C4 sa 1000 km - zvuk getribe

c4 power

New member
Mislim da sam to ovdje u raznim temama ponovio više puta ali ću još jednom.
Kako god se okrene, novi auto, diesel, sa odličnim 1.6hdi motrom, hrpom opreme (npr. medveščak ), lijepim dizajnom i još mnogo toga za tu količinu novca u HR ne postoji!
Da li VW Golf 6-7 vrijedi sa manje opreme 30-40t kuna više od C4 II? Po meni ni pod razno.
 

Automatic

Well-known member
Mislim da citroen za malo para daje dosta muzike.KAd usporedim svoj citro sa drugim autom iste klase i godine ,mercedes e klase,.Mečka duplo skuplja ,duplo manje opreme.,ovjes puno jadniji nego u citra.udobnost nešto lošija od citroena.Jaguar još gori,a bmw je isto tak,vw neću ni ubrajat ,.Mislim da citroen c5 za svoju godinu i jako slabu tržišnu vrijednost daje duplo više od svih navedenih auta.Žalosno je što si mi sami rušimo cijene.Po čemu bmw ili pasat 2002 god vrijede više od citroena (po ničem ,samo kud svi tu i čelavi mujo).Koliko citro bio udobniji zbog hidraulike toliko je izgubio kupaca zbog nedovoljnog upučivanja javnosti o kvaliteti i radu te održavanju.Ljudi se jednostavno boje hidraulike(neznanje).Stavite 10 ljudi pred c5 ili a6 9 od dest bu htjelo a6 jer se boje crkavanja hidraulike .Ali ni jedan ne misli kaj ak crkne audi a može .Ista stvar jer ni jedan nije mehaničar da si ga zna popravit (uvijek bu moral platit).Nijedan nezna da je na hidrauliku garancija 250 000 km i da 6 sfera košta 2600 kuna i miran opet dobar dio vožnje.Za to vrijeme na audiju bute promjenuli 3 seta amortizera i potrošili oko 1000 € da ih kupite.Zato mislim da citro daje više nego što ljudi razumiju.Zato sam ga i kupio.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ha čuj... svako ima svoje razmišljanje. Tu se priča o C4, i pod ''muziku'' bi stavio kvalitetu izrade i postprodajne usluge. A one u potpunosti odgovaraju atributu - najjeftinijeg auta u klasi. Koliko je to dobro...
 

balki

Active member
Kvaliteta izrade je skroz dobra a auti su kvalitetni. Ako se usporedjuju i gledaju problemi onda obidjite forume drugih proizvodjaca i na svasta cete isto naici.
Cijene dijelova su takodjer korektne i svega se nadje nakon garancije povoljno jer ih puno ima na cestama. Probajte kupit far ili zadnju lampu za 10g starog citroena i hjundaia pa cete vidit o cem pricam...
Usporedite pribleme sa berlingima naspram problema sa kangooima i dobloima i sl...
 

La Marche

Iskreni optimist
ivane222,
Kako svatko ima svoje razmišljanje, a malo se razlikujemo u tome, zanima me da malo argumentiraš u čemu po tvom iskustvu C4II zaostaje kvalitetom izrade i postprodajnom uslugom.
Zadnji auto mi je bio Honda. Visoka kvaliteta Honde, ali ne vidim da je ovaj C4 u nečemu inferioran.
Materijali su dovoljno trajni, sudeći po ovih 65.000 do sada, svi spojevi uredni, prekidači i lampice pouzdani...
Kako se na tvom autu manifestira loš kvalitet izrade u usporedbi prema drugim automobilima?

Popstprodajna usluga u Rutingu, kod Peugoeta ili Opela, ili Škode... da su bolje od Citroenove... po mom iskustvu nisu.
Dapače - prošli tjedan mi je istekla garancija, pa sam se raspitivao o mogućnosti produženja garancije. Dobio sam ponudu i za garanciju na dodatne tri godine i do 180.000 km!!!! To još nikad i nigdje i ni od koga nisam čuo da je opcija!
U čemu si ti imao problema s postprodajnom uslugom?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Al ste osjetljivi :D Ajde pustite sve modele... tu se govori samo o modelu C4.
Naravno, i slijepa koka ubode koji put, tako da ima vas sa C4kama koje štimaju... al brate budite realni, pogledajte po forumu šta se ljudima dešava... Auto je sve samo ne kvalitetno napravljen. I to nemaju problema sa autima preko 100tkm nego sa novima...

Ako budete baš naporni, a ja imao volje... izvući ću vam sve detaljno :grin:
Nisam samo na ovom forumu registriran, još sam na nekoliko foruma po markama, i nekoliko općenitih auto foruma... I ovo je po mom mišljenju jedan od najnekvalitetnijih automobila na tržištu. Naravno, ne morate se samnom složit... pogotovo vi sa tih par primjeraka 4vorke koje su bez problema, al mene više nemože nitko razuvjerit. Evo jučer su počele kočnice trest na 3 mjeseca staroj C4ki...zadnji u moru problema samo na ovom forumu.

A o svojim iskustvima sa serivsima sam već pisao... nemam stvarno volje opet, a i nije mjesto za to. I nisam jedini sa neugodnim iskustvima sa njihovim servisima. A ovo sado mazo produživanje garancije mi je apsolutno neshvatljivo :disgusted: Al ajde da ima bar netko sretan.
 

balki

Active member
Nes ti problema sto disk trese jer ga je vulkic pipo masnim prstima kad je meco zimske. Ja cu svog spalit cim ga preuzmem da nebi imo takih problema...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
pregledao si ga danas? ...to je samo zadnji u nizu primjera... često nisu veliki problemi al su svi čisti šlamperaj u proizvodnji.
Ako imaš c4 nadam želim ti puno sreće sa autom ;) I nemoj ovo preosobno shvaćat.
 

La Marche

Iskreni optimist
Na temelju desetak automobila od kojih je pet loše, a pet dobro se ne može donijeti nikakav relevantan zaključak, osim iznijeti svoje mišljenje.
U ovisnosti koliko će tko biti agresivan u tom nametanju mišljenja, auti će sloviti kao dobri ili loši.
Zvali se Mercedes, Citroen, KIA ili bilo što drugo.

Zato mi je draže kad se na forumima donose osobni dojmovi a ne generalne osude ili pohvale, jer niti tko od nas ima mandat za to, niti je radio opsežno istraživanje.
 

balki

Active member
Trolanje po forumu kojeg sam dobronamjerni clan uvijek shvacam osobno sta cu. Plonk.
Cekam info pokretaca teme o ucinku brake cleanera i pregleda diskovlja
 

Damaj

Active member
Na temelju desetak automobila od kojih je pet loše, a pet dobro se ne može donijeti nikakav relevantan zaključak
Ne mogu odoliti, a ovo ne komentirati. Ako polovica isporučenih auta prema anketi (govorim šta bi bilo kada bi bilo) ima problema, pa to je katastrofa. Hajde da je 1 ili 2 primjerka, ali polovina????!!!!
Inače osobno smatram da je Citro dobar omjer uloženo-dobiveno ali samo kod primjeraka koji nemaju problema dok su gantz novi. Moj sadašnji je svjetao primjer, ali prošli je bio katastrofa. I onda kada još servisi ne žele ili ne znaju otkloniti kvar - totalna katastrofa.
 

