C5 vs 607 vs Laguna

toma

Active member
Ja imam dvije C5-ice i zadovoljan sam s njima :D jedan ima 315000 i nema greške, leti :),drugi ima 65 000 i nemam što nadovezati :) kolega ima 607 3.0 v6 i svako malo mu na popravku ( ne znam jel ovisi o mašini ).nek ti žena bira po izgledu :D
 

Automatic

Well-known member
Steta sto je dizajn los,
A je u odnosu na novi model je ružan,ali to je specifičnost,i žaba je gadna 90 posto ljudi ali se lijepo vozit u njoj.Ja sam nekad kupovao sportske aute i jeppove zbog susjeda (da ih prcam),onda sam skužio da mi je bitnije ono što ja volim nego što sused misli.Za onu razliku para što ti ostane možeš kompletno servisirati c5 i hidrauliku i motor ,onda si miran 5 godina i više.Sve ostalo je peh ako se pokvari.Ali uvijek računaj da se i ovaj drugi može pokvariti.Ja sam prije c5 gledal lagunu 3.0 automatic i nisam kupil jer je frajer glumil, za par dana vidim u oglasu drugog lika da prodaje taj isti auto jer mu pukao zupčasti remen. Gledajući da sam išao i ja c5 rastaviti i uložiti 11 tisuća kuna u motor i getribu,a mogao sam ga još voziti par godina i bez ulaganja,ali mučila me koja masna mrlja na motoru.Naravno svoju boleštinu nisam izliječio jer su mi prodali krivi ležaj i sad opet moram da vadim motor da bi u mjenjaču stavio ležaj koji su mi oni krivi prodali jer bi se ovaj za par godina mogao potrošiti pošto nije specijalni ležaj.I danas otkrijem da mi ležaj na kompresoru klime buri ko da se bu motor razletel,znači treba novi.I opet idem ulagat,tak ti na svakom autu kojeg buš kupil.Normalno je da stalno nešto ulažeš u auto da se on nebi kvaril.:)Ako više uložiš više za tebe vrijedi i više ga voliš.

nek ti žena bira po izgledu
Naj nikad dati da ti žena veli kakav auto da kupiš,mene moja za:cenzura::cenzura::cenzura:la sto put.Kupi ono kaj misliš da poslije ne moraš natičkavati ženi da te za:cenzura::cenzura::cenzura:la.Kupi ono kaj ti se svidi i ako se zahebeš sam si se zzz,,,,,e onda ti nije žal,,,,,,,vjeruj mi da nema toga kaj se neda popraviti
 

Profiler07

Well-known member
moja preporuka je benzinac sta god da uzimas...nema plivajuci zamajac(prilicno skup popravak),nema turbinu,nema FAP,nema bosh pumpu(pumpu visokog pritiska),intercooler...sta hocete vise svaki od dijelova nije ispod 250€ prema tome benzin i ugradis plin em se vozas za duplo manje love em nemas ova sranja koja ti nizasto ne sluze osim da ti uskrate dobro ljetovanje i zimovanje
 

Profiler07

Well-known member
cijena ugradnje plina je 700€ ovo govorim za plin koji je predobar (BRC) koji je ugradjen na malte ne sva citroen vozila,a odrzavanje imas samo mijenjati filtere svakih 30000km koji kostaju do 40€ i kako se ne isplati???
 

deda

New member
Još uzmi u obzir cijenu benzinca,koji je svakako jeftiniji od dizlaša,a za tu razliku imaš plinski uređaj i njegovo održavanje i više nego traju ti auti.
 

ZlatkoC4

Well-known member
cijena ugradnje plina je 700€ ovo govorim za plin koji je predobar (BRC) koji je ugradjen na malte ne sva citroen vozila,a odrzavanje imas samo mijenjati filtere svakih 30000km koji kostaju do 40€ i kako se ne isplati???
Nisam rekao da se ne isplati, već da nisam siguran koliko je to isplativo. Osim za velike kilometraže a u obzir treba uzeti i da zakon propisuje sljedeče:

Servis vozila na autoplin
svakih 20 000 km
jednom godišnje
nakon 100 000 km obavezan "veliki servis", svakih 5 godina obnova atesta spremnika autoplina
:whistling:
 

deda

New member
Nisam rekao da se ne isplati, već da nisam siguran koliko je to isplativo. Osim za velike kilometraže a u obzir treba uzeti i da zakon propisuje sljedeče:

Servis vozila na autoplin
svakih 20 000 km
jednom godišnje
nakon 100 000 km obavezan "veliki servis", svakih 5 godina obnova atesta spremnika autoplina
:whistling:
Malo te vrijeme pregazilo,atest boce vrijedi dok vrijedi na njoj,a ponovnog atesta više nema,ne postoji.Ovo ostalo te nitko ne traši,kakvi servisi,oćem pričaš?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Točno to malo me vrjeme pregazilo, pročitao sam stari zakon ali novi sad nalaže izmjenu sprmnika nakon 10god. dok se starim vršila tesna proba svakih 5 god. s time da je onda spremnik mogao iči i do 20 god starosti.

