C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

kerber

New member
Evo ponovno mene malo, pozdrav ekipi prvo :)

Naravno kad ste počeli pričati o škripi zadnjeg ovjesa, proškripio i moj :) tako sam skočio do servisa u Tratinskoj gdje mi je majstor rekao da se radi o ležajevima na zadnjim rukama, te da je okvirna cijena 2500-3000kn. Međutim u dogovoru sa dečkima kod kojih vozim auto inače na servis promjenjen je samo ljevi s obzirom da je desni u dobrom stanju i trenutno nema potrebe za izmjenom, cijena 750 kuna, tako da se mogu trljati po bradi :)


Negdje na forum sam naletio da je bilo govora oko nekih dužih putovanja i većeg broja kilometara u komadu. Pa evo ovako prošli tjedan sam odvalio rutu Zagreb-Beč-Amstetten-Salzburg- Innsbruck-Bregenz i onda u nedelju natrag Bregenz-Innsbruck-Brunico-Lienz- Villach-Zagreb ukupno cca nekih 1750km. S obzirom na popriličnu gužvu i na prosječnu brzinu od nekih 96km/h prema putnom kompu potrošnja je bila nekakvih 5 litara. Èak me to jako iznenadilo s obzirom da sam sa rezervarom napravio 1022km uz prosjek potrošnje 4,8. Stao na benziskoj kod Ljubljane pa natočio, ali prema putnom kompu bilo je još za cca 180-200km, znači minimalno do Zg. Jedini problem koji mi se javio je pregorena žarulja i s obzirom na moju šapu nisam uspio zavući ruku da ju promjenim (desna).

To bi ukratko bilo to, tako da sam poprilično zadovoljan sa svim parametrima korištenja svog Citroena :whistling:
Našao sam slike vezano uz ovo:
Ova prva je recimo ruta Salzburga do Dornbirna


A ovo je ukupno Zagreb-Amstetten-Salzburg-Dornbirn.
 

kerber

New member
Pozdrav svima,

evo jednog malo lošijeg iskustva.


Najprije preporuka ukoliko putujete u van Hrvatske obavezno uplatite HAK-europa članstvo :)

Naime,
dogodilo se ovako, subota prije podne odemo iz Feldkircha u Innsbruck, sve uredu, na povratku stanemo na bnzinsku i natočim na Eni-ju, Disel TEC, i naravno zaputimo se natrag u Feldkirch, te nakon cca 30 km od benzinske auto počne gubiti na brzini i ne prima gas, par sekundi nakon toga pojavi se greška "Depollution system faulty", šta sad na prvi parking stanem da ne ostanem na autocesti. I naravno šta sad zovi Oeamtc, dođe čovjek, čačka spaja na komp ništa, nemože popraviti. Naravno subota, 5 popodne već, ništa odavno ne radi, nemože nas on vuć, mora baš zvati šlep službu, naravno nemam HAK-Europa, pa to do prvog ovlaštenog servisa košta ravno 300 Eura.
I onda smo još udaljeni 100 kilometara od Feldkircha i stana, sva sreća ljubazan vozač šlep službe odbaci nas do kolodvora, inače pušing rođo, kolodvor na jednoj strani grada, a servis naravno na drugoj.

Danas prije nekoliko minuta zove čovjek iz servisa, i kaže da je ERG ventil kaput, i da ga je potrebno zamjenti što naravno košta 700 Eura, novi ventil i rad majstora.

Sutra će se još javiti kad bude gotovo.

Ostale informacije naknadno.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Pozdrav svima,

evo jednog malo lošijeg iskustva.


Najprije preporuka ukoliko putujete u van Hrvatske obavezno uplatite HAK-europa članstvo :)

Naime,
dogodilo se ovako, subota prije podne odemo iz Feldkircha u Innsbruck, sve uredu, na povratku stanemo na bnzinsku i natočim na Eni-ju, Disel TEC, i naravno zaputimo se natrag u Feldkirch, te nakon cca 30 km od benzinske auto počne gubiti na brzini i ne prima gas, par sekundi nakon toga pojavi se greška "Depollution system faulty", šta sad na prvi parking stanem da ne ostanem na autocesti. I naravno šta sad zovi Oeamtc, dođe čovjek, čačka spaja na komp ništa, nemože popraviti. Naravno subota, 5 popodne već, ništa odavno ne radi, nemože nas on vuć, mora baš zvati šlep službu, naravno nemam HAK-Europa, pa to do prvog ovlaštenog servisa košta ravno 300 Eura.
I onda smo još udaljeni 100 kilometara od Feldkircha i stana, sva sreća ljubazan vozač šlep službe odbaci nas do kolodvora, inače pušing rođo, kolodvor na jednoj strani grada, a servis naravno na drugoj.

Danas prije nekoliko minuta zove čovjek iz servisa, i kaže da je ERG ventil kaput, i da ga je potrebno zamjenti što naravno košta 700 Eura, novi ventil i rad majstora.

Sutra će se još javiti kad bude gotovo.

Ostale informacije naknadno.

Aaauuuuuu što ga deruuu..
Zato švabe servisiraju kod nas kad dojdu kod familije..
ja imam dodatni paketić u Generali 60kn mi se vidi da je..
šlep služba, zaključani ključevi u autu, natočeno krivo gorivo i još par sitnica..
jeftinije nego hak..
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Aaauuuuuu što ga deruuu..
Zato švabe servisiraju kod nas kad dojdu kod familije..
ja imam dodatni paketić u Generali 60kn mi se vidi da je..
šlep služba, zaključani ključevi u autu, natočeno krivo gorivo i još par sitnica..
jeftinije nego hak..
Vrijedi i u ostatku Unije? ;)
 

Krky

Lakerski profesionalac
To jesu simptomi kad zacvika EGR, slabo vuče, slabo prima gas, to se i meni dogodilo, po autoputu jedva pun gas 100 na sat..
ako nije ful elektronski onda se more malo počačkat, počistit i opet je ok..
kod mene na c3 hdi je otraga na nepristupačnom mijestu..
ja sam stal na odmaralištu zaključal auto, popil kafu i za 10 min otključal upalil i dalje sve ok, sve do danas..
 

kerber

New member
To jesu simptomi kad zacvika EGR, slabo vuče, slabo prima gas, to se i meni dogodilo, po autoputu jedva pun gas 100 na sat..
ako nije ful elektronski onda se more malo počačkat, počistit i opet je ok..
kod mene na c3 hdi je otraga na nepristupačnom mijestu..
ja sam stal na odmaralištu zaključal auto, popil kafu i za 10 min otključal upalil i dalje sve ok, sve do danas..


Stajao sam i ja nekih dvadesetak minuta, ali nakon toga pali, ali nije htio krenuti, jer ne prima gas, i jedina opcija je bila zvat službu.

Sumnjam da će to biti do EGR-a, ali vidjećemo kad bude popravljen
U ovlaštenom servisu u Imst-u su nakon pregleda i dijagnostike zaključili da je ERG.
 

kerber

New member
Zacvikal je..
da malo nečim lupkaš po njemu možda bi proradil, pun je čađe..
A možda, ali kad sam tamo stajao na odmorištu i natero malo na 3500-4000 okretaja počeo se čuti neki metalni zvuk, pa me malo bilo strah, a onda temparatura lagano pada vec je bilo oko -6 i noc je stizala, bolje se bilo maknuti od tamo čim prije.

Sad po principu šuti i plati :)
 

charllie

Active member
Kolega kerber dej bog da ti je to zadnje sranje z makinom inace i je sam od proslog tjedna vlasnik c5 karavana hdi 109ks 2004g.U uputstvu pise da se nesme slepat na jednoj osovini bilo prvoj bilo zadnjoj,ne kuzim kaj se more desiti jer mislim nebi smel tlak gubiti ili mozda je, zbog rada opruznih nogu u voznji.Imas li kakva saznanja o tomu.:confused:
 

kerber

New member
Kolega kerber dej bog da ti je to zadnje sranje z makinom inace i je sam od proslog tjedna vlasnik c5 karavana hdi 109ks 2004g.U uputstvu pise da se nesme slepat na jednoj osovini bilo prvoj bilo zadnjoj,ne kuzim kaj se more desiti jer mislim nebi smel tlak gubiti ili mozda je, zbog rada opruznih nogu u voznji.Imas li kakva saznanja o tomu.:confused:

Nadam se i ja :)

Nažalost ne, po nas je prvo došao, majsto od OEAMTC-a, sa onim kaminčićem koji im samo ono nešto za šlepanje, da digne prednji kraj, pa je rekao da nas nemože on vući da mora doći veći kamion. Pa je zvao drugog koji nas je onda klasično digao gore i odvezao u servis.
 

kerber

New member
Evo mene ponovno :)

Sa ne baš dobrim iskustvnom, što se tiče servisa ERG ventila.

