C4 sa 1000 km - zvuk getribe

timarusi

New member
O tome se načela tema u SAVRSENI C4 II ali uz prijedlog Bjelivuka otvaram novu temu, a i smatram da bi ovo trebala biti zasebna tema jer se po meni radi o grešci na sve i jednom novom C4 1.6 HDI 90 sa 5 brzina ili čak nebitno o modelu auta već je vezano uz dotičnu getribu sa 5 brzina.

Sa 35 g. eto kupim prvi novi auto i pogodim u sridu.

Dakle,

problem je kotrljajući iritantan zvuk iz getribe kad se pusti kvačilo. Napominjem da sve dok je kvačilo stisnuto zvuka nema.

Kompa iz firme ima isti auto ali sa 112 konja i 6 brzina pa tog zvuka nema.(u biti nije isti auto)

Znači, getriba sa 5 brzina je iz nekog razloga s...... totlano ili prilikom dizajniranja ili prilikom montaže .

U servisu nemaju rješenja , tj. to je zvuk tog auta i to je to, pokušavali rješit ljudima problem ali rješenja nema.

Sužbeno objašnjenje - čuje se 5-i sinkron u getribi.
112000 kn za nov auto sa takvim zvukom, možete mislit kakvo oduševljenje.

Sad bi ga najradije zamijenio za rabljenu Octaviu ali to je već druga tema. Ako ne nađem rješenje najvjerojatnije će tak i završit.

Majstor koji servisira getribe, firma legalis, to je jedino šta radi čovjek....kaže sljedeće:

1) Sinkron nemre bit niti u ludilu, tj, ne bi se glatko šaltalo u 5-u.
2) Ili je ležaj spojničke ili neki drugi ležaj, ne znam sad više šta je naveo.
3) Druk lager nemre bit.

Molim da se jave ljudi koji imaju isti problem jer sam 100% siguran da nisam jedini. Èak štoviše, 110% sam siguran da se tak čuje svaki 1.6 HDI sa 5 brzina jer imam osjećaj da je polako postao bed ljudima u servisu i da su zasuti sa ovim pitanjem sa više strana.



pozdrav

E da, pošto sam nov na forumu nemrem slat privatne poruke ali obećajem da ću biti fin pa možda zavrijedim i tu opciju :)
 

Dalibor

Dado Tornado
koliko je meni poznato c4 je imao (citroenu u francuskoj) poznatu grešku na getribi da mu neki mehanizam za upravljanje getribom, ono što se pomiče na getribi kada pritisneš kvačilo, nije funkcionirao kako treba...

ovo što opisuješ imao sam na jednom starijem autu koji je bio u prilično lošem stanju, na kojem se isto moglo osjetiti neposredno nakon potpunog micanja stopala sa kvačila... znači mehanizam kvačila je imao utjecaja

tako da bi se sa tvojom getribom trebalo malo pozabaviti... možda nije "ošla getriba"
 

gogo

New member
ja imam novi c4 hdi 92 i ne cujem taj zvuk. Bar mislim da ga ne cujem :grin:

ako imas priliku i uvjete za snimit taj zvuk (mobitelom) i stavit ga tu da ga cujemo to bi bila prava stvar.

zvuk se pojavio nakon 1000km? (ja sam napravio cca 1700 za sad)
auto ugasen na parkingu, upalis ga, stavis u ler, pustis kvacilo i zvuk se cuje?
 

deelux

New member
Također isti simptomi kao kod tebe pojavljuju se i na mom C4. Star je 2 mjeseca ima 11 000 km. Od prvog dana se čuje zvuk, i ja se time ne zamaram previše. Za sada mijenja kako treba i sve je više manje normalno.
EDIT - neznam da li netko ima podatak kakav je zamašnjak unutra? Možda je dvomaseni pa on malo vibrira pa ispušta takav zvuk lupkanja. Ako je jednomaseni onda jedino mogu federi na lameli vibrirati i ispuštati zvuk.
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
sigurno je dvomaseni

snimi zvuk i stavi ga tu da čujemo
možda nećemo moći detektirati kvar ali će nam prvu to biti ili normalno ili čudno

znaš meni nekad nešto skvići iz predjela zupčastog remena
i donedavni suseljani su mi odokativnom metodom (bez da sam ih pitao) rekli - ošo zupčasti
i to po principu: samo nek susjedu crkne krava

e nije, i dalje se to čuje, kao i praktički od prvog dana
a to mi se čulo i na benzincu ford fiesti
i to je prašina/prljavština na tom sklopu i to je to
s time da zvuk uopće nije iritirajuć

pa zato - stavi zvuk
pa ako je čudno odeš do drugog mehaničara pa nek on vidi
 

topolino

Member
ako ti nije problem probaj zamijenit ulje u getribi,mislim da ti ide oko 2l,natoči sae80 pa se malo provozaj,staro ulje sačuvaj da ga možeš vratit nazad ako se stanje ne popravi,najviše kaj možeš izgubit je par kuna za ulje.inače u njega ide sintetika,ali sa tim se nemoj opterečivat previše.
 

