C2 VTR Turbo

Marekk

Member
Koje su dimenzije, sirina i et?
Ak mislis prodavat slobodno se javi ;)

Ahaaaa, nismo se skuzili. Meni je sttugalo u amortizer jer je premalen ET bio pa je guma zapinjala, da je samo 2-3mm izabcenije bilo bi ok jer bi se odvojilo
 

Marekk

Member
To je to, 88kg aluminija :cool::cool:
Kakav 1 set, a 2 limuna su doma, nema zapostavljanja.







btw, pustimo ove mališane na miru, kaj je na Cupri rađeno?, taj K04 se da fino dić uz minimalna ulaganja. iako ne volim VW nimalo, privlaći me ED30 DSG i neki stg2 na njemu
 

Marekk

Member
da, nažalost da, najteže felge koje imam doma, čak su i 19ice lakše
Ultre 17 imaju oko 7.5kg s tim da su 8 a ne 7 širini
a kaj češ, za zimu ovog malog plavog i za berlinga budu ok
 

Marekk

Member
trebala bi biti ogromna, recimo neka 15 felga od 5-6 kg i guma tolko da ima, to je onda komplet težine kao sama Resolfen, misliš da stavim neke lagane 15 i lagane gume gore ?!?
Ali ne privlače me 15ice na c2 tako da niš od toga, i ovo 16 za zimu mi je smijeh kad ima one izbočene blatobran ekoji izgledaju još veći, na 17 mi je taman a i imam felgi i guma takvih.
performanse me ionako ne diraju kad ionaki ni nejde, a tolko malo troši da i tih pola litre ako dine, opet ne smeta :D
 

Cutac

Prèkaroš
Iskreno, pitao sam za sebe :D imam iste felge za ljeto i razlika izmedju OZ Sueprturismo i tih je 3 kg.
12 kg po gumi, a navodno je jedna funta neovjesene mase jednaka 10 funti ovjesene.
Meni bi razlika bila kao da izbacim 130 kila iz auta, sto je ogromna razlika.

Na VTSu bi se to ocitovalo kao 20 konja vise, sto je fora. Ali kosta :D
 

Marekk

Member
Uzeo sam nove sviječice za malog C2, PLatinum i Iridium, ali neznam koje idu u njega po manualu?
Navodno da s Iridium bolje vuće dok je vruč i pod opterećenjem, a s Platinum elektrodom bolje pali po ovim niskim temperaturama, e ko će ga znat sad

 

Marekk

Member
Malo šale nikom ne škodi, ali bilo je ostalih koji su na nasjeli na foru :oops::D
Platinum mi je za R26 a Iridium za 265, tako po defaultu idu.
 

Marekk

Member
S ovim sviječicama nikako na zelenu granu, nekaj ne štima.
Stavili smo Platinum na 1 i 4cil da lakse pali a Iridium na 2 i 3 za više snage ali ne funkcionira dobro to, ponaša se ko 6cilindara jer ove iridium 2 put imaju opalenje, vratio sma opet stare i sad je ok, samo neznam koje uzet jer ih treba mijenjat uskoro

Napadamo stage1 do stage 2, da dovedemo konjicu na (možda) preoptimističnu troznamenkastu brojku

Totalno mi bedasto da turbo agregat nema IC, ovo je od 1.6 C4, jezgra 15x30x8cm, (3600cm3) malo se poigrat silikonima da se spoji, nakon još nekih motova nadam se da bude prodisao za normalnu vožnju



 

Marekk

Member
Malo sam se poigrao oko ispuha, niš posebno, ali kad sam već odlučio napravit decat downpipe onda odma usput i zadnji lonac stavit full protočan da lakše diše. A i serijska lula me nervirala kaj je premala za rupu u braniku i još je savinuta prema dolje, sad je 80mm izlaz. promjer cijevi je brutalnih 45mm :D:D

I bome se osijeća da lakše diše, serijala auto išao 153 a sad napuni 165, totalno nebitno ali eto napretka :p:whistling:
čak i malo niže spoola, ima mrvu više snage tamo 1800-2500 (i dalje je totalno mrtav ispod 1500, ali totalno, to me ubija, ali nije VGT turbo i nema pomoći tu)

Zvuka nema ništa, a gdje bi i bilo od tih bijednih 1400cc, možda mrvu mrvu, ali to sam i htio, prvenstveno free flow a da ne ročke ko traktor. stavlja ekipa str8 pipe ali ovako mi je taman, dobio je malo, ai dlaje je daily ko da niš nije dirano, na RSovima je strejt pa neka pucaju ;)











 
Na vrh