Naime, ukupna svota na servisu je ispala 725,17 Eura, međutim, 254,75+20% košta lijeva ručica žmigavaca, svjetla i svega što je na njoj, koju su promijenili samo onako bez da su to igdje spomenuli, a nažalost, to sam prekasno shvatio, što su napravili. Ispadoh Lolek. Nažalost.

Evo i računa:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
međutim, 254,75+20% košta lijeva ručica žmigavaca, svjetla i svega što je na njoj, koju su promijenili samo onako bez da su to igdje spomenuli
Kakva lopovska podvala? Ja bih se vratio natag i tražio da je skinu i vrate staru. Strašno. Mogli su ti odmah i 4 gume staviti i naplatiti.
 

fullcool

New member
Ako sam dobro razumio, za ručicu je još dodatno platio oko 300eura sa pdv-om.
Za EGR je možda malo skupo, ali bitno da je to riješilo problem, kod nas bi bilo mžda malo jeftinije ali sumnjam da bi i sve ove sitnice izmjanjali, ovako je sve novo.
Kad je auo primljen u servis morao si potpisati radni nalog za potreban popravak, što nije bilo na nalogu nisu smjeli mijenjati a da te ne obavijeste, ucjena, ništa drugo.
 

kerber

New member
Kerber o cemu ti pricas? kakva rucica?

na racunu ti je samo EGR ventil, brtve, obujmica i cijev EGR ventila
S obzirom da ne razumijem baš ove skraćenice i kodove na računu, e sad pokušavam odgonetnuti na računu o čemu se radi, malo čačkam sada po http://service.citroen.com, ali ručica na volanu je nova, sad baš da su je gratis popravili sumnjam.

Jer je ručica stara malo bila labava i nije se čulo klik-klik kada bi se spuštala u donji položaj, što sada radi i naravno mrvicu teže se spušta.

Ako sam dobro razumio, za ručicu je još dodatno platio oko 300eura sa pdv-om.
Za EGR je možda malo skupo, ali bitno da je to riješilo problem, kod nas bi bilo mžda malo jeftinije ali sumnjam da bi i sve ove sitnice izmjanjali, ovako je sve novo.
Kad je auo primljen u servis morao si potpisati radni nalog za potreban popravak, što nije bilo na nalogu nisu smjeli mijenjati a da te ne obavijeste, ucjena, ništa drugo.
Je da nažalost nisam potpisao radni nalog, obavijestili su me samo telefonski da popravak košta oko 700eura, s obzirom da smo u subotu popodne ostali na cesti, auto je prevezen sa šlep službom, i ostavljen u subotu navečer ispred servisa, a onda je tek u ponedeljak nastupio pregled i popravak. S obzirom je auto bio u servisu udaljenom oko 100 kilometara, obavijestili su me telefonski.

Međutim neznam iz kojeg razloga su se počeli čudno ponašati (prestao razgovarati i nestao kad me je dofurao do blagajne) kada sam na njegovo pitanje "Da li smo ovdje turistički?", odgovorio da nismo, nego da žena radi u Feldkirchu.

Evo objašnjenja za najskuplju stavku:



Ali još uvijek mi nije jasna ta ručica :confused:
 

fullcool

New member
Znači platio si samo ono što je na računu, to je onda u redu, obavijestili su te i odrađeno je po dogovoru. Rueckfuer schiber je ustvari ventil koji je zamjenjen, EGR ili AGR je skraćenica za cijeli sistem kojeg je ventili dio. Prvi dio računa su ti radovi a na drugom dijelu su dijelovi,Dgf. je skraćeno "durchgefurt", značenje "Provedeno", npr. "probna vožnja provedena"
 
Na vrh