C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

RI-C3

New member
re: C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

prekrasan autić :)
Bilo bi puno logičnije da piše 2.0 HDI nego 16,i ja bi se dobro prevario da prvi put vidim auto i otvorim haubu
Da piše 16V još nekako a ne ovako samo 16
 

Automatic

Well-known member
re: C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

a vjerovatno jer je i on iza lagan,tko zna kako bi to drzalo da je rucna iza
Da su jeftiniji kupil bi si jednog,imal sam dva i baš su mi fora(i diana mi ok,ali paćo je paćo),zato sam si kupil c3 kad su izašli jer mi je lijep.
 

AX-ja

èudo jedno
re: C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

je je imaju ono nesto,dusu.
nebih se ni ja zalio na jednog.

ps:
ovo tema o c5 a mi razvezali pricu o svemu osim o tom autu
netko ce morat malo reda napravit :oops:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

Èestitam na kupovini i puno bezbrižnih kilometara :aplauz::palacgore:
 

kerber

New member
re: C5 Break SX 2.0 HDi by "kerber"

Kao sto sam tamo negdje vec napisao prosli vikend su stavljene nove zimske gume 195/65/15 sa čeličnim felgama, sve je stalo gore bez problema, čak su i šerafi odgovarali od alu felgi.

Nakon malo isprobavanja, gdje lovi ENC uočio sam da najbolje radi tamo goro oko retrovizora na onim crnim točkicama. Èak eto danas vidjeh da je netko napisao i na forumu da tamo najbolje hvata.

Jučer obavljene prva malo duža vožnja do Osijeka i danas povratak, prvo kucam u drvo kuc kuc, da ne ureknem, i sad moram reci da sam prezadovoljan, udobnost, lakoca vožnje :) , potrošnja prihvatljiva :) cca 140-150 km/h, tempomat, cca 6.5-7 litara.
Sve u svemu superiška :)
 

kerber

New member
Evo obavljen servis na 140tkm, osim izmjene ulja i svih filtera decki su pronasli da je je bila opala neka balans stangica i da u hidraulici nedostaje cca 1,5l ulja, pregledom ustvrdili da ingdje ne curi, pa ćemo sad vidjeti je li prijašnji vlasnik nestručno to obavio ili kod nekoga tko nezna kako se to radi. Kao moguće je da fali ulja jer auto pri promjeni nije bio dignut u najviši položaj. Uglavnom kod Furlana su malo prepumpali gume, dečki su kod kontrole to primjetili. Auto sopjen na komp i sve je OK, nema nikakvih grešaka motora i ostalih komponenti, jer sam baš naletio kad je čačko majstor po kompu pa vidio na svoje oči. Servisni interval je koji broji računalo je 30tkm, ali svakako preporuka da se to obavi na 15tkm ili godinu dana.
Do mehaničara došao po preporuci za sada zadovoljan učinjenim i cijenom. Cijena 1500kn.
Eto za sada toliko :)
 

fullcool

New member
Nivo LDS-a se gleda kad je auto spušten, pazi da ti nisu prepunili posudu jer može puknuti.
Niži nivo ulja može biti i kad kugle oslabe pa dio ulja ode u njih.
 

Konrad

New member
zbog hidraulike (al mislim da si to i znao) zato je rucna na prvim kotacima ;)
I treca serija ima hidrauliku pa je rucna za zadnjim kotacima

Na svim c5 se razina gleda u najnizem polozaju i nakon cackanja treba preko dijagnostike pokrenuti Odtlacivanje u racunalu ovjesa
 

kerber

New member
Nivo LDS-a se gleda kad je auto spušten, pazi da ti nisu prepunili posudu jer može puknuti.
Niži nivo ulja može biti i kad kugle oslabe pa dio ulja ode u njih.

Možda sam ja krivo shvatio, što se tiče položaja, ali svakako cu pripaziti, a i priupitati sutra :)

I treca serija ima hidrauliku pa je rucna za zadnjim kotacima

Na svim c5 se razina gleda u najnizem polozaju i nakon cackanja treba preko dijagnostike pokrenuti Odtlacivanje u racunalu ovjesa


S obzirom da servisiraju Renault i Citroen primarno, vjerujem da znaju sta rade, za sada :)
 

fullcool

New member
@ tec, c5 treće serije ima potpuno drugačiji zadnji ovjes, kočnice su već odvojene od hidraulike u prvoj seriji, a cijeli auto je pravljen za zahtjeve tržišta pa su zanemareni i ostali razlozi zašto je bolje da je ručna prednje, dakle ručna je na zadnjim jer je to uobičajeno kod drugih auta :grin:
 

kerber

New member
Evo danas konačno ulovio malo vremena da skočim do Slovenije po nove ljetne gume, naravno dimenzija 215/55/16, cijena 450Eur + 25Eur blansiranje i ventili, znači 475Eur.

