Par novina..
Nekidan sam stavio one ledice za zadnju tablicu. Veličinom odgovaraju ali dubinom ne onako ''na prvu''. Zapravo su iste dubina kao i originalne ali na originalnim postoji jedna spužvica koja je zalijepljena za kućište svjetla. Taman ta debljina spužvice je ono što nedostaje da svjetlo čvrsto stoji u limu. Odlijepio sam spužvicu sa oem svjetla i zalijepio na ova kineska.
Kinesko svjetlo i oem spužvica:
Svjetle dobro, čak i predobro. Malo su prejake za moj ukus, sad puno bolje vidim parkirati u rikverc.

Možda bih im malo smanjio jačinu otpornikom, ali ne da mi se to sada raditi. Ustvari ne daju mi se zbog toga rezati žice, pa ću morati izvaditi jedno svjetlo da vidim mogu li unutra ubaciti otpornik.
Jedna sa ''okruglom'' kilometražom:
Nekidan sam radio mali servis, u ovlaštenom PSC Mobi u Sarajevu. Niko mi nije znao ništa reći o njima (mislim na iskustva) pa sam otišao da isprobam, reko' ne mogu ništa strašno zeznuti sa malim servisom.

Generalno sam zadovoljan, gledao sam dok su sve radili. Zamijenjeno ulje, filter ulja, filter kabine, provjerena nova manžetna i provjeren nivo LDS-a.
Manžetna stoji kako treba a LDS provjeravaju tom narodskom metodom da se auto spusti na taster u najniži položaj. Zaključak je bio neki nesiguran od strane majstora, kao možda ga malo fali... :wtf: Onda je dosuo malo, što mi nisu naplatili. A ja i dalje mislim da je ispravna procedura za provjeru ona kako piše u service-u.
Prilikom skidanja cijevi koja vodi od filtera vazduha do turbine uočeno je da je ista napukla na spoju sa turbinom. Cijela cijev je plastična, a tu na spoju sa turbinom unutra ima gumeni prsten. Cijev je popucala oko tog prstena i bila je malo spala sa turbine. Pretpostavljam da se to desilo jer su u servisu prejako stegli šelnu oko te plastike. Majstor je to dobro omotao izolir trakom, namjestio na turbinu i normalno stegao, pa sad čekam da mi jave cijenu nove cijevi.
