Citroën DS5

konaroast

Citroenist
Donator foruma
DS5 je baziran na starom C4 a to znači polukruta osovina straga. I relativno je skučen iznutra. To je više stilski nego praktičan auto. Kako bi naš narod rekao Fashion statement :)
Kod Citroena ako tražiš obiteljsku krstaricu koja je dostojna zamjena za 640 onda je to C5 Tourer 3.0HDI. Dvostruka ramena naprijed i multilink straga + hidropneumatski ovjes bez premca. Preporoditi ćeš se u odnosu na BMW.

A na temu BMWa, prijatelj je gledao praktičan a relativno mali (zbog parkinga) BMW i došao na 3GT. Ali taj auto niti je mali (4.8m) i jako je skup a opet je 3ica. Tako da je na kraju uzeo 5 touring.
 

Cutac

Prèkaroš
Brate mili, ne uzimaj te GT BMW-e. Takvi grbavi s ogromnom guzicom :doh:
Ekvivalent voljene 3-ice Compact. :D

A stvarno, zašto DS5? Mislim ako imaš 640(i?), nije da ti je novčanik tanak, pa zašto ne E klasu karavan? Uzmeš E400 i imaš dovoljno snage da vučeš kuću sa sobom na put, a u gepek stanu i kolica i koferi(a u DS5 stanu ona kolica za dječje lutke).
Imaš 9 brzina i nikada ti nije bučno, drži cijenu neusporedivo bolje nego Citroen i pristupačniji je za stavljanje djeteta u sjedalicu recimo.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Citat: konaroast: Pregled postova Kako bi naš narod rekao Fashion statement Stara hrvatska riječ, prv put uočena na Bašćanskoj ploči ...
Èekao sam da netko skuži foru :grin:

A stvarno, zašto DS5? Mislim ako imaš 640(i?), nije da ti je novčanik tanak, pa zašto ne E klasu karavan? Uzmeš E400 i imaš dovoljno snage da vučeš kuću sa sobom na put, a u gepek stanu i kolica i koferi(a u DS5 stanu ona kolica za dječje lutke).
640GC je limuzina i gepek se ne tovari tako elegantno. A moderna kolica, ako nisu tzv. kišobran, a neće biti barem dvije godine, zauzimaju puuuno mjesta ako ih ne rastaviš u oblik u kojem su isporučena iz tvornice. Što nije baš praktični svaki put...
Apsolutni kralj prtljažnika a da auto ostane u karavanskom obliku je C5 Break.

Evo primjera što sve stane u C5 Break:




I iz korištenje krovne kutije i malo rastavljanja namještaja...





Eto ga, upakiran ko' curica!




Tlocrtno govorimo o šXd 1.12mX1.14m. To ima tek skroz nova E klasa kod koje se hvale da iza stane europaleta (1.2X0.8m) tj. procjenjujem da će tloctrno to biti 1.2X1m. Većina karavana se vrti oko 1x1m. I jedan vrlo praktičan detalj su staklena vrata. Puniš do police i zatvoriš gepek. I onda kroz staklena vrata puniš do krova. Naravno, obavezno je korištenje pregradne mreže.

Istu foru ima i 5 Touring, zato navijam za njega. Ili za C5 Tourer. A nova E klasa T je oko 80k€...
Rekao je čovjek da hoće dva jeftinija auta.
 

vborovic

C5 modifikator
S time da C5 Tourer (2008. nadalje) nema posebno manja vrata sa staklom u vratima prtljažnika kako su to imale prethodne verzije karavana ... :weeabooface:
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
S time da C5 Tourer (2008. nadalje) nema posebno manja vrata sa staklom u vratima prtljažnika kako su to imale prethodne verzije karavana ...
To je bio jedan od razloga zašto nisam uzeo Tourer kada sam gledao noviji auto. Iako je to jako veliki auto, nama je premali. Stalo bi nam 1/3 stvari manje i na stražnjoj klupi nema mjesta za 3 dječje sjedalice. I naprijed lošije sjedim.
Osim tih ključnih stvari, Tourer je puuuuno ljepši od Break-a i ima napredniji ovjes, i moderniji je, itd...
Ali kad je mali :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Veći je od starog (da si ne bi netko drukčije to protumačio), samo što su mu zeznuli unutarnji layout, i učinili ga manje praktičnim od prethodnika (nisam ulazio u detalje, ali u istoj klasi vozila koliko se sjećam, C5 Tourer ima najmanje upotrebljivog prostora od ekvivalentnih karavana) ... ljepši, subjektivni dojam, moderniji, da, hidro ovjes, ne fali mi ... :D
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Veći je od starog (da si ne bi netko drukčije to protumačio), samo što su mu zeznuli unutarnji layout, i učinili ga manje praktičnim od prethodnika (nisam ulazio u detalje, ali u istoj klasi vozila koliko se sjećam, C5 Tourer ima najmanje upotrebljivog prostora od ekvivalentnih karavana)
Dulji je 8,4cm i širi je 8,2cm ali je žrtvovan bogu dizajna. Manja je ukupna visina, krov je uži, profil je sportskiji pa je gepek niži a zadnje staklo položenije.
Tu se gubi prostor za unutrašnjost.
 