ante66

Active member
Ne znam kako postavit snimku , jer sam imao slican problem koji sam snimio.
Mislim da su Automatic i Ivan222 bili blizu problemu.
Kopiram Automatica "To kaj si navel za lupkanje kad pustiš kvačilo to ti je otišao ležaj na spojničkoj osovini i to onaj zadnji jer muj je tamo najveće opterećenje.Probaj naglo stisnut i pustit i vidjet češ da će doć u položaj da se nekad neće ni ćuti ili jako malo ,onda opet stisni i pusti pa će se opet čuti jaće"
Ista stvar i kod mene , prvo je lupkalo prilikom saltanja( od prvog dana ,ponekad lupka danima a ponekad ne)prijavljiva sam svaki put i odmah mi je bilo receno da sacekam jedno do 20 000 pa da ce se rijesit pod garancijom ako ne prestaneNakon godinu dana i nekih 10000 km poceo se cut cito neki lezaj( kad stisnes kumplug ne ronda a kad u leru pustis kupllug ronda).Uglavnom kad vozim na rikverc i onda pustim kumplug.Nakon godinu dana "ne cuju nista i to je normalno".Dobio sam na kraju iz garancije komplet kumpluga i naravno novo ulje.To zujanje ( rondanje ) se skoro potpuno smanjilo (tj ponekad ne ronda uopce a ponekad se sitno cuje).Ocito se radi o nekom lezaju getribe , a opet moze nesto ostat u zahvatu pa stvara taj zvuk sto moze biti i uobicajeno.Kod mene je sad bolje , mjenja bez udaraca a ovaj zvuk ponekad isto kao i deelux zanemarujem.

posaljem snimku na mail ko je hoce postavit.

A i Ivan222 spominje manjak ulja u getribi. Rekao mi je kolega iz "Das Auto" da su oni imali problema sa "odmascenim" lezajevima .
 

ante66

Active member
Gogo , ne mogu .Nije MP3 file. Posaljem mailom onom tko moze postavit.
S napomenom da mi je nakon promjene druk lagera i ulja stvar radi puno bolje
 

La Marche

Iskreni optimist
Osobno iskustvo, tri sam C4 II do sada vozio, svi s pet brzina, s jednim nisam prelazio 50 km/h pa ne znam, ali druga dva sam puno više km nego što tvoj auto uopće ima za sada vozio u petoj, u oba je zavidna tišina za tu klasu automobila i nije bilo dodatnih zvukova bez obzira na tempo vožnje.
Znači ne mora biti tako, inzistiraj da se to otkloni.
Ako želiš, pošalji mi pm da usporediš zvuk s mojim C4. Za takve akcije sam uvijek otvoren.
Ako zbilja još ne možeš slati pm, javi se adminu.
I... djelovat ćeš uvjerljivije ako ne spominješ 110%. 100% je već puuuno prevelik postotak za vjerojatnost. Osim političarima, ali o njima ovdje ne želimo i ne smijemo (hvala bogu) raspravljati.
 

liberty

Well-known member
meni je to normalni zvuk ruženja
teško je procjeniti koliko je taj zvuk jak
znači u kabini se taj zvuk toliko ne čuje, nego izvan vozila jel tako?

najbolje da se nađeš s nekim s identičnim motorom pa da isporedite na licu mjesta

kod svakog se drukčije čuje u leru ovisno o tome da li je ili nije kvačilo stisnuto
i to je upravo taj zvuk, samo je pitanje koliko se jako čuje

iskreno, nisam naišao na turbodizel kojem je zvuk isti stisnuto/nestisnuto kvačilo
pa tako i na najnovijem mondeu od frenda (ima 2.000 km)
 

Damaj

Active member
U seervis i ne odustaj, ako treba mijenjaj servis. Pusti ti te priče da je to normalno, i kod mene je tako pa je valjda normalno ili sve nebulozne izjave u servisima, ovaj forum ih je prepun. Ako nešta pravi čudan zvuk ili vibraciju to treba ili popraviti ili zamijeniti, tebe ne zanima što, samo neka srede i ne odustaj. Ne smije motor ili kvačilo mijenjati zvuk kod stiskanja kvačila, to je tako u svakom normalnom autu.
 

timarusi

New member
Hvala na odgovorima,

ono što bih ja volio je čuti da netko ima taj isti auto i da mu se to ne čuje.

Inače zvuk je po gruboj procjeni glasniji kad se auto dobro zagrije.

Mene i je izitiralo to što se počelo čuti toliko da se čuje u kabini sa zatvorenim staklima.

U par navrata se do sada stvarno fest čulo.
 

linkres

New member
Mislim da je tak na svakom auto da se mjenja zvuk u motoru ovisno jel kvačilo stisnuto ili ne.
Tak je i meni na c4, i na golfu je tak bilo, i kumu na astri i tati na cliu.
Jedino kaj je možda razlika u tome ako nekom baš ruži jako.:confused:
 

ante66

Active member
Opterecenje motora je manje ako je stisnuto kvacilo, to je istina , samo pri tom se ne javlja "rondanje". Do rondanja ne bi trebalo dolaziti , to nije normalno , jedino je pitam
nje koliko je stetno.Ali normalno nije.
 

balki

Active member
Ma nije drgljanje što se smanjilo opterećenje motora nego kada je kuplung pritisnut sve je naslonjeno jedno na drugo i skladno se vrti te tada jedino može "šuštati" druk ležaj ako je pri kraju, a kada se otpusti kuplung onda su slobodne mase zamašnjaka, lamele i druk ležaja podložne vibracijama uzrokovanim vibracijom motora u sprezi s rotacijom (luft druk ležaja na vilici, luft na djelovima lamele, luft na dvomasenom zamašnjaku ako već postoji).
 
Na vrh