C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Evo, dosadno mi, ne znam što ću pa idem otvoriti temu o mom c4.
Neće biti redovni izvještaji, neće biti standarni sadržaj, stavljati ću samo ono što sam radio na njemu.

Sva pitanja dobrodošla :)

Nisam puno radio. Što sam radio?
- Armaflex izolacija u gepeku i po novome na cca. 20 cm od zvučnika po vratima da malo ubije vibracije: u gepeku se čuje razlika, u vratima ne, ali manje vibriraju vrata kod glasnog slušanja

- Armaflex pod haubom koji je otišao u vrit pa sam stavio tvorničku(jer izolacija tvornički dolazi u traktorima :p ) - plan je između haube i tvorničke zalijepiti Armaflex da ga utiša

- Parrot CK3100 Bluetooth kit - nikakve mane, rade svi ulazi, mjesta za kabele pod radiom ima, jedino je kokpit od one reljefne gume pa slabo drži ekran, no dobro

- Ledice u dnevnima - uzeo LED-ice, davao mi grešku, uzeo otpornike(one kitove koji su kao produžni, bez nasjedanja na žice se koriste), ne daje mi grešku, auto bolje izgleda

- Ledice u svako rasvjetno tijelo u unutrašnosti - zaista diže dojam auta

- Usis spojio direkt van, bez da uvlači vrući zrak oko motora(+ 15 konja :D), planiram staviti usis hladnog zraka ili bar izolirati filter od motora astro folijom(kada imaš 95 konja, svaki je važan :D )


Što želim/planiram?

- Spustiti ga, staviti 17" OZ Superturismo, maknuti katalizator, zapravo malo "raščistiti" ispuh bez dizanja buke, staviti novu mapu na motor, dampirati sva vrata(skupo kao padavica :twisted: ), staviti rasvjetu nogu sa potenciometrom i tako dalje, s vremenom sve više ideja :whistling:


A malo većini zanimljivijih podataka:
79800 km
prosječna potrošnja sa 70% otvorene, 30% grad - 5,6 L/100 km
prosječna gradska - 7,5 L/100 km
prosječna na relacijama od 600 km, većinom otvorena ~ 4,8-5,2 L/100 km
prosječna na autocesti sa 130 km/h ~ 6-7 L/100 km


Što mi se ne sviđa?
Mjenjač, curi mu voda oko šajbe po motoru i to je više manje to.
Eh da, zadnja svijetla su mi upalili da rade sa dnevnima, to bi trebalo biti u opcijama.

Koja oprema je korisna?
Tempomat, gašenje unutrašnje rasvjete po noći, ESP i traction control
Drugo je sve tu, eto tako. Zaboravio sam spomenuti automatski stražnji brisač kada se ubaci u rikverc, jako korisno.

Što mi od opreme fali?
Xenon, nadzor mrtvog kuta(jer ovaj je zaista ogroman), sve drugo bi mi samo stajalo i dizalo cijenu


Na čemu se vozim?
Vozio se na odvratnim Michelin Energy Saver+, stavio Dunlop BluResponse Sport i preporodio se.

Po zimi? Goodyear UG 8 aka roj bumbara, ali u svim uvijetima drže odlično.


Bih li ga opet kupio?
Bih, izbacio bih nešto iz opreme, pokušao ubaciti nešto od fensi featurea i uzeo najjačeg benzinca.


Hoćete sliku?
Evo vam ;)

Eh da, imam crvene kapice na felgama i strelica pokazuje suputnika :) Rakuna :)

 

Cutac

Prèkaroš
Meni isto, ali treba love i vremena. :whistling:

Recimo ne trebam ga ni spustiti koliko trebam staviti veće kotače. Kada sam mijenjao gume, morao sam ga navesti na 4 daske jer inače hidraulična dizalica ne stane ispod :D

Prvo mi je sada da zabrtvim ovo oko šajbe što curi. Zatim Osram NB Laser jer će ove uskoro odapeti, uvijek oko Božića kupujem žaruljice :thinking:
A dalje što bude :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
uvijek oko Božića kupujem žaruljice
Da kad nego oko Božića :D
jer inače hidraulična dizalica ne stane ispod
A da probaš sa ručnom.:grin: Sijećam se kod kolege prije 2-3g kad je forda digao na hidrauličnoj skinuo prednji kotač a auto na jednom polako tone :eek: srećom bile neke cigle krajem pa stigli ubaciti prije nego se spustio na diskove :shock:

Bez obzira koja dizalica treba uvijek osigurati klonucu ili tronožne potpore :grin:
 

Doomsday

U prolazu...
Ako ćeš gledat usporedbe na YT,baci oko ovde...

https://www.youtube.com/user/sorcerer21ro/videos

A to da Lazer traje duže od Unlimited nije točno, Lazer je na 250 h a Unlimited na 300 h trajanja...

A ako već ideš na kratko trajanje i maximum performance, imaš i Philips RacingVision sa 150% više svitla...

http://www.ebay.com/itm/Philips-H7-Racing-Vision-RacingVision-150-X-Treme-2-St-12972RVS2-TOP-/191991186256

Jedini problem sa Lazer i Racing je šta za sad imaju samo H7 i H4 žarulje, nema niti jedna druga, znači nema H1 za duga...

Da ja sad kupujem što kvalitetniju žarulju za dugo i kratko svitlo, bira bi između Osram Night Breaker Unlimited i Philips X-tremeVision +130%...

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=rNxkYkoSwtQ[/ame]

Cijena im je povoljnija od Lazer i Racing, sličnog su učinka, x-treme traje 450 h dok unlimited traje 300 h, x-treme se baca dalje dok unlimited daje bjelje svjetlo pa može IZGLEDAT kao svjetlije, ali u biti nije, čak se pokazalo da bjelje svjetlo daje manje detalja i kontrasta, te je lošije u slabim vremenskim uvjetima... Možda zato Philips kod ovih high-performance halogen lampi uvijek ima toplije svjetlo od Osrama, jer nije da ga ne može 'izbjellit' da hoće...

Kako volim dobit maximum za svoj novac, da sad kupujem ja bih vjerojatno uzeo za kratka H7 Philips X-tremeVision +130%, a za duga H1 Osram Night Breaker Unlimited... Iako, ako želiš bjelje svjetlo, onda Osram Night Breaker Unlimited i H7 kratka i H1 duga...

Samo, u tom slučaju ti ne preostaje nego da se pomiriš sa kraćim životnim vijekom za trećinu,šta nije baš malo, pogotovo za kratka H7 koja se češće koriste... Tako da ja ostajem ipak pri svojoj kombinaciji kao najboljoj, za kratka H7 Philips X-tremeVision +130%, a za duga H1 Osram Night Breaker Unlimited...

H7

https://www.mall.hr/auto-zarulje/phillips-par-zarulja-h7-x-treme-vision-130

https://www.mall.hr/auto-zarulje/osram-par-zarulja-h7-55w-12v-night-breaker-unlimited

H1

https://www.mall.hr/auto-zarulje/osram-par-zarulja-h1-55w-12v-night-breaker-unlimited

https://www.mall.hr/auto-zarulje/philips-par-zarulja-philips-h1-x-treme-vision

:cool:

P.S. i moja kombinacija je u ovom momentu na zalihi u mall.hr... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala na opsirnom objasnjenu :)

Gledao sam testove bas tog lika, ali nisam slusao, samo sam gledao pa nisam znao da Extreme Vision traje skoro DUPLO duze od Lasera :disgusted:

To mi je dovoljno, na stranu svjetlost :D

A XV je samo 50K hladniji od NBU kojeg imam. Dakle NBU ide u kratka, a u dugima ostaje General Electric od 12 kuna :D
 

Doomsday

U prolazu...
A XV je samo 50K hladniji od NBU kojeg imam.
Misliš, Lazer je samo 50K hladniji od Unlimited... X-tremeVision je topliji od Osramovih, isto kao i RacingVision, kako već rekoh, što ne znači da se lošije vidi, naprotiv, ali je Osram bliže xenonu, tj. većini xenon žarulja, jer i xenon i led žarulje se mogu uzet sa manje kelvina i na žuto, ako se hoće...

Ali, zašto ne uzmeš i Unlimited H1 za duga...? Nisu preskupe žarulje, manje se koriste pa se i rjeđe mjenjaju, a kad ti duga zatrebaju, obično je to negdi di drugog svitla nema nigdi uokolo, pa dobro osvjetljenje može bit poprilično važno...

A i ima bi ujednačeno svitlo naprid, sve žarulje NBU...

Šta ćeš, ima kod mene malo i OKP (OCD) problema...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Ma da, fulao sam :eek:
Jucer sam gledao na sto lici prednjica mog auta - hladno bijeli DRL, "normalno" bijeli NBU, zute maglenke i zuta duga, stvarno je komican :D
Za maglenke i ovako trazim zutu foliju, ali htio bih pobijeliti duga.
Zbog boje bih stavio NBU, ali zbog trajanja Extreme vision. Ali opet, sudeci po videu i Kelvinima, razlika bi trebala biti nikakva u boji...
 

Doomsday

U prolazu...
A čuj...

Nešto bjelja i dosta povoljnija je NBU H1 nego XV... Razlika u cijeni dosta veća nego između H7 NBU i XV...

Sad je na tebi... Boja ili dugotrajnost, bolja cijena ili mrvu bolje performanse...

Kako si htio ostavit vulgaris, ja glasam za H1 NBU... Kako se rjeđe koriste manje ćeš osjetit razliku u dugotrajnosti, a bjelje i povoljnije su...

:cool:
 

Pavel

Lepi™
Da ja sad kupujem što kvalitetniju žarulju za dugo i kratko svitlo, bira bi između Osram Night Breaker Unlimited i Philips X-tremeVision +130%...
To su bijela svjetla ako sam shvatio?

Ja sam mislio stavit Osram CoolBlue Intense. Naručio sam one LED dnevne koje si mi preporučio, još nisu stigla ali budu uskoro. Vidjet ću kakva svjetla ona daju pa ću odlučiti hoće li ići CoolBlue ili Xtreme Vision.

Što mi od opreme fali?
Xenon, nadzor mrtvog kuta(jer ovaj je zaista ogroman), sve drugo bi mi samo stajalo i dizalo cijenu
Xenoni su super al nekako nisam fan istih. Ne znam, do mene je valjda. Tako da nisi po mom mišljenju puno izgubio na tome.

Mrtvi kut je super stvar! Nemam problema sa preglednošću no ipak u određenim trenucima glavu čuva. :)

Jako lijep primjerak i jako dobro uređen. Palac gore za boju i felge. :grin:
 

Doomsday

U prolazu...
To su bijela svjetla ako sam shvatio?

Ja sam mislio stavit Osram CoolBlue Intense. Naručio sam one LED dnevne koje si mi preporučio, još nisu stigla ali budu uskoro. Vidjet ću kakva svjetla ona daju pa ću odlučiti hoće li ići CoolBlue ili Xtreme Vision.
CoolBlue će bit puuuno bliže jer je do max. 4200K...

X-tremeVision je do max. 3700K, iako se može nać podatak za njih 3400-3700K, a u prosjeku 3500K...

Na onom YT kanalu se može vidjet kako je u sličnom razredu Osram obično uvijek 'bjelji' od Philipsa... Ne znači i bolji, ali više biijel... A ti ovde ne uspoređuješ sličan razred, CoolBlue je xenon-look žarulja kojoj je namjera da bude što 'hladnija' tj. što više Kelvina, dok je X-tremeVision high-performance žarulja kojoj je namjera dabude što svjetlija, dok je bijela boja tu sekundarna...

U klasi CoolBlue bi bio WhiteVision, ali u HR je poprilično skuplji, kako sam ti već pisao i linkao, pa je za tvoju namjenu CoolBlue trenutno najbolji izbor...

:cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Xenoni su super al nekako nisam fan istih. Ne znam, do mene je valjda. Tako da nisi po mom mišljenju puno izgubio na tome.

Jako lijep primjerak i jako dobro uređen. Palac gore za boju i felge
Ja sam Xenon koristio na E klasi(2008 znači ništa moderno) i sviđa mi se što osvjetljava jako veliku površinu, ali su ti bili prehladni pa nije toliko detalja bilo vidljivo. A preko A3 sam upoznat sa LED svjetlima i to je čudo. Em je detaljno em je ujednačeno em je jako. :wub:

super auto
zabavan review/izvještaj
super kut slikanja auta
samo naprijed!
Hvala, biti će toga još, vjerojatno preko zime malo toga :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Trepće li trepće, trepnem li ju. :mad:

Jedna od 6 ploha sa LED-icama na lijevoj žarulji otkazuje poslušnost. Moram nabaviti druge LED-ice :mad:
 

Doomsday

U prolazu...
Eto to ti je problem kod jeftinih kineskih ledica... Ja ih imam po kući u svim lampama... Neka žarulja će radit godinama bez greške, druga ista takva izgori ta dva miseca...

Bile su ti jeftine, čini mi se da si reka 60 kn par... Naruči još jedan par, ili dva para... Ova jedna koja ti radi možda bude radila bez greške godinama... A možda ne budu OK, ali onda si potrošio samo još 60 ili 120 kn, sve skupa za njih samo 120 ili 180 kn, pa i nije preskupa škola... A od ta 2-3 para lako je moguće da se potrefe 2 komada koja će te uredno služit gooodinama...

Kineski QC (quality control) kod jeftinih stvari je koma, tj. nepostojeći, sve izađe iz tvornice i proda se, nešto radi bez greške, nešto ne... Ali zato je jedna takva ledica Osram ili Philips priko 200 kn...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
60 kuna, ne b*udali :D Dvije te su bile 4.50 Američkih dolara.

Budem naručio opet dva para, ali ne te nego neke druge koje bar izgledaju kvalitetnije.
Najgore mi je što opet moram čekati tri tjedna :meh:

Jel se može LED-ice "popraviti" kao grafičke kartice u pećnici na 200C? :D
 
Na vrh