C4 sa 1000 km - zvuk getribe

Damaj

Active member
Ja sam do sada kupio dva nova c4, prvi bio katastrofa no nije me pokolebao kod kupovine drugog - pametnome dosta. A da nakon razočaranja kupiš drugu marku, pa i to razumijem i podržavam - pa zato se i plaća ime tj kvalitetu (sve dok se to ime ne ukalja nekvalitetom).
 

liberty

Well-known member
da shvaćam
+ ja imam problem (priznajem ga, koliko god to zvučalo zadrto) - da ne vjerujem u pouzdanost citroena (nažalost)
a i sam sam se razočarao po pitanju tretmana kod rješavanja problema na njihovim vozilima

no, možda ja nisam relevantan jer sam do sada trajnije vozio/koristio ili sudjelovao u održavanju samo nissana, vw-a, forda i citroena
 

Joka

New member
Pa nećeš mi valjda reći da problem sa osiguračkom kutijom gdje ti auto može izgoriti nije opasan po život ili greška na otporniku gdje ti više ne pali ventilator rashladne tekućine pa motor može "prokuvati", zar i to nije ozbiljan problem da te servisna mreža obavezno kontaktira i pozove na otklanjanje kvara ili zamjenu dijela.
Ja sam i za jedno i za drugo dobio pismenu obavijest od servisa da dođem na zamjenu.
 

Automatic

Well-known member
Ako može jedna nažalost istina.Nije kriv citroen što kod nas zapošljavaju nestručan kadar i što ti ljudi ne shvačaju zašto su tu gdje jesu.Da imamo pametne ljude koji bi otišli u francusku i provjerili pošiljku a ne prodavali aute po broju šasije koji su tek u proizvodnji(ili je to samo lopovska kemija),mi imamo dva tri međemeda koji nemaju pojma o vozilima i o poslu.Nažalost aute prodaju trgovci a ne poznavaoci auta,a trgovac uvijek gleda da zaradi ,pa možda i namjerno uzimaju aute za neko drugo tržište jer je dobra zarada. Mislim da oni u francuskoj nemaju pojma šta se ovdje događa ili to naši dobro prikrivaju.Jednostavno rijetki su ljudi koji hoće pomoći kod problema ,a ne čudim se jer kad sam imao ogroman problem sa svojim autom(novim) ,naručio me glavni direktor citroena hrvatske,čekao ko :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a da bi mi sekretarica rekla nakon 2 sata da nema vremena za mene nek dođem koji drugi dan.Gospodin lončarić me vukao za nos dva mjeseca a kasnije mi se predstavio kao glavni predstavnik za kvarove i sve kvarove koje je prije vidio i potvrdio na papiru, kasnije rekao da su u granicama normale i da je to normalno.Zbog takvih ljudi citroen gubi kupce.
 

La Marche

Iskreni optimist
Koliko treba platit za takvu garanciju i na šta se to odnosi?
Negdje davno sam čuo da prvi auto prodaje prodavač a drugi servis!
godina produženog jamstva s jamstvom mobilnosti i 35.000 km (do 100.000) je otprilike 3.000. Tri godine produženja, do 180.000 km je otprilike 12.000.
 

balki

Active member
Evo kako to kod mene zvuči, preporučam da stavite slušalice i malo pojačate zvuk da bolje čujete.
Koliko čujem usporedivo je sa zvukom pokretača teme pa se udružite- hoću reći ako on uspije dobiti rješenje možeš se na njega pozvati pa će i tebi rješiti. I dalje tvrdim da me taj zvuk pratio na bar dva-tri auta koje sam imao do sada ali to su bili poprilično izvoženi auti pa tome niti sam pridavao značaj niti mi je funkcionalno predstavljalo problem. Pretpostavljam da kad bi u servisu skinuli getribe na autu na kojem se to čuje i na autu kod kojeg taj zvuk nije prisutan brzo bi se došlo do zaključka gdje nastaje taj zvuk usporednim pregledom (tj pipanjem jer od samo gledanja nebude koristi)
Mislim da se dalje na ovu temu neda ništa natipkati nego treba sačekati informaciju o nadam se napokon sretnom završetku:meh:
 

deelux

New member
Ja po pitanju toga necu nista poduzimati dok sve mijenja i radi. Samo sam stavio zvuk da kolega vidi kako je kod mene pa da eventualno usporedi.
 

ante66

Active member
Evo kako to kod mene zvuči
Ne mogu skuzit je li zvuk cudan kad stisnes ili pustis kumplug ( grafika na racunalu mi steka).Ne mora ovaj zvuk znacit nista.
A o mojoj dodatnoj trecoj godini garancije , hahahah , isao pogledat racun od auta , pise 1455 kn bez PDV-a.A ja mislio gratis ( tako su mi rekli)
 

Konrad

New member
treba uzivo cuti zvuk...vidoe nije mjerilo za problem sa zvukovima itd...

vi koji imate problema sa tim i tim autom i motorom nadite se na kavi i probajte auto od onog drugog pa usporedite...

