Je ali treba dodati i felge u kalkulaciju tako da ja ostajem pri ovoj dimenziji, ljenost je neprijatelj novcaniku.
Eskimo Hp mi je solidan odvezao sam cca 1000 km s njim i otprilike je jednak u voznji kao i Fuldin Krisalp Montero 3, odlican na snijegu, ali trazi malo opreza u kombinaciji vlage i blata na cesti. Nije ni pretjerano bucan. Valjda bu izdrzal nekih 35000km ili 3 zime i ja budem zadovoljan
Sent from my OMNIA7 using Board Express
Evo i moj kratak osvrt na auto, dosada sam odvezao 2200 km, oko 800 km sam napravio na serijskim Michelin Latitude gumama, ostatak na Savi Eskimo HP.
Auto radi izvrsno nema nikakvih greskica ili sl. sve tekucine su na svom mijestu, osim sto sam nadoljevao tekucinu za stakla, natocio sam OMV Crystal -60 koncentrat koj sam razrijedio s 2 litre destilirane, i na -15 nije bilo problema oko smrzavanja na staklu ili mlaznicama.
Kako je bilo puno snjijega dosta sam koristio Snow mode, na ASR-u i razlika je poprilična spram Normal Moda, naročito na utabanom snijegu po gradu kada se ulazi u zavoje, i sl. auto puno teze proklizuje i lakse krece, tako da mi je ako zbog niceg drugog bar zbog vece sigurnosti zimi drago da imam GripControl.
Uz njega odusevio me HillHolder za koji nisam ni znao da ga auto ima, vec sam otkrio slucajno, i stvar radi izvrsno. Ukljucivanje automatskih svjetala i brisaca je super, pravovremeno, i tu također nemam prigovora.
Mjenjač je OK, nista spektakularno, ali definitivno ne zasluzuje svu silnu negativnu pompu koju je skupio po auto revijama i forumima, razumijem da bi vlasnik nekog sportskog vozila bio razocaran ali u Berlingu je mjenjac sasvim OK.
Najvise me odusevio taj mali motorcic, jer je zapravo dovoljno jak, izuzetno je uglađen i elastičan, kod mijenjanja brzina dosta pratim onu preporuku za izmjene brzina (oko 2100o/min) na više, pa se većinom vozim na oko 1800 o/min, ali kada zatreba bez obzira u kojoj sam brzini motor vrlo rado krece naprijed vec blagim dodavanjem gasa, odusevio me.
Eto ukratko i za prvi put dosta