Automatic

Well-known member
Nije baš za pohvalu ,jučer sam promjenio ulje i u starom ulju veselica ,kao i u uljnom filteru.Sitna špenica i neugodan zvuk između 3500 i 4000 okretaja.Kazaljka od ulja dođe do pola skale.Èujem da je lagano pretukel.Ako neko imao ranija iskustva nek javi da li i glavni ležaji odu .Slagao sam amerikance koji su pretukli i nikad glavni nisu otišli ali o citru nemam pojma dok ga ne rastepem.Pošto za glavne moram skidat dio bloka a to mi se baš i neda ako nije potrebno molim sve koji imaju iskustva sa sličniom stvarima za nekakvu informaciju.Cijenu za ležaje znam.Javim kad rastepem što sam našao.Znam da je ovo javno ali pitam jer mi nije u interesu prodat auto u ovakvom stanju iako 90 posto ljudi neče ni skužit jer se čuju skroz malo ali želim to promjenit da se kaj više ne razj...e.Svaka informacija dobro došla.
 

deda

New member
re: C5 V6 by "Automatic"

A da šljokneš aditiva,imam ti ja White Hors keramički,bu tih ko babica kad ti šapće na vuho.
 

Citruss

New member
re: C5 V6 by "Automatic"

Interesuje me ova tema, obzirom da sam vlasnik istog motora...

Sta moze biti uzrok ovakvog kvara?

Koja je cijena keramike? da li ima distributer za bosnu?

Cuo sam da je ta keramika super za mikropuknuca i ispunjava sve rupice nastale dugogodisnom eksploatacijom motora i da bi preventivno bilo dobro usuti nakon 200 000 km...
 

deda

New member
re: C5 V6 by "Automatic"

Ako je motor u redu,ne treba nikakve aditive,ovakovi keramički su za sakrit sranja.Inaće se koriste u vojnim vozilima jer tamo je bitno da se u bilo kojim uvjetima izvučeš iz frke.
 

Automatic

Well-known member
re: C5 V6 by "Automatic"

Ili ga bum složil kak treba ili porinul u grabu.Inače sam se naslagal V6 motora koji imaju oko 200 konja koji su pretukli.Takav problem imaju chrisleri 3.5 ,jednostavno par put ga stisneš i motor prolupa.Problem kod takvih motora je što su u obliku V i imaju 6 cilindra na vrlo kratkoj radilici jer je cijeli motor krači od rednog.Iz tog razloga su mjesta na radilici manja pa su suzili klizne dijelove da bi radilica mogla biti u 5 ili 6 ležišta a između da još stanu klipnjače.To su pokušali nadoknadit raznim legurama da bu ležaj čvršči ali jednostavno su oštećivali radilice pa je na amerikancima napravljeno da i kad ležaji bure ak se normalno voziš možeš još vozit jer su puno mekši od radilice pa se samo oni oštete.Takvi motori rade oko milju km. ali jednostavno se ne smiju stiskat.SAd sa citroenom nemam iskustva i neznam da li je radilica oštećena.To je ono kad takve aute voza firme ili ljudi koji misle da ako stave sintetiku mogu 20000 ili više.Sve to na kraju dođe na naplatu kad auto uđe u određene kilometre a ulje se mijenjalo svake pete.Jednostavno ili je auto bio stiskan ili su se ulja dok je bio novi mjenjala svakih 25000 km ili više.Ja sam promjenio ulje (bilo 5w40 i nije mi baš lijepo radio isto se čuli leaji)i kad sam stavio 10w 40 jer sam mislio neke druge stvari s tim riješit zvuk na radilici se pojačao.Nema neke kemije taj zvuk motora mi je poznat.SAd samo još razmišljam da li da ga tak prodam ili da ga slažem a nemam baš prevelike volje jer sam se razočarao totalno,a regao sam ga pred par dana.realno gledajuči sad taj auto ne vrijedi ni pišljiva boba ali sam pred zidom.Ili ču ga napravit kak treba ili ću kupit nešto drugo i ovaj sparkirat kraj plota da čeka prešanje.Ovakvog ga ne kanim prodati pa da mi se netko sjeti mame a u dijelove neče ići.Ako ga nem slagal čeka ga preša tak sa svim kak je i ta strana zamene zatvorena.Sve bum videl kad skinem ležaj da li je dobila radilica ak je prešanje bu na you tubeu.Mislil sam da imam pilu a na kraju se sve obistinilo u negativnom smislu.A taman sam htel nakon servisa kupit svih 6 kugli i LDS te predihtat kompletan motor .
 

deda

New member
re: C5 V6 by "Automatic"

:cenzura::cenzura::cenzura:eek: V 6,to je ni vrit ni mimo.Ak je V mora biti osmak, i zadnji pogon..
 

Automatic

Well-known member
re: C5 V6 by "Automatic"

Ak je V mora biti osmak, i zadnji pogon..
E vidiš to je ono pravo,osmak čista klasika bez elektronike sa dvjema duplim fergićima i zadnji pogon naravno kruta osovina.Zadnji pogon je zakon ,ali hrpa ljudi više voli prednji pogon iako je za mene prednji pogon smeće što se tiče trajnosti.

Evo da javim ,promjenjeni leteći ,radilica neoštećena i samo na 5 i 6 bilo malo potrošeno(čak nije ni došlo do bakrenog),stavljeni originalni leteći jer zamjenskih ni nema i auto radi ko singerica.Pošto me iznenadio sa 2000 kuna troškova ipak ide na prodaju jer ne kanim razmišljat hoče li pretuči kad ga stisnem ili neče ali jedno znam ---niklad više niti jedan v 6,samo V8 ili nešto normalno za vozit.
 

Automatic

Well-known member
re: C5 V6 by "Automatic"

Složi si onu Nivu
Niva je od staroga ,a on misli da to vrijedi čudesa,s njim se ne isplati imat posla kaj se njegove stvari tiče.ti to uredi tip-top on uništi za dan -dva.Pak poglej kakav mu mercedes,samo fali pop i kača a dal 25000 eura za auto_On ti ne pravi razliku izmrđu ta dva auta,čak mu lada više vrijedi.
 

Automatic

Well-known member
Evo da se pohvalim a sam rastavio motor i getribu ZF4hp20.U principu sve za 270 000 km izgleda dobro,znači samo potrošni materijali.Sve naručeno u auto-krešo jer PA mi samo za leteće uzima 1100 kuna,a ostalo da ne spominjem.Znači malo veći servis(da tak nazovem) motora i getribe bude oko 5000 kuna materijala.Kad sve lijepo počistim i uredim probal bum to poslikat i stavit slike da vidite kak neke stvari izgledaju iznutra i koliko se kaj sa vremenom potroši.


Nemerem naći post gdje neko traži za xantiu ili berlinga motor,ali jučer sam na njuškalcu videl da ima neko 306 peugeota za dijelove sa izvrsnim 1.9 d motorom.
 

Automatic

Well-known member
re: C5 V6 by "Automatic"

Mislim da su oba tražili jedan rekao da je motor na izdahu i da ulje curi na sve strane(čini mi se za berlinga),a onda se netko javio da treba isto za xantiu.Išao sam nešto gledat peugeote pa vidio 306 sa 1.9 motorom za koji je vlasnik napisao da je izvrstan,pa možda su to isti motori?
 

Automatic

Well-known member
re: C5 V6 by "Automatic"

Dijelovi naručeni u auto kreši i dosta povoljno.Uglavnom leteći ležaji su u PA oko 1100 kuna ,a glavni oko 460 .U auto kreši su mi naručili kingove ležaje leteći oko 230 a glavni oko330.Baš me zanima kaj bu došlo ,čital sam da je KING jako dobar i ima najmanje odstupanje,neide mi u glavu kak je razlika tak velika.Èak su mi naručili i filter automatske getribe oko370 kuna .pa semeringi ,diht masa ,uglavnom oko 4000 kuna sa uljima i filterima .Jeftiniji od PA i ostalih oko 2000 kuna.Imal sam do sad iskustva sa KINGOM i super su se pokazali .Da li još neko ima kakva dodatna saznanja o ležajima marke KING
 

Automatic

Well-known member
C5 otišao ležaj na remenici kompresora klime

Eto kao što piše u naslovu.Zvik je više nego očajan,imaš osjećaj ko da neka plastika vibrira,kad daš gas onda se smiri.Stavim ruku na kompresor (kad ne radi klima) i osjetim da je ležaj.Novi kupljen u nekom dućanu na španskom(kupio frend) za 100 kuna i nešto siće,za pol sata radi ko beba.
DA se pohvalim složio sam peugeota 1.4 D .Autek radi ko urica,ali otišao ležaj na mostu .
 

Automatic

Well-known member
Evo opet vadim motor da vidim gde oko remenica kapa ulje ili na deklinu ventila pa bum poslikal a getriba mora ponovo do zadnjeg šarafa jer moram provjeriti jedan ležaj koji su mi prodali a nije mi baš izgledal da bu to dobre pa kad je motor već vani onda gujdaa.Naravno i crijevo od hidraulike mi precurelo pa bumo i to poslikali.Slikice čim se prsan vrne od cure jer ih ja neznam postaviti
Evo sin pokušal stavit slike sa fejsa ali ja je nemerem otvorit
 
Na vrh