C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Ako kupuješ novi, ponudit će ti tako dobru cijenu za to što je na lageru, da lako odustaneš od ovog ili onog dodatka o kojem si razmišljao. Èak ti neke od sitnijih dodataka, do kojih bi ti možda jako stalo, ugrade i bez doplate kad god je to moguće.
Evo, na ovom C5 želio sam zavjese otraga (koje Business nema), ne mogu se ugraditi, ali su mi besplatno zacrnili stakla. I opet dobro. Cilj je postignut, ne ubija sunce na zadnjim sjedalima.
Nije samo kod mene to slučaj.
Već pet novih Citroena je u obitelji povoljno nabavljeno u zadnijh 5 godina. Uvijek je nešto bilo povoljnije, uvijek sve u roku par dana, uvijek auto stigao registriran.
Iako je rano, ovaj je još sasvim nov, već sad znam koji će biti moj sljedeći auto. Ali ne smijem napisati, jer se onda "vb" ljuti. Ma čekaj... pa smijem valjda napisati na citroenforumu da će moj sljedeći auto biti Citroen. Da, bit će Citroen.
 

La Marche

Iskreni optimist
Neke stvari čine život ljepšim. U predbožićnim gužvama prvi put u životu uživam. Stojim u koloni, auto šuti, a ja sav blažen guštam Mozarta. Nisam se nikad previše uzrujavao u gužvama, ali sad su mi postale trenuci opuštanja.
Fala bogu da nisam kupio Priusa. U njemu ne bih slušao Mozarta, već bih samo pipkao po statistikama potrošnje.
Moj sljedeći auto bit će Citroen. Automatik i sa start-stopom.
 

mamut

C5
Donator foruma
kaj radi sad start stop kad je ovak hladno?

ja sam nekidan slučajno ostavio upaljen s&s ali nije ga gasilo, neka ledena kiša i -2 mislim da je kumovalo
 

Brruno

Well-known member
Evo, na ovom C5 želio sam zavjese otraga (koje Business nema), ne mogu se ugraditi, ali su mi besplatno zacrnili stakla. I opet dobro. Cilj je postignut, ne ubija sunce na zadnjim sjedalima.
Sad sam.vidio ovaj dio pa me zanima.
Jesu zacrnili stakla ili stavili ona sjenila?
Gdje su ti to sredili?
 

liberty

Well-known member
i moj će slijedeći auto biti citroen
mislim, mogao bi biti i renol jer su mi isto ok
ali mi citroen zvuči nekak bolje...onak, specifuičnije----renol je isto dobar, ali bi nego pomislio da sam ga slučajno kupio:D

sad, nekako mi se čini da će mi se kupovna moč smanjiti pa da neće biti prilike nabaviti nekakav močan citroen....ali meni je sve to super i elysse i c4 i c3....
 

La Marche

Iskreni optimist
Renault. Nije mi to to. Malo su mi njihove današnje linije previše pomodne, razlomljeni su i razbacani kao nove Toyote i Honde, možda ipak malo finije; Citroen designom ide hrabro, u drugom smjeru od ostalih, vidjet ćemo hoće li im se to isplatiti.
Renault je tako krenuo, kad ono, prije jedno 15-ak, 20-ak, koliko li je već prošlo godina, s Aventimeom, gotovo "citroenovskim" razmišljanjem oblikovanja Meganea, Val Satisom, pa im se nije pokazalo dobro i vratili se u middle of the road.
Ono što je sigurno, velike su promjene u EU auto industriji pred nama, plug in hibridi i EV, te automatska upravljanja, sve manje brzine za koje će automobili biti projektirani, vidjet ćemo kakve će to promjene donijeti u izgled automobila. Bojim se da okorjeli ljubitelji tradicije neće biti oduševljeni. Start-stop mi se čini mala beba prema tome što nas čeka. Jedva čekam. Već mi je unaprijed nezanimljivo svaki put kad vidim da se pojavi neki novi automobil koji ima običan motor. :)

Brruno, ne znam gdje su radili zatamnjenje stakala, ostavio sam im to kao poslovnu tajnu. Tako mi je malo tajanstvenije i romantičnije. A i ne zanima me. Možda i bolje da ne znam? :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Prvo želim sretan Božić svima koji čitaju moje retke, ljutili se radi njih ili veselili ili bili ravnodušni.

A onda... Auto sam kupio u Zagrebu, Citroen Savska, kod vjerojatno najboljeg prodavača na svijetu (kod njega sam dvano kupio i C4II, a i šogor je uzeo Elysee kod njega) a kako to sve s tim crnim staklima izgleda, možeš vidjeti 4.1.2017. na prvom Citroen-Champagne susretu. Dolazim, ukoliko nešto krajnje nepredviđeno ne iskrsne... a valjda neće.
 

La Marche

Iskreni optimist
Na povratku s Citroen-Champagne susreta, vrag me podbo da odem na Učku. Bura, hladnoća, pa da najmlađem junioru pokažem Učku u punoj snazi.
A i volim s novim autom prije nekog pravog puta vidjeti kako ide uzbrdo/nizbrdo po snijegu i ledu. Hvala na pitanju, nije ga nedostajalo na onom dijelu od glavne ceste do vidikovca. Sve smrznuto, zaleđeno, na vrhu -13, bura junačka.
Klik na gumb s pahuljicom i drži smjer "k'o po šinama". Drži okretaje pri svim brzinama kretanja dovoljno visoko da glatko izvuče bilo koju uzbrdicu, predivno. Nadolje mi je u D ipak malo previše ubrzavao, nije mi baš bilo svejedno s tim mjestimičnim glatkim ledom, pa sam stavio prvo u 1. kasnije u 2. i opet k'o po šinama.
Kud ode tehnika!

I čudna scena na vrhu Učke, neki ljudi, na -13, vjetar, razvlače lance i stavljaju na kotače da bi se spustili...
Ne razumijem, pa kad su bez lanaca došli do gore, valjda bi se nekako i spustili bez njih...
Ili je opet moja logika pogrešna?
 

vborovic

C5 modifikator
I čudna scena na vrhu Učke, neki ljudi, na -13, vjetar, razvlače lance i stavljaju na kotače da bi se spustili...
Ne razumijem, pa kad su bez lanaca došli do gore, valjda bi se nekako i spustili bez njih...
Ili je opet moja logika pogrešna?
LOL ... zimske gume ili gume u lošem stanju ... dok su loši uvjeti, kočenje ti je bitnije od ubrzanja, a dok te krene nizbrdo, pogotovo u slučaju snijega i/ili leda, gas ne pomaže ...

Klik na gumb s pahuljicom i drži smjer "k'o po šinama". Drži okretaje pri svim brzinama kretanja dovoljno visoko da glatko izvuče bilo koju uzbrdicu, predivno. Nadolje mi je u D ipak malo previše ubrzavao, nije mi baš bilo svejedno s tim mjestimičnim glatkim ledom, pa sam stavio prvo u 1. kasnije u 2. i opet k'o po šinama.
Stavljanjem u "Snow" na automatiku prva brzina ti je zapravo treća (što se i pokazuje na ekranu) ... odlično za kretanje iz mjesta, ali naravno da treća brzina zbog drukčijeg omjera ne može toliko kočiti s motorom kao druga ili čak prva (koja bi se zapravo trebala izbjegavati osim za kretanje iz mjesta)
 

ZlatkoC4

Well-known member
I čudna scena na vrhu Učke, neki ljudi, na -13, vjetar, razvlače lance i stavljaju na kotače da bi se spustili...
Ne razumijem, pa kad su bez lanaca došli do gore, valjda bi se nekako i spustili bez njih...
Ili je opet moja logika pogrešna?
Stavljaju ih upravo zbog proklizavanja nemaju svi- svu živu tehniku od nadzora proklizavanja. :grin:
 

Cutac

Prèkaroš
I čudna scena na vrhu Učke, neki ljudi, na -13, vjetar, razvlače lance i stavljaju na kotače da bi se spustili...
Ne razumijem, pa kad su bez lanaca došli do gore, valjda bi se nekako i spustili bez njih...
Ili je opet moja logika pogrešna?
Zato jer kad kreneš nizbrdo, zaustavlja te tek drvo.
Kočnice mogu pomoći, ali ako ih nagaziš - u problemu si; ako ih nedovoljno gaziš - u problemu si.


Ja sam se danas igrao u šumi po snijegu i ledu i iako imam ESP i ASR, kad krene u govna, moraš djelovati da se zabodeš što manje.
Ti sustavi mogu pomoći, ali kao što sam rekao, kad krene, onda ide i neš ga zaustavit.


I te pahuljice i skraćenice možemo okačiti mačku o rep, jedino što valja na ledu i snijegu su kvalitetno kvačilo(ja ga nemam, ti ga nemaš), vrhunske gume i konfigurabilni pogon na 4 kotača.
 

vborovic

C5 modifikator
@La Marche - sad sam se sjetio, dal ti imaš Snow Motion na svom autu? To ćeš saznati po ugraviranom natpisu na kromiranom obrubu podnožja mjenjača, pri donjoj strani
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh