C5 vs 607 vs Laguna

ZlatkoC4

Well-known member
Očito pojedinci ne servisiraju auto redovno, ili idu kod krivog majstora. Ovo nisu male stvari i nikada ne odlaze sekundarno več uvjek nešto ukazuje na to da nešto nije uredu. I vozač a osobito majstor ako zna raditi bih preduhitrijo i otklonijo kvar pravovremeno. Pa nije to guma pa da pukne.

Popusti španer, istrošen remen, trzanje motora, neobičan zvuk sve to prethodi prije nego li "pukne remen" i druge stvari koje bih mogao nabrajati.
Samo redovno održavnje i auto ide ko zmaj.
 

scarabeus

New member
Ja sam vec umislio da sam talican sa kupovinom automobila, jer su poslijednja dva bila katastrofa. Nikad nisam filozofirao i odbijao da se popravi, ili zamjeni ono sto bi rekao majstor da treba i opet, problemi. Valjda ce biti bolje. Ovaj je bio namjenjen za kratko vrijeme, kao prijelazno rijesenje poslje katastrofalnog Espace-a. Poslije ovoliko potrosenog novca na njega, mislim da ce prijelazni period malo potrajati.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Servisa ima koliko hočeš a također i majstora. Pa onaj koji ne radi kako treba ga se mjenja.
Meni je lik htio mjenjati dizne na C3. a u stvari je bilo otišla visoko tlačna cijev za gorivo. Otišao u drugi servis koji ima dijagnostiku i iskustvo s citroenom i za nekih 300-400kn rješen problem.
Isto tako dok sam imao i vw caddy čim bih primjetio da majstor, ne zna ili se neke stvari ponavljau na autu kod drogog majstora i rješeno.
Ali uvjek sam čim čujem i najmanju promjenu na radu motora odmah to išao rješavati i nema odustajanja dok ne dobijem odgovor.
U AC Buljubašić iz Osjeka nikad nisam čuo da mi je rekao pa ne znam možda ovo ili ono. Zato i postoji dijagnostika i razne druge metode otkrivanja kvarova.
:)
 

zivisic

New member
sve sam blizi c5 ali necu brakea...kakvi su automatici s mjenjacima i s potrosnjojm?
Jel saltunzi imaju tempomate?
Kod automatica je prica sa dvomasnim zamajcem, koliko ja znam takodjer zaobidjena!?
 

Profiler07

Well-known member
nema automatik zamajca...al zato ima mjenjac koji podlijeze redovnom servisu svakih 100-120 000km i koji kosta 400-500€ (ulje,plasticni karter,magneti,filter i jos neke stvari)naravno da to nije puno ako ga dobijes jeftinije i ako prelazis malu kilometrazu godisnje pa ti taj interval moze potrajati i nekoliko godina....ipak moja preporuka benzinac nema nema ni plivajuci zamajac i set kvacila sa rukama kosta oko 300€ i moze da potraje stvarno dugo...opet na tebi je sta vise volis ;)


P.S. saltunzi imaju tempomate
 

Damaj

Active member
Ako majstor tako kaže onda se toga i drži.
A to da nema veze koliko kilometara prelaziš i da se isplati prešao 1000km ili 20000km nema veze s vezom. Ali ako ti tako kažeš :palac-gore:
Živio plin!
Ja ču ipak dizel.

Ja ne znam tko je spomenuo 1000 km, tko prelazi 1000-2000 km godišnje jeftinije mu je koristiti taxi nego održavati auto i plaćati registraciju. Evo ja sam svoga platio 92 000 kn i kada bih ugradio plin sve skupa 99 000 kn. I nakon toga plaćam duplo jeftiniji plin nego dizel. Koliko te ono izašao tvoj Medvešćak ?
 

deda

New member
Plaćaš plin duplo jeftinije nego dizel,ali zato duplo više troši,pa ti dođe na isto.Upravo je poanta dizela da manje troši za istu snagu,jer je kod njih puno veča isoristivost energije,a plina benzinac troši više,jer plin ima manju kaloričnu vrijednost od benzina.Sve kad hitiš na papir troškovi su 1:1,male su nijanse.Stvar je samo u tome što ti se po kojoj cijeni u određenom trenutku nudi.
Troškovi održavanja dizela su danas najisplativiji,samo teško da ćeš naći dobrog dizela za istu cijenu kao benzinca.
Da kupujen rabljenicu,uvjek bi uzeo benzinca,već zbog prije navedenih razloga i ugradio mu plin.
 

