Sve am raskopal što se getribe tiće i poslikal.Nažalost srednji zupčanik je malo potrošen(300 000 km),i trebao bi staviti podlošku čeličnu pod košuljicu ležaja 0.60 a ja sam imao o.50 jer ležaj bio malo jači pa sam podlošku od 1.5 morao maknuti a oni imali samo 0.50.Sve ostalo je ok ima jedno 15 slika, ali prsan otišao k curi a ja neznam staviti slike.Na motoru ne +curi ulje nigde ,ono bilo od poluosovine.U principu sve ok jedini taj zupčanik koji povezuje diferencijal sa bubnjem malo potrošen ,ali dosta da nekad trkne kad se poravnaju luftovi prema nižoj brzini:thinking:
Sad kad sklopim getribu ostaje Hidroj:cenzura::cenzura::cenzura:ada
Kupljene distance koje idu pod ležaj i bacam se na posao,ma i nije bil neki luft ali barem mi duša na mestu i sad sam siguran da je u getribi sve ok bez obzira na ležaj ,a koliko su lamelice potrošene ,a auto ima 300 000 km kaj sad.Sve očiščeno i spremno za povratak.Kaj se tiče konvertora ide onaj stari ,nije baš za neku pohvalu ali nemam ga sa čim rastepsti i promeniti ako kaj treba pa nekk dura,čujem da nekad malo zadrhće ali ipak kiloometri su tu a da idem dati neku paru za konvertor ,ma još bu on 200 000 okrenul.Tako da ako vozite stare automatice pa nekad malo trkne nije neki opaki kvar već jenostavno i getriba se haba kao i motor i netreba mam cviliti ko da bu auto stal.Meni taurus znal trkati per godina tek onda sam ga rastepel.
Evo slika. Getriba sastavljena i postavljena na motor:
konvertor
uljna pumpa,na nju dođe konvertor
druga polutka sa diferencijalom i zupčanicima
prva polutka sa filterom
hidroblok i senzor koji se prvi vadi ,nalazi se pokraj hidrobloka
Hidroblok desno i mjesto u sredini gdje je podložena košuljica ležaja
polutka i mjesto gdje se nalazi filter ulja
senzor ispod hidrobloka
Evo senzora ,ako bude neko nekad rastavljao nek pripazi na ovu podlošku koja dođe nakon senzora,na slici prije je tamo gdje se nalazi ispod hidrobloka
hidroblok i solenoidi
prednji dio bubnja u getribi
izvađen dio bubnja
unutrašnjostkamo dođe mali diferencijal bubnja
malo raskopane getribe
bubnjeve nisam sad rastavljao jer mi se nije dalo a lamele se nalaze u bubnjevima koji su na slici
Evo sad sam vam malo pojednostavnio kak izgleda automatski mjenjač ZF4HP20,tamo kraj uljne pumpe je i mjesto konvertora koji zamjenjuje korpu i lamelu u ovom slučaju,znači povezuje motor i mjenjač a ujedno ima puno više funkcija za sam rad mjenjača kao i cijeog auta.