Ukoliko netko još ima dvojbi oko odlaska u sloveniju po gume, evo i usporedbe da se isplati :) barem nama koji smo bliže Sloveniji :)

Gume su ove:
Ljetna guma - 215/55 R16 Goodyear EFFICIENTGRIP 93V

1. Cijena kod Furlana (Slovenija) kako sam napisao 450Eur +25Eur = 475Eur == cca 3650kn - montaža u besplatna
http://www.vulkanizerstvo-furlan.si/hr/auto-gume/seznam/artikel/16155809

2. Vulkal 4084kn + montaža, balansiranje i ventili
http://www.vulkal.hr/p/100536/good-year-21555-r16-efficientgrip-93v

S tim da u Vulkalu imaju nekakvu akciju kao 30%, ali sitnim slovima piše da se rješavaju zaliha i da su gume starijeg datuma proizvodnje, pa tko ide neka gleda sa četvere oči. :)

3. gume.com.hr - 4704kn u cijeni je dostava guma, pa onda još montaža, balansiranje i ventili.
http://www.gume.com.hr/cgi-bin/rshop.pl?Marke=Goodyear&X-Profil=Efficient%20Grip&X-Name=215%2F55%20R16%2093V&dsco=145&details=Ordern&typ=R-166653&ranzahl=4&rsmFahrzeugart=PKW&sowigan=So&Breite=215&Quer=55&Felge=16&Speed=V
 

kerber

New member
ma da gorivo, samo ja sam na cca recimo tamo i doma nekih 50-60 km ukupno tako da i nije neka stavka.
komp kaze prosjecna potrosnja 6,5, ajd nek je 7 to je cca 3,5 litre :) znaći 40 kuna :)
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
I treca serija ima hidrauliku pa je rucna za zadnjim kotacima

Na svim c5 se razina gleda u najnizem polozaju i nakon cackanja treba preko dijagnostike pokrenuti Odtlacivanje u racunalu ovjesa
Koliko se meni čini, ručna je na prednjem kraju zbog konstrukcije stražnjeg ovjesa. Kada stražnje opružne noge rade, njihovo kretanje u centru kotača ostvaruje krivulju, tj. međusovinski razmak se malo produljuje kod kompresije i skraćuje kod ekstenzije.
Kada bi ručna bila na stražnjim kotačima, auto ostavljen u brzini bi se "našpanao" između prednje i stražnje osovine i možda bi se teže spustio, a auto ostavljen u leru bi se sa prednjim krajem pomaknuo za tih par mm ili cm.

Kod C5 III nema tih problema jer je stražnji ovjes mutilink i kotači kod kompresije i ekstenzije ne rade krivulju u centru već ulaze/izlaze ravno.
 

kerber

New member
Evo ponovno mene malo, pozdrav ekipi prvo :)

Naravno kad ste počeli pričati o škripi zadnjeg ovjesa, proškripio i moj :) tako sam skočio do servisa u Tratinskoj gdje mi je majstor rekao da se radi o ležajevima na zadnjim rukama, te da je okvirna cijena 2500-3000kn. Međutim u dogovoru sa dečkima kod kojih vozim auto inače na servis promjenjen je samo ljevi s obzirom da je desni u dobrom stanju i trenutno nema potrebe za izmjenom, cijena 750 kuna, tako da se mogu trljati po bradi :)


Negdje na forum sam naletio da je bilo govora oko nekih dužih putovanja i većeg broja kilometara u komadu. Pa evo ovako prošli tjedan sam odvalio rutu Zagreb-Beč-Amstetten-Salzburg- Innsbruck-Bregenz i onda u nedelju natrag Bregenz-Innsbruck-Brunico-Lienz- Villach-Zagreb ukupno cca nekih 1750km. S obzirom na popriličnu gužvu i na prosječnu brzinu od nekih 96km/h prema putnom kompu potrošnja je bila nekakvih 5 litara. Èak me to jako iznenadilo s obzirom da sam sa rezervarom napravio 1022km uz prosjek potrošnje 4,8. Stao na benziskoj kod Ljubljane pa natočio, ali prema putnom kompu bilo je još za cca 180-200km, znači minimalno do Zg. Jedini problem koji mi se javio je pregorena žarulja i s obzirom na moju šapu nisam uspio zavući ruku da ju promjenim (desna).

To bi ukratko bilo to, tako da sam poprilično zadovoljan sa svim parametrima korištenja svog Citroena :whistling:
 

fullcool

New member
Èovjek kupio C5 karavana u Njemačkoj i dovezao se snjim ovamo, prosječna potrošnja na kompu 4,5 litara, motor 1.6 hdi, za tako velik auto premalo:grin:
 
Na vrh