C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Gledao sam večeras zadnja svjetla, nisam u mraku ništa vidio. Pogledat ću ujutro.

Inače, uskoro će zima, pa idu gore Michelin Alpin 5, 225/55R17 (upisano kao opcija u prometnoj).
Trebat ću i nove kotače za te zimske, volio bih uzeti Citroenove ili Persique ili Ionienne. Ionienne mi se nekako čine skladnije.

Koje mene slatke brige more!

Jedno kratko vrijeme razmišljao sam i o čeličnima, ali crne kotačine, pa plastični poklopci... nije to za ovaj auto.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da je C5 ipak ozbiljniji auto od C4, pa nemaju to u ponudi
Pa nema to veze. Tako za RR možeš reći da je ciganjski jer ima ogromnu svjetlucavu rešetku naprijed i ogromne kotače.

Ako je netko sposoban, može svaki element auta vizualno promijeniti, a da auto ne izgleda seljački.
 

mamut

C5
Donator foruma
Inače, uskoro će zima, pa idu gore Michelin Alpin 5, 225/55R17 (upisano kao opcija u prometnoj).
meni je isto opcija 225/55/17 u prometnoj, zašto ideš na to a ne 225/60/16, mene isto baš zanima što je bolje, ugodnije itd, po cijeni su tu

btw čestitke, još jedan C5 na forumu :cool:
 

La Marche

Iskreni optimist
zašto ideš na to a ne 225/60/16
To sam prvo pitao, da ne trošim previše novaca; ništa od toga...
na ovaj model ne stanu kočnice u 16" felgu... hm... ili da bolje formuliram - ne stanu 16" felge radi većih kočnica.

Pa... od svih mogućih razloga radi kojih ne bi stala 16" felga, ovaj mi se najviše sviđa.

Prvo slika zadnjeg svjetla... ne znam računa li se to kao zatamnjeno ili ne:

Druga je slika vitkog profila obasjanog sunčevim zrakama:


Nemate pojma kako sam sretan. :)

Ah, da. Prvu tisuću zaokružio je sa prosjekom potrošnje od 6,4 l/100 km.
 

La Marche

Iskreni optimist
Razlika je velika.
Nekako sam očekivao auto poput C4, samo veći i nešto udobniji.
Iznenadilo me da je sve na ovom autu lakše usporedivo s Mercedesovom E klasom nego sa C4.

Mislim da je manja razlika između C3 i C4, nego između C4 i C5.

Ali našao sam dvije stvari bolje riješene na C4, pa i na većini drugih automobila;
Prvo, nema mjesta na koja možeš staviti čašu/šalicu, postoji samo jedno i to u pretincu ispod naslona za ruke između prednjih sjedala, što ga čini gotovo neupotrebljivim, jer osim što ne možeš koristiti naslon, lako bi prolio iz čaše dok ju izvlačiš ili uvlačiš u taj prostor.
Drugo, bitno je manji hlađeni pretinac ispred suvozača.

Izgleda kao da je auto predviđen da staneš, popiješ nešto u miru i ideš gospodski dalje. A tko baš mora gutati kilometre bez stanke, doživjet će te dvije naoko sitnice kao problem.

Osim te dvije čudne stvari, nisam našao ništa što bi mi smetalo.

Koliko je udobniji? Neizmjerno i neusporedivo. U tome ne zaostaje za spomenutom E klasom. Za trećinu cijene.
 

Doomsday

U prolazu...
Èestitam, prelijep auto... :)

Nisam vozio najnovije C5, ali ljudi koji su ih vozili, a i one starije, pa i Xantie, kažu da su najnoviji 'krući' i time po njima malo manje udobni...

Kažu da su možda namjerno stavljene 'tvrđe' kugle, i da bi se zamjenom sa 'mekšima' dobila nazad ona udobnost koja je i veća od limuzina tipa Merc i Audi...

Iako, možda bi onda mrvicu više 'plivao', tj. ostavljao takav dojam onima koji su navikli na 'tvrđe' kod 'običnih' amortizera...

Nažalost, ja osobno nemam takvih dilema ni problema, iako je i tu vjerojatno u pitanju cjepanje dlake, a ne problem... :D

Puno sretnih i udobnih km od srca želim... :cool:
 

liberty

Well-known member
fantastično izgleda
auto je napravljen poput tvrđave, siguran, velik ali vrlo skladnih linija
za razliku od njemačke konkurencije vanjska linija mu nema nedorečenosti - dizajn je odrađen sjajno.
ono što je bitno: marketing i reklama radi čuda, plaćeni testovi samim time isto tako, pa nije ni čudo da je u automobilskoj javnosti ovaj model po meni neopravdano potcijenjen
ok, to je moje mišljenje, ali više puta sam se susreo s ljudima koji su tek nakon bližeg susreta s c5 zaključili kako je tzaj aujto u neku ruku vrlo jedinstven, već na prvi pogled kvalitetno sastavljen, masivan a elegantan i to po vrlo diskontnoj cijeni
+ neću nikada zaboraviti što su mi vozači službenih vozila govorili - sve ok, svi su auti manje više ok, ali mi najviše gledamo koji su najudobniji za naša leđa i u kojima najbezbolnije prelazimo km uz sasvim solidnu servisnu podršku - tako su u prvoj polovici 90-ih u mojim krajevima najviše hvalili xantije i renault 25. kad mi takvo što kaže vozač koji je mjesečno radio cca 10.000 km s xantijom nemam što prigovoriti. kasnije je taj isti vozač vozio i ovu liniju c5 i imaol je samo riječi hvale

u svakom slučaju - meni predivan auto, ove felge mu fantastično stoje, siguran sam da perla bijela boja na njemu jako dobro uživo izgleda (nisam ih puno vidio takvih)

c5 je sofisticiran, izdvaja se iz gomile, pokazuje jasan stav i njegov vozač voli lijepo i udobno. u moru prilično uobičajenih i dosadnih čak i razvikaniojih modela nekakvih meni dosadnih marki poput mercedesa, bmw-a i audija, ovaj c5 je pravo osvježenje:)
 

diegos

Well-known member
Diskovi izgledaju veliki, to je 320mm? Koliko je težak auto?

O C5 ne znam puno, samo jednom sam se vozio u ovakvom, na murteru, više se ni ne sjećam detalja :hm:
 

La Marche

Iskreni optimist
Već sam preklapao sjedala. Kupili smo dasku za peglanje. :)
Sjedala se preklapaju bolje nego u C4, sistem je vrlo sličan onom u Hondama, sjedalni dio se podigne prema naprijed, pa se naslon spusti tako da se izravna s podom prtljažnika. Bravo Domagoje Ðukecu, još jedan dobro riješen detalj u bogatoj karijeri. Skidam kapu do poda.
http://www.automotivedesignconference.com/portfolio/domagoj-dukec/
O tim vratima sam razmišljao prije kupnje... mislio sam, ako budem imao dovoljno novaca za otplaćivanje ovog auta, imat i dovoljno da platim dostavu većih stvari. Smatram da svi ljudi koji imaju nešto više novca trebaju što manje štedjeti i što više plaćati razne usluge, da i još poneko u državi ima koristi od toga što mi imamo nešto novca. Inače, znate onaj stari vic... zadnji koji odlazi iz države neka ugasi svjetlo.

Imam malo vremena, pa da napišem o boji. Zašto bijela?

Ne volim aute bijele, sive i crne boje. Ovdje nema puno izbora. Tamne sam boje izbacio, jer dosta kromiranih ukrasa koje taj auto ima mi izgledaju kičasto na tamnoj osnovnoj boji ovog auta. Cijeli auto je uglađenih oblika i tako napadni detalji bi mi izgledali kao neki njemački premium koji mora izdaleka svima dati do znanja tko sam i što sam. E, baš tu agresivnost smo željeli izbjeći.

Zašto onda baš bijela? Bila je u konkurenciji još i aluminij siva. Na parkiranom DS5 kojeg nisam odolio ne pregledati dobro, jer je bio s istim motorom i autom.mjenjačem po istoj cijeni, samo jednu godinu dana star, dakle, na tom crnom DS5 je na haubi bilo nekoliko bijelih točkica, znate već kakvih. Oštroumno smo zaključili i supruga i ja da se te bijele točkice na bijelom autu neće vidjeti.

Zašto bijela nacre, a ne obična? Zato što smo dobili takav popust na auto koji je bio na lageru, da je sa svim dodacima među kojima je bila i ta boja, koštao manje od naručenog s običnom bijelom bojom.

Dodatna korist. Pokazalo se da je to pogodak, jer, iako smo u gradu, oko nas je brdo drveća i ptica, koje su ostavljale na svim našim autima prekrasne bijele ostatke pritčjih probava. E pa, hektori moji ptičji, sad mi možete... ne možete mi ništa, ako ne budete jeli baš salatu od crvene cikle pa ostaci pocrvene, vaše bijele ostatke se na ovom autu NE VIDI! Skinem ih zato što znam da je to potrebno, a ne zato što ste me vi, poštovani pernati seratori, na to natjerali.

P.S. Jupii! nije mi cenzurirana riječ "seratori"!

P.P.S. Aha... koliko je auto težak? Nisam još dobio knjižicu vozila, a podaci koje sam našao su da je težak pripremljen za vožnju 1695 kg, a s maksimalnim dozvoljenim opterećenjem 2190 kg.
 

Dalibor

Dado Tornado
Mislim da je manja razlika između C3 i C4, nego između C4 i C5.
to je i normalno jer je su kontrukcijski bliži c3 i c4 nego c4 i c5.
c5 je širi duži sa većim prevjesom straga, vjerojatno zericu niži, znatno teži (>20%),
zbog svega toga radi se o totalno drugačijem doživljaju vožnju nego c3/c4.
c4 je bliži c3 da se sve drugo zanemari već samo zbog slične izvedbe stražnjice zbog čega mora imati drugačiju konfig. podešenosti ovjesa.
zanemarimo razlike u cijeni, štednje, ciljanu konkurenciju i ostalo.

Nisam vozio najnovije C5, ali ljudi koji su ih vozili, a i one starije, pa i Xantie, kažu da su najnoviji 'krući' i time po njima malo manje udobni...

Kažu da su možda namjerno stavljene 'tvrđe' kugle, i da bi se zamjenom sa 'mekšima' dobila nazad ona udobnost koja je i veća od limuzina tipa Merc i Audi...
ne može npr. C6 i CX biti jednako (meko) podešeni jer je c6 teži 400kg, duži 20 cm,
i uz sve to ima motore 2 puta jače.
slično je i sa c5 i xantiom.
danas se istovremena mekoća i upravljivost postižu na druga (skuplje, zračne) načine nego što postiže citroenova hidropnumatika.
Marche je spomenuo E klasu i C6, provozaj zračni ovjes E klase i hidrauliku C6,
sigurno ćeš brzo uočiti gdje ide razlika u cijeni između ova dva modela,
i koji nudi bolji kompromis vozljivosti, udobnosti, upravljivosti.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh