C4 e-HDI 115 Medveščak+ od: balki

balki

Active member
Pozdrav ekipi,

Da nabrojim neke detalje koji bi mogli nekoga zanimati što se tiče kupnje:
- Odluka o kupnji sazrijevala dva-tri mjeseca
- Naručen 31.1.2014. u Citroen Savska
- Rok isporuke najavili 60-90 dana jer ne drže na lageru
- Stigao za 55 dana
- Bijela obična boja jer mi je bijeli najbolje izgledao, a obična jer mi je vrijeđalo inteligenciju doplatiti bogatstvo da bi bio metalik bijeli
- Koristio učešće + PSA Financiranje jer mi je zvučalo naj jednostavnije a korektno. (trošak bilježnika je 1.153,75kn!)
- e-HDI 115 zato jer je napredno a u googlanju nisam naišao na niti jednog vlasnika da je nešto loše napisao o tome. Guštam u vožnji pa reko nek ima malo zalihe snage za prestić nekog, a i 6. brzina, hill-assistance i ostale điđe dobro dođu...


A sad sljedi nastavak što se tiče korištenja:
- preuzimanje korektno i na vrijeme. Dobio "start set" (trokut/prva pomoć/žarulje...) i set originalnih platnenih tepiha i nafte za 50km.
- dobio odmah svu papirologiju za regu i rega ispala cca 2800kn (Zg, 50%!)
- Auto je i mene a i ostale koji su ga pregledali/probali iznenadio pozitivno (materijali, izrada, položaj, izgled- u firmi u kojoj radim a koja je korejska to se zove dobar MOT faktor iliti "Moment Of Truth" tj. splet faktora koji utiču na ostavljanje dobrog prvog dojma)
- Kotači nisu dobro izbalansirani i trese na 130kmh- vidim da nisu poklopili točke na gumama sa položajem ventila na felgama što znači da je pedantnost i tehnička korektnost zakazala pri tome.
- nakon napravljenih 100km sam ga predao ženi u ruke i ja se vratio svom službenom prometalu. Mislim da će auto godišnje raditi max 10-15k km pa u skladu s time će biti i moja zapažanja koja će sljediti u nastavku ove teme;)

Fotke:


 

c4 power

New member
Prekrasan je! Puno sretnih i zadovoljnih kilometara! Bijela boja mu odlično pristaje ali ja nisam mogao čekati jer mi je trebao auto pa sam uzeo s lagera.
 

markan1000

Well-known member
bravo, bravo, bravo! prekrasan auto, čestitam! netko zna je li sad svi ovi novi e-hdi imaju ovu oznaku e-hdi na gepeku?
 

Runner

Member
a bome i u svakoj boji je moćan :)

nego gledam sad fotografije opet, i čudim se samom sebi, jel od umora ili nečeg drugog ali ove alu felge Boston kao da malo drugačije izgledaju nego na ranije kupljenim autima :wtf: :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
i meni se čine da dolaze u dvije boje... srebrna i neka malo tamnija, neki gunmetal
 

Damaj

Active member
- Bijela obična boja jer mi je bijeli najbolje izgledao, a obična jer mi je vrijeđalo inteligenciju doplatiti bogatstvo da bi bio metalik bijeli
Vjeruj mi koliko je metalik boja kvalitetnija od obične isplati se uložiti u boju ali razumijem i to da kad kupuješ novi auto uvijek se financije stavljaju ispred želja i "nepotrebnih" troškova. Metalik boja je neizmjerno tvrđa i kvalitetnija (čak nanešena u debljem sloju) tako da se to tijekom vremena itekako primjeti. Npr. nije isto zaguliti ključem običnu boju ili metalik (kod metalik boje se zagrebe lak i eventualno plitko u boju) a oštećenja od kamenčića i ostalih predmeta sa ceste su neuporedivo manja. Dakle nije metalik boja samo radi boljeg izgleda, tu je u pitanju i kvaliteta.
 

balki

Active member
Sve ja to znam ali 4600kn je doplata kao da u drugom slucaju dobijas auto golog lima:hm: Nek bude osjetljiviji sta cu. Ak nist drugo bit ce jeftinije lakirat ak bu umfal kakav:cool:
 

balki

Active member
Napokon sam uspio doć na red da dva-tri dana koristim auto pa eto još nekih utisaka. Sad ima već/tek 500km i prosjek je 5.7l. Pošto su opće stvari već poznate neću trošit tipkanje na to nego ću se više posvetiti "sitnicama" i tehnikalijama.

- Ručica mjenjača je precizna i ne pre dugog hoda, a brzina šaltanja je taman takva da broj okretaja motora stigne pasti kolko treba za sljedeću brzinu. (ovo pišem zato jer razni wannabe novinari slash wannabe auto testeri pišu da mjenjač nije brz a neznaju da to nije bez razloga)
- Kod desne mulde se nalazi čep ulja za servo volan što me iznenadilo jer smo na forumu već "utvrdili" da ima servo tipa ESU (Electrical Steering Unit) a ne HSU (Hidraulic Steering Unit). (???) Vidim da ću morati malo bolje pročačkat po toj tematici pa javim šta sam "otkrio";-)
- Gumene "stopice" na papučicama kuplunga i kočnice su bočno izdužene kako nebi zapinjale za đonove prilikom prebacivanja noge gas/kočnica i odmorište/kuplung (ovo prvi put zamjećujem na nekom autu)
- Auto se skroz dobro "dade terati" ali je ovjes za moj ukus pre mekan. Pasalo bi mi da ima broj tvrđe opruge/amortizere i dva broja tvrđe selene- to možda dobije u nekoj "by Loeb" varianti;-))
- Pojavilo mi se pitanje kako je reguliran protok ulja kroz turbinu uz start/stop sistem- tj. moram još probati dali će odraditi "stop" i nakon npr žešće uzbrdske vožnje kad je turbina sigurno vrlo vruća i pasalo bi joj da auto nastavi drgljati. (ili možda ima neku el pumpu za ulje koja se uključi kada odradi "stop" a turbina je vruća pošto u katalogu piše da ima "upravljanu pumpu za ulje"?)
- Ono "rebrasto aluminijsko" ispod podnice suvozača je definitivno hladnjak nafte
- Auto sa donje strane ima plastični aerodinamični pokrov i na zadnjem kraju auta.
- Volan "na parkingu" ima malo više od okretaj i pol u svaku stranu. Vjerojatno se omjer mjenja s brzinom, cjelo vrijeme je dosta "direktan" ali ne prenosi baš "osjećaj ceste" kako bi ja volio al prosječnom vlasniku će to biti "baš kak se šika";-)
- opet moram napisati da Start/Stop radi tak dobro da se mogu voziti ko da ga nema (znači uvjek je brži nego radnje vozača i netreba ga "čekati" niti malo)
- automatika po danu pali DRL a dugim svjetlima se može samo blendati, a kad bude mračak pali kratka svjetla i duga dobivaju punu funkcionalnost.
- Truba je malo drečavog "gej" zvuka tj fali joj "dubine" :D
 

markan1000

Well-known member
ovjes je definitivno mekan, ali meni osobno za moj način vožnje to odgovara. iako bi i ja volio da u onim rijetkim petcima kad se malo žešće điram po zavojima nemam osjećaj da sam u brodu koji će se prevrnuti na valovima, ali nema veze. nakon par zavoja skužiš da neće on nigdje :)
ista stvar mi je i sa mjenjačem, ako se hoćeš po semaforima naganjati, onda ćeš skužiti da ipak ima malo duži hod, a i da nije najprecizniji na svijetu. ali za normalnu vožnju je idealan.
u ovom autu je jednostavno sve podređeno udobnosti, a sportskom jako malo (da ne kažem ništa). to mi je iz njega vrištalo već na onih par kilometara probne vožnje, to sam i očekivao, i to sam na kraju i dobio :) i ja presretan
 

balki

Active member
Napokon iz službenog Rapida na par dana sjeo i u vlastiti C4. Vidim da je žena odvalila nešto preko 6kkm što znači da će brojčanik i na kraju godine pokazati debelo ispod 10k. Malko sam ga prošeto obilaznicom a možda ju počastim i praonom..
Povod postu je to što sam na firminom parkingu sreo negativ svog auta:

 
Na vrh