fullcool

New member
Opekline su vrlo neugodne i opasne, nedaj bože nikome.
Kad sam pročitao šta se desilo prvo sam te zamislio ko mumiju, pa se onda sjetim da nije baš toliko strašno jer ne bi mogao ni pisati na forumu :)
Školu si skupo platio, barem ćeš sad biti oprezniji.
Ozdravi nam brzo pa idemo dalje :palacgore:
 

Automatic

Well-known member


Evo par slikica, na onoj slici gdje su crijeva od hidraulike, pustilo mi ono kranje desno na slici a inače se nalazi na kranje lijevoj strani ali sam ja to odvojio i stavio deesno da se vidi jer je to sve bilo umotano u neku gumu pa u antitemperaturni sloj. Mislim da je od active i ide na pumpu. To crijevo trebam.
Na semerinzima sve suho, može biti da je mast od poluosovine bacao po motoru pa mi curkalo dolje ispod zupčastog , ali kad skinem remenice još ču sve poslikati. Ruke malo ozdravile pa skinuo motor.Ova masnoća što se vidi je od poluosovina jer sam nabio previše masti kad sam prvi put stavljao motor.Skinut ću remenice da vidim ispod ,slikice slijede,ono na nutrnjim remenicama su varijatori bregastih

















 
Posljednje uređivanje od moderatora:

Automatic

Well-known member
Sve am raskopal što se getribe tiće i poslikal.Nažalost srednji zupčanik je malo potrošen(300 000 km),i trebao bi staviti podlošku čeličnu pod košuljicu ležaja 0.60 a ja sam imao o.50 jer ležaj bio malo jači pa sam podlošku od 1.5 morao maknuti a oni imali samo 0.50.Sve ostalo je ok ima jedno 15 slika, ali prsan otišao k curi a ja neznam staviti slike.Na motoru ne +curi ulje nigde ,ono bilo od poluosovine.U principu sve ok jedini taj zupčanik koji povezuje diferencijal sa bubnjem malo potrošen ,ali dosta da nekad trkne kad se poravnaju luftovi prema nižoj brzini:thinking:
Sad kad sklopim getribu ostaje Hidroj:cenzura::cenzura::cenzura:ada:eek:

Kupljene distance koje idu pod ležaj i bacam se na posao,ma i nije bil neki luft ali barem mi duša na mestu i sad sam siguran da je u getribi sve ok bez obzira na ležaj ,a koliko su lamelice potrošene ,a auto ima 300 000 km kaj sad.Sve očiščeno i spremno za povratak.Kaj se tiče konvertora ide onaj stari ,nije baš za neku pohvalu ali nemam ga sa čim rastepsti i promeniti ako kaj treba pa nekk dura,čujem da nekad malo zadrhće ali ipak kiloometri su tu a da idem dati neku paru za konvertor ,ma još bu on 200 000 okrenul.Tako da ako vozite stare automatice pa nekad malo trkne nije neki opaki kvar već jenostavno i getriba se haba kao i motor i netreba mam cviliti ko da bu auto stal.Meni taurus znal trkati per godina tek onda sam ga rastepel.

Evo slika. Getriba sastavljena i postavljena na motor:
:rolleyes:






konvertor

uljna pumpa,na nju dođe konvertor

druga polutka sa diferencijalom i zupčanicima

prva polutka sa filterom

hidroblok i senzor koji se prvi vadi ,nalazi se pokraj hidrobloka

Hidroblok desno i mjesto u sredini gdje je podložena košuljica ležaja

polutka i mjesto gdje se nalazi filter ulja

senzor ispod hidrobloka

Evo senzora ,ako bude neko nekad rastavljao nek pripazi na ovu podlošku koja dođe nakon senzora,na slici prije je tamo gdje se nalazi ispod hidrobloka


hidroblok i solenoidi

prednji dio bubnja u getribi

izvađen dio bubnja

unutrašnjostkamo dođe mali diferencijal bubnja

malo raskopane getribe

bubnjeve nisam sad rastavljao jer mi se nije dalo a lamele se nalaze u bubnjevima koji su na slici


