Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

Cutac

Prèkaroš
RD45
Koja je boja osvjetljenja?
!Prije ugradnje radia sam izvršio zamjenu ekrana multimedije.Ja sam imao obični type A,a potreban je type C.......,da bi se koristile funkcije bluetooth-a!Malo su precjenjeni na Njuškalu,pa sam čak i sa AliExpress-a povukao jedan,imam link ako zatreba!Tamo ih prodaju kao nove iz Citroen servisa!
Može link, molim te
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Probat ču vam pojednostaviti koliko mogu,davno je bilo i svašta sam iščitavao i spremao,neke stvari več i zaboravio!Uglavnom je boja osvjetljenja identična,ali se kroz sam radio i njegov C ekran,može obrnuti,da bude sve naranđasto,a brojke crne!Meni se to osobno ne sviđa!Link vidim da više nije aktivan za taj oglas,ali se to lako nađe sa sličnim upisom u tražilicu!Imao sam popis svih modela iz Citroen i Peugeot grupacije na kojima se ugrađuje taj ekran,ali ga nemogu nači,probat ču izguglati(ali znam da paše iz Berlinga,C4,C5,307,308,408,itd).Najednostavnije je kao ja,dođete na otpad,kažete im par modela,oni izvade......okrenete,pogledate na naljepnici da piše C(- ili + mislim da je ispalo nebitno)....i to je to!Jedino što su večina na otpadima prokleti za novce,pa je čak cijena od 600 KN odlična,a stari možete za 300 KN lagano prodati!Neka vas ne zbunjuju slike sa prikazom klime na ekranu(za 607 npr),sve je to isto....,jedino oni nemaju poseban ekran za klimu!Jednom čovjeku sam svoj prodao i rekao da se u Diagbox-u može uključiti,ali su njemu u ovlaštenom rekli da je nemoguče.....,pa je vratio!Kasnije došao drugi čovjek osobno,i rekao da če uzeti ako mu ugradim i uključim,....i meni početniku je trebalo par minuta da to nađem u postavkama,i sve radi!Sam Diagbox ne .nudi iste postavke za isti ekran,na svakom autu!Bolja oprema,više mogučnosti!Možete na svom lošijem autu isprogramirati ekran za bolji auto,samo izaberete da imate kao taj auto!Diagbox naravno baci neke greške,ali vi uredno uđete u postavke i omogučite što želite,....kasnije ga odspojite....i ubacite u auto za koji ste to namijenili!Isti ekrani nekad imaju drugačije postavljen konektor(okomito ili vodoravno),ali žica dohvati!Ima i RD45 na Aliju i sl,ali je jednostavnije preko Njuškala,izgleda obično,pa ljudi misle da manje vrijedi!Čak sam imao jedno vrijeme i Pioneer 2DIN radio,sa navigacijom.......,ali znam da onda nisam mogao odraditi neke jednostavne operacije kao što je podešavanje sata i sl,jer se to može samo preko originalne opreme!Sad vidim da se slika i na linku za kabl promijenila,moj je imao verziju kao na šaraf,okrugli.......izvadio sam neki poklopac na sredini pri dnu konzole,i progurate izvana kabl,a iznutra zavrnete plastičnu maticu,čak i poklopac ima!Da nije toga bilo,izvadio bi upaljač!Čak sam uzeo i onaj minijaturni stick(mislim Toshiba)....koji jedva da viri van,samo kockica,....da se nemože zapeti nogom!Evo našao sam jedan slični na klik,ali radije potražite sa maticom iza,čvršče mi se čini.Kad pregledavate jedan.....,sa strane iskaču drugi!Bude oko 5 USD!Na sam upis npr "Citroen RD45"....svašta se nudi!Vidim da ih pod RD45 ima dosta na Njuškalu,a tamo vjerovatno ima i ekrana!Ako su preko 300 KN pojedinačno......preporučam bar ekran sa neta!Našao sam i da je preporučljivo da radio ima minimalni softver v4.1xxx.....i da oni se mogu nadograditi kad skinete negdje softver,ali ja tome nisam pridavao važnost,....moj je v3.2 misli!


https://www.aliexpress.com/item/32929309141.html?spm=a2g0o.detail.1000014.43.333a68060c16Hp&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.14976.194531.0&scm_id=1007.14976.194531.0&scm-url=1007.14976.194531.0&pvid=b06f6f40-4e21-4072-b50e-ddba6bbfbb9e&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.14976.194531.0,pvid:b06f6f40-4e21-4072-b50e-ddba6bbfbb9e,tpp_buckets:668#0#131923#47_668#808#4094#465_668#888#3325#8_4976#0#194531#9_4976#2711#7538#676_4976#3104#9653#4_4976#4052#19568#84_4976#3141#9888#6_668#2846#8108#190_668#2717#7562#484_668#1000022185#1000066059#0_668#3422#15392#488_4452#0#189847#0_4452#3474#16498#950_4452#3098#9599#672_4452#3564#16062#301
MOJ LINK OD DIAGBOX-a(FULL CHIP VERZIJA NARAVNO)!

