Citroën Grand C4 Picasso (B78) 2.0 hdi 150 (DW10FD) BVA6 by pokra89

Cale81

Active member
Ali nije robot kada ima mogucnost mjenjanja brzina rucno iza volana??? U servisu prema broju sasije su mi rekli da ima zf mjenjac ( mislio sam da oni imaju Asian) ?? Cekam da dode pa de ga vidim u zivo. Ovo su slike koje mi je trgovac prosljedio. Cuo sam svasta za talijane, ali u ovog trgovca smo uzeli dva auta sa Kohima smo jako zadovoljni svi su odradili preko 250 tkm ( pali-vozi)
Ostecenja ce on odraditi kada auto stigne u Zg. Sta mislite o cijeni 10 000E?! Prica je slicna kao i tvoja, ako auto nije ok kada ga pregledam, nemam ga obavezu uzesti 😉.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
samozatamjujući unutrašnji retrovizor (prilično rijetka pojava kod (G)C4P, za razliku od mnogo jeftinijeg C4)
Znaš koliko sam se puta iznenadio u novijim autima od moga da to nemaju.
Nedavno sam vozio novog Megana, navigacija, LED, radar, retrovizor na polugu...
 

diegos

Well-known member
Znaš koliko sam se puta iznenadio u novijim autima od moga da to nemaju.
Nedavno sam vozio novog Megana, navigacija, LED, radar, retrovizor na polugu...
Koga boli briga za retrovizor, bitno da ekipa ima mogućnost mijenjat boju osvjetljenja u interijeru i na ekran stavit crvene sporCke obrtomjere... 😞😞
 

pokra89

Well-known member
Koga boli briga za retrovizor, bitno da ekipa ima mogućnost mijenjat boju osvjetljenja u interijeru i na ekran stavit crvene sporCke obrtomjere... 😞😞
Kad već cjepidlačimo, meni je puno draže mijenjati boju osvjetljenja i temu dashboarda, negoli imati samozatamjujući retrovizor, ako bih već trebao birati. Svako malo to mijenjam, teško da ću sastavit 5000 km s istom temom odnosno istim bojama. Čak štoviše, često gledam po forumima jesu li uspjeli ubaciti još koju temu, odnosno još koje boje. Moje teme su sve u nijansama plave, a baš bih volio neku crnu i crvenu temu.

A što se tiče retrovizora, svakako su mi sva stakla nakon B stupa tvornički tonirana, pa mi toliko ne smetaju duga svjetla vozila iza mene. A kako je treća sjedalica sjedalica odavno montirana, svjetla od vozila iza mene UOPĆE ne primjetim.
Tako da, živjela digitalizacija, živjelo moderno doba, dosta je više metuzalema koji su zaostali u devedesetima i koji stalno kenjajuju, a nemaju NIKAKVOG utjecaja i dodirnih točaka s novim automobilima, koje teško da će voziti, a kamoli kupiti.

Ne bih nista rekao da to nije izuzetno prost uređaj. If lux>n, then close circuit i to je to.
Da, samo je pitanje koliko je skuplja proizvodnja i ugradnja retrovizora koji to imaju, u odnosu na one s polugom. Meni samozatamjujući puno ljepše izgledaju, onako masivni, zaobljeni, ali isto tako, ovaj s polugom još niti jedan jedini put nisam dirnuo da bi spriječio odsjaj vozila iza. Opet kažem, vjerojatno je to zbog toniranih stakala, ali imam sigurno 20 stvari koji su mi na listi prioriteta ispred toga. A da bih volio da to imati, volio bih. To mi je imala Laguna iz 2004., to je imao c5 iz 2010., pa je prilično glupo da nema GC4P iz 2015.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
svakako su mi sva stakla nakon B stupa tvornički tonirana, pa mi toliko ne smetaju duga svjetla vozila iza mene
Evo npr. na VTS se retrovizor mora upaliti, zadnje staklo je crno ko kurvina duša, a opet smeta blještanje kao i u svakom drugom autu.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Tako da, živjela digitalizacija, živjelo moderno doba, dosta je više metuzalema koji su zaostali u devedesetima i koji stalno kenjajuju, a nemaju NIKAKVOG utjecaja i dodirnih točaka s novim automobilima, koje teško da će voziti, a kamoli kupiti.
Živile kifle 😎
 

Milosh

Test
Taj retrovizor jeste jednostavan što se tiče principa rada, ali mu je cijena sigurno puno puno veća od običnog. Obični retrovizor se sastoji od 3-4 komada plastike i jeftinog ogledala. Trošak tih svih materjiala u masovnoj proizvodnji je jednak trošku za kinesku igračku koja se prodaje u trgovini mješovite robe pored kase.

Elektrohromatski retrovizor ima kućište, el. ogledalo koje vjerovatno nije jeftino, ima štampanu ploču veličine cijelog retrovizora na kojoj ima puno komponenti (rastavljao sam ih nekoliko), kablovi, konektor, i dva ili tri senzora, možda i taster. Tako da sami troškovi materijala za takav retrovizor višestruko prevazilaze cijenu običnog, a gdje je tek radna snaga da ga napravi i sastavi. Da, znam kako to ide u masovnoj proizvodnji i da je ukupna cijena možda reda 30-40$, ali je opet puno viša od cijene običnog. I još nešto Cutac Cutac , ne radi on on/off, već ima regulaciju zatamnjivanja u skladu sa jačinom svjetla od auta iza.
 

