ovoga. Provozao sam ga i odusevljen sam koliko se peugeot promijenio, inace nisam nikad bio ljubitelj ni Citroena ni Pegeota jer mi je kum bio tehjicki savjetnik u peugeotu do 2013 mislim pa sam vozio i gledao svasta i nista mi se nije svidjalo. Steta sto nema novog C5,siguran sam da bi premasio 508.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapata
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Novi 508 na izgled odličan, zbilja lijep auto, atraktivan, agresivan... al uzet ga nakon C5, neznam baš, zadnja klupa i gepekt nula bodova
 

Brruno

Well-known member
Zadnja klupa na C5- 0 bodova osim ako su vozac i suvozac 165cm. Gepek na C5- 0 bodova,najmanji u klasi 470-480 litara. Nije da je na 508 nesto manji. Na novom 508 mi se svidja izolacija, materijali dosta bolji,sicevi udobni, tehnologija futuristicka, izgled je subjektivan ali meni je jedan od najljepsih auta trenutno. Naravno,udobnost nije na razini C5,ali nije ni tvrdi nijemac. Taman za 2-3 godine vidimo koliko je kvalitetan :D

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Iduce auto definitivno opet c5 2014-2016g i njega vozit dok se neraspadne, a valjda ce izbacit neko normalno auto napokon
 

Brruno

Well-known member
C6 najruzniji citrac izvana. Svaka cast iznutra. A XM,ne hvala,koliko je ujak ulozio u njega mogao je C5 kupit :D

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Ja sam probao Mondea karavana i neudoban je.
Mondeo je tvrd i dobar je samo izvana, interijer mi je meh..

508 odlican auto,novi mislim ��
230.000-240.000kn za Peugeota..Da, lijep je ali mislim da ne toliko. :grin:

Na njuškalu su 3 jaguara, 5-10.000km, 2017. koji dođu 200.000kn..

Zadnja klupa na C5- 0 bodova osim ako su vozac i suvozac 165cm. Gepek na C5- 0 bodova,najmanji u klasi 470-480 litara.
Sa svojih 187cm mogu reći da iza mjesta gotovo nema. Frend ima novu Insigniu i mjesta ima i previše. Kako za glavu tako i za noge.

S gepekom sam zadovoljan. 5 odraslih ljudi sa torbama punim robe i hrane išlo 5 dana u Istru. Bez ikakvih problema. Za limuzinu i više od očekivanja.
 

Brruno

Well-known member
Mondeo je tvrd i dobar je samo izvana, interijer mi je meh..



230.000-240.000kn za Peugeota..Da, lijep je ali mislim da ne toliko. :grin:
Zato se uzima 2-3 godine star. Moj c5 je kostao nov 250000 kn ja sam ga uzeo 4 godine starog za 86000kn.

S gepekom sam zadovoljan. 5 odraslih ljudi sa torbama punim robe i hrane išlo 5 dana u Istru. Bez ikakvih problema. Za limuzinu i više od očekivanja.
Onda nisi probao druge limuzine. Sve u rangu C5 imaju veci gepek,neki i po 100 litara veci kao passat i sl. Ako imas dvoje male djece sa sjedalicama otraga i bar jednim kolicima,C5 nije dobar izbor. Passat ima vise mjesta i u gepeku i otraga, Mondeo također, Superb također. Svi kostaju novi tu negdje


Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Evo mene s informacijama, svježe iz servisa.

Auto se pregrijavao, već dva puta zaredom do ZG je motor otišao u granicu..Skupa s prethodnim problemima ispalo je:

- otišao ventilator, nije bilo hlađenja. To promijenili, sad drži temperaturu niskom.
- klima se ispraznila, napunjena i očišćena.
- papuča gasa je stvarala problem, na mali dodir veliki odaziv (obrtaj, ubrzanje), to je radilo probleme i tempomatu i limitatoru koji nisu dobivali dobra očitanja. Promijenili papuču gasa i senzore, sad radi sve glatko. Odaziv na gas je slabiji (normalniji) a potrošnja je pala.
- čekamo sajlu za prozor jer je poslana kriva, suvozačev prozor ne radi (motor se vrti ali prozor stoji), to ćemo zamijeniti
- po već 500x mijenjam sajlu poklopca motora. Uvjerljivo najgora izvedba u povijesti..Na šugavoj Kii i Hyundaiu koji imaju ili su imali preko 250.000km nisam s time imao problema. Redovito otpusti ili ode kvragu pa se poklopac neda otvoriti..

Sve skupa sa rukama 4500kn.

Razgovarao sam sa mehaničarem, što i kako dalje. Kaže da se ne isplati prodavati..Veliki servis na motoru sam napravio, neki dan ga je komplet izvadio van iz auta..Sve pregledao..Pregledao ovjes i podvozje, mjenjač isto. Na motoru je promijenjeno sve što se moglo, većina senzora je nova. Ulje u mjenjaču se redovito mijenjalo kao i ulje i filteri na motoru..

Ostaju diskovi eventualno i homokinetički..

Po njemu, sve sam zamijenio i ne vidi smisao sad da ide u prodaju..Mogu tražiti 50.000kn, dobit ću ako sve bude oko cca. 40.000 po njemu..To nije neka sreća..

Auto će ostati mojima, ja ću pomalo odvajati i vjerojatno uzeti si iz uvoza nešto. Već sam bacio oko, znam što hoću i sad samo pričekati malo..

Nisam pametan ali da, šta sad..Bliži se 270.000km, neka njega..Interijer i eksterijer su kao da je izašao iz salona, godine i km ga nisu pregazili a sad..:cenzura::cenzura::cenzura:iga..Ulagat moram..Ali po njemu eto, nema smisla jer je većina dijelova nova i sad realno ne bi smjelo biti ****arija više po njemu.
 
Na vrh