Ali eto nije samo mene vrjeme pregazilo več i pogledajte link:
http://www.ina.hr/default.aspx?id=4439

I još samo da dodam da pri produženju registracije kod vozila 1250ccm plačamo za vozila s plinom 508,79kn više nego za dizelsko vozilo iste kubikaže.
Auto na plin:
Tehnički pregled: 257,79 kn
Registracija i usluge: 104,98 kn
Cestarina: 944,80 kn
Naknada za okoliš: 89,10 kn
Ukupno: 1.396,67 kn

Auto dizel:

Tehnički pregled: 299,00 kn
Registracija i usluge: 104,98 kn
Cestarina: 394,80 kn
Naknada za okoliš: 89,10 kn
Ukupno: 887,88 kn

Da i zaista bih bilo bajno kada bih svakih 30000km dao 40 eura za filter i to je to?

Tko voli nek izvoli. Ja sa dizele još se ne skidam.:grin:
 

Profiler07

Well-known member
Nisam rekao da se ne isplati, već da nisam siguran koliko je to isplativo. Osim za velike kilometraže a u obzir treba uzeti i da zakon propisuje sljedeče:

Servis vozila na autoplin
svakih 20 000 km
jednom godišnje
nakon 100 000 km obavezan "veliki servis", svakih 5 godina obnova atesta spremnika autoplina
:whistling:

taj atest sto uradis je 80€ i vrijedi 5g,20 000km sto predjes potrosis duplo manje love za gorivo nego da si dizela vozio i jos nemas nikakvih sranja oko pumpi,fapa,turbina,intercoolera i ostalog i taj servis na 20 000 kosta oko 25€...sta jos hoces da te uvjerim da se isplati? :)

Točno to malo me vrjeme pregazilo, pročitao sam stari zakon ali novi sad nalaže izmjenu sprmnika nakon 10god. dok se starim vršila tesna proba svakih 5 god. s time da je onda spremnik mogao iči i do 20 god starosti.

Ali eto nije samo mene vrjeme pregazilo več i pogledajte link:
http://www.ina.hr/default.aspx?id=4439

I još samo da dodam da pri produženju registracije kod vozila 1250ccm plačamo za vozila s plinom 508,79kn više nego za dizelsko vozilo iste kubikaže.
Auto na plin:
Tehnički pregled: 257,79 kn
Registracija i usluge: 104,98 kn
Cestarina: 944,80 kn
Naknada za okoliš: 89,10 kn
Ukupno: 1.396,67 kn

Auto dizel:

Tehnički pregled: 299,00 kn
Registracija i usluge: 104,98 kn
Cestarina: 394,80 kn
Naknada za okoliš: 89,10 kn
Ukupno: 887,88 kn

Da i zaista bih bilo bajno kada bih svakih 30000km dao 40 eura za filter i to je to?

Tko voli nek izvoli. Ja sa dizele još se ne skidam.:grin:

ja ne znam odkud ti ove cifre svugdje je jeftinije za plin pa cak i u BiH i niko te i ne tjera da se skidas sa dizela,samo izvoli ja ga vise ni pod razno nebi uzeo
 

deda

New member
Potrošnja dizela i benzinca na plin nije usporediva,jer dizel troši,recimo 5l,a adekvatan benzinac 10,tako da nije baš tako,a plin nije duplo jeftiniji od benzina,ali svejedno se isplati svakom tko barem napravi 15 000km godišnje,odnosno kod benzinca koji puno troši,kod ovih malih igračaka nema smisla.
Još je jedna bitna činjenica kod kupovine rabljenog u korist benzinca,benzinci općenito naprave manje km upravo zbog potrošnje i kupuju ih ljudi koji se nevoze puno,jer ovi drugi kupuje dizele.
Održanje i jednog i drugog je manje više isto,nema tu neke razlike kao nekada.
 

scarabeus

New member
Pezoa jos nisam vozio i ne znam sta bih ti rekao.
5 godina sam vozio Renault Espace, novi model. Odrzavao sam ga 100% po servisnim uputstvima, 2 puta je pukao zubcasti remen, jednom skroz otisao motor, 4 puta me ostavio na putu.
Njega sam prodao i kao prijelazno rijesenje kupio Citroen C5. Jos vece sr...e. Za godinu i po mi je pukao zubcasti remen (4 mjeseca prije pucanja sam mijenjao zubcasti sa spanerom i mikro remen) i non stop ima neki "sitan" problem od kog ne mogu voziti brze od 80 na sat, pa ga ne mogu upaliti, 2 put odlazio hidro blok... Katastrofa.
Procijeni sam sta ti je najbolje i pamet u glavu!
 

zivisic

New member
ima neke matematike u kombinaciji sa plinom, ali ja bi dizela...
Nedostaje mi taj okretni moment kod benzinca...
Dok sam vozio BT 50, prosjecno mi je potronja bila 7.5l, na auto od 2+t i na terenske gume...sve na racun momenta.
Racunam da bi se sa C5 vozio na oko 5-6l...ali ja se stvarno ne vozim brzo.
Otvorena cesta 80-90, autoput 120
 

deda

New member
Da ti je tri puta pukao zupčasti,e stvarno,neznam i još da si ih redovito mjenjao, ja u svojih 40 godina posla s autima,to još nisam čuo. Kome god da je puknuo,sto je jako rijetko,obićno preskoči,nikad nije bio kriv auto,ili krivo bio postavljen,ili se nije na vrijeme mjenao ili se divljački vozio i trgao motor sa naglim prešaltavnjem u nižu brzinu pri velikim okretajima(to uglavnom naprave trkači).
Puknut sam vidio samo jednom,jer je pod njega uhvatio mačku koja se zavukla .
 

ZlatkoC4

Well-known member
ja ne znam odkud ti ove cifre svugdje je jeftinije za plin pa cak i u BiH i niko te i ne tjera da se skidas sa dizela,samo izvoli ja ga vise ni pod razno nebi uzeo
Zaista ne znam kakve su cijene u BiH ali ove cijene što sam nave stoje u svakoj stanici za tehnički pregled u Hrvatskoj. I pišem uvjek isključivo o cijenama u Hrvatskoj jer ovo i je Citroen forum Hrvatska.

Da i ne moraš me uvjeravati u isplativost u plinu jer i sam sam u gornjim člancima pisao da se isplati možda onima koji rade velike kilometre npr.20000km, god.
A kad bih uzeo prosječnog vozača sa oko 12-15tkm god. ugradnja i redovna održavanja + 500kn na tehničkom mislim da nebi previše uštedio.
Uštedu imaju najvjerovatnije oni kojima benzinci troše od9L pa naviše i koji prelaze više od 15TKM god.

Ja sam na nedavno prodanom C3 1,4 hdi sa rezervarom bez problema radio1000km. Auto je redovno održavan garažiran prvi vlasnik. I nikad me nije iznevjerio ima 140000km. ako ga drugi vlasnik bude redovno održavao. miran je sa njim do cca 200000km. ja sam mu bio napravio i veliki servis na 118000. tako da treba samo, ulje filtri, dizela i vozi.

da naravno da ostajem na dizelu jer i čekam naručeni C4 1,6hdi medveščak+ da stigne.

Pezoa jos nisam vozio i ne znam sta bih ti rekao.
5 godina sam vozio Renault Espace, novi model. Odrzavao sam ga 100% po servisnim uputstvima, 2 puta je pukao zubcasti remen, jednom skroz otisao motor, 4 puta me ostavio na putu.
Njega sam prodao i kao prijelazno rijesenje kupio Citroen C5. Jos vece sr...e. Za godinu i po mi je pukao zubcasti remen (4 mjeseca prije pucanja sam mijenjao zubcasti sa spanerom i mikro remen) i non stop ima neki "sitan" problem od kog ne mogu voziti brze od 80 na sat, pa ga ne mogu upaliti, 2 put odlazio hidro blok... Katastrofa.
Procijeni sam sta ti je najbolje i pamet u glavu!
Peuget, Renault, Citroen Nisu li to redom Francuzi ili se meni čini da ti nisi dobar sa njima.
Ovako što nisam pročitao niti na SF stranicama. Da remenje puca kao da je od stakla, motor, španeri hidro blok.
ovo mi zvuči kao štivo za novi Matrix:whistling:
 
Na vrh