Cale81

Active member
Evo par brzinskih slika od auta. Naravno ovo su uoceni nedostaci. Moze li se to nabaviti, pogotovo ovi usmjerivaci od ventilacije?
Veceras idemo u sevis pa da vidimo sta kaze racunalo i ako je to to idemo u realizaciju
Napokon dosao iz"daleke" Italije 😌
 

Prilozi

pokra89

Well-known member
Lijevi jedino da komplet promijeniš obzirom da je slomljen, a ovi središnji nisu slomljeni, ali im je ova "krom" plastika zguljena. I baš, ali baš čudan izbor opreme, da ne kažem najčudniji koji sam vidio. Samozatamnjujući retrovizori i električna vrata prtljažnika, prednji senzori, ekran u boji, kamera nazad, a nema funkciju poluautomatskog parkiranja, upravljač bez donjeg reda dugmića... Čudno.
 

Cale81

Active member
Lijevi jedino da komplet promijeniš obzirom da je slomljen, a ovi središnji nisu slomljeni, ali im je ova "krom" plastika zguljena. I baš, ali baš čudan izbor opreme, da ne kažem najčudniji koji sam vidio. Samozatamnjujući retrovizori i električna vrata prtljažnika, prednji senzori, ekran u boji, kamera nazad, a nema funkciju poluautomatskog parkiranja, upravljač bez donjeg reda dugmića... Čudno.
Ima automatsko parkiranje, nema rez gumu
Bio u servisu, ima par sitnica ali nista bitno. Obzirom na kilometrazu (180000) kaze da je u jako dobrom stanju (podvozje,motor suh skroz, potrebna je zamjena straznjih diskova i plocica
Serviser dao zeleno svjetlo
Bio u servisu, ima par sitnica ali nista bitno. Obzirom na kilometrazu (180000) kaze da je u jako dobrom stanju (podvozje,motor suh skroz, potrebna je zamjena straznjih diskova i plocica
Serviser dao zeleno svjetlo.
Prodavac ce srediti vanjska ostecenja na limariji ( prag i blatobran) i te nedostatke sa servisa, a ja cu da napravim veliki i mali servis i na kraju poliranje 😊😊
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Cale81

Active member
Pa di ti se na volanu aktivira automatsko parkiranje?
Nije na volanu nego dole gdje je rucna kocnica ima botun, pa se na ekranu izabere "nacin" parkiranja.
Pokusao sam da uparkira izmedu dva auta, ali nisam uspio izdrzati da ne stisnem kocnicu. Nekako ide pre brzo 🙄
U servisu kada sam ga pitao za rez gumu,je rekao da je ovo exclusive paket te da oni nemaju rez gumu 🤦‍♂️ali zato sve ostalo ima 🙄
 
Posljednje uređivanje:

pokra89

Well-known member
U mene su na donjem dijelu upravljača tipke za svjetlinu, park assist, mod ekrana, javljanje na telefon i poziv, izbor resursa za glazbu i zoom navigacije, očito su u tebe onda negdje drugdje.

A što se tiče park assista, pa moraš stisnuti kočnicu :D
On upravlja volanom, a ti mijenjaš brzinu (D ili R) i kočiš. Kad misliš da će udarit, a recimo ide u rikverc, zakoči, prebaci u D i pusti njega nek se misli. Tada on kreće naprijed, traži najbolji način kako smotat i uparkirat se, a ti gledaš. I kočiš kad je potrebno. Znači, tvoji su mjenjač i kočnica, njegov je volan.

A rezervne gume nema ni kod mene. Dođe kompresor s pjenom. Općenito ne znam gdje bi u Grand c4 picassa mogli stavit gumu. Ispod nema mjesta, a nema ni u gepeku ako je u pitanju verzija sa 7 sjedala
 

Prilozi

Cale81

Active member
To sam probao jednom, i jako brzo mi se ucinilo da vozi 😨 pa kada sam stiskao kocnicu mi se ucinilo kao da sam"ponistio" manevar.😂🤦‍♂️ Biti ce prilike za uvjezbavanje tih manevara ako bog da ali negdje na siroko 😉. Meni je na volanu, livo tempomat i limitator a desno telefon i radio. Bio sam "sa" autom danas CCA 2 sata tako da nisam upratio sve mogucnosti. Bazirao sam se na ispitivanje ispravnosti prozora, sjedala,ekrana,gledanje limarije, unutrasnjost... Kada ga dovezem doma onda ce nastupiti ispitivanje raznih mogucnosti.
Procitao sam negdje na forumu nesto vezano za prikaz navigacije na gornjem ekranu, ovdje je bila takoder gore dok je na donjem bilo nesto drugo. Nisam ga jos uspio skuziti kako nogom otvoriti portapak (doduse, zamahnuo sam samo dva puta nogom)
Za rezervnu gumu mi je majstor u servisu rekao da bih trebalo promjeniti posudu od ureje pa da mala"uska" guma zajedno sa mehanizmom stane od dole.
Tu malu gumu sam vidio u onom C4GP sa pure tech motorom takoder od dole
 
Na vrh