Automatic

Well-known member
Puknulo,ovo,puknulo ono,pa sj...ovo,ono.Zašto je nešto puknulo,zašto motor ima haubu,da je ne treba otvarati,onda bi samo servis imao ključ.
Meni u mojem servisu prodali Xsaru,koja je u tom najvećem do tada servisu u ZG pregledana,još kak ti za mene,jer sam tam radio.Nakon 100km se rasipao diferencijal.Natjerao sam ih da dođu sa šlepom po njega i da sve poprave u svojem trošku(nekih 2 soma€).Tko je kriv,mislim da tvornica sigurno nije kriva što je taj auto vozio neki idiot i što je mehaničare boli tuki tko će kupiti auto i kaj bu snjim.Samo kaj su se zaj..jer su se na krivog namjerili.Eto Xsara već osam let uzorno služi mojem sineku.
.

Istina pital sam čoveka kaj bu sa remenima i tim španerom (oko 960 kuna),rekel je da je skup i da bumo otom razgovarali nakon 10 000 km,da ima još toliko lufta od zadnje promjene.Nažalost na putu do kuće puknuo jedan i drugi remen.Aute zreba održavati,a nakraju je i ovak moral kupit španer.Preporučil sam čoveku da se glava izvadi ali on je išel na rizik samo sa novim remenom i klackalicama bez skidanja glave,bez novog španera zupčastog i rolica te vaserice.Kupio je novi španer kanalnog remena i oba remena.Auto radi ali dokle će ko zna.Èovek je imal sreće da je auto proradil ,jer su klackalice puknule za to predviđenom mjestu ali ja bi ipak vadil glavu i napravil kak treba da ne mislim da li bu mi koji ventil puknul ili slično.
Teško je takav posao uopće prihvatit jer moglo je i da bude da auto ne upali ili se što zdrobi ,i šta onda a meni posao isti ko da sam stavljao sve novo.
Je..ga čovjek je išao svijesno na rizik bez obzira što sam mu objasnio posljedice.Hoču reći da za neke kvarove nisu nekad ni majstori krivi jer ljudi misle da znaju više od njih i pametuju im a poslije je sve majstor kriv.Ne branim nikog ali nekad su i sami ljudi krivi zbog nezgoda na automobilu
 

Damaj

Active member
Plaćaš plin duplo jeftinije nego dizel,ali zato duplo više troši,pa ti dođe na isto.Upravo je poanta dizela da manje troši za istu snagu,jer je kod njih puno veča isoristivost energije,a plina benzinac troši više,jer plin ima manju kaloričnu vrijednost od benzina.Sve kad hitiš na papir troškovi su 1:1,male su nijanse.Stvar je samo u tome što ti se po kojoj cijeni u određenom trenutku nudi.
Troškovi održavanja dizela su danas najisplativiji,samo teško da ćeš naći dobrog dizela za istu cijenu kao benzinca.
Da kupujen rabljenicu,uvjek bi uzeo benzinca,već zbog prije navedenih razloga i ugradio mu plin.


Ne znam samo odkuda ti Deda podatak da troši duplo više, smiješno. Moj je na bencu trošio oko 6,5-7,5 l, a na plinu 7,2-7,8 l. Hajde u prosijeku neka je i litra, pa ti sada računaj. Da ne pričam o početno višoj cijeni dizelaša, gdje ti u startu i nakon ugradnje plina otaje 5000-10000 kn + ušteda na energentu za pokretanje motora, mislim... A i ovo Deda da su troškovi održavanja dizela i benca skoro tu negdje, prvi puta čujem, al dobro, već se zbog početne cijene i uštede na gorivu isplati.
Evo malo izračunao, cijena plina trenutno u prosijeku 5 kn x 2000l lpg (potrošnja 8l/100km)= 10 000kn.
Cijena goriva trenutno 11,06 kn x 1750l (potrošnja 7l/100km)= 19 355 kn.
Eto uračunata i povećana potrošnja i ušteda na bazi prijeđenih 25000 km godišnje je skoro 10000 kn, za prijeđenih 10 000 km godišnje ušteda 5000 kn itd. Naravno neki ovdje opet neće vidjeti uštedu, al šta da im radim kada ne znaju računati.
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Ni baš to tak jednostavno,dizel od sto konja ide ko bengać od 150,a taj bengač troši deset na leru,sve ostalo su priče.
Odražavanje dizela nije po ničem skuplje od benzinca,čak je i jeftinije,ne trebaš svećice,sve ostalo je isto,filteri,ulja.
Velim,plin se samo isplati u velike aute sa jakim motorima i onda uspoređuješ troškove.Uspoređivati benzinca i dizela je ko kruške i jabuke.
Navozal sam se i jednih i drugih i sa plinom i bez njega.Svaka varijanta ima svoje prednost i mane,tak da generalizirati se ne isplati i uvjeravati nekog kaj je bolje,neka svako sam odlućuje kaj mu je bolje,jer ovak diskusijama nema kraja.
 

