C5 2.0 HDi i 2.2 HDi Exclusive by "toma"

Doomsday

U prolazu...
Dobro Ivan kaže...

Kamere, i naprid i nazad, i elektromagnetske senzore...

Manje će se vidit, manje posla, nema bušenja...

Malo pročitaj po netu o optimalnom postavljanju, po pitanju pozicije tj. visine itd. unutar branika, može bit bitno...

Neki preporučavaju uzet još po jednu traku senzora, pa poduplat...

Bitno je dooobro očistit površinu na koju ćeš ljepit traku, a dosta njih preko cijele trake punom dužinom još zaljepi ductape, tako da nema mrdanja...

Oba sustava imaju svojih specifičnih prednosti i mana... Elektromagnetski su interesantni, ali ponekad 'čudni' ljudima koji su navikli na klasične ultrazvučne, zna ponekad reagirat na recimo jaku kišu... I bitno je da praktički funkcioniraju samo kad se krećeš...

Ali dosta ljudi je i zadovoljno s njima, jednom kad nađu optimalnu poziciju za ugradnju, ili ako ih profesionalci koji već poznaju vrstu vozila ugrade...

Kamere bi ti pomogle da budeš siguran zašto 'svira', natrag možeš ubacit kod rikverc svitla, naprid možeš uzet recimo okvir od tablice sa kamerom. a tako možeš i natrag...

Središ da se kamera upali kad se upale i senzori na toj strani, i eto ga, bez puno bušenja pouzdan sustav...

Valjda...

:D
 

toma

Active member
ma imam i kameru (prednju i dvije za snimanje vožnje naprijed nazad ak me tko skuca :D) i 10" joying radio al kad već slažem onda mislim složit sve :D:D

Dobro Ivan kaže...

Kamere, i naprid i nazad, i elektromagnetske senzore...

Manje će se vidit, manje posla, nema bušenja...

Malo pročitaj po netu o optimalnom postavljanju, po pitanju pozicije tj. visine itd. unutar branika, može bit bitno...

Neki preporučavaju uzet još po jednu traku senzora, pa poduplat...

Bitno je dooobro očistit površinu na koju ćeš ljepit traku, a dosta njih preko cijele trake punom dužinom još zaljepi ductape, tako da nema mrdanja...

Oba sustava imaju svojih specifičnih prednosti i mana... Elektromagnetski su interesantni, ali ponekad 'čudni' ljudima koji su navikli na klasične ultrazvučne, zna ponekad reagirat na recimo jaku kišu... I bitno je da praktički funkcioniraju samo kad se krećeš...

Ali dosta ljudi je i zadovoljno s njima, jednom kad nađu optimalnu poziciju za ugradnju, ili ako ih profesionalci koji već poznaju vrstu vozila ugrade...

Kamere bi ti pomogle da budeš siguran zašto 'svira', natrag možeš ubacit kod rikverc svitla, naprid možeš uzet recimo okvir od tablice sa kamerom. a tako možeš i natrag...

Središ da se kamera upali kad se upale i senzori na toj strani, i eto ga, bez puno bušenja pouzdan sustav...

Valjda...
što se tiče visine to znam jer sam imao ove što sam morao bušiti tako da sam se sada odlučio na elektromagnetske

sada ovo da li da duplam ili ne to ću provjeriti..znam da treba dobro očistit (branici moraju dole hebat ga) ali ovo da stavim duck tape na to, e to nije loša ideja

meni ne smeta zvuk bitno da mi javi kad baš ne mogu procijeniti da li sam na 5 ili 10 cm od neke prepreke (bez obzira što će kamera biti)

oke lako što se tiče naprijed kameru staviti ali mislim da ne mogu obadvije na radio spojiti da bi mi radile? okvir tablice i kamere već imam od prije nikad monitran tako da ne moram naručivati dodatnu kameru...

i još sam naručio senzore za mrtvi kut

još mi samo nedostaju felge od rusketovog c4 i to je onda to
valjda :D
 

Doomsday

U prolazu...
Visina tj. sami položaj unutar branika je bitan i za elektromagnetske senzore... O tome dosta ovisi preciznost i korisnost samog senzora, ali na žalost, svaki auto je malo drugačiji i ima malo drugačiju idealnu poziciju EM antene/trake... A ovo poduplavanje, potraži malo po netu...

Što se kamera tiče, ako nećeš koristit prednje i stražnje senzore u isto vrijeme, onda je lako... Spojiš obe kamere na ulaz za rikverc kameru preko Y adaptera, a ne bi trebalo bit smetnji jer ćeš uvijek jednu ugasit prije nego upališ drugu...

Ne zaboravi da okidač za paljenje display-a mora dobit onda struju sa obe kamere, tako kako se koja kamera uključi da se i display uključi na tom ulazu...

