C5 vs 607 vs Laguna

deda

New member
Benzinci imaju pumpu visokog pritiska,imaju katalizator,ima duple spojke,pilivajuče bakrače,zamašnjake,remenice,svječice,bobine,injektore i sva ostala sranja ko i dizli,a ak se pokvari,svejedno ti je na kaj ide.Velim,svak svoje zna,pa sad oni drugi milioni kupaca su valjda glupi pa kupuju bez veze aute i hiću novce.
Uostalom kaj sam u jednom postu prije napisal:nikad nebi kupio rabljenog dizela,samo benzinca.Jedino stari traktori,kod njih je svejedno.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Deca,
Jeste vi pročitali naslov teme ?? :confused:

Ni ovde mesto za rasprave dizlo vs benz vs plin..

Najte mi delat posla bezveze :cool:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ja ne znam tko je spomenuo 1000 km, tko prelazi 1000-2000 km godišnje jeftinije mu je koristiti taxi nego održavati auto i plaćati registraciju. Evo ja sam svoga platio 92 000 kn i kada bih ugradio plin sve skupa 99 000 kn. I nakon toga plaćam duplo jeftiniji plin nego dizel. Koliko te ono izašao tvoj Medvešćak ?
Profiler je spomenio 1000km evo ispod citat.
jedino sto je skupo na plinskoj instalaciji je ako ti ode indzektor koji kosta 90€...ostalo je sve manje vise prhvatljivo!meni je itekako jeftinije voziti na plin taman kad bi prelazio godisnje 1000km i kako nije duplo jeftinija cijena plina kad on kosta 1,15km ,a dizel 2,35 i vise nego jeftinije

Deda, da li da ti ponovno pišem računicu ili što? Vjerujem da si se ti navozao, ali voliš žmiriti pred čistom računicom. Kakve velike kubikaže i konji, moj je bio 1.4 motor sa (ako se ne varam) sa 66 kw a uštedu sam ti izračunao. Nema toga dizelaša koji za manje para može ići čak i ako mu je potrošnja i 35% manja u odnosu na benzinca. A o početnoj cijeni neću niti pričati.
Deda ti je dobro rekao dizel i bezinac nisu usporedivi.
Ali uzmi ovako uzmi benzinca sa ugrađenim plinom i dizele u istoj kategoriji.
znači da su isto kw i konja. Natoći oba dva auta za istu cijenu pa vidi kolika je razlika pređenih KM pa onda tek reci koliko je to isplativo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda i nema veze s plinom, nebih znao... al znam da je i taj je*beni katalizator bio puno jeftiniji od reparacije isparivača. Za kojeg sam siguran da ima veze s plinom :D

Eeeenivej, svakom svoje :grin:

Ja sam još uvijek za 607. Dizlo.
 

Automatic

Well-known member
Gledajuči diesel ili benzinac ,po meni je benzinac isplativiji ako ko hoće da se vozi na plin.Pošto sad i dieseli (comon rail) rade na principu ko benzinci a hoče se pokvariti pogotovo kod sustava ubrizgavanja (senzori ,ventili itd..),i popravak je dosta skup .Benzinac je jeftiniji za vožnju puno od diesela zbog plina .ali je 1000 kuna skuplji na registraciji.Diesel je malo bučniji dok plinaš uvijek ima miris po plinu.Mislim da nema neke velike prednosti ni kod jednog ni kod drugog.Na jednoj strani dobijete dok na drugoj izgubite.Ja bi benzinca ali bez plina .Stvar je samo koliko se auto bude ili nebude kvaril bez obzira na koje gorivo ide.Znači samo održavanje ,a to je kak se namjerita na koje vozilo.
 

Automatic

Well-known member
Gle diesel ima obrtni moment jači od benzinca i da se nabrijat koliko se da .Ako idemo nabrijati benzinca diesel nema nikakve šanse (govorim o normalnim autima ).Dieseli imaju problem sa zamašnjacima i zamjena običnog umjesto dvomasenog je samo krpanje da auto ide.Plin oduzima gepek i ja ga osobno ne bi nikad stavio u auto.Ako hočeš jeftinu vožnju ,malo skuplje održavanje,jeftinu regu(sad ne mora biti),bučniji auto,.i česte brige jel je turbina ,malo troši ulja,hebe me egr,što je fap filter,otošao senzor itd uzmi diesela.Ako hočeš tiši auto,ćešće servisiranje,sa plinom skuplju regu i stalni smrad izgorenog plina(ako uzmeš plinaša),i brige antipolution fault,converter fault,malo mi cuka,nekaj ne štima plin ,zakaj je rega skuplja a manje zagađujem itd....uzmi benzinca. Uzmi auto koji ti se dopadne mi nadaj se da se nebu kvaril ,redovito ga održavaj i neš imal probleme.Samo je bitno koliko ga je ili nije održavao vlasnik ili više njih prije nego što si ga kupio.Savjeta imaš ali ti si taj koji daje lovu i izbor je tvoj.Prešao sam na ti jer mi glupo stalno nekom persirati.Što ti se svidi kupi,ako uzimaš c5 vjeruj da je break izvedba puno ,puno funkcionalnija od obične izvedbe znači za to ti mogu garantirati ali opet ukusi su različiti.
 

