C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

pokra89

Well-known member
Nema ni svaki exclusive. A u Brrune naslon za glavu nije prilagodljiv, dok na ovim Miloshevim slikama jeste.

Kromirani dio je oznaka za airbag unutar sjedišta.
 

pokra89

Well-known member
onda nemam pojma, jer meni na onom kromiranom dijelu piše airbag, a u tebe vidim ima etiketa na kojoj to piše.

a kad kažem prilagodljivi naslon za glavu, mislim na ovo


znači ovaj prednji dio nije fiksan već se može mijenjati nagib
 

Cutac

Prèkaroš
A Attraction modeli? Kako se kod njih namješta?

Na VTS-u se miče cijeli naslon i to mi je puno lošije nego "rasklapanje" kod c4.
 

Pavel

Lepi™
Te oznake modela su takav promašaj. Ja imam Seduction, kakti ovaj srednji paket uz neku doplatu. Nemam Xenone a imam automatsko izravnavanje svjetla i sustav za pranje svjetla. Imam 9 zvučnika, ali nemam USB za glazbu niti AUX. Kolega na Seductionu isto godište ima uredno USB ali ima 6 zvučnika. Pranje svjetala nema jer ima halogene kao i ja. C5 je ko Kinder jaje, stvarno ne znaš šta si dobio i kad kupuješ zapravo sve te silne oznake od Attractiona preko Exclusivea do New Businessa baš ništa ne znače. Jedan Seduction koji smo svojedobno gledali je bio u vulgaris opremi, s ratkapama a imao je podesiv naslon za ruku. Ono tipa VW grupe, može naprijed nazad, neš ti sad nekog podešavanja.

Kod mene naslon za glavu je od tkanine full, podešava se naprijed nazad poprilično ali nema ovaj rasklopiv dio.
 

Cutac

Prèkaroš
Jos jedan je imao pranje, nivelaciju, a halogne :D
Jesi gledao opremu na service? Sibni mi VIN ako hoces da pogledam te tvoje anomalije.
 

poginaldo

Active member
dolaze nam sastavljana auta, tzv frankestajni iz eu, tako da nemojte gledati dzaba nazive oprema.
milosh, cuo sam za zahebanciju sa manzetnom i nisam mogao vjerovati, drago mi je da ste uspjeli makar rijesiti kako je sve bilo u subotu. reko sam ti ja da ne vozis galsko smece nego da kupis golfa ko sav normalan svijet :angel:
 

Cutac

Prèkaroš
Da, stoji da imaš automatsko niveliranje i halogene farove, ali stoji i da imaš 6 zvučnika :D
Valjda je netko ugradio nekada.
 

Milosh

Test
dolaze nam sastavljana auta, tzv frankestajni iz eu, tako da nemojte gledati dzaba nazive oprema.
milosh, cuo sam za zahebanciju sa manzetnom i nisam mogao vjerovati, drago mi je da ste uspjeli makar rijesiti kako je sve bilo u subotu. reko sam ti ja da ne vozis galsko smece nego da kupis golfa ko sav normalan svijet :angel:
Dobro je da je riješeno, valjda još stoji, nisam stigao zaviriti ispod. :D

Moguće, možda je neko naknadno doplatio za to, nakon kupovine auta.

Btw, ne znam kako je sa ostalim modelima Citroena, ali kod Forda je tako što se tiče opreme na manje-više svim modelima.
 

Milosh

Test
Slijedi jedna duga priča o ugradnji elektrohromatskog retrovizora..

Moglo bi se reći i da slijedi pripovjetka koja se zove ''Doživljaji jednog BSI-a''. LOL

Za početak, nekidan sam skinuo stari retrovizor, masku oko senzora za kišu i svjetlo na nebu da potražim pripremnu instalaciju za elektro

retrovizor. Na moje razočarenje nisam našao pripremu i shvatio da ću sam morati provući instalaciju.

Retrovizor se skida tako da se njegov nosač zakrene za 45 stepeni u bilo koju stranu. Maska oko senzora za kišu se prilično teško skida, drže je

kopče i sve je na knap zatvoreno.

Ovako to izgleda bez retrovizora i maske:



Juče sam se prihvatio posla oko provlačenja instalacije za retrovizor. Kako sam radio u pauzama na poslu i bojao se kiše, žurio sam da što više

uradim, naročito kad sam otpojio aku i skinuo konektore sa BSI-a.

