C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
kak ide scala
Ide, mislim da je sad na cca. 700 kilometara.
Okej auto, taman dovoljno običan da me nije nešto briga za njega :D

jel pi_kevrište ili se ni ne okreću za njom?
Najviše kad prođem kraj škole sa 80. Mlade mame i te šeme, njih se privlači velikim gepekom i krokodilkom preko volana.

jesi nanio kakvu zaštitu na lak?
Jes, Fusso.
Duša me bolila kad bi prošao prstom po laku, a on gol.

jesi provjerio razinu ulja, često im ulje iz tvornice nije na max?
Nope, ima dovoljno ako nema lampicu hehe
 

Cutac

Prèkaroš
Ovaj sirotan je opran i vožen. Sad je sve ok, osim što hill holder i dalje blokira, tj. ne pušta.

Pretpostavljam da je nešto sa glavnim cilindrom, to sam zaključio danas.

Neki dan sam ga isprobavao (nisam ga vozio par mjesec-dva dana do toga). Hill assist blokira, drži ga blokiranog i kada ugasim auto i skinem klemu.
E sad, mislio sam da je nešto oko ABS bloka (iako su stavljene i nova mehanika i elektronika, plus kombinacije sa starim/originalnim blokom), no to kada sam ga probao, krenuo sam napad na prekidač za kočnicu. Dakle, auto pod kontaktom, kočnice blokirane, štopke svijetle. Odmah sam zaključio da je do prekidača jer što god da sam mu radio, štopovi svijetle.
Ništa, odem po novi prekidač, u međuvremenu su kočnice pustile i auto se može micati. Kako sam ga prao i stavio pod ceradu, da ne zauzima garažu, prvo dam kontakt sa originalnim prekidačem da vidim jel se štopovi vide na ceradi, kad ono, ne vide. Vidi vraga, originalni prekidač radi! Stavim novi prekidač, naštimam, sve pet, problem ostao isti.
Na diagboxu, nakon aktivacije hill holdera, kod puštanja papučice kočnice senzor očitava pretlak u krugu do glavnog cilindra. Pretpostavljao sam da nema veze, tj. da je visok tlak jer su sve 4 kočnice stisnute, ali izgleda da glavni cilindar ne pušta kočionu tekućinu da se vrati u njega i da, budući da auto to vidi, drži štopove upaljene jer misli da ja i dalje držim kočnicu.
To mi je jedino logično, jer ako nije master, bez zajebancije auto ide na otpad jer ne znam šta da mu dalje radim.

U svrhu toga, otvaram novu temu na forumu jer nitko točan ne čita ovu temu, pa neće pročitati niti moju molbu.
 

Pavel

Lepi™
Ako sam dobro upratio 1.0 benzin 115ks ? Mjenjac pretpostavljam manuelac ?
Kako se čine ti motori kod škodaca što se tiče održavanja i pouzdanosti ?
Moj Kamiq ga ima, tj. više nije moj, sad je od mame. Predao sam štafetu.. Ima 75.000km gore, ako se ne varam. Kupljen 11/2019. Osim redovnih servisa, mislim da nisu imali nikakve probleme. U usporedbi s Corollom(1.5, 125ks) puno energičniji i manje troši. Ja sam bio jako zadovoljan kombinacijom 1.5 i 6 brzina ručni mjenjač. I dan danas sjednem u njega s guštom. :)

Cutac čestitam, puno odvoženih km želim :)
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala, hvala :)

Za sada je super auto. Udoban, tih, stvarno dobro ide, nikad ne bih rekao da je samo 115 konja i da je 1.0.
Po pitanju motorizacije mi najviše smeta što je jaaaaaaako trom na šaltanju u nižu. Jako je teško brzo dići okretaje kod šaltanja.
 

Pavel

Lepi™
Nakon svih plašenja oko 1.0 motora, taj me ugodno iznenadio. Ni sam ne bi rekao da ima 115 ks. S time da je Scala i nešto lakša od Kamiqa pa vjerojatno i samim time responzivnija na gasu.
 

Cutac

Prèkaroš
Responzivna nije niti malo jer je turbo rupa veća od Kolindine, ali kad digne boost, povuče jako dobro.
Vozim motor, VTS i 2.0 TSI i ova Scala je stvarno brz auto u prometu. Mapa i getriba su super složeni za svakodnevno prometovanje, jedino ta turbo rupa i tromost za zavrtiti se na leru.

I mislim da je mapa također složena da se "lakše krene" za ove invalide koji ne znaju voziti auto. Na kvačilu točka hvatanja nije jasno definirana, sve je nekako muljavo, ali jebiga, 5 godina će izdržati.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da ćeš nastaviti mahati.
Nadam se da ću ga složiti kroz koji tjedan, vozit ću ga u 7. mjesecu na kampiranje, a nakon toga ide na oglasnik. Najvjerojatnije.

Ali da, odsad slobodno maši 626 LK :D

Nisam sve uhvatio, ali čini mi se da je bilo promjena u floti? :)
Došla je Scala, ostali su svi tu, ali će c4 i Panda vjerojatno ići ove godine.

Ideja je da Scala i Honda budu daily, Scala kad je lošije vrijeme, Honda kad je dobro, a da VTS ostane za vikende i izlete.
Tu bi se možda mogla ugurati Xantija, ako nađem dobru/zdravu.
Osim toga, gledam da uzmem neki sport/supersport iz 90-ih, radi kul faktora.

Npr. ovako nešto
1750935786500.png
1750935854767.png

Problem je što sam u ZG, a sav vozni park, osim Honde ljeti, je u Sisku. Niti stignem raditi na njima, niti voziti... Ali ajde, neće valjda još dugo ovako.
možeš sa scalom normalno krenuti samo tako da kvačilo proklizava
neusklađena je kod kretanja s mjesta
Meni općenito mijenjanje brzina i sve što uključuje kvačilo nije nešto posebno dobro odrađeno.
 
Na vrh