c4 power

New member
Ljudi, ne postoji novi auto koji nema nekih dječijih bolesti-problema.Zato je tu garancija da se takve stvari riješe. Pritisak u auto industriji je ogroman, rokovi za lansiranje novih modela na tržište isto tako, nema se baš previše vremena za iscrpna testiranja i vozila su sve više i više natrpana raznom elektronikom,čipovima,kompjuterima itd. Ne opravdavam Citroen niti nikoga drugoga ali i Toyota je glasila kao najpouzdaniji model pa su morali povući 2 miliona auta u servise, također i BMW, VW itd,itd. Zar se nitko ne sječa mercedesa E klase okca koji su hrđali ko stare Lade a koja je njihova cijena? VW 1.4 tsi motor je bio dvije godine engine of the year u svojoj klasi a lanci su se na 60tkm rastezali i zvonili ko stara kanta, 2.0 tdi motori dizne nisu izdržale ni 30tkm, troše 1,5 lit ulja na 1000km, turbine max do 90tkm itd, itd.
Stvar je samo u tome što neki to rade kao kampanju i mjenjaju preventivno svim vlasnicima spornih vozila dok Citroen ima politiku da možda se nekome i ne pokvari a ako se pokvari onda će zamjenit u garantnom roku.
 

La Marche

Iskreni optimist
A kakva je to anketa bila, Damaj?
A što kaže C4Power, ako Citroen ne zove aute na popravke, a drugi to rade... ako je to točno, to je već ozbiljan propust Citroenove postprodaje.
 

Damaj

Active member
Ljudi, ne postoji novi auto koji nema nekih dječijih bolesti-problema
Postoji - MOJ.


Toyota je glasila kao najpouzdaniji model pa su morali povući 2 miliona auta u servise

Zato i jesu pouzdani, a ne ka Citro što skriva greške kao zmija noge.
Gdje ste čuli javni poziv Citroena da vlasnici novog C4 II određenih serija dođu promijeniti haube koje korodiraju ili promjenu otpornika rashladnog sistema ili promjenu osiguračke kutije?
Oni idu po sistemu ako se javiš u servisu sa potencijalnim problemom onda ti tek kažu da, da to je tvornička greška.
 

c4 power

New member
Citroen ne zove aute na popravke, a drugi to rade... ako je to točno, to je već ozbiljan propust Citroenove postprodaje
100% provjereno od čovjeka koji radi u Citroenovom servisu.
Ja sam za svoju haubu koja je počela korodirat na vrhu i za podmazivanje nosača motora morao sam urgirat-nitko me nije zvao niti na telefon pa da pitaju jel vama sve o.k? Tako sam u razgovoru sa serviserom saznao da ako prijaviš onda ti i poprave a ako ne i prođe garancija......žao nam je :whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
al brate budite realni, pogledajte po forumu šta se ljudima dešava... Auto je sve samo ne kvalitetno napravljen.
Ih, pa kad je internet bio realno mjerlio kvalitete? :) Dok proizvod radi besprijekorno, šutiš. Dok nešto ode, prvo ideš na internet. :) Da sam se vodio korisničkim recenzijama s neta, ne bih nikad ništa kupio - od cipela, odjeće, elektornike, kućanskih aparata, do auta i stanova. :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Oko popravka korodiranih dijelova lima...
Nisam stručnjak, možda griješim, ali čini mi se da se masovni pozivi u servise rade samo na dijelovima koji mogu ugroziti sigurnost ili mogu dovesti do iznenadnog kvara koji može biti opasan. Svjetla, kočnice i slično.
Ostali se popravljaju u okvirima postojećih jamstava.
 

Damaj

Active member
Pa nećeš mi valjda reći da problem sa osiguračkom kutijom gdje ti auto može izgoriti nije opasan po život ili greška na otporniku gdje ti više ne pali ventilator rashladne tekućine pa motor može "prokuvati", zar i to nije ozbiljan problem da te servisna mreža obavezno kontaktira i pozove na otklanjanje kvara ili zamjenu dijela.
 

liberty

Well-known member
da li je onda u pojedinaca razočarenje s c4 toliko da taj auto više nikad ne bi kupili, već bi preplatili neki auto druge marke (od 10.000 kn na više) koji bi se onda možda isto kvario?
 
Na vrh