Citroen C5 2.0HDi

Pavel

Lepi™
Pumpu i dizne si već radio?
Pumpu sam mijenjao još prije..

Dizne je prethodni vlasnik (znam za to i nekakav sustav ubrizgavanja goriva Delphi) šta god to bilo.

Jedino što nisam su cilindri (osim prednjeg lijevog čini mi se)..Njega sam polupao..
 

Mares

New member
Pozdrav Pavel,

Vidim da si pisao o greski P11AA u vezi turba pa sam te hteo pitati da li si resio taj poblem, sta konkretno nije valjalo?

Ja imam DS5 2.0hdi 163hp automatik i kada mu potopim gas, npr. idem 60-70km/h i uradim kick-down, izbaci mi tu gresku (i gresku P1496 variable resistance turbocharger), ne cesto ali se desava, pa me interesuje da li si uspeo ovo da sredis jer planiram da idem kod majstora. Inace nema nikakvih pomena u radu motora niti ubrzanju kada izbaci te greske, auto konstantno dobro ubrzava, lepo vuce, nikakvih anomalija nema (plus je chipovan na nekih 195hp).

Pozdrav iz Novog Sada.

Mares
 

Pavel

Lepi™
Vjerujem da si problem već riješio, dok ja vidim i snađem se po postovima.

Ja sam imao grešku turba, više se ne sjećam kako sam je riješio. Otišli na komp, provjerili sve, usis, brzinu strujanja ili šta već ne kužim se. Sve bilo oke. Poništili grešku i više se nije javila. Nedavno mi se ugasio u vožnji 3 puta, jučer 2 puta. U D2 brzini prilikom motanja u dvorište.

Mjenjač se čudno ponaša, šalta ga bezveze pod zadnje a uredno je održavan i ulje redovito mijenjano.

Otišao danas na servis, dijagnostika. Senzor topline goriva. 250kn, kad se to sredi navodno neće biti problema. Iskreno, meni je već malo pun ****c senzora. Ne mogu otić na jebeno more bez problema jer eto, kvar na "senzoru" od 200kn ti može rezultirati ogromnim sranjem ili nedaj bože nesrećom.

Otkad je kod mene (Bogu hvala) motor i mjenjač nisam dirao..mehanika super..Ali vječito mjenjam te usrane senzore raznih vrsta, veličine 2x2cm zbog kojih mi (ovisno koji senzor krepa):
a) ugasi se auto
b) mjenjač ode u safe mode
c) isključi mi ABS/ESP
d) isključi mi parking senzore
e) isključi hidroovjes pa baci u Sport

Netko bi rekao, ajde..Barem ti se ne razleti radilica, ne ode ti pumpa, nemaš kvarove od par tisuća kuna..Oke, sve to stoji..

Ali radi kvara od 200kn ja ostajem na cesti. Ja sam već donio odluku o kupnji novoga..Roditeljima ostaje C5 iako i oni planiraju njega utopit na jesen/zimu jer nema smisla. Dat će staro za novo pa će vidjeti. Vrijednost samo pada a troškovi će bit sve veći.

Bilo je lijepo dok je trajalo ali kažem. Ispizdim kad mi u nakon 40km vožnje, krene divljat mjenjač i šaltat ko retardiran jer eto..Senzor brzine vrtnje ventilacije na suvozačevoj strani je poblesavio pa mjeri da zrak iz klime ide brže, pa to utječe na brzinomjer koji ne zna onda koliko auto brzo ide pa je odlučio sve pogasit da ne ide uopće.

Prošle godine je vrisnulo ono treće stop svjetlo. Osigurač il senzor kočnice, uglavnom glupost neka..Kak je on vrisnuo, tak sam ja ostao bez ABS/ESP. Samo javi grešku i ugasi se..Oke, riješili mi stvar, zamijenio on taj senzor kočnice il čega već, par sto kuna, ništa posebno. Uglavnom logika francuske inženjerije. Ja stisnem kočnicu al se svjetlo ne aktivira, a dijagnostika onda poblesavi tj. ne zna jel ne radi svjetlo pa se nije upalilo ili ne radi kočnica pa svjetlo ne dobiva input. Pa onda Pierre pitao Jeana, što će u tom slučaju? A Jean ponosno sa baguettom u ruci vrisne: "PA UGASIT ĆEMO KOMPLETNO KOČNICE! VOILA!" i nakon toga su zadovoljno otišli na vino i žabe.

****te na VW i drugima možeš prevaliti dva đira oko mjeseca bez ijednog svjetla..Jer kog briga jel radi il ne? Osim policiju jel..

