Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
sve 5
izdržale bi i pločice još dosta
ali 40.000 km autoputa je ostavilo i na njih traga (prednje)
i one su dobra stavka u računu

btw vidio novog berlinga u salonu.................što je skuplji nego prije:hm:
 

Dalibor

Dado Tornado
4 litre svakako moraš nabaviti,
u prijašnji 1.6 HDi u svim verzijama 75/90/110KS je sa filterom išlo 3,8 litara,
tako da kod tvog 8 ventilskog ako postoji razlika radi se o 1-3 decilitra
 

liberty

Well-known member
Hvala Vam na odgovorima
čini mi se da su na servisu prije 500 km previše ulja stavili
po mojoj procijeni cca 2 dcl
idem sutra da mi se ispusti/izvadi višak ulja
jer ne želim da se nešto desi mašini

to me najviše nervira kad ne paze na servisu.........jednom sam to doživio s fiestom....nalili su bili upravo 2 dcl više

pa to šteti motoru, a u sadašnjem slučaju i turbini

pa nek mi neko kaže da je u ovlaštenom servisu bolje...je, da je netko nasuo 3,7 litara pa upalio auto pa ponovno mjerio onda bi vidio da li treba ili ne treba uliti još

uglavnom, da vas time ne zamaram
sutra ujutro idem vidjeti točno koliko je viška pa vam javim:twisted:
 

balki

Active member
Daj molim te reci koliko se tih 2dl viška pokazalo na štangici za mjerenje ulja iznad maximuma u mm od oka čisto da znamo ako se nama desi?
I drugo pitanje za nekog tko zna- dali se na autima kod kojih je štangica ulja ujedno i čep ulja sa navojem- dali se nivo mjeri tako da se štangica obriše te gurne i izvadi, ili se gurne i zašerafi pa odšerafi i izvadi? (znači nivo će biti u ova dva slučaja različit kolika je razlika između odšarafljenog i zašerafljenog čepa a to može bit cca 5mm-7mm odoka što je puno)
 

liberty

Well-known member
Daj molim te reci koliko se tih 2dl viška pokazalo na štangici za mjerenje ulja iznad maximuma u mm od oka čisto da znamo ako se nama desi?
I drugo pitanje za nekog tko zna- dali se na autima kod kojih je štangica ulja ujedno i čep ulja sa navojem- dali se nivo mjeri tako da se štangica obriše te gurne i izvadi, ili se gurne i zašerafi pa odšerafi i izvadi? (znači nivo će biti u ova dva slučaja različit kolika je razlika između odšarafljenog i zašerafljenog čepa a to može bit cca 5mm-7mm odoka što je puno)
vrlo je teško bilo pravilno očitati na štangici
jer je ista iznad oznake maksimuma (iznad gornje strelice) zadebljana

provjeravao sam na način da sam štangicu gurnuo ne do kraja već manje cca 0,5 cm pa sam vidio da je ulje već tada na maksimumu
znajući da to nije dobro, ispumpali smo višak ulja van i izmjerili koliko ga je bilo viška

to im se nije desilo niti na 1. niti na 2. servisu, niti na servisu za bivšeg citroena već sada prvi put
kako ja sve provjeravam tako sam i to provjerio
a znam da ni višak ni manjak ulja nisu dobri, osobito jer ovaj auto ima i turbo
pa sam se odlučio izvuči višak ulja

višak ulja sam utvrdio odmah nakon servisa isti dan
a ostao je nepromijenjen i nakon 500 km
pa sam se odlučio maknuti višak
jer taj višak taj auto ne bi potrošio (po mojem iskustvu) ni nakon 10.000 km

ujedno, kako znamo da regeneracija DPF filtera utječe i na razinu goriva u ulju, to me dodatno brinulo

istina, ja nisam nikad primjetio regeneraciju jer ako i nisam na autoputu
onda auto vozim prilično živo obzirom da se radi o HDI-u
niti na jeednom autu nisam tako kasno mijenjao u višu brzinu kao na ovome baš zbog toga
trebali mi je vremena da se naviknem, ali znam da mu ne paše vožnja na niskim okretajima
ušteda od cca 0,5- 1,0 litre goriva me ne zanima, pa sam onda nakon što se auto zagrije "živ" na gasu

zasada brojim 58.300 km
 

liberty

Well-known member
ali moram priznati
svaki put kad se ode sa službenim autom na servis (passat 1.8 TSI)
uvijek ostanem zapanjen da je taj auto u smislu redovnih servisa jeftinije održavati od mog berlinga
ni ruke ni materijal za njega ne koštaju više, čak dapaće (a isto koristi skupo ulje jer je TSI)
a radi se o autu koji je novi koštao cca 40.000 EUR

pozelenjet ću:D
 

liberty

Well-known member
kišni dani
praktički se ni auto ne isplati oprati
zimske gume na njemu, a samo par dana je bilo ispod 7 stupnjeva dok im kiša nije omiljeni element + napola su potrošene u zadnjih pretpostavljm gotovo 30.000 km koliko su prošle (ovo je 3. zima)

nadam se da će mi i ljetne i zimske gume izdržati barem još jednu, ako ne i 2 sezone
no vidjeti ćemo

neke kombinacije mi se motaju po glavi vezano uz auto/aute
no to je samo puki zimski san jer novac/penezi/dengi/šoldi/money je problem uvijek (ne sjećam se da je na našim prostorima ikad bilo dobro po tom pitanju)

približava se 59.000 km
bc u zadnjih cca 4.000 km pretežito gradske vožnje pokazuje potrišnju od 6,8 litara uz prosječnih 33 km/h

mislim da bi trebao otići očistiti stražnje čeljusti kočnica
no pričekati ćemo da ove kiše završe

show must go on!:grin:
 

liberty

Well-known member
uf proljeće opako kuca na vrata
treba se uskoro prihvatiti voska za zaštitu big mamme
jel ima netko posuditi nekakve lojtre
jer nikako ne mogu dohvatiti sredinu krova kad ga voskam:D

frend kupio novi mondeo karavn
s dosta opreme
pa ga mi malo navoskali prošli vikend
lijepa kola, lijepo se voziti u njima
ima dosta unutra gumbića koje ni ne znam koristiti
možda će nekome zvučati smiješno, ali kadgod se vozim u takvom auto jedva čekam sjesti ponovno u berlingo
više mi paše visoka sjedeća pozicija, uspravni način sjedenja, bolja preglednost i veći retrovizori
ne znam zašto, prije sam bio fan lijepih i opremljenih auta, a sada me uvijek razočaraju kako su komplicirani (npr. sistem kretanja po izborniku BC, koža na sjedalima koja je osjetljiva, nizak položaj sjedenja, prilična nepreglednost iako mondeo ima relativno velike retrovizore)
 

liberty

Well-known member
kupio je novog
prilično opremljenog 2.0 tdci 140 ks
nisam siguran koliko je došao - ja ti sve mjerim po tome koliko berlinga mogu kupiti za takav auto - 1, 1.5, 2 i sl:D
 

liberty

Well-known member
evo me
27.03.2014. na oko 60.500 km crkla žarulja kratkog desnog svijetla - zamijenjena
sve ostalo za 5
nadam se da ću uskoro na ljetne gume natrag (nisam htio riskirati do sada)
+ u nabavci sam dvotočkaša pa sam totalno prezauzet i ushićen zbog toga:wub:

uglavnom berle je u par dana napravio 815 km i zaslužuje jedno dobro pranje i voskanje koje ću mu priuštiti nadam se već za vikend:angel:
 

liberty

Well-known member
61.400 km
natrag stavljene ljetne gume
još uvijek isti set s kojima je auto kupljen
nadam se da će te ljetne gume izdržati bar još ovu i iduću sezonu

vidjeti ću
u slučaju da bude sve u redu mislim s istim setovima ljetnih i zimskih guma napraviti barem 80.000 km sveukupno

s obzirom da se radi o autu čije performanse nisu na razini miga 21 već više parne lokomotive
mislim da će to biti moguće:D

nikako da navoskam auto
em ne uhvatim dovoljno vremena (za temeljito pranje i voskanje mi treba bar 2,5 sati) em imam zdravstvenih problema (desno rame me ubija kod kružnih pokreta)....berlingač mora čekati...
 
Na vrh