Damaj

Active member
Ma ne kužim ja vas o čemu vi to brijete. Kakvo zauzimanje prostora, pa ugradiš rezervoar umjesto rezervne gume i ne gubiš ništa prostora. A što se ušteda tiče, ponovno napominjem da ću uštedom od skoro 10 000 kn godišnje u odnosu na benc bez plina ili uštedom od 5000-7000 kn godišnje u odnosu na dizelaše servisirati godinama auto besplatno, dapače kroz nekoliko godina mogu si i novi motor priuštiti od uštede.. A smrad plina u autu nikada nisam osjetio, ako se osjeti onda je to neispravna plinska instalacija koju bi na tehničkom pregledu svakako detektirali jer se i to provjerava uređajem za detekciju puštanja plina.
 

Profiler07

Well-known member
Ma ne kužim ja vas o čemu vi to brijete. Kakvo zauzimanje prostora, pa ugradiš rezervoar umjesto rezervne gume i ne gubiš ništa prostora. A što se ušteda tiče, ponovno napominjem da ću uštedom od skoro 10 000 kn godišnje u odnosu na benc bez plina ili uštedom od 5000-7000 kn godišnje u odnosu na dizelaše servisirati godinama auto besplatno, dapače kroz nekoliko godina mogu si i novi motor priuštiti od uštede.. A smrad plina u autu nikada nisam osjetio, ako se osjeti onda je to neispravna plinska instalacija koju bi na tehničkom pregledu svakako detektirali jer se i to provjerava uređajem za detekciju puštanja plina.
objasnio najbolje...potpisujem sve sto je reko

a sta ti radis kad ti se probije guma?
imas one setove za repariranje guma,a kod mene je rezervoar gdje je guma a guma u gepeku i vjeruj da ne zauzima toliko prostora opet sve mozes staviti
 

ZlatkoC4

Well-known member
Damaj:
Ajmo ovako ja platim novog dizelaša 10000kn više nego ti novog benzica. Ti odeš ovdje u HR ugraditi plin7.500kn + 1.100kn atest + 500kn više na registraciji.
Pa mi onda izračunaj razliku isplativosti.

Ponoviti ču da sve zavisi kolike km radiš godišnje. i po tome se zna dali se isplati dizel ili benzinac.
 

Luca

Active member
Pa bas i nije razlika u 10000 kn, kad smo mi gledali bilo je oko dvadeset i koja tisuca kuna razlike, sto nikako nije malo ... A ostalo je stvar ukusa zelje i mogucnosti:rolleyes:
 

Automatic

Well-known member
smrad plina u autu nikada nisam osjetio
Moguće.Ja sam imao plinaša 6 komada.Fiesta mi je bila najbolja i stvarno super i po potrošnji i po plinskoj instalaciji,ali imala je onaj specifični miris koji se ponekad znao osjetiti,ali bio sam prezadovoljan.Ovi ostali nisu valjali i stalno problem sa plinom i smradom .Moguće da ove nove generacije plina su super ali frend mi ugradio novi u cepelinu i auto stalno smrdio i bile kemije sa plinom,drugi frend isto ugradio i njegov smrdi ko štednjak.Meni bi pasao plin u moj auto jer dosta troši ali nakon svih kemija rađe sam si kupio još jednog malog dizelaša kojeg mogu dati ko zamjensko vozilo i natiravati svaki dan za kavicu.Ne znam zakaj uopće kemije.Diesel je diesel a naravno da se na benzincu plin isplati u bilo kojem smislu .Uvijek gledaš za koliko točiš i koliko se voziš.Oni proračuni o kupnji regi ,,,,to je prolazno sr...nje jednom kad platriš zaboravi a auto i tak treba registrirati bio na plin ili bez njega,tak da kad stavimo jednom ili plin ili neki servis na to zaboravimo ko da nije ni bilo ,....Bitno je koliko onog momenta imamo live i za koliko ga možemo natočit ,a pošto je plin duplo jeftiniji ,više kilometara za iste pare.Kemij o prostoru su gluposti jer većinu godine u gepeku ne vozimo ništa ,a kad se ide na put guma se stavi u gepek,pa nije guma krava da zauzima toliko prostora.Ne volim plin aji je za sada najisplativije gorivo na koje auti idu.Nekim autima šteti više nekim manje ali i to su kemije jer ga ljudi ne održavaju i onda traže da se smanji protok plina ,a da bi auto radio pojača se dotok zraka i dobije se brener u cilindrima.Plin treba da bude podešen točno prema parametrima za auto u koji se ugrađiva i nebude problema.Problem je što danas svaka šuša ugrađuje plin nakon tromjesečnog tečaja.
 