Automatic

Well-known member
Od 5 plinaša 4 jednostavno nisu valjala ni išla.Fiesta na plin nije pokazivala nikakvu razliku u vožnji i nije mi trošila plina ništa više od benzina ,za 150 kuna vozil sam se dva tjedna ,a na bengu jedan tjedan.Valjda je bil tak poklopljen da je sve štimalo.To mi bil prvi plinaš ,ovi ostali nisu vrijedoli k..u....Da plin šteti autu je istina ,neznam kak citri ali novi jeep 4.7 sa aluglavama ga ne podnaša .Svi koje znam da su se pokvarili ,svima je opal sic na ventil jer se glave jednostavno griju.,,dok 5.2 ide bez frke.To mi govori da nisu baš svi auti za plin.
 

Damaj

Active member
Velim,plin se samo isplati u velike aute sa jakim motorima i onda uspoređuješ troškove.Uspoređivati benzinca i dizela je ko kruške i jabuke.
Deda, da li da ti ponovno pišem računicu ili što? Vjerujem da si se ti navozao, ali voliš žmiriti pred čistom računicom. Kakve velike kubikaže i konji, moj je bio 1.4 motor sa (ako se ne varam) sa 66 kw a uštedu sam ti izračunao. Nema toga dizelaša koji za manje para može ići čak i ako mu je potrošnja i 35% manja u odnosu na benzinca. A o početnoj cijeni neću niti pričati.
 

Profiler07

Well-known member
Ni baš to tak jednostavno,dizel od sto konja ide ko bengać od 150,a taj bengač troši deset na leru,sve ostalo su priče.
Odražavanje dizela nije po ničem skuplje od benzinca,čak je i jeftinije,ne trebaš svećice,sve ostalo je isto,filteri,ulja.
Velim,plin se samo isplati u velike aute sa jakim motorima i onda uspoređuješ troškove.Uspoređivati benzinca i dizela je ko kruške i jabuke.
Navozal sam se i jednih i drugih i sa plinom i bez njega.Svaka varijanta ima svoje prednost i mane,tak da generalizirati se ne isplati i uvjeravati nekog kaj je bolje,neka svako sam odlućuje kaj mu je bolje,jer ovak diskusijama nema kraja.

kako nije skuplje???ima li benzinac:

- FAP
- turbinu
- plivajuci zamajac
- intercooler
- bosh pumpu (pumpu visokog pritiska)???

kako ja znam nema,a to sve dizel ima i samo strepis nad tim da se nista ne pokvari jer ako se pokvari nagrabusio si!dok u benzina imas svjecice i plinske indzektore i voooozi Miskooo :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imam dva dizela doma, jedan 280tkm, drugi 100. Od navedenih stavki samo je Bosch pumpa na starijem jednom popravljana.

A sused sa plinom hehehhe... injektori, sheban katalizator... Mada znam više plinaša sa boljim i gorim iskustvima ovaj mi je najbliži. U svakom slučaju, za sad plin nije za mene :D
 

Damaj

Active member
Plin sa katalizatorom nema veze, najbolje čim je neki kvar na autu a ima plin, povezati kvar sa plinom, smiješno.
 

charllie

Active member
Da jempot zavrsimo,decki ste se zapitali zakaj autokoncerni ne forseraju plinase pa da je bolje i jeftinejse bilo bi ihh ko halve(koje ga na zalost retko de najdes,fcera u Puli pital Albanera za nju samse nasmejal,nema vise toga)pa moraju mestri prodat te instalacije nekom,posel je posel il ugradnja il popravek ko gaa je--.Teorija i praksa su ti neisto.
 
Na vrh