Prvo sam morao skinuti oblogu lijevog A stuba. Na service-u sam našao proceduru skidanja i vidio gdje su kopče. Kao što se može vidjeti na slikama,

postoji ukupno šest kopči koje drža oblogu za sam stub i još jedna u dnu. Ovih šest se lako otkače, samo se povuku prema unutra i ispadnu. Ali onda

sam se prilično namučio dok sam oblogu izvukao van, jer je jako duboko usađena na dnu, između stuba i instrument table. Uputstvo sa service-a je

govorilo da je samo treba povući, a znajući da za takve stvari često treba više sile nego što očekujemo, povukao sam je malo jače i rešetkica koja

pokriva visokotonac je iskočila na gore. Tek onda sam vidio da su dvije plastike zapravo povezane i prvo treba skinuti mrežicu od tweeter-a. Nakon

toga je obloga stuba prilično lako izašla van. Na service-u bome ne piše ništa o mrežici visokotonca..

Stub bez obloge, crveni krugovi označavaju mjesta kopči:



Na šemi ožičenja retrovizora sam vidio da flet kabal od retrovizora ide do dna A stuba gdje ulazi u IC85 konektor. Pomislio sam da možda postoji

ostatak instalacije koji od BSI-a ide do tog konektora. Konektor je skroz u dnu stuba, praktično između stuba i table, te je jako teško dostupan. U

njemu su sve flet kablovi. Bez vađenja konektora pregledao sam rupe u kojima bi trebali biti kontakti za drugi kraj instalacije retrovizora i vidio

da su prazne. Znači nema ni tog dijela instalacije.

Zatim sam pristupio BSI-u i otpojio akumulator. Na šemama sam vidio u koje konektore BSI-a to sve bude spojeno, ali meni je samo jedno bilo važno, a

to je napon od rikverc svjetla. Struju za retrovizor sam već odlučio uzeti sa krovne lampe ili senzora za kišu, jednostavnije je nego dovlačiti

kabal odozdo. Idenfitikovao sam sporni konektor i otpojio ga, kao i jedan ispod njega radi lakšeg pristupa. Na sledećoj slici gornji otpojeni

konektor je 16V NR čiji pin broj 7 daje signal retrovizoru da je mjenjač u rikvercu. Plava žica koja je spojena na tom pinu broj 7 je označena

crvenom strelicom.



Pripremio sam tri žice koje će biti provučene dalje od BSi-a. Jedna žica vodi rikverc signal ka retrovizoru. Druga žica će ubuduće dovoditi signal

za zatamnjivanje lijevog vanjskog retrovizora od unutrašnjeg do lijevih vrata. I treća će ubuduće da vodi rikverc signal do Joyinga radi paljenja

rikverc kamere.

Pomenute dvije žice sam zalemio za plavu žicu na pinu broj 7:



Sve spojeve sam izolovao termo-skupljajućim bužirom.

Zatim sam te dvije žice provukao gore do A stuba uz pomoć plastičnih vezica. Da bih mogao lakše pristupiti prostoru oko BSI-a skinuo sam bočnu

plastiku sa instrument table. Ona se samo povuče napolje, drže je plastične kopče.



Spojio sam konektore nazad u BSI i vratio njegov poklopac. Tada sam shvatio da sam greškom provukao i kabal za Joying gore i krenuo sam brzo da ga

vratim kod BSI-a da ga kasnije mogu lako upotrebiti. Ponovo sam otkrio BSI i da bih lakše namotao i osigurao taj kablić otpojio sam donji konektor

sa BSI-a i gurnuo ga u stranu. Kablić sam smjestio i u žurbi vratio plastike koje pokrivaju BSI. Sad ide zanimljivi dio. :D

Spojio sam akumulator (ništa ona procedura sa prozorom i vratima, vrata su cijelo vrijeme otvorena). Pričekam par minuta i dam kontakt, auto se

aktivira, hidraulika ga podigne, ali na instrument tabli ništa, crno! Ja već u čudu gledam šta je sad, nikako mi nije jasno. Ponovo ugasim pa dam

kontakt, reko' možda mu treba još jednom da se aktivira, opet ništa. Žmigavci rade, i čuje se zvuk kad rade, ali na tabli apsolutno nikakve

indikacije, sve je crno, i lampice i sva tri displeja. Dalje, ni komande klime ne rade, tj. rade ali je i na njima sve crno. Probam ručnu, uredno je

otpusti i ponovo zategne, ali nema one crvene lampice na ručnoj. Ja nikako doći sebi, ne vjerujem šta se dešava i mislim kako me neko zeza. I onda

ja luđak na to sve pomislim ''Ajde da ga upalim, možda mora motor da se pokrene da bi svi sistemi proradili, jer bio je već dugo u economy modu''. I

tako ja njega zaverglam i on najnormalnije upali. Ali na tabli i dalje ništa. Ugasim ga i nastavim se čuditi, kad se onda sjetih onog otpojenog

konektora na BSI-u. LOL LOL LOL Brzo otpojim akumulator, dođem do BSI-a i spojim konektor. Spojim akumulator, pričekam par minuta, dam kontakt, kad

ono sve radi. :D :D :D

Ovo je takođe priča o mojoj gluposti i o tome kako ne treba brzati, a pričam je vama da vidite šta je BSI preživio. Da, slažem se da sam imao više

sreće nego pameti, ali izvukao sam se.

Zatim sam provučene kablove izvukao uz A stub, osigurao tekstilnom trakom i kopčama te vratio oblogu stuba. Tu je bilo malo natezanja jer je sve

dosta tijesno i nezgodno je ugurati oblogu dole do kraja. Vratio sam je, spojio kopče i spojio i vratio visokotonac na mjesto.

Evo dvije slike na kojima vidite kako su obloga stuba i mrežica zvučnika spojene. Na mrežici je kopča koja se odozgo utakne u alku na oblogi stuba.





Zatim sam danas našao stalnu masu i plus na kontakt na glavnom konektoru od krovne lampe. Zalemio žice za retrovizor i za napajanje DVR kamerice.

Na drugi kraj žica sam zalemio konektor od retrovizora. Kod ovih novijih auta svi kablovi u nebu nisu klasični kablovi već flet kablovi, što otežava

lemljenje. Em je teško bočno zalemiti žicu na kabal em je teško u samom konektoru. Ja sam izolaciju flet kabla retrovizora prvo istopio pa sastrugao

i ošmirglao da ga pripremim za lemljenje. Evo kako kabal izgleda nakon toga:



Zatim sam primjetio nešto jako čudno u vezi novog retrovizora. Komad kabla (dio instalacije auta) koji je došao s njim ima svih pet potrebnih žica

(masa, plus, rikverc, signal za lijevi i desni retrovizor) ali u konektoru na samom retrovizoru su samo tri pina (masa, plus, rikverc). Ni na kraj mi

pameti da na otpadu otkopčam konektor i pogledam. Stvarno ne shvatam kako se to moglo desiti, jer je to model retrovizora koji kontroliše i vanjske

i očigledno je na autu postojala ta instalacija. Nije mi bilo teško da otvorim novi retrovizor jer pretpostavljam da na ploči ima kontakte za te

izlaze. Lako ga je otvoriti, drže ga samo plastične kopče.







Kao što se vidi na poslednjoj slici, konektor (dolje lijevo) na koje se spaja kabal ima 4 pina, ali samo tri su spojena na kabal. Kako je signal za

kontrolu vanjskih retrovizora isti, pretpostavio sam da je taj pin zadužen za to i na njegovo mjesto ubacio žensku stopicu u konektor i tu žicu

izvukao van za dalje eksperimentisanje.

Prije nego sam sve spojio ispitao sam žicu koju sam provukao za rikverc signal do retrovizora i nije bilo nikakvog napona.Pokušao sam i sa upaljenim autom ali ništa. Tako da nisam ni spojio tu žicu na retrovizor, ostavio sam je lako dostupnu kod sijalice krovne lampe, radi daljeg ispitivanja. Ponovo sam gledao šemu i na ispravnu žicu/pin je spojena. Ali onda sam primjetio još nešto, napon za paljenje rikverc svjetala ide preko druge dvije žice, tako da ova izgleda služi samo za retrovizor, tako da je moguće da u BSI-u postoji podešavanje kojim se aktivira taj signal na toj žici. Budemo vidjeli.

Vratio sam plastiku oko senzora i stavio retrovizor. Ovako to izgleda unutra kad se skine polovina obloge nosača retrovizora. Plava žica je ta novo

spojena za vanjske retrovizore.



Ovako to na kraju izgleda. P.S. Ovo ''C5 09'' ću ostaviti, baš je fora. :D



Takođe sam spojio i napajanje za kamericu. Kako suvozačev brisač doseže jako nisko tako sam je i stavio, pa mi se komad kablića od napajanja sad

vidi. Kasnije ću to nekako drukčije riješiti, staviti duži brisač ili dodati još jednu maskicu za kabal.



I za kraj, jedna svježa od danas. Slikano je prije završetka radova, ko bolje pogleda može vidjeti kako kablovi vise sa plafona. :D



Ko je ovo sve pročitao zaslužuje pivo. :D Jednog dana ću ovo sve objaviti u otprilike dva toma. :D
 

Cutac

Prèkaroš
staviti duži brisač
Pazi da ti se ne bi sudarali.
Ko je ovo sve pročitao zaslužuje pivo.
Dogovoreno, hvala.


Zar nisi mogao srednji retrovizor spojiti na nekih 12V sa plafonjere kad već imaš tipku, a vanjske nabaviti neke sa senzorom ili ga nekako zalemiti i spojiti na nešto u vratima?

E, čuješ, rekao si da ne voliš da ti retrovizori plešu. Sklopi ih na tipku prije zaključavanja i bit će sklopljeni koliko god puta otključao/zaključao.
 

Milosh

Test
Zar nisi mogao srednji retrovizor spojiti na nekih 12V sa plafonjere kad već imaš tipku
Pa i jesam uyeo + i masu sa plafonjerke.

a vanjske nabaviti neke sa senzorom ili ga nekako zalemiti i spojiti na nešto u vratima?
Jednostavnije mi je provući dvije žice sa srednjeg retrovizora nego dodavati fotodiode i elektroniku u oba retrovizora. To bi bilo teško petljanje, i nije uopšte jednostavna elektronika. I plus što ne bi radili usklađeno sa srednjim.

E, čuješ, rekao si da ne voliš da ti retrovizori plešu. Sklopi ih na tipku prije zaključavanja i bit će sklopljeni koliko god puta otključao/zaključao.
To jeste dobro, ali onda ih moram svaki put ručno (na tipku) otklapati kad idem da vozim. A više je situacija kad se auto otključava radi vožnje nego da se nešto uzme iz njega. :) Ma dobro, ne smeta mi to toliko, bitno je da su kvalitetni mehanizmi unutra, da se neće lako pokvariti.
 

Milosh

Test
Zaboravio sam još nešto napisati..

Kad sam završio sve radove oko električnog retrovizora, spojio sam auto na dijagnostiku da izbrišem greške. Jedna od grešaka u BSI-u je bila vezana za strujni krug svjetala rikverca, vjerovatno se desila zbog onog otkopcanog konektora. Normalno sam je izbrisao i nije se ponovo pojavila. Moguće da zbog toga u trenutku privjere nisam imao napon na žici koju sam sproveo gore za rikverc signal. Vidjecemo.
 

pokra89

Well-known member
Bravo. Inače svaka čast za radove, kao i za otvaranje samog retrovizora, ja svoj nikako nisam uspio otvoriti, a ni zalijepiti (bio mi se odlijepio). Od otvaranja sam kasnije odustao, a ljepljenje ostavio auto staklaru
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Bravo. Inače svaka čast za radove, kao i za otvaranje samog retrovizora, ja svoj nikako nisam uspio otvoriti, a ni zalijepiti (bio mi se odlijepio). Od otvaranja sam kasnije odustao, a ljepljenje ostavio auto staklaru
Hvala!

Zašto, čime si ga pokušavao otvoriti? Ja sam onim tankom plastičnom polugicom za takve radove, znas one narandzaste koje se mogu svuda kupiti. Istina da nije baš lako, sklopljen je na knap i sve je jako čvrsto, al može se ako primjeniš malo više sile. Ja sam počinjao odozdo, pored dugmeta.

A šta ti se bilo odlijepilo, ona stopica na kojoj stoji retrovizor?
 

pokra89

Well-known member
Zašto, čime si ga pokušavao otvoriti?
ma tankim ravnim sarafcigerom, al odustao sam nakon što sam vidio da ide teže

A šta ti se bilo odlijepilo, ona stopica na kojoj stoji retrovizor?
ma da, tek kad sam ga kupio, dok sam čistio, ramenom bubno i odlijepilo se. doduse, obzirom da je pri uvozu mijenjana sajba, vjerojatno oni koji su mijenjali to nisu bas najbolje zalijepili
 
Na vrh