Samo moraš se sjetit prije ubacivanja u rikverc ugasit prednje senzore... Ili ako imaš kojeg električara, da ti složi jednostavni relej na prednjim senzorima/kameri, spojen tako da čim ubaciš u rikverc, čak i ako su upaljeni prednji senzori/kamera preko svog prekidača, relej isključi prednje senzore/kameru, i ponovo pusti struju kad se rikverc senzori/kamera isključe...

Moralo bi to OK šljakat, uz malo truda...

Valjda...

:D
 

toma

Active member
Pa ako stavim prednju kameru onda i nema nekog smisla senzor ali i ako stavim senzor išao bi na prekidač.

Vidjet ću s jednim električarem oko toga pa ćemo da vidimo

Sam još moram smisliti kako da mi rade središnji otvori za zrak jer mi ide displey od joyinga do police otvora. Ne znam da li da slozim neki limić pa da s njima usmjerim zrak da kad puše ide prema gore

S čime je dobro napraviti izolaciju plastike oko motora...gdje se nalaze kutije s osiguračima, akumulator, ulje za hidrauliku?
 

toma

Active member
Imam ove dvije greške na autu i sada ne znam od kuda krenuti. Prvo bi provjerio vakum crijevo a onda možda i one vakum pumpice? Jedan mehaničar mi je rekao da je jedan od razloga mogući to jer jer prevelika rupa nastala nakon vađenja DPF-a i onda bi trebalo zavarti manju cijev unutar dpf.

1. Temporary fault, Turbo pressure signal. Short circuit to positive or open circuit or value too high
ECU fault code: P0235
Engine speed: 2442 rpm
Inlet air flow: 1441 mg/stroke
Turbo pressure: 2518 bar
Actual flow: 71 mm3/stroke
Air temperature: 10 °C

2. Permanent fault, Pre-post heating relay circuit. Short circuit to positive
ECU fault code: P0380
Engine speed: 900 rpm
Coolant temperature: 10 °C
Air temperature: 9 °C
battery voltage: 14.1 Volt(s)
Actual flow: 15 mm3/stroke
 

Milosh

Test
Slažem se sa C momkom iz Siska. :D

I ja bih prvo provjerio senzor pritiska na usisnoj grani, ali senzor pritiska turba (poslije turbine). Vidiš da ti je pritisak turba 2500 bara. Kao da si uradio stage 14000 remap! :D

Za ovo drugo bih isto prvo provjerio grijače i napajanje grijača, njihov relej i ostalo.
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se sa C momkom iz Siska.
:D

Senzor pritiska ovako izgleda, izgleda mi da se ne da čistiti.

Ovo je senzor protoka, trebao bi biti na poklopcu filtra zraka, njega se može oprati carb cleanerom.



Ali Milosh je u pravu sa "
Vidiš da ti je pritisak turba 2500 bara. Kao da si uradio stage 14000 remap!
"

Ali ne mogu naći senzor tlaka poslije turba, možda ga nema nego računa nekako? :confused:

Zapravo evo ga, ali nije naznačeno gdje se nalazi
1628 LQ
 

toma

Active member
Dobro to sutra sve narucim pa slozim i provjerim. Sto se tice ovog senzora tlaka on se isto nalazi kod filtera zraka. Sve se to nalazi na istom. Budem se vozio s novim dijelovima pa ćemo vidjeti baca li greške
 

Milosh

Test
Ma nemoj na pamet kupovati i mijenjati senzore već ili sam ispitaj situaciju detaljno ili idi kod nekoga na servis. Pusti to što nas dvojica ovako na daljinu prognoziramo. Jedino ako možeš preko veze uzeti dijelove pa ih vratiti ako se problemi ne rješe. :D

Ili sebi instaliraj service pa kopaj po njemu i traži kako da trablšutaš (nova riječ :D) te senzore, ili ajde nekome ko će to uraditi za tebe.

Sad ću ti izvući detaljne opise tih grešaka, ako postoje.

@Cutac: to te ja tako zovem jer mi se ne sviđa tvoj nick i osjećam se glupo kad moram napisati ''Slažem se sa Cutacem''. :D
 

toma

Active member
Ma nemoj na pamet kupovati i mijenjati senzore već ili sam ispitaj situaciju detaljno ili idi kod nekoga na servis. Pusti to što nas dvojica ovako na daljinu prognoziramo. Jedino ako možeš preko veze uzeti dijelove pa ih vratiti ako se problemi ne rješe.
naravno da imam :D
Toma, samo sam našao nešto za prvu grešku, ali nažalost ne previše detaljno:
https://imgur.com/xUB2dMo
hvala, sve to pomaže :D

Zovi me Cicka onda
dobro od danas si sisa :rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Na vrh