C4 120 VTi BVM Seduction - Matija

Matija

New member
U A.C. Perković u Osijeku. Očigledno da je to bila tvornička greška na amortizeru, jer u tako kratkom roku se nije imao gdje pokvariti. Niti sam ga nateravao na bankine niti vozio po ne znam kakvim rupetinama...
 

C4FUN

New member
U A.C. Perković u Osijeku. Očigledno da je to bila tvornička greška na amortizeru, jer u tako kratkom roku se nije imao gdje pokvariti. Niti sam ga nateravao na bankine niti vozio po ne znam kakvim rupetinama...
Moguce da ga nisi nateravo, ali vozio ja sam ja po Osijeku to je rupa na rupi ako se dobro sjecam... :eek::eek:
 

deda

New member
Ma da ga spigaš od udarca,ne smije curit.Ne valjaju brtve,samo pomaže novi i gotovo.Neznam zašto u servisu uvijek filozofiraju s reklamacijama.Umjesto da budu sretni da imaju posla i to bi sve trebalo tako riješiti da stranka ni nezna da se nešto pokvarilo,zamjeniti i šutiti.
 

Matija

New member
Upravo ovo što deda kaže. Ne smije curiti, a i rupe se mogu izbjegavati, ako ih ima ne znači da moraš preko njih. ;) A što se tiče servisa, ni meni nije jasno, platit će im se rad, a dio daje Citroen. Nije da oni išta iz svog džepa plaćaju. Ne kužim ih ni 2%...
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Ma ima kolko se sjećam jedna nebuloza od Citroen Hrvatske,serviser mora naručiti dio,platiti ga zajedno sa svime što narućuje,pa onda mehaničar to mora napraviti,a sve je na trošak servisa,a onda dođe lik iz CH,i odobri,ako odobri reklamirani dio.I niš ne plate,nego se dio i posao kompenzira sa sljedećom naruđbom.A fala bogu ,ovi CH zapošljavaju likove koji veze s vezom nemaju,glavno da ima faks(neki),a i da je strojar, bez iskustva ništa ne može znati i da zna radit na kompu i aktivno engleski i francuski.E onda nastaju prepucavanja,razna,pa zbog toga svega servis pošto poto nastoji otpiliti reklamaciju.
 

Matija

New member
Ju, vidim da nisam tu napisao kako je sve prošlo. Uglavnom, sve je OK, zamijenjeno, fercera i tako to....


Jučer sam opet morao dizati tenzije jer mi i dalje nisu stigli papiri za registraciju. Nakon te intervencije su papiri u Osijeku bili jutros u 10.. Pa zar ništa ne može normalnim putem, nego se moraš živcirati i raditi tuđi posao? :(

U petak idem riješiti registraciju. Valjda neće biti nepredviđenih problema. :D
 

Dane

Member
Prije svega čestitke na prinovi! Kola odlično izgledaju!
A što se tiče amortizera, biće toga vjerojatno još ali je najbitnije da budeš uporan, čuvaš živce i da se sve riješi. Kako god bilo, na kraju oni svi popuste ako si u pravu.
A sada uživaj u ljubimcu i tuci kilometre. :hello:
 

Matija

New member
Prije svega čestitke na prinovi! Kola odlično izgledaju!
A što se tiče amortizera, biće toga vjerojatno još ali je najbitnije da budeš uporan, čuvaš živce i da se sve riješi. Kako god bilo, na kraju oni svi popuste ako si u pravu.
A sada uživaj u ljubimcu i tuci kilometre. :hello:
Hvala, hvala! :cool:
 

Rok

New member
Kako se kreće potrošnja po gradu? I kakva je buka u autu,znam da su to dosta zamjerali u testovima?

(koliko su ti testovi relevantni,to je druga prica)
 

Matija

New member
Potrošnja po gradu gdje mi je Xantia trošila 12-13 litara (kako je i deklarirano po njenim papirima) mi C4 troši imzđeu 9 i 9,5 litara (opet po deklariranom). Buka do 100 km/h je minimalna. Vozio sam se vrlo malo po autoputu i buka je malo veća, no meni je sve to u granicama normale i kao kod konkurencije.

