C4 sa 1000 km - zvuk getribe

liberty

Well-known member
Ma samo gas :)
Možda te utješi ovo što ću podijeliti sa vama. 2007 godine kupio novog VW Passata plaćen 260 000 kn(linija 3C), a onda počinje moj pakao.

Odmah po uzlasku iz salona na otprilike 2500 km krepa mi Xenon žarulja. Na 10 000 km curi ulje u motoru - garancija novi motor (bez auta 2 tjedna), na 25 000 km škripi dok skrećem - ležajevi amortizera, na 40 000 km volan stoji u desno dok vozim ravno - nova letva volana, na staru godinu (2009.) cca 60 000 km, trebam ići na proslavu nove godine, sjedam u auto, okrećem ključ, a on ne pali - otišla pumpa goriva. 2 puta poslušnost je otkazala elektronska ručna kočnica (tipka) nemožeš nikuda sa autom. Na 80 000 km su počele rikavati bobine, auto trese u leru i vožnji, gase se cilindri, light show na kontrolnoj tabli. 1 bobina 850 kn. Na otprilike 100 000 km automatski mjenjač počinje trzati u vožnji, ne mijenja glatko iz 2. u 3. Na 110 000 km meni puca film i prodajem 3 godine star auto za 80 000 kn i uzimam novog VW Pola 1.6 TDI koji je bio dobar, ali i na njemu sam u garanciji mijenjao: kompresor klime, prednji amortizer, DPF filter.

Sada imam i Seat Alteu (moj omiljeni VAG koncern) i ona je isto puna mušica. Na 40 000 km mi auto počinje tresti prilikom kretanja, odlazim u servis promijeli komplet mjenjač, da bi mi sada opet počelo tresti na cca. 80 000 km. Došli su do zaključka da je stvar u lameli, i da je to konstrukcijska pogreška jer su prešli na jednomasene zamašnjake pa lamela trpi (čitaj: zamjena svakih 40 000 km ili do pojavljivanja simptoma trešnje). Letvu volana sam također mijenjao, riknula mi je truba, riknuo mi je podizač stakla... više ni ne pamtim sve.

Što želim reći? Želim reći da danas nema savršenog automobila i da svi imamo probleme sa njima, makar nam se čini da smo mi jedini. Netko je malo više osjetljiv na to, netko manje. Treba čuvati živce za neke važnije stvari u životu, a ja sam nakon ovog prestao se uzrujavati jer se ne isplati.

Isprike na malo dužem postu :)
hvalevrijedan post
istina je - nema pravila
danas su auti potrošna roba i rijetki su oni koji se ne kvare
intenzivno razmišljam da nabavim nekog oldtajmera
tamo makar nema puno toga što može riknuti:D
 

Automatic

Well-known member
Dečki nema boleg od citrone.Danas probao par auta koji slove za zvijeri visoke klase i na kraju odlučio da citrona ostaje i više ne pomišljam na bolje ,jer tak nešto ne postoji ak se mjeri sa c5.Automobili sa više konja i kubika a neidu ni upola tak ko citro ,a udobnost nula.Tek kad sam nakon probnih vožnja sjeo u svoj auto vidio sam da sam bio u zabludi kad sam ga probao mjenjat.Mislim da ulažem dodatnih 7000 kuna u svog citra i vozim ko grof.Od ovih probanih i skupljih auta niti jedan se nije mogao pariti po ničem i kad su ljudi probali moj auto puno ih se zagrijalo za c5 i rekli da je to njihov sljedeči auto.Mislim da bi mogli mi svojim autima malo dignut cijenu.Nema prodajjjeeee.
 

ante66

Active member
Picasso je auto :cool: , sljedeci put morati cu prosirivat garazu kako modeli rast. Ma citrac je odlican auto , ocu se vozit u autu a ne u njemackoj kutiji na kotacima.
 

Automatic

Well-known member
A čuj ,mislim da je svakom čovjeku njegov auto bolji od drugog.Ja sam bi zadovoljan njemačkim autima ali pojedinim modelima.Od svih auta koje sam čuo nakon 20 godina jedino mitshubishi colt 82 godina je radio ko iz tvornice a tad je imao više od 20 godina..Mislim da sve ovisi kak se čovjek namjeri.Ja sam godinama vozio opele i pojedini modeli su bili super a pojedini kršine.Imao sam čak i gnojlfa dva tjedna i nije bi loš ali jednostavno ga ne volim,corrado je imao najbolje kočnice i bi je super auto.Ja garantiram da ću i sa kinezom napravit dobru kilometražu ali to je samo zato što prije čujem da nekaj ne štima nek neko ko se ne kuži i to mogu odklonit da mi ne vuće sto stvari kasnije.
 

ante66

Active member
Prvi moj auto bija je BMW , stvarno dobar auto ( gusta bi vozit , ima nekako dusu). A ostatak njemacke ergele mi je bija nekako preobican.Astra je bila dobar obican auto , Golf je bija vozilo a ne auto.Vozio sam ocevog Kadeta isto dobar obican auto.Tek sa mojim citracima imam ponovo gust sjest u auto i ici se voziti ( kao i u prvom BMW-u).
 

Automatic

Well-known member
Meni recimo bmw nije sjeo,jako trom auto za 2.0 motor ,astra mi bila mali potrošač,kadett mi bio super(imao 8 komada),omege su mi bile najbolje(3),corsa b imao 2 kom bile super,vectre(4)bile dobre ,corse c samo 1.7 ostalo nevalja,ascone (18)bile su mi super ,mečke su me razočarale jer su se kvarili c klasa stara i nova,ma navozil sam se svega jer uvijek imam po 10ak auta,ovo mi drugi citroen i zadovoljan sam,a prvog sam kupio novog na kredu i prodao u mjesec dana jel nije bio siguran za vožnju(doslovce sve bilo u k.....u).Teško mi sudit ove male i srednje klase auta jer zadnjih 15 godina sam vozio samo visoke klase auta pa mi sve ovo tak-onak.Ali svaki auto ima svoju svrhu,pa je kao takav i proizveden baš takav.Kad bi napravili auto koji se ne kvari propale bi tvornice,jer prava zarada je u održavanju i prodaji dijelova(svi koji proizvode dio zamjenski za određeni auto moraju plaćat određeni postotak onome koji ga izmislio).Inače što se tiće zvuka na getribama opeli sa prednjim pogonom imaju dosta problema sa spojničkom,ali to večinom gradski auti kreni -stani,mjenjači na gradskim autima odu puno prije nego na autima sa sela.
 
Na vrh