Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

szahtila

Well-known member
Evo konačno, trebalo je cca 1050 km nakon postavljanja špijunske ledice za pračenje regeneracije da se konačno pokrene! Uredno svijetli, tj. grijač retrovizora i zadnjeg stakla radi, iako na tabli ne pokazuje da su uključeni. Konstantno sam pratio proces i kroz FAP PRO aplikaciju, i nakon što se ledica ugasi, treba još cca 3 km da resetira na nulu. Zasičenost filtera se spusti na nekih 2% na kraju procesa!

Prilično jednostavan zahvat na vozilu, a uvelike olakša brigu oko Fap filtera. Osobno mi je bitno da znam da trebam nastaviti vozilo dok proces ne završi, ako vidim/znam da je započeo.
Imaš kakav link za FAP PRO aplikaciju ili info gdje je mogu skinuti/instalirati?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Imaš kakav link za FAP PRO aplikaciju ili info gdje je mogu skinuti/instalirati?
Moraš na mobitelu instalirati Amazon Store, i tamo imaš aplikaciju. Mislim da sam skinuo apk od Amazon store-a u pregledniku, i onda instalirao.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Prvo dosipavanje AdBlue tekučine,uz Data Col ADBlue aditiv protiv kristalizacije!Samo mi nije jasno zašto se dosipavanje na 2017 godištu radi u gepeku,a ne kroz predviđeno(zatvoreno) mjesto kraj otvora za sipanje benzina!Napatih se sa stražnjeg sjedala,lako je sve isproljevati!
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
I druga pumpa hoće krepati. Čak izdrži manje nego ona iz prve ugradnje!
Tako su mene ljubazno upozorili u ovl. nakon što sam lani stavio kompletan novi sistem...
Crkava što zbog vakuuma (iako je novi tip čepa), što zbog kristalizacije ili nekog drugog French razloga?

C'est la vie!
:cool:
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
I druga pumpa hoće krepati. Čak izdrži manje nego ona iz prve ugradnje!
Tako su mene ljubazno upozorili u ovl. nakon što sam lani stavio kompletan novi sistem...
Crkava što zbog vakuuma (iako je novi tip čepa), što zbog kristalizacije ili nekog drugog French razloga?

C'est la vie!
:cool:
Ako, i kad rikne....., ide softversko isključivanje. Mislim da je problem kristalizacija, koju sam sad mislim preduhitrio......, još ču preventivno očistiti diznu od AdBlua
 

Mirage

Well-known member
I druga pumpa hoće krepati. Čak izdrži manje nego ona iz prve ugradnje!
Tako su mene ljubazno upozorili u ovl. nakon što sam lani stavio kompletan novi sistem...
Crkava što zbog vakuuma (iako je novi tip čepa), što zbog kristalizacije ili nekog drugog French razloga?

C'est la vie!
:cool:
Tako i meni rekli nakon izmjene nije skupo isključivanje.
 

paolo123

New member
Prvo dosipavanje AdBlue tekučine,uz Data Col ADBlue aditiv protiv kristalizacije!Samo mi nije jasno zašto se dosipavanje na 2017 godištu radi u gepeku,a ne kroz predviđeno(zatvoreno) mjesto kraj otvora za sipanje benzina!Napatih se sa stražnjeg sjedala,lako je sve isproljevati!
Jesi li aditiv ulio direktno ili si ga prvo izmješao sa Adblue-om pa onda ulio u tank?
 

paolo123

New member
Prvo sam izmiješao, pa onda ulio u tank. Tako piše na aditivu, iako mislim da je svejedno kako napravim.
Baš sam prije nego što sam u tvom postu vidio taj aditiv natočio adblue do vrha pa mi je sad glupo ići ispuštati tank da bih stavio aditiv a koliko se ja vozim tank neću isprazniti do sljedećeg ljeta. Ja bih to ulio u tank i nekoliko puta dobro zatresao auto da se to malo izmiješa.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Baš sam prije nego što sam u tvom postu vidio taj aditiv natočio adblue do vrha pa mi je sad glupo ići ispuštati tank da bih stavio aditiv a koliko se ja vozim tank neću isprazniti do sljedećeg ljeta. Ja bih to ulio u tank i nekoliko puta dobro zatresao auto da se to malo izmiješa.
Ma naravno, sve je to isto. Kad par puta naglo zakočiš, sve se to promješa. Ja ču još ovih dana skinuti AdBlue diznu sa motora, jer ima nešto nakupina, pa čisto preventivno očistiti. Prije nije bilo aditiva, pa ako se nešto na njoj kristaliziralo.