Žao mi je na podužem postu, evo morao se ja ispucat :D
 

Milosh

Test
Prošle godine je vrisnulo ono treće stop svjetlo. Osigurač il senzor kočnice, uglavnom glupost neka..Kak je on vrisnuo, tak sam ja ostao bez ABS/ESP. Samo javi grešku i ugasi se..Oke, riješili mi stvar, zamijenio on taj senzor kočnice il čega već, par sto kuna, ništa posebno. Uglavnom logika francuske inženjerije. Ja stisnem kočnicu al se svjetlo ne aktivira, a dijagnostika onda poblesavi tj. ne zna jel ne radi svjetlo pa se nije upalilo ili ne radi kočnica pa svjetlo ne dobiva input. Pa onda Pierre pitao Jeana, što će u tom slučaju? A Jean ponosno sa baguettom u ruci vrisne: "PA UGASIT ĆEMO KOMPLETNO KOČNICE! VOILA!" i nakon toga su zadovoljno otišli na vino i žabe.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Znam da nije smiješno ali baš si me nasmijao, odlično si to napisao. Baš tako, glupostima i nelogičnostima francuskih inžinjera se nikada načuditi, nažalost. Vrli primjer toga je kad ECU odbije upaliti auto jer nisi dosuo AdBlue, a što tebi možda u tom trenutku život ovisi o autu, to nije briga Jeana i Pierra.
 

Pavel

Lepi™
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Znam da nije smiješno ali baš si me nasmijao, odlično si to napisao. Baš tako, glupostima i nelogičnostima francuskih inžinjera se nikada načuditi, nažalost. Vrli primjer toga je kad ECU odbije upaliti auto jer nisi dosuo AdBlue, a što tebi možda u tom trenutku život ovisi o autu, to nije briga Jeana i Pierra.
Pa da ne povjeruješ. Prvo hrpa senzora koje valjda nitko u autoindustriji nema. Ali zašto ne bi imali senzor brzine otvaranja vozačevog stakla? Jer ako se prebrzo spušta možda je to jer je sajla popustila? Ajme, oh ne! Što sad..Možda je do sajle? Možda je do elektromotora? Najbolje je da blokiramo sve prozore ko Vlada Todorićevu imovinu, jerbo nikad ne znaš!

Hmmm, kažu prvi puta sa ovim C5, neki francuski auto postao - njemački. Pa ajde, pogodili smo sa dizajnom. Pogodili smo sa motorima..Mjenjač je dobar, ovjes je dobar..Kritike su dobre..Al, nema tu francuske krvi..Moramo sačuvati identitet Piere! Idemo usrat elektroniku.

I sedmi dan pošto stvaraše C5 na traci, odlučiše Jean i Piere smrdat elektroniku i dat osobni touch autu.


To se zove auto sa dušom :D
Taj je dušu prodao crnom vragu davnih dana, a sad mene je*e.

Oš kupit? 😂

I da ne ispadne da samo grintam..Moglo je i gore..Uvijek u životu može gore..Recimo mogao sam kući dovest Golfa.
 
Posljednje uređivanje:

markan1000

Well-known member
Kad sam ja završio na šlepu s C4 II (zbog senzora tlaka goriva 🤣 ), priča mi čovjek iz šlep službe da najviše posla imaju zbog elektronike. Baš mi je spominjao primjer Golfa (ili Passata) kojiem je zbog malo vlage u štop svjetlu ili zadnjem faru isto tako elektronika skužila bog zna šta i ostavila ga na cesti. Tako da nije to samo francuski inženjering. "Briljiraju" i drugi, takva su vremena jbg.
Iako, Renault prednjači :cool:
 

Milosh

Test
Renault prednjači
Ja bih prema onome što vidim i čujem rekao da Citroen daleko prednjači, ali nećemo sada o tome, svako ima svoj stav.

Normalno je ljudi da auta imaju milion senzora, moraju ako hoćemo funkcije i komfor na koji smo navikli. I normalno je da se ta elektronika kvari. Elektronika je jednostavno takve prirode da vremenom propada. Kod nekih propada brže i više a kod nekih sporije i manje, a zašto je to tako dalo bi se diskutovati. To može biti do lošeg inžinjeringa i dizajna samih sistema koji se mjere, do lošeg izbora senzora, do slabije kvalitete (i cijene naravno) senzora, konektora i kablova koji se ugrađuju, a može biti pomalo do svega toga.

Sve je to normalno, ali problem je logika koja je pogrešna kod Citroena. Ne možeš gasiti funkcije koje su bitne za rad auta ili sigurnost samo zbog greške jednog senzora. Mora postojati neka ''fallback'' logika i taktika u tom razmišljanju kad programiraju takve stvari.
 

markan1000

Well-known member
Ma nebitno tko prednjači, to na kraju krajeva nitko od nas ne može sa 100% sigurnosti znati...
još jedan primjer koji mi je rekao da je jednom šlepao novi Espace kojem je to bio treći šlep u prvih 10.000 km. Tri puta je novi auto od jako puno tisuća kuna neku familiju ostavio na cesti zbog tupavih grešaka oko elektronike! Pa zapalio bi ga usred Renaultovog salona u kojem je kupljen
 

Mirage

Well-known member
Ma nebitno tko prednjači, to na kraju krajeva nitko od nas ne može sa 100% sigurnosti znati...
još jedan primjer koji mi je rekao da je jednom šlepao novi Espace kojem je to bio treći šlep u prvih 10.000 km. Tri puta je novi auto od jako puno tisuća kuna neku familiju ostavio na cesti zbog tupavih grešaka oko elektronike! Pa zapalio bi ga usred Renaultovog salona u kojem je kupljen
Isto razmišljamo.
 

Pavel

Lepi™
Posljednje uređivanje:
Na vrh