Evo sad sam vam malo pojednostavnio kak izgleda automatski mjenjač ZF4HP20,tamo kraj uljne pumpe je i mjesto konvertora koji zamjenjuje korpu i lamelu u ovom slučaju,znači povezuje motor i mjenjač a ujedno ima puno više funkcija za sam rad mjenjača kao i cijeog auta.
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
He ,he muči te boja ,baš sam se pital kad bu neko skužil.To ti je motul multi atf sa specifikacijom 71141 isto ko febi ili swag samo što je crvene boje .Znači 100 posto sintetika ali pošto sam i za motor uzeo motul onda sam i za getribu uzeo istu marku.I mene je to zbumjivali ali sam našao bmw ima to ulje u specifikaciji 71141 .Pokušavao sam da nađem total LTD ali nemoguća misija .Mogao sam samo mobil,febi,swag.
DAj mi reci ako negde zaškripi sa hidraulikom kad dolaziš u zagreb
 
Posljednje uređivanje:

jurapz

New member
Da baš cudna boja :) , ja sam kod sebe stavio mobil koji je oko 60kn/l , tu sam sada stalo u zg-u nema me jedino preko kojeg vikenda
 

Automatic

Well-known member
I ja sam razmišljal o mobilu iako mi bil 100 kuna ,swag 84,febi104,a kad sam uzimal za motor onda mi frend mi onda ponudil to ulje iako ga nema u citroenovoj specifikaciji ali u bmw ga po esso nudi pod 71141 ,piše 100 posto sintetika sve ostalo se podudara osim boje.Vozim se na njega od 3 mjeseca i sad kad sam ga ispustio isto kakvo je i bilo,ali sam opet na magnetima našao dosta taloga.Najvjerojtnije iz konvertora jer mi nekad ne drži u brijegu a i nisam ga htio isprat već sam samo ocijedio ulje kad sam prvi put raskapao getribu a samu getribu sam prao kao i lamelice.pitao sam par ljudi isto što se bave automaticima o tom ulju kažu da je ok i da je to za novije aute da nema boja veze .Inače ZF ima baš svoje ulje za te getribe ,a sva ova ulja esso71141 su zamjenska ulja koja se mogu staviti u takav tip getribe.Razmišljao sam da stavim sad opet novo i to mobill ali ide ga 8 litara kad je getriba prazna i to mi 800 kuna a sa ovim uljem nemam ni 10 000 km.Sutra bum valjda stigao izvaditi ono crijevo jer nemam tak posla pa bum videl kaj onda sa hidraulikom ako negde zaškripi bum te zval.
 

Automatic

Well-known member
Evo maloprije sam završio auto,pala probna vožnja ,motor radi ko urica,mjenjač redi bez ikakvih trzaja ili udaraca.Malo mi smrduckalo dok ono kaj nisam videl od masti ne izgori na auspuhu ili motoru.Hidraulika proradila .Sad bum videl za par dana ide oopet na dizalicu da vidim da negde kaj ne slini.E da mali mi je bil glavni meštar ja sam samo pomagal he,he.:D
 

charllie

Active member
E bas mi je drago ka si se resil jer sam pratil tvoju kalvariju, nej niti za nikaj ljukati spod njega ve uzivaj a ce bo kaj nampak ti bo svetilo.:whistling:
 

kerber

New member
@Automatic
Sad tek ulovih mevicu vise vremena i vidjeh da je bio udes, :(
Nadam se da si vec bolje i da oporavak ide super, te da ce se to cim prije zaljeciti.
 

Zmix

New member
Dečki posel bu malo stal.Imal sam udes i izgorio imam opekline 2i3 stupnja na rukama i 1 b na licu.Sj,,,,sam stvar i naj,,,od plina ali na sreču bio samo 5 dana u bolnici i nadam se da bum za mjeseci pol valjda u redu i počel opet raditi na makini.Nažalost sad stoji tak raskopan u garaži.Ako niš bar bum prikupil dijelova.:(:(:(:(:(:(:(:(:(
U pi*ku materinu! :shock:
Je*emu, tek sada čitam šta ti se izdešavalo.
Želim ti brz oporavak. :)

na plin se kuha...
Na struju. ;)
 

Automatic

Well-known member
Ma sad je sve super.Već radim na veliko.Stavim si rukavice sa odrezanom prstima i šljaka.Dolazi zima i sad će biti udarno a posla je i tak malo pa valja iskoristiti ove zimske servise.U fazi sam otvaranja vlastite firme jer sad radim preko burazove pošto sam tam zaposlen a on isto može održavat vozila ali želim to odvojiti.Javilo mi se dosta firmi za održavanje voznog parka i akcija na terenu pa moram to da poravnam da nebi imao problema.Radim veću radionu ali to bu prefunkcionirali tek iduće godine.Naj bolje me j..e kad me komentiraju da radim u garaži a tkzv.meštri nebudu još mnogo godina imali marke auta koje ja slažem jer nemaju pojma o poslu.
 
Na vrh