Automatic

Well-known member
Grand je udoban ali dok se ne privikneš bježi i pliva ,takvi jesu ti stariji modeli.Citroen je daleko udobniji auto ko auto ,s tim da grand ima udobnija sjedala ,baš neka mekana koža .Po udobnosti nema boljeg od citra
 

Zmix

New member
Naravno da je lošiji od citra i stariji ,osjeti se plin ali u vožnji nema nikakve razlike ,malo ofucan ali regan godinu dana,ne čini mi se kao potrošač (jeftiniji na plinu nego citro),bengu guta 18,5 normalne vožnje ,gradska iznad 20 ltr.Ne mogu ih uspoređivat jer je ovaj auto stariji i ne čini mi se baš mažen dok je citro bil ko novi.Sa citrom imam lijepa iskustva ali me par puta razočaral(kad mi iz čista mira krepal nakon 10 000 kuna uloženih u njega,učestalo paljenje lampica i dječje bolesti(ne otključa sva vrata,nekad je ko da je lijen,jako nježan auto).Uglavnom nemam neka loša iskustva sa njime ,nije skup za održavanje ali traži dobrog majstora ,pa laici ni ne pokušavajte.Eto toliko do druženja,pozdrav ekipi;)
Top investicija! :doh:
Automatic, kupio si Frankenštajna.
 

Automatic

Well-known member
Ma to mi spasitelj,ja to gledam ovak,ide rega treba 5000 kunića+ 2000 servis,kupiti alat još 8000 kuna sve skupa15000 kuna moram dati odmah.Auto je regan -5000 kuna,dobio 7700 kuna ½izađe 12700 sam u plusu i imam auto regan godinu dana koji treba servis (oko 1500 kuna),znači u samom plusu sam 11200 kuna i ako dodam još onih 15000 koje bi na početku trebao izađe mi 26200 a to za auto nemerem dobiti ni u snu.Ovak mi ispane da nakon rege mi grand izađe badava.Za par godina bum za njega uvijek dobil oko soma eura a za citra je već pitanje .Moj citro je bil savršen ali kaj to znači kad ga niko nije htel.Ja sam si jednostavno našel računicu da nemoram ulupati još 15000 kuna za mjesec dana a imam auto.Znam da sam se oženil za granda ali pregriznul sam govno onog momenta kad sam se odlučil za prodaju nakon uloženog.
 

Damaj

Active member
½izađe 12700 sam u plusu
Jedino još ako od te cifre oduzmemo onih nekoliko tisuća kuna koje si uložio u Citra, pa onda cifra kojom si platio toga Citra.... Ne znam baš da li si u plusu, ali pretpostavljam da za taj trošak ni ne mariš, vjerojatno ti je sada samo do keša. Sretno sa Grandom!
 

Automatic

Well-known member
Da naravno da sam u minusu,samo sam napravio briku da još ne radim veći minus,mogao sam da ostavim citra,ali bi u tom slučaju morao da iskeširam još dodatnih 12000 kuna troškova.Rađe ću uložit te pare u radionu i tak nikam ne putujem na posao a jeep uvijek dobro dođe.Ono što sam uložio i tak ne računam to je izgubljeno.Računam samo buduće troškove,a pošto radim američke aute moram imati amera ,uložio sam dosta novaca za alat za fracuska vozila ali od toga ništa,sad moram obnovit za amere jer mi ipak ljudi dođu iz zagreba i šire ,dok za francuze niko nije došao pa taman i bilo badava.Dijagnostiku sam nudio badava ali sam im predaleko od zagreba i te fore pa ipak vraćam sve na staro,ali moram kupiti alat i proširiti radionu jer mi to jedini prihod
 

Automatic

Well-known member
Ma jesu ku..c.Neko ga bu trebal za gorice ili ofroad,ali nem ga ni prodaval,nek vleče priklicu za šlepanje auta.Baš sam danas napravil servis motora,getribe i diferencijala,sve zajedno materijala oko soma kuna,taj isti posel kad bi računal materijal (ulje motora 5lt,getribe 8ltr + svječice i filteri nešto iznad dva soma kuna materijala za citra),ali to ti tak nekaj skuplje, nekaj jeftinije nema usporedbe citro bolji ko osobno,grand bolji ko SUV.Po potrošnji mi izađe jeftiniji od citra iako nisam ljubitelj plina ali za sad se ne osjeti razlika u vožnji
 

Automatic

Well-known member
Sve am raskopal što se getribe tiće i poslikal.Nažalost srednji zupčanik je malo potrošen(300 000 km),i trebao bi staviti podlošku čeličnu pod košuljicu ležaja 0.60 a ja sam imao o.50 jer ležaj bio malo jači pa sam podlošku od 1.5 morao maknuti a oni imali samo 0.50.Sve ostalo je ok ima jedno 15 slika, ali prsan otišao k curi a ja neznam staviti slike.Na motoru ne +curi ulje nigde ,ono bilo od poluosovine.U principu sve ok jedini taj zupčanik koji povezuje diferencijal sa bubnjem malo potrošen ,ali dosta da nekad trkne kad se poravnaju luftovi prema nižoj brzini:thinking:
Sad kad sklopim getribu ostaje Hidroj:cenzura::cenzura::cenzura:ada:eek:

Kupljene distance koje idu pod ležaj i bacam se na posao,ma i nije bil neki luft ali barem mi duša na mestu i sad sam siguran da je u getribi sve ok bez obzira na ležaj ,a koliko su lamelice potrošene ,a auto ima 300 000 km kaj sad.Sve očiščeno i spremno za povratak.Kaj se tiče konvertora ide onaj stari ,nije baš za neku pohvalu ali nemam ga sa čim rastepsti i promeniti ako kaj treba pa nekk dura,čujem da nekad malo zadrhće ali ipak kiloometri su tu a da idem dati neku paru za konvertor ,ma još bu on 200 000 okrenul.Tako da ako vozite stare automatice pa nekad malo trkne nije neki opaki kvar već jenostavno i getriba se haba kao i motor i netreba mam cviliti ko da bu auto stal.Meni taurus znal trkati per godina tek onda sam ga rastepel.

Evo slika. Getriba sastavljena i postavljena na motor:
:rolleyes:http://i61.tinypic.com/24aya6t.jpg
http://i61.tinypic.com/2rpe49j.jpg

http://i59.tinypic.com/51x30k.jpg

http://i58.tinypic.com/ivls3d.jpg
konvertor
http://i58.tinypic.com/2ur41z9.jpg
uljna pumpa,na nju dođe konvertor
http://i59.tinypic.com/nly70l.jpg
druga polutka sa diferencijalom i zupčanicima
http://i60.tinypic.com/2vdps9t.jpg
prva polutka sa filterom
http://i61.tinypic.com/2uxut7p.jpg
hidroblok i senzor koji se prvi vadi ,nalazi se pokraj hidrobloka
http://i58.tinypic.com/99ib75.jpg
Hidroblok desno i mjesto u sredini gdje je podložena košuljica ležaja
http://i60.tinypic.com/2hzhd9d.jpg
polutka i mjesto gdje se nalazi filter ulja
http://i58.tinypic.com/2yn2eci.jpg
senzor ispod hidrobloka
http://i58.tinypic.com/2v8oegj.jpg
Evo senzora ,ako bude neko nekad rastavljao nek pripazi na ovu podlošku koja dođe nakon senzora,na slici prije je tamo gdje se nalazi ispod hidrobloka

http://i60.tinypic.com/rk7ksp.jpg
hidroblok i solenoidi
http://i59.tinypic.com/2zz45cg.jpg
prednji dio bubnja u getribi
http://i58.tinypic.com/xbb75u.jpg
izvađen dio bubnja
http://i59.tinypic.com/dh9751.jpg
unutrašnjostkamo dođe mali diferencijal bubnja
http://i57.tinypic.com/2m5kun7.jpg
malo raskopane getribe
http://i61.tinypic.com/2enyg4i.jpg
bubnjeve nisam sad rastavljao jer mi se nije dalo a lamele se nalaze u bubnjevima koji su na slici
http://i61.tinypic.com/34e6w3t.jpg

Evo sad sam vam malo pojednostavnio kak izgleda automatski mjenjač ZF4HP20,tamo kraj uljne pumpe je i mjesto konvertora koji zamjenjuje korpu i lamelu u ovom slučaju,znači povezuje motor i mjenjač a ujedno ima puno više funkcija za sam rad mjenjača kao i cijeog auta.
Pronašao
 

Automatic

Well-known member
Pruzila se sansa i ne zelim je propustiti jer sam imao puno auta u medjuvremenu ali samo razocaranje.Imam i sad 7 auta i neke cu si ostaviti ali citro je ipak ostavio dojam kad dajem 3000 eura za nj3ga.Prvi put sam pogrijesio sto eam ga prodao ali eto vracam ga
 

Automatic

Well-known member
Promjenio par bobini svijecice i radi ko urica 345000 stvarnih jer sam ga ja odrzavao sve ove godine odkad sam ga prodao.Slikice stizu
 
Na vrh