btw 2.0 tdi trosi 1 litru ulja na 10 000km :cool:
 

timarusi

New member
Evo kako to kod mene zvuči, preporučam da stavite slušalice i malo pojačate zvuk da bolje čujete.

http://www.youtube.com/watch?v=IUW6enD39XQ
E to je isti zvuk kao i kod mene. E sad, ja se polako mirim sa tim, vidjet ću kak će biti nakon nekih 15-ak tkm , ali da je koma je koma...

by d vej, meni su rekli cca 1500kn za dodatne tri godine jamstva, znači do pete godine, ali da ovisi o općenitom dojmu auta nakon dve godine i o pređenim kilometrima

treba uzivo cuti zvuk...vidoe nije mjerilo za problem sa zvukovima itd...

vi koji imate problema sa tim i tim autom i motorom nadite se na kavi i probajte auto od onog drugog pa usporedite...

btw 2.0 tdi trosi 1 litru ulja na 10 000km :cool:
Veliš kompa nađite se na kavi a poslje kave sa oba auta drito u salon :)
 

balki

Active member
ma pojačaj malo muziku i teraj! Par mjeseci prije isteka garancije ponovo stišaj muziku i provjeri dali je i dalje isto, ako se pogoršalo traži rješenje ili plati produljeno jamstvo;-)
Znam da se nama lako zezat kad nije naša koža u pitanju al bar ti pomažemo da ne izgubiš duh;-)
 

timarusi

New member
za sad i ja vidim da bude tak i hvala na podršci balki, kak i sam kažeš, pojačaj muziku - 8 zvučnika je na raspolaganju i teraj miško
 

deelux

New member
Ma samo gas :)
Možda te utješi ovo što ću podijeliti sa vama. 2007 godine kupio novog VW Passata plaćen 260 000 kn(linija 3C), a onda počinje moj pakao.

Odmah po uzlasku iz salona na otprilike 2500 km krepa mi Xenon žarulja. Na 10 000 km curi ulje u motoru - garancija novi motor (bez auta 2 tjedna), na 25 000 km škripi dok skrećem - ležajevi amortizera, na 40 000 km volan stoji u desno dok vozim ravno - nova letva volana, na staru godinu (2009.) cca 60 000 km, trebam ići na proslavu nove godine, sjedam u auto, okrećem ključ, a on ne pali - otišla pumpa goriva. 2 puta poslušnost je otkazala elektronska ručna kočnica (tipka) nemožeš nikuda sa autom. Na 80 000 km su počele rikavati bobine, auto trese u leru i vožnji, gase se cilindri, light show na kontrolnoj tabli. 1 bobina 850 kn. Na otprilike 100 000 km automatski mjenjač počinje trzati u vožnji, ne mijenja glatko iz 2. u 3. Na 110 000 km meni puca film i prodajem 3 godine star auto za 80 000 kn i uzimam novog VW Pola 1.6 TDI koji je bio dobar, ali i na njemu sam u garanciji mijenjao: kompresor klime, prednji amortizer, DPF filter.

Sada imam i Seat Alteu (moj omiljeni VAG koncern) i ona je isto puna mušica. Na 40 000 km mi auto počinje tresti prilikom kretanja, odlazim u servis promijeli komplet mjenjač, da bi mi sada opet počelo tresti na cca. 80 000 km. Došli su do zaključka da je stvar u lameli, i da je to konstrukcijska pogreška jer su prešli na jednomasene zamašnjake pa lamela trpi (čitaj: zamjena svakih 40 000 km ili do pojavljivanja simptoma trešnje). Letvu volana sam također mijenjao, riknula mi je truba, riknuo mi je podizač stakla... više ni ne pamtim sve.

Što želim reći? Želim reći da danas nema savršenog automobila i da svi imamo probleme sa njima, makar nam se čini da smo mi jedini. Netko je malo više osjetljiv na to, netko manje. Treba čuvati živce za neke važnije stvari u životu, a ja sam nakon ovog prestao se uzrujavati jer se ne isplati.

Isprike na malo dužem postu :)
 

Automatic

Well-known member
Eto moj citro ujutro radi ko šećkara,riknuo balast,ne radi brava zadnjeg stakla,ne radi zatvaranje desnog retrovizora,otišli predkatalizatori,otišao nosać motora i počeo označavat teritorij,riknuo grijač sjedala.U principu nit se to ne primjeti osim kad ga upalim što se čuju hidropodizači.Iako me ždere pa ga znam kad je hladan isturirat dva tri puta gasom ali i baš mi je sve jedno.Ako hoće nek se razleti pa ja sam kupil njega a ne on mene.Jedino me muči kaj mi je malo slab za tu kubikažu i konje.Ima neku tromost a i getriba malo zeza ,nekad drži ,nekad ne.Ali auto ide ,dobro mjenja brzine i to mi je bitno ,ako ga ne prodam bum ga zrihtal da bu ko beba.Nažalost kad je kupljen novi očigledno je bio samo vožen a servise je viđao rijetko.
 
Na vrh