Evo malo objašnjenja AdBlue sistema.....

 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo je nočas, nije dugo! Screenshot aplikacije tijekom, i nakon regeneracije. Fale neki podaci u ovom nakon, jer sam skužio da nekad se "zblesaju" podaci u aplikaciji, ako je u isto vrijeme spojen bluetoothom i sa obd-om, i sa vozilom(multimedijom)! Onda je prekinem, isključim vezu sa vozilom, i ponovo pokrenem. Ali treba min/dvije da se učita ponovno sve oko fap-a.....
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Upravo preventivno očistio diznu za AdBlue sistem. Bilo je nakupina, ne prestrašno...., ali sad je prvi puta dodan aditiv, pa da kreneno od nule! Posao se odradi za pola sata, a dobra prevencija. Ako se ona začepi, ode sve. Sad ču pratiti da vidim dali aditiv utiće na naslage,ili ne....! Nažalost zaboravio slikati prije, ali nevjerovatno koliko je toga ispalo iz nje... kad sam razdrobio sa nekom vrstom špica/šila!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Mislim da polako dolazi vrijeme za servis automatskog mjenjača!Primjetio sam dvije stvari.Prvo nakon dugog stajanja,tj.večinom prilikom prvog paljenja vozila ujutro,nakon izbora npr.D(drive) na ručici mjenjača,čuje se negdje ispod haube udarac(kao da sam krenuo,a nema zaštitne gume oko kugle na krajniku spone,pa lupne metal u metal)!A drugo,neka me netko ispravi ako griješim,ali mislim da se prije pri izboru moda na mjenjaču,nije do davanja gasa ništa događalo,.....a sad kad stavim u DRIVE,auto se kao napne!Kao da sam dao blago gas,a on pod ručnom.Uglavnom nijedna opcija mi se nesviđa!Recimo da normalno vozi,i da na naknadnim paljenjima nema udarca!E sad,fali li ulja u mjenjaču!Znalo mi je izbacivati grešku da nema komunikacije sa ECU-om od mjenjača,ali je neko vrijeme nema!Bio sam pisao Maslić-u prije oko servisa,a on mi je pritom odgovorio(.....savjetujem da dodjete na dijagnostiku da pregledamo mjenjac, ukoliko imate ovu grešku to se mora popraviti da ne izgori tcm )!Kako vama ujutro pale vozila sa 1.6 BlueHDI motorima.Moj nekad radi savršeno,nekad "nemirno"....što nekad prestane kad dam gas na prazno/nekad ne,nekad nešto kucka......,jel to sve do čoka,ili.....?Recimo da mi sve 4 dizne izbacuje grešku,ako se u to mogu pouzdati,na FAP aplikaciji!Bila je jedna,koju sam riješio sa LIQUID MOLY PROFILINE aditivom,i nakon cca mjesec sam išao u ZG....,a ostao mi LIQUI MOLY čistač dizni standardna serija(pa sam i njega preventivno dodao),i sada večinom pokazuje sve 4 :D !Pa neznam dali je taj nemiran rad motora u leru u direktnoj vezi možda sa diznama!P.S-neki dan sam prvi puta primjetio da se vlaži/masti "poklopac" mislim nekog povrata plinova na motoru,pa neznam dali je to znak nekog problema,ako ništa brtvljenja tog mjesta,ili jednostavno trenutačno niže temperature pa se pokaže!
 

Prilozi

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Taj udarac se nekad desi na EGS menjacu, jako retko, ali recimo ako se često prebacuje iz A u N i obrnuto. I mene ceka servis menjača u januaru.
 
Na vrh