toma

Active member
Naporni ste :grin: čovjek pitao što da uzme a vi se uhvatili plina i dizela. Najbolje ti je uzmi si bicikl odostraga mu prikolicu napravi i vozaj se. Pola godišnjeg ćeš pedalirati u jednom smjeru pola drugom ( bar ćeš more vidjeti u dolasku i odlasku :D ).

Ja sam kupio dva polovna dizela niti s jednim problema. Kao sto je rečeno, bio on dizel, benzinac ili benzinac s plinom ako je servisiran dobro nema problema, ako nije pjevaj borbene.

Prije kupnje ga provjeru. Pitaj tu na forumu ove starješine koje imaju u malom prstu C5 ( ako se za njega odlucis ) da ti pripomognu u provjeri.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pa bas i nije razlika u 10000 kn, kad smo mi gledali bilo je oko dvadeset i koja tisuca kuna razlike, sto nikako nije malo ... A ostalo je stvar ukusa zelje i mogucnosti:rolleyes:

Evo ti motori benzin-dizel u istoj seriji i opremi najeftiniji dizel i najeftinji benzinac, pa vidi što je jefitnije?
C4 SEDUCTION VTi 95 BVM-BENZIN

111 900.00 kn S PDVom


C4 SEDUCTION HDi 90 BVM-DIZEL

110 900.00 kn S PDVom



A ovo je auto s motorom koji sam ja odabra a utoj opremi daju jedino dolje navedeni benzinac koji dosta cjenovno premašuje dizela.
C4 MEDVEŠÈAK+ HDi 90 BVM-DIZEL

119 900.00 kn S PDVom


C4 MEDVEŠÈAK+ e-THP 130 BVM6-BENZIN

122 900.00 kn S PDVom
 

Damaj

Active member
Evo ti motori benzin-dizel u istoj seriji i opremi najeftiniji dizel i najeftinji benzinac, pa vidi što je jefitnije?
C4 SEDUCTION VTi 95 BVM-BENZIN

111 900.00 kn S PDVom


C4 SEDUCTION HDi 90 BVM-DIZEL

110 900.00 kn S PDVom



A ovo je auto s motorom koji sam ja odabra a utoj opremi daju jedino dolje navedeni benzinac koji dosta cjenovno premašuje dizela.
C4 MEDVEŠÈAK+ HDi 90 BVM-DIZEL

119 900.00 kn S PDVom


C4 MEDVEŠÈAK+ e-THP 130 BVM6-BENZIN

122 900.00 kn S PDVom




Jesi li ti obratio pozornost na to koliki je popust za prva dva?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Jesi li ti obratio pozornost na to koliki je popust za prva dva?
Naravno da sam vidio razlike cijene kao i opreme. Ali sa time da ja medveščak+ sa još nekom dodatnom opremom. plačam 8.000 kn više od C4 SEDUCTION VTi 95 BVM-BENZIN. ali nemogu opremu usprediti. a da hoču auto sa Seduction opremom onda mi je dizel jeftiniji od benzinca.

S tim da u istoj opremi gledano benzin-dizel cijena je gotovo ista. :)
 

Automatic

Well-known member
Dečki i do čega smo došli .Benzin ili diesel sve to isto ,ak se ne održava kvari se jedan i li drugi. Ipak da se vratim na temu od sveg kaj smo klafrali ja mislim da ako se radi o kupnji novijeg auta meni c5 nova linija (ne karavan),je jedna od ljepših linija i svakako mi je ljepša i od lagune i od 607 za koju mislim da jednostavno sa slabijim motorom,( osim 2.7 dieselom koji je abnormalno skup za održavanje ili 2.9 (3.0)koji je isto skup ali ne toliko),najobičniji puž na cesti .Kad pogledate cijene citroen je ipak najprihvatljiviji,jednostavno mi neide u glavu da peugeot koji ima 90 posto istih stvari ko citro more bit par hiljada skuplji.
 
Na vrh