Da bi mu dobro došla 6 brzina, bi, i ne znam zašto je nisu stavili. Odlično bi mu pristala kao crusing brzina na autoputu. Xantia se pri istoj brzini u 5. vrti na parsto okretaja niže i C4 nešto malo više troši (što zbog mjenjača, što zbog aerodinamike).

Eh, i da, napokon sam ga registrirao. :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
I dalje ??
Nema više bubica ili?
Ja sam na 250km, moj nije seduction ali i unutrašnjost je drugačija. Presvlake crne i baš mi ne leže. Nasloni za glavu, nazad rasvjeta ima dosta razlika. Usput jesi li presvlake mislio kupovati? Na forumu su mi savjetovali dati napraviti. Nije loša ideja samo radi li to tko a i cijena u tom slučaju može biti nebeska... Pozz.
 

Matija

New member
Dalje se vozam. :)

Nešto mi se čuje iz prednjeg desnog dijela ovjesa, nekakvo lupkanje, ali samo na specifičnim rupama, više izbočenjima.

Od prvog dana je tako, čuje se samo kad je vani toplije od 24-25 stupnjeva i tek kada se auto provoza. Da li nekakva plastika ili negdje u ovjesu postoji takav mali luft, da nije neki nosač, ne znam. U servisu su gledali i nisu ništa uspjeli otkriti. Ide mi veoma na živce, pogotovo činjenica što ne mogu otkriti što je. Jedva se čuje, ali se čuje. :confused:

Ima još tu i tamo koja bubica, ali prvo moram otkriti da stvarno postoji, prije nego napišem.
 

Matija

New member
Stigoh u subotu popodne s mora, al eto tek sad sam uhvatio malo vremena posvetiti se forumu. Valjalo se raspremiti i pripremiti za posao itd.

Put je prošao super, išao sam u Karin (kod Zadra, Karinsko more), ali sam dosta vremena provodio u autu obilazeći okolicu (prvenstveno jer je prvi tjedan vrijeme bilo jako loše).

Put tamo i nazad je bio istom dionicom: Osijek -> Popovača (autoput) i onda silazak u Popovači pa pravac Sisak, Petrinja, Glina, Vojnić pa priključak na staru cestu preko Plitvica -> Udbina -> Gračac -> Obrovac -> Karin. U jednom smjeru ima oko 500 km. Ostalih 800tinjak km (od ukupno 1800 koliko sam napravio) je bilo vožnja, kao što rekoh, obilazeći okolicu, odlazak u Zadar u razgledavanje i opskrbu hranom.

Dakle, rezime: 1820 km, 133 litre goriva = 7,3 L/100 km. Veoma zadovoljavajuće jer uopće nisam vozio penzionerski nego onako, taman. S obzirom da smo bili natovareni stvarima i da nas je bilo 4 u autu, prilikom putovanja tamo i nazad ga nisam baš mogao držati u niskim okretajima i štediti gorivo, jer se vozi po zavojima i brdima, tako da se skroz vrtio tu oko i preko 3000 okretaja. A kad sam išao u razgledavanje onda se vozilo dinamično, čisto malo da testiram kako se nosi sa zakonima fizike. :whistling: I mogu reći da se nosi sasvim dobro. Na autoputu sam probao ići do 180 (tako natovaren) i nisam htio brže. Vrtio se na 5000 okretaja, sasvim OK.

Tri stvari i dalje ne mogu prežaliti. :D Nedostatak 6. brzine koja bi tako dobro došla na autoputu, nedostatak pokazivača temperature rashladne tekućine (da se može fino pratiti što se događa sa srcem auta) i nedostatak multilinka nazad. Èinjenica da C4 nema multilink je po meni sramotna, bez obzira na sve priče o uštedama itd itd. Mislim da bi sa tim ovjesom auto bio fantastičan. No, eto...
 

Matija

New member
:grin:


Riješio sam čelične felge i zimske gume. Sad sam miran par godina. :)

Uzeo sam felge za 308, 15'', gume Goodyear UltraGrip 8 195/65R15 91T

Evo i cijena:
Felga - 447,20 - 25% x 4
Vijak - 16,00 - 10% x 16
Guma - 633,45 - 20% x 4
Ventil - 20,00 x 4
Balansiranje - 25,00 x 4

Ukupno 3779,04 kuna. Ovakve popuste mi je vulkanizer dao na osnovi dugogodišnjeg poznanstva sa ocem.
 
Na vrh