Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Svaka čast majstore.
Volio bih to i sebi napraviti.
Je

Svaka čast majstore.
Volio bih to i sebi napraviti.
Jel imaš možda link od ledice sa Alija?
https://www.aliexpress.com/item/1005004314471295.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.15.2b881802TmnBm2

Kako da dođem do detaljnih uputa kako to napraviti?
Izbaciš staklo u jednu stranu,doslovno ga malo pažljivije iščupaš iz ležišta!Onda iza stakla vidiš držače zadnje plastike,i kad jedna iskoči,ostale lako idu!Na njemu su žice od grijača stakla,ali je nama bilo lakše pratiti ih po boji malo bliže ledici,i tamo spojiti!Ledicu obavezno minus na minus,testiraš prije paljenjem grijača stakla!Na ovom kanalu ima puno toga......


 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

paolo123

New member
Evo konačno uhvatio malo vremena,pa instalirao "špijunsku" ledicu za pračenje regeneracije!Stigla sa Alija,12V.Rastavili,ugradili ledicu,spojili na žice od grijača retrovizora,i radi!Nismo direktno na stopice iza stakla,nego ogulili žice na pola puta sa stražnje strane retrovizora(smeđa i crna),i zalemili.....,bliže je bilo!Sutra sam na autoputu,trebala bi biti regeneracija po planu,pa provjerim dali sve radi!Usput pratim i u FAP Pro aplikaciji u kombinaciji sa OBD2 uređajem.Lp.
UPDATE:....nakon 500-tinjak km na autoputu,nije palio regeneraciju!Pratio sam u FAP aplikaciji,skinio je zasičenost sa cca 16,na cca 8!Pomalo!Izgleda da on to pri večim brzinama(konstantnih 145) sam pomalo "propiri",bez korištenja regeneracije!Tako da je očekujem uskoro u gradskoj vožnji!

Prilog slika iz aplikacije,cca 200 km prije kuče!Više sam tu pratio dizne(injektore),pravio mi je broj 2 problem.....,ali nakon LIQUI MOLY PRO-LINE aditiva za čišćenje dizel motora,problem nestao!Iako su mi se u servisu kunili da neče pomoći,i da servis/remont sve 4 košta oko 800 EUR!Več mjesec dana nikakvih grešaka.....!Liqui Moly proizvodi me nikada nisu iznevjerili!
Bok Rakonja,
Kako(koliko)doziraš ovaj aditiv za čiščenje injektora?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Neki dan sam si uzeo "KARCHER SE 4001" mokro suhi usisavač!Htio sam oprati sjedala,a s obzirom da dobro odrađen posao košta(bar 100 EUR)....,procijenio sam da bolje uzmem sebi jedan uređaj,i da sam miran!Nakon pretraživanja po forumima,Karcher SE 4002 je kotirao dosta dobro,za male novce!S obzirom da je kod nas preko 300 EUR,potražio sam ga vani.Dosta privatnih oglašivača ga je prodavalo skoro novog u rasponu od 80-150 EUR,ali nažalost nitko ga nije bio spreman poslati u RH!Čak su i po trgovinama bili prilično povoljniji,ali je slanje večinom bilo sam za Njemačku,ili je bilo preskupo!

Uglavnom,da ubrzam.....,na kraju sam shvatio da model SE 4001 je identičan,samo sa manje dodataka(u biti fali mu uska mlaznica za auto sjedala)!Na stranicama KARCHER HR sam ga dobio na akciji za 221 EUR,i naknadno kupio mlaznicu sa adapterom na Mall HR za 26 EUR!

Prekjučer sam testirao na pranju sjedala iz 3.reda,i mogu reči da sam oduševljen!Savršeno obavlja svoj posao.Čak i ispiranje radi odlično!

Sada imam jedan problem,i molim za pomoč ako je netko to radio,jer meni nikako ne uspjeva!Sjedala vadim na stol u dvorištu,temeljito ih operem,i nakon sušenja vračam u vozilo.Puno je praktičnije,jednostavnije i temeljitije.ALI nikako da uspijem "otkopčati" pojas sa prednjih sjedala,da bi mogao ih izvaditi van!Imam uputstva iz Service Box-a,ali unatoč pokušajima....,nikako da se rastavi!Osjetim da nešto pritiščem,kao tipke......,ali neče!


https://www.kaercher.com/hr/home-garden/specijalni-usisivaci/usisavaci-za-pranje/se-4001-10811300.html

https://www.mall.hr/dodatna-oprema-ciscenje/karcher-nastavak-za-parne-cistace-2-885-018-0
 

Prilozi

Mrki5

Well-known member
Neki dan sam si uzeo "KARCHER SE 4001" mokro suhi usisavač!Htio sam oprati sjedala,a s obzirom da dobro odrađen posao košta(bar 100 EUR)....,procijenio sam da bolje uzmem sebi jedan uređaj,i da sam miran!Nakon pretraživanja po forumima,Karcher SE 4002 je kotirao dosta dobro,za male novce!S obzirom da je kod nas preko 300 EUR,potražio sam ga vani.Dosta privatnih oglašivača ga je prodavalo skoro novog u rasponu od 80-150 EUR,ali nažalost nitko ga nije bio spreman poslati u RH!Čak su i po trgovinama bili prilično povoljniji,ali je slanje večinom bilo sam za Njemačku,ili je bilo preskupo!

Uglavnom,da ubrzam.....,na kraju sam shvatio da model SE 4001 je identičan,samo sa manje dodataka(u biti fali mu uska mlaznica za auto sjedala)!Na stranicama KARCHER HR sam ga dobio na akciji za 221 EUR,i naknadno kupio mlaznicu sa adapterom na Mall HR za 26 EUR!

Prekjučer sam testirao na pranju sjedala iz 3.reda,i mogu reči da sam oduševljen!Savršeno obavlja svoj posao.Čak i ispiranje radi odlično!

Sada imam jedan problem,i molim za pomoč ako je netko to radio,jer meni nikako ne uspjeva!Sjedala vadim na stol u dvorištu,temeljito ih operem,i nakon sušenja vračam u vozilo.Puno je praktičnije,jednostavnije i temeljitije.ALI nikako da uspijem "otkopčati" pojas sa prednjih sjedala,da bi mogao ih izvaditi van!Imam uputstva iz Service Box-a,ali unatoč pokušajima....,nikako da se rastavi!Osjetim da nešto pritiščem,kao tipke......,ali neče!


https://www.kaercher.com/hr/home-garden/specijalni-usisivaci/usisavaci-za-pranje/se-4001-10811300.html

https://www.mall.hr/dodatna-oprema-ciscenje/karcher-nastavak-za-parne-cistace-2-885-018-0
Oprema je za Tri  10 -ke.gif
 

Milosh

Test
Je li to samo usisivač ili baš uređaj za pranje sjedišta koji šprica deterdžent u širokom a tankom mlazu a onda usisa sjedište?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Je li to samo usisivač ili baš uređaj za pranje sjedišta koji šprica deterdžent u širokom a tankom mlazu a onda usisa sjedište?
Nema opciju da šprica deterđent, osim ako ga ne stavim u tank za čistu vodu, koju šprica za ispiranje. A recimo Puzzi ima opciju da i šprica deterđent, iako neki moji i tamo ručno špricaju, jer im ode motor i sl. Vjerovatno ne isperu sistem naknadno.
Taman završio. Uspio pojas, moraš ga držati stisnutog prema unutra, ubosti dvije npr žice u rupe, pa izvuči. Bar tri ruke treba imati😂! Oba sjedala oprana, samo drugačije pada svjetlo. Ostao još srednji red za koji dan. Nije lagano očistiti temeljito prvi puta nakon 6 godina korištenja. Par puta kemija,i četka....., dok pjena nije čista. Onda dosta treba ispirati do čiste vode. Da je sve plosnato i ravno, čas posla...., ali hrpa kosina,i dr. I nakon svega, očistiti uređaj, da bi dugo dobro radio!ALI je završni rezultat top.

P.S-kad bi mi netko ovako temeljito oprao sva sjedala izvan vozila, dao bih mu odmah 100 EUR.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Je li to samo usisivač ili baš uređaj za pranje sjedišta koji šprica deterdžent u širokom a tankom mlazu a onda usisa sjedište?
Moja greška, ipak je spremnik zamišljen prvo za sredstvo sa deterđentom, a na kraju posla kao spremnik za čistu vodu/ispiranje. Meni osobno lakše umiješati sredstvo u zasebnoj posudi sastrane. Ma odličan, i jak proizvod....,s obzirom da ga ostatak vremena možeš koristiti kao običan usisavač za suho i mokro usisavanje(3 u 1)!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Molim vas savjet oko AdBlua. Prvi puta se susrečem sa tim.Sada mi se upalilo upozorenje da ga dosipam, ili se neče moči pokrenuti motor za 2400 km. Ima li neki "bolji", smiju li se miješati dva različita, i kako se sipa. Imam čep ispod dodatnih sjedala u gepeku, ali mislim da se sipa kao aditiv, na onaj "spoj", a ne samo kao gorivo u rupu. Pozdrav svima.
 

Rovan

Member
Donator foruma
Pazi samo da ispunjava ISO normu koja je navedena u uputama, i najnormalnije ga točiš u spremnik, ja sam prosli put kad sam tocio dodao aditiv protiv kristalizacije (e sad drugo je pitanje dal to pomaze...)...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo konačno, trebalo je cca 1050 km nakon postavljanja špijunske ledice za pračenje regeneracije da se konačno pokrene! Uredno svijetli, tj. grijač retrovizora i zadnjeg stakla radi, iako na tabli ne pokazuje da su uključeni. Konstantno sam pratio proces i kroz FAP PRO aplikaciju, i nakon što se ledica ugasi, treba još cca 3 km da resetira na nulu. Zasičenost filtera se spusti na nekih 2% na kraju procesa!

Prilično jednostavan zahvat na vozilu, a uvelike olakša brigu oko Fap filtera. Osobno mi je bitno da znam da trebam nastaviti vozilo dok proces ne završi, ako vidim/znam da je započeo.
 

paolo123

New member
Evo konačno, trebalo je cca 1050 km nakon postavljanja špijunske ledice za pračenje regeneracije da se konačno pokrene! Uredno svijetli, tj. grijač retrovizora i zadnjeg stakla radi, iako na tabli ne pokazuje da su uključeni. Konstantno sam pratio proces i kroz FAP PRO aplikaciju, i nakon što se ledica ugasi, treba još cca 3 km da resetira na nulu. Zasičenost filtera se spusti na nekih 2% na kraju procesa!

Prilično jednostavan zahvat na vozilu, a uvelike olakša brigu oko Fap filtera. Osobno mi je bitno da znam da trebam nastaviti vozilo dok proces ne završi, ako vidim/znam da je započeo.
Imaš kakav link za FAP PRO aplikaciju ili info gdje je mogu skinuti/instalirati?
 
Na vrh