https://www.aliexpress.com/item/32730650047.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dq2M9Ez

MOJ EKRAN(više ga na tom linku nema,ali odmah ih ispod nude drugi,i možda kod ovog trgovca samo na drugom linku)

https://www.aliexpress.com/item/32406356862.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dq2M9Ez

IMATE OVDJE I MOJ STARI POST.....,možda i tu ima nešto zanimljivo....što sam zaboravio reči!

https://www.citroenforum.hr/threads/programiranje-novog-mfd-a-displaya.8482/


MIC!.jpg1373820998_31252_FT0_display_l_1.jpg
rakonja rakonja ja bi prebacio na tip c ekran imam ovaj socijalni daj malo detalja za konverziju ako nije problem može i o
Poruku.


uzeo bi i diagbox možda mislim da su mi svi forumaši daleko.

meni samo nedostaje USB portuzeo sam si za kamion jvc radio od 599 kn dobio bluetoth handsfree USB imenik iz telefona se sinkronizira Itd a ovdje dao hrpu novaca za socijala radio.
........zaboravio sam pri odgovoru napisati da je sam ekran jednostavno skinuti,bar na berlingu,doslovno samo malo povučete onu plastiku gdje je on ugrađen prema gore,i lako se odvoji!Ima 5-6 onih kopči sa limičima(jedino se oni znaju svuči,pa upasti u tablu....pa polako dižite)!Nakon toga se samo konektor odvoji,i izvadi ekran iz maske......
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Hvala!

Znači crveno je osvjetljenje? Šteta, meni treba žuto za C4 prve generacije.
Nije crveno......,naranđasto.....standardno za te modele!U onoj "negativ" verziji možda čak vuče na žuto.....,mogu poslikati sutra pa poslati!Čak sam ih na Aliju onda nalazio i u boji.....,ali je bilo preskupo!
 

liberty

Well-known member
stavljen novi ACU nakon 3 godine i 7 mj (cca 52.000 km ako se ne varam)
1. je izdržao 5.g i 6 mj
2. crown cpla 73aH 3 g i 7 mj (verzija od 3 godine garancije) (cijena bila oko 850 kn
3. sada stavljen FIAMM 75 Ah platinum (mislim da je 2 godine garancije, cijena oko 900 kn

u zadnja 3 mj je dosta uloženo u auto - veliki servis + mali servis + filter goriva + ACU

kronologija problema s DPF
2.000 km od velikog servisa u razdobljima od 5-8 dana 3x se auto gasi
zatim cca 1.600 km (cca 1 mj) sve funkcionira uredno
nakon toga se u roku 2 dana 3x gasi
zatim cca 200 km normalno
nakon toga se mijenja filter nafte i resetira DPF (lažirano je da auto misli da je stavljen novi DPF sa 100% učinkovitosti) i zasada cca 300- 500 km ništa novo, funlcionira (prije 2 dana he odradio sam uobičajenu regeneraciju

inaće, još 1 c4 hdi je imao identične simprome (dijagnostika kaže da eolysa ostaje previše u spremniku), nakon identičnog reseta DPF-a nije mu javilo grešku

budemo vidjeli

inaće pitao sam servisera, 1.6 tdi ili 1.6 hdi, koji je otporniji na problem s DPF-om, on kaže onaj motor koji je razvijan kad je već postojao DPF tj. koji je razvijan od poletka s DPF-om, a ne onaj na koji je naknadno nakalemljen
e sad...onda smo malo polemizirali koji je to motor razvijan zajedno s DPF-om pa on tvrdi da je to 1.6 tdi

nevjerovatno koliko su različiti ti motori.. objašnjavao mi je razliku u sistemu hlađenja (da 1.6 tdi ima odvojena hladnjake i bla-bla ne kužim se u to....)
nismo pričali o tome koji je bolji, nego koje su razlike

sad sam vozio TDI-a, njemu samo fali konkretniji odnos 1. i 2. brzine, tu je malo prikračen u odnosu na hdi s 5. stupnjeva + kako HDI nisam nikad vozio ispod 2.000 okretaja, probao sam to i s TDI. uopće mu se zbog toga ne povećava potrošnja i čini mu se da mu isto pašu okretaji

ovo s DPF-om na berlingu mi je nepoznanica...izvještavat ću vas o tome, biti će zabilježeno ako se auto ugassi odnosno ponovno pojavi problem

u svakom slučaju berlingo idućih bar 3 godine ne ide nikamo, nek pređe barem 200.000 km u mojim rukama
ni ovaj TDI isto (sad je na 120.000 km)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Koja je boja osvjetljenja?