Cutac

Prèkaroš
5 Touring, zato navijam za njega
Rekao je čovjek da hoće dva jeftinija auta.
Inače je 5-ica bagatela :D

Ne znam, neću se miješati oko c5, nemam pojma koliko mjesta ima, ali znam da u E klasu karavana stane hrpa stvari(W211). Amortizeri se napumpaju i kao da je prazan auto :)
Tako je i u c5 sa hidro, znam :)

Evo njegov benvej dođe 700 tisuća bez doplata, a mečka je 630 tisuća kuna. I još mu ostane za nešto za po gradu.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Amortizeri se napumpaju i kao da je prazan auto
To su postavke za šverc komerc. Puni ko brod a kao ne vozimo ništa :grin:

Ne znam, neću se miješati oko c5, nemam pojma koliko mjesta ima, ali znam da u E klasu karavana stane hrpa stvari(W211)
Taj W211 je kao C5 Break, dimenzije su 1.1x1.65m šXd. I njega sam gledao kao eventualnu zamjenu za Break jer mislim da se jedini može mjeriti po udobnosti i ponudi prostora.
Paradigma se promijenila, danas je obiteljski auto postao monovolumen i SUV. Što i ima smisla jer je ukupno gledano puno komforniji. Lakše se ulazi, ima mjesta u gepeku, svaki putnik ima pristojno mjesta, itd.
Ali su mi ipak draži karavani. Iako znam da mi s vremenom vjerojatno ne gine Espace ili C8.

Evo njegov benvej dođe 700 tisuća bez doplata, a mečka je 630 tisuća kuna. I još mu ostane za nešto za po gradu.
Ta mečka za 630 vjerojatno nema niti stražnje svjetlo za kabinu. Da bi je doveo na razinu C5 Tourer Exclusive treba još barem 100kkn. A ako je na lageru, mislim da se C5 Tourer može dobiti za debelo ispod 300kkn.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ma nije samo da zna što je obiteljski auto i što stane u njega.
a nismo još došli ni do toga da stane prjenosni hladnjak i naravno kulena kobasice itd. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ali su mi ipak draži karavani.
Naravno, nema do karavana.
Što je moj Ujo prevezao u Astri karavan, i Tamić bi se posramio :D
monovolumen i SUV
Monovolumen da, frend ima Alteu XL i to je ogromno. Nije toliko u duljinu i širinu(po širini i međuosovinskom ga moj C4 šije), ali po visini zato.. Možeš kupiti podnu lampu i staviti ju na nožište u autu :D
Ta mečka za 630 vjerojatno nema niti stražnje svjetlo za kabinu. Da bi je doveo na razinu C5 Tourer Exclusive treba još barem 100kkn. A ako je na lageru, mislim da se C5 Tourer može dobiti za debelo ispod 300kkn.
E, ali mečka je mečka :D
Šalim se, ali taj c5 je već 10 godina star model i nije up-to-date. Recimo mečka ima displej preko cijelog kokpita i puno mogućnosti kastomizacije, dok c5 ima obični display kao na Garminu i još k tome nije centriran :D
Mečka ima joystick i touchpad za korištenje infotainmenta, c5 ima dugmad. Samo usporedi slike interijera E klase i C5 i razlika je oho-ho.

Ne kažem da je c5 loš, ali 10 godina je ogromna razlika u informatičkom svijetu(a današnji auti su laptopi).
 

ZlatkoC4

Well-known member
ecimo mečka ima displej preko cijelog kokpita i puno mogućnosti kastomizacije
Ja ne znam jel tebi treba auto ili konzola PS4 pa nisi u dnevnom pa da sav blještiš od ekrana kao da si u lunaparku :D
dok c5 ima obični display kao na Garminu i još k tome nije centriran
pametno što manje điđa-miđa to je vozač usmjereniji na vožnju a ne na nekakve ekrane. koji pomalo postaju sve više opasni. a o tome su govorili i u vječu Europe da će poduzeti neke korake u tom segmentu jer sve se više odvlaći ppozornost vozaću. elektroniku mogu širiti i stavljati na zadnju klupu putnicima ali vozaču i ovo do sada je previše.

E, ali mečka je mečka
a balkanac je balkanac :D
 

Cutac

Prèkaroš
Meni su ti ekrani super. Možeš smanjiti instrumente i staviti navigaciju na sredinu, imaš detaljan prikaz kamera, obavijesti, auta, čega sve ne.
Dobri su mi dok god se najosnovnije funkcije mogu kontrolirati tipkama. Meni je dosta da imam klimu na tipke, ostalo sve na ekranima. Postavke ionako ne diram dok vozim, a sve što trebam u vožnji imam na volanu.
Ja na c4 ne pamtim kada sam stiskao one tipke radija :D
Stišćem brojeve i tipku za nazad i to je to, a izvor, glasnoća, lista pjesama/stanica, to mi je na volanu. Pola tipki kada stisnem škljocaju jer su zapekle od nekorištenja :D
 
Na vrh