U subotu primjetim da mi je procurio prednji lijevi amortizer. :wtf:
Skužio sam dan prije još malu masnu lokvicu kod prednjeg kotača, no budući da ne parkiram samo ja tamo, a rashladne tekućine, ulja u motoru, ulja za kočnice i ulja za servo je bilo kao i prije, nisam previše obraćao pažnju. No primjetio sam da je ovjes s vremenom malo postao bučniji, pa mi vrag ne da mira (a i inače uvijek zagledam). Rekoh da pogledam da se nije neka plastika otkačila, jer je baš specifičan zvuk kad se prelazi preko pukotina na cesti. Gledam u motornom prostoru, sve OK, smotam volan na desno, a ono lijeva uporna spona masna. Gledam manžetu, ko nova ( :whistling: ) pogledam gore a na nosaču opruge ima kapljica, pogledam u gornji dio i vidim ispod zaštitne plastike/gume masno. Dignem je a ono klip sav mokar od ulja. Wuhuuu....
U ponedjeljak sam otišao u servis i uz malo natezanja (jer je u međuvremenu bilo kišovito, pa su fantazirali) uspijem im ukazati da stvarno curi. Naručili su novi, treba doći za dan-dva.
Auto je kod mene bio čitavih 9 dana i prešao sam 800km. U jednu ruku je to i dobro, jer da je procurio za koju tisuću km, već bi bilo teže s njima izaći na kraj (znam ja da bi oni pričali priče tipa ko zna gdje ste vozili, preopteretili bla bla bla).