Može link, molim te
Tek sad vidim da več imaš type C ekran,a osvjetljenje ovisi o njemu samom,RD45 je samo radio....on ne utječe na boju!Inače,moj C je više naranđasti.....

IMG_20201023_105622.jpgIMG_20201023_105632.jpgIMG_20201023_105703.jpgIMG_20201023_105711.jpgIMG_20201023_105727.jpgIMG_20201023_105652.jpg

Ove "kartice"....folderi u glavnom izborniku ovise o uključenim funkcijama,i kad sam ugradio RD45 ove četvrte za Bluetooth nije bilo,tek se pojavila nakon aktivacije funkcije u Diagboxu!Čak mislim da sam jedno vrijeme imao i petu,ali mi nije nešto trebalo....,pa sam isključio,i nestala!
stavljen novi ACU nakon 3 godine i 7 mj (cca 52.000 km ako se ne varam)
1. je izdržao 5.g i 6 mj
2. crown cpla 73aH 3 g i 7 mj (verzija od 3 godine garancije) (cijena bila oko 850 kn
3. sada stavljen FIAMM 75 Ah platinum (mislim da je 2 godine garancije, cijena oko 900 kn

u zadnja 3 mj je dosta uloženo u auto - veliki servis + mali servis + filter goriva + ACU

kronologija problema s DPF
2.000 km od velikog servisa u razdobljima od 5-8 dana 3x se auto gasi
zatim cca 1.600 km (cca 1 mj) sve funkcionira uredno
nakon toga se u roku 2 dana 3x gasi
zatim cca 200 km normalno
nakon toga se mijenja filter nafte i resetira DPF (lažirano je da auto misli da je stavljen novi DPF sa 100% učinkovitosti) i zasada cca 300- 500 km ništa novo, funlcionira (prije 2 dana he odradio sam uobičajenu regeneraciju

inaće, još 1 c4 hdi je imao identične simprome (dijagnostika kaže da eolysa ostaje previše u spremniku), nakon identičnog reseta DPF-a nije mu javilo grešku

budemo vidjeli

inaće pitao sam servisera, 1.6 tdi ili 1.6 hdi, koji je otporniji na problem s DPF-om, on kaže onaj motor koji je razvijan kad je već postojao DPF tj. koji je razvijan od poletka s DPF-om, a ne onaj na koji je naknadno nakalemljen
e sad...onda smo malo polemizirali koji je to motor razvijan zajedno s DPF-om pa on tvrdi da je to 1.6 tdi

nevjerovatno koliko su različiti ti motori.. objašnjavao mi je razliku u sistemu hlađenja (da 1.6 tdi ima odvojena hladnjake i bla-bla ne kužim se u to....)
nismo pričali o tome koji je bolji, nego koje su razlike

sad sam vozio TDI-a, njemu samo fali konkretniji odnos 1. i 2. brzine, tu je malo prikračen u odnosu na hdi s 5. stupnjeva + kako HDI nisam nikad vozio ispod 2.000 okretaja, probao sam to i s TDI. uopće mu se zbog toga ne povećava potrošnja i čini mu se da mu isto pašu okretaji

ovo s DPF-om na berlingu mi je nepoznanica...izvještavat ću vas o tome, biti će zabilježeno ako se auto ugassi odnosno ponovno pojavi problem

u svakom slučaju berlingo idućih bar 3 godine ne ide nikamo, nek pređe barem 200.000 km u mojim rukama
ni ovaj TDI isto (sad je na 120.000 km)

Zanima me koji su simptomi bili "lošeg" stanja akumulatora kod vas?Neznam kad je moj ugrađen,dali je originalni od 2012-te,ili je mijenjan!Pali iz prve,ali ga znam često zateči prije paljenja auta da je u Economy Modu........!Start Stop isto uredno odrađuje.....,kad ga nažalost zaboravim isključiti nakon paljenja!
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
RD45 je samo radio....on ne utječe na boju
Da, da, ali tipke na radiju su narančaste, ne bi se uklopilo.
Šteta, ali hvala na linkovima!
Ekran sam tražio za drugi auto jer postoje dvije varijante C ekrana. Jedna koja ima crvenu pozadinu sa crvenim znakovima i jedna(novija) koja ima crnu pozadinu. Ja bih taj sa crnom pozadinom.
Znači umjesto ovoga
1603466214033.png
Ovo
1603466223645.png
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da, da, ali tipke na radiju su narančaste, ne bi se uklopilo.
Šteta, ali hvala na linkovima!
Ekran sam tražio za drugi auto jer postoje dvije varijante C ekrana. Jedna koja ima crvenu pozadinu sa crvenim znakovima i jedna(novija) koja ima crnu pozadinu. Ja bih taj sa crnom pozadinom.
Znači umjesto ovoga
Pogledajte privitak 2114
Ovo
Pogledajte privitak 2115
Da,to je standardan kao moj,ali to novije vrijedi za jedno 10 god unazad cca!Čak mi se čini da su to isti ekrani na slikama,ako je ovaj prvi kao crveno!Bar ovako na mobitelu!Nekad se znaju pokvariti,pa se nešto nevidi i sl!Možda je malo izgubio kontrast i sl!Nikad vidio crvenkasti...!Na koje tipke na radiju misliš,natpisi su bijeli.....,e sad da me ubiješ nemogu se sjetiti da uopče svijetle!Sumnjam,moram provjeriti....,ali i ako da,to je samo do diode/lampice,a to se lako riješi....
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Znam da postoje C4 II sa crvenim pozadinskim svjetlom i bez ikakvog.

Mislim na sve tipke, kako na mojoj slici svijetle žuto.
Moguče da svijetle,više ni ne obračam pažnju!Maska se sa radija koliko se sječam jednostavno skida,tako da možeš sa svog radija prebaciti lampicu na novi,tvoja je vjerovatno svjetlija,........ili je možda samo folija u boji ispod maske........što je čak vjerovatnije!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Hmm, svakako moram čistiti tipku source(prljava je pa fantomski stisne), budem obratio pažnju kak funkcionira svjetlo.

Eto,definitivno je vrijeme za zamjenu!S obzirom iz kojih godina je taj model,99% obična folija u boji preko cijele maske....,baš javi kad...!
 

liberty

Well-known member
171.500 km skinute zimske gume s 31.600 km - polako im se bliži kraj, možda još 1 zima i cca 4-5.000 km i to je to
stavljene ljetne gume s 12.800 km

promijenom kutije s osiguračima u motornom prostoru auto se u zadnjih 3.000 km nije ugasaio
testirati ćemo još 500 kn, a nakon toga ću smatrati da je problem gašenja riješen
javim se za 500 km ili cca 10 dana
 

liberty

Well-known member
auto se ni nakon cca 9.000 km od zamjene kutije ne gasi i sada ima oko 177.000 km
mislim da uskoro idem u prodaju golfa 7 kojeg imam tek godinu dana i u nabavku novog berlinga/riftera
nije golf za mene, preveliki je to finjak
samo ne da mi ga se stavljati u oglas jer će me zvati ko zna kakvi mogući kupci, stres mi je to
ako netko zna nekoga...nek javi ....2015. godište cca 126.000 km cup oprema (comfortline + još neke stavki poput zatamnjenih stakala, pranja farova, preklopnih retrovizora, komanda na upravljaču, samoparkiranja i sl.)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Rade i veće kuće otkup (tcrz, transauto, psc/auto will…)…. ne košta te puno skupiti ponude
 

liberty

Well-known member
Rade i veće kuće otkup (tcrz, transauto, psc/auto will…)…. ne košta te puno skupiti ponude
Znam, pretpostavljam da bi tako ipak manje dobio za auto koji je u perfektnom stanju, pa ne bi volio baš toliko izgubiti na vrijednosti
 

liberty

Well-known member
= dobiti novce nazad u živcima :)
to je istina.....teško mi je slušati moguće kupce koje ideje imaju
znaš kakav sam ti ja - kažem to i to je ili nije s autom, obavljen je ili nije obavljen servis, ja bi ili ne bi popravio ovo ili ono, cijena vam je ispodprosječna od one oglašene, na auto nanosim vosak svaka 2 mj, pazim gdje ga parkiram, pazim kako vozim....i onda opet oni s nemoralnim ponudama, nuđenjem svega i svašta itd.....bez obzira da li prodaješ nešto od 1000 ili 10000 ili 100000 EUR...uvijek ista priča...tako da si u pravu

a znaš šta im ja kažem...to nije auto za vas, hvala ne treba, nađite si drugi auto
ili kad mi počnu s time ističe ili ne ističe registracija.....ko da traje 10 godina registracija a ne godinu dana
+ ono što sam vam htio naglasiti....prodao bi auto koji je vw u savršenom stanju s manje km i kojeg imam 1 godinu, a ne berlingo star 10 godina s više km i koji je objektivno u lošijem stanju i treba zahvate....eto toliko volim svoj berlingo i željno očekujem još jedan berlingo kad se proda ovaj drugi auto
 

liberty

Well-known member
178.300 km napravljen servis - ulje i filter ulja, filter kabine, promijenjena ručica mjenjača jer se istrošila i stavljene prednje nove pakne
idemo dalje
s kumho ljetnim gumama nakon pređenih 19.700 km sam prezadovoljan, jako dobre gume za malo novaca
siguran sam da će odraditi barem još 15.000 km odnosno cca 2 sezone jer s berlingom sada radim cca 14.000 km godišnje
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh