C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

liberty

Well-known member
ono što me najviše oduševilo kod c5
- kad se voziš u njemu imaš osjećaj kao da si u kupeu a ne u trovolumenskoj limuzini
kao da je auto kraći, ne osjeća se po zavojima njegova težina, ima jednu eleganciju koja nedostaje mnogim ostalim modelima u klasi- taj 3. volumen nije istaknut, hauba je duga, prednji kraj nije tupast - prednji kraj je elegantan i sportski za razliku od konkurencije koja sve češće ima odmah iznad svjetala izbočinu (passat, bmw3 i sl.). kod c5 se ravnomjerno i fluidno linija haube proteže na krov i na stražnjicu - kao kod kupea

odličan auto. dugo me nije jedan auto te klase toliko oduševio:)

btw hvala na odličnom druženju i još boljoj vožnji:):):)
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Sad sam za vikend napravio skoro 1000km, usput se s Libertyem odvezao kojih 30-ak km.
U petak od Kikovice puhao priličan vjetar. Auto nizak i potežak, ništa bočni vjetar tu ne smeta.
Tih 1000 km 5,4/100, autocestom oko 110, klima, glazba, razgovor... To je život!
Nisam znao, a jako mi se sviđa, pod tempomatom kad na nizbrdici brzina preraste zadanu, auto sam promjeni brzinu naniže i koči jače motorom. E tu me zatekao, nisam znao da tako radi.
 

La Marche

Iskreni optimist
Pišemo ovako prvu promjenu:
2.800 km / zimski set kotača / Citroen alu felge sa senzorima i Michelin Alpin.
Cijena? Ne pitaj. Približno četvrtina onoga što sam dobio prodajom C4. Hajde, dobro, ostalo je još tri četvrtine, da ostanem iskreni optimist.
Opis slike u pučkoškolskom osmercu:

Evo slike, jesen stiže,
vidi zimske, malo niže:


List na retrovizoru nisam sam namještao, sam je tamo doletio, pravi maneken od lista!
A ima i ukusa za aute.

Da skratim moguća pitanja zašto sam uzeo senzore.
1.jer sam imao dovoljno novca u ovom času za njih.
2.jer su dio serijske, homologirane opreme.
3.kako sam dosta na putevima, ne treba mi u slučaju, bože ne daj, kakvog krša, da me obraduje neko, recimo njemačko osiguranje, da je utvrđeno da nema auto senzore, pa je time neispravan i nije u skladu sa... pa mi na žalost ne mogu... nije nemoguć scenario, zar ne?
 

vborovic

C5 modifikator
Ako auto ima ugrađen TPMS sustav, on mora biti ispravan (što podrazumijeva da je sustav aktiviran i da trenutni komplet kotača ima sve senzore ispravne) ... sve ostalo ti za posljedicu može imati nepriznavanje štete od AO kuće, a vani i kazne za tehnički neispravno vozilo ... skup sport, nažalost (s obzirom na to koliko se tih ventila proizvodi jer polako postaju obavezni dio opreme na autima)
 

La Marche

Iskreni optimist
Sasvim slučajno otkrijem prije neki dan da prekidač za spuštanje prozora na zadnjim lijevim vratima nije i prekidač za dizanje. Dolje - spušta se prozor. Gore - spušta se prozor... Diže se taj prozor jedino prekidačem s vozačkih vrata.

Odmah u Tratinsku, javit će kad stigne, jave mi tlf za tri radna dana da je stigao, jučer u 7:52 uđem u servis, u 7:58 (samo 6 minuta!!!) izlazim s ugrađenim novim prekidačem.

To mi je bila jedina reklamacija koju sam imao na auto.

U međuvremenu, prošlo se 3.000 km:

 

liberty

Well-known member
super prosječna potrošnja!:)

kako me auto oduševio....još sam pod dojmom, u svačem sam se vozio ali mi je ovo baš limuzina s karakterom za ocjenu 5:wub:
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo, za koji dan je dva mjeseca, okruglo 6.000 km. Sve radi kako bi trebalo, a trebalo bi jako dobro. Udoban, snažan, štedljiv. Na duljem putu mirno vožen zadovolji se s 5 l/100, u gradu 7,5 - 8, prosjek u 6.000 je 6,6.
Najradije ne bih uopće izlazio iz auta. :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Svakih nekoliko dana zakomplicira mi korištenje čudno konstrukcijsko rješenje.

Odeš u McDonalds u Drive in. Kupiš nešto i čašu pića. Onda treba:
-staviti čašu u krilo ili negdje gdje se neće prevrnuti
-otvoriti poklopac naslona za laktove u sredini,
-izvaditi sve što imaš unutra i nekamo to staviti
-otklopiti držač koji je skroz na zadnjem kraju pretinca
-staviti čašu
-ako trebaš to piti, moraš lijevom rukom ispod desnog pazuha izvući čašu, otpiti i istim putem vratiti natrag
-kad isprazniš, ponovo preklopiti držač, vratiti stvari i vratiti naslon

Nije da auto radi toga ne valja, ali kud kvragu nisu smislili nešto bolje za takvu marginalnu glupost!

U starom C4 sam istu tu čaš samo stavio u jednu od dvije rupe između sjedala i gotova priča, a vrlo slično je i na svim autima zadnjih deset godina koje sam vidio, čak i nepraktični Prius to ima bolje riješeno.

Bit će da je šefova kći smislila to rješenje pa su se svi divili. Ne znam kako drukčije objasniti da u svim mogućim testiranjima nitko nije rekao da je car u ovom slučaju sasvim gol.
 

liberty

Well-known member
kakva je situacija s pretincima u vratima vozača/suvozača - da li ti možda tamo stane piće
naime, ja tamo stavim piće (istina bočicu pola litre, ne iz restorana brze hrane, jer mislim da bi se prolilo) jer ni berlingo nema adekvatne držače za čaše (ono na podu je plitko 2 cm i ničem ne služi
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odeš u McDonalds u Drive in
Nebih nikad rekao da Citroenaši idu na ta... mjesta. Podržavam šefovu kći, cura očito shvaća bit Citroena.

To je auto koji se treba gledat kroz staklo kavane dok lagano biraš između kroasana i kave na stolu.
 

La Marche

Iskreni optimist
@liberty
nije baš idealno s odlagalištima, ali nije ni loše...
- A4 format papiri stanu jedino u džepove na zadnjoj strani sjedala.
- u vratima napijred i otraga stane tako, tako i svašta i ništa, novčanik, mobitel, kapa... to stane, a i A5 formati papira.
- hlađeni pretinac koristim samo za jela i pića, a kako često idem na dulje vožnje, stalno je prazan da ga ne zakrcam s glupostima.
- sitnice, bombone, kaugume, račune od vnijeta, ispod naslona za laktove.
- pored pepeljare je pretinac meni zgodan za sitne novce.
- ključevi i slične sitnice stanu u manji pretinac kod ručne kočnice.
-jedna polica toliko mala da ne služio ničem
-jedna polica zgodna za odložiti razne parkirne kartice.

I to bi bilo sve.
Nema ladica ispod prednjih sjedala, to mi nekako najviše fali.
Otraga ima zgodan prostor (s poklopcem) za odlaganje ispod preklopnog naslona za laktove, ali na žalost ni tamo ne stane A4 format.

Inače... pročitao sam desetke testova prije kupovine, doznao sve (a zapravo ništa) o podupravljanju u graničnim područjima, koje 99% automobila u pet godina neće ni iz daljega vidjeti, ali ni jednu jedinu riječ o onom s čime se svi srećemo svaki dan kad sjednemo u auto, pa sam zato malo opisao svoje dojmove tih pretinaca i ladica.



@ivan
je,je... ako si pročitao, tako sam i ja napisao ranije, radim tako kad mogu, ali ako radim do 13:30 sati u ZG, a u 16 sati moram biti u Puli (konkretno preksutra je tako), onda ne stignem čak ni do McDonaldsa. Osim možda Drive in... A onda, kud ću s čašom? :)

Tu se radi o lošem industrijskom designu, gdje su napravili nešto što je nepraktično koristiti, a ne o načinu korištenja vozila.
Ako čak i postavimo stvari tako da je to Citroenova filozofija da se ne stavlja čaša dok se vozi, a kog vraga su onda stavljali uopće držač za čašu? I to tako da njegovo korištenje bude čak pomalo i potencijalno opasno tokom vožnje.
 

La Marche

Iskreni optimist
Jučer me baš ugodno iznenadio.
Popodne N.Zagreb - Stoja i za dva-tri sata natrag.
Tamo i natrag oba puta za točno 2:40, dakle nije bilo baš sporo, najbrže a da ne moram misliti o radarima...
Gledam danas ujutro - jedan prosjek na tom putu 108 km/h, drugi prosjek 6,2 l/100.
Lijepa kombinacija, tim više što uopće nisam pazio kako se vozim, žena i ja brbljali cijelo vrijeme kao da se znamo toliko dana koliko se zapravo znamo godina.
I da, kako nas je duhovito pitao putem Liberty... dodavala mi je ona piće. :)
I još jedna ugodna kava s Libertyem u Champagneu... ženin i moj omiljen kafić, tko zna Pulu možda i zna gdje je.
Život kako ga piše Citroen, da parafraziram jednu staru Cedevita reklamu.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh