C4, 1.4 VTi, by Cutac

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I meni su se orginalne lampe na C3 raspucale... jest da sam se igrao s njima, ali mislim da je spontano počelo negdje nakon 7-8 godina starosti. Vjerovatno se stvore mikropukotine koje onda visoke i niske temperature rastežu i stišću, do neke granice.

Privremeno možeš navući foliju na lampe, makar čisto prozirnu. Kupit će ti još par godina korištenja...
 

Cutac

Prèkaroš
Dugo nisam pisao...
Sinoc me docekala Oil level greska. Dignuo haubu, mjerac suh. Ali ja zato sve oko poklopca ventila fino mokro :D
Eto mi razloga da kupim moment kljuc. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Prije 107 tisuća mijenjana. Ali da, u ovlaštenom, OE je.
Ok je izdržala, pogotovo jer im je to boljka.
Post je automatski spojen:

Uopće me ne smeta što je pustila, jedino što ću vjerojatno starce morati voziti rodbini sutra, pa mi je malo greda. Al šta, njihovim ćemo kolima, preživit ću dizlo :D
 

Cutac

Prèkaroš
Brtva rijesena, iznutra sve cisto, lanac nema lufta, gornja vodilica u izvrsnom stanju.
Stara brtva je pustala svuda.

Malo sam ga sad vozao po cesti kojom inace ganjam VTS i bome se osjeti razlika u ovjesu. I to ful, pogotovo na kocenju. Ali motor je super, volim ga kako se ponasa!

IMG_20200923_164032.jpgIMG_20200923_164128.jpgIMG_20200923_164125.jpg
Post je automatski spojen:

Sad gledam ove slike... Kako ja volim ove stvari :D
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Ček, zašto?
Jer imam auto za raditi na njemu? :D

Da, razmišljam da uzmem nešto najjeftnije, da je u Sisku, da ga raskopam i onda odvezem na otpad :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jer imam auto za raditi na njemu? :D
Da, fali mi to već pomalo :D
Imam zabranu diranja po koreancima u familiji, jedino ih mogu prat, nadoljevat stakloper i mjenjati brisače. Pa me ovakvo igranje odmah napali :)
 

Cutac

Prèkaroš
Pa me ovakvo igranje odmah napali
Još je bilo iznenađujuće jednostavno za riješiti. Dva crijeva su smetala, klasični Citroen, ali bilo je zabavno iskustvo.
Plus što bregaste nemaju znakova trošenja(ni pod noktom), aktuatori, varijatori, sve super! Izgleda da nije problem u Prince motorima, nego u Ineo ECS ulju i 20 tisuća intervalu zamjene, jer, fala bogu, moj redovno vidi sve okretaje.

Još sutra moram provjeriti da nigdje ne curi.
Uzmi 5 dana godišnji, dođi k meni i slaži ožičenje za prebacivanje motora iz jedne Mazde u drugu :D Drugačiji je ECU harness i idu još dva za VVT. Par sati igre za tebe, ja ti platim pivu i ko bog :D :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Uzmi 5 dana godišnji, dođi k meni i slaži ožičenje za prebacivanje motora iz jedne Mazde u drugu :D Drugačiji je ECU harness i idu još dva za VVT. Par sati igre za tebe, ja ti platim pivu i ko bog :D :D
Godišnji iz snova :D
 

Cutac

Prèkaroš
Victor reinz, Tokic, 170 kuna.
Pazi da ti svjecica ne zavrsi u lokvi.
Post je automatski spojen:

Sve je mokro od ulja, a poklopac ventila suh ko barut. U ****c, sutra moram na 300 km put radi smrtnog slucaja.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh