Daj molim te reci koliko se tih 2dl viška pokazalo na štangici za mjerenje ulja iznad maximuma u mm od oka čisto da znamo ako se nama desi?
I drugo pitanje za nekog tko zna- dali se na autima kod kojih je štangica ulja ujedno i čep ulja sa navojem- dali se nivo mjeri tako da se štangica obriše te gurne i izvadi, ili se gurne i zašerafi pa odšerafi i izvadi? (znači nivo će biti u ova dva slučaja različit kolika je razlika između odšarafljenog i zašerafljenog čepa a to može bit cca 5mm-7mm odoka što je puno)
vrlo je teško bilo pravilno očitati na štangici
jer je ista iznad oznake maksimuma (iznad gornje strelice) zadebljana
provjeravao sam na način da sam štangicu gurnuo ne do kraja već manje cca 0,5 cm pa sam vidio da je ulje već tada na maksimumu
znajući da to nije dobro, ispumpali smo višak ulja van i izmjerili koliko ga je bilo viška
to im se nije desilo niti na 1. niti na 2. servisu, niti na servisu za bivšeg citroena već sada prvi put
kako ja sve provjeravam tako sam i to provjerio
a znam da ni višak ni manjak ulja nisu dobri, osobito jer ovaj auto ima i turbo
pa sam se odlučio izvuči višak ulja
višak ulja sam utvrdio odmah nakon servisa isti dan
a ostao je nepromijenjen i nakon 500 km
pa sam se odlučio maknuti višak
jer taj višak taj auto ne bi potrošio (po mojem iskustvu) ni nakon 10.000 km
ujedno, kako znamo da regeneracija DPF filtera utječe i na razinu goriva u ulju, to me dodatno brinulo
istina, ja nisam nikad primjetio regeneraciju jer ako i nisam na autoputu
onda auto vozim prilično živo obzirom da se radi o HDI-u
niti na jeednom autu nisam tako kasno mijenjao u višu brzinu kao na ovome baš zbog toga
trebali mi je vremena da se naviknem, ali znam da mu ne paše vožnja na niskim okretajima
ušteda od cca 0,5- 1,0 litre goriva me ne zanima, pa sam onda nakon što se auto zagrije "živ" na